آزامات کرفوف کیست؟ فیلم مبارزات و آسیب های جدی او در ufc

در متن به زندگی نامه شخصی و ورزشی آزامات کرفوف یکی از رزمی کاران روسی پرداخته ایم. امیدواریم که اطلاعات موجود در این مقاله برای خوانندگان آن مفید و جامع باشد.

آزامات کرفوف کیست؟

آزامات کرفوف کیست؟

Azamat Kerefov مبارز هنرهای رزمی ترکیبی در تیم گلادیاتور، متولد سال ۱۹۹۱ میلادی در شهر نالچیک، کاباردینو-بالکاریا روسیه می باشد. قد این مبارز روسی ۱۷۵ سانتی متر و وزن او ۵۷ کیلو گرم می باشد. اطلاعات دقیق تر را یم توایند در ویکی پدیا Azamat Kerefov مطالعه کنید.

عکس های آزامات کرفوف در کجا ببینیم؟

علاقمندان به رشته هنرهای رزمی ترکیبی و طرفداران این مبارز روسی می توانند عکس های او را با مراجعه و جستجو در صفحات اینترنتی مشاهده نمایند.

آدرس پیج اینستاگرام این مبارز چیست؟

این ورزشکار و مبارز روسی در اینستاگرام فعالیت دارد که علاقمندان و طرفداران او می توانند با مراجعه به پیج وی از تمامی برنامه های او آگاه شوند. پیج اینستاگرامی آزامات کرفوف kerefov.azamat می باشد.

آزامات کرفوف چه افتخاراتی به دست آورده است؟

این ورزشکار موفق روسی با تلاش ها و تمرینات سخت و با عزم اراده راسخ خود توانسته در کارنامه ی ورزشی خود خوش بدرخشد؛ که از مجموع ۱۵ بازی خود توانسته است ۱۵ برد داشته باشد. او در مسابقات قهرمانی مطلق آخمات عنوان دار و قهرمان باشد. مسابقات قهرمانی مطلق آخمات (یکی از رویداد های mma) علاوه بر مدال های قهرمانی جوایز نقدی بزرگی به مدال آوران می دهد که Azamat Kerefov روسی با قهرمانی در این مسابقات توانسته است؛ جوایز نقدی بزرگی را از آن خود کند و به ثروت بزرگی دست پیدا کند. و به نام و عنوان بزرگی در این رشته ورزشی برسد.

آزامات کرفوف در چه رشته ای فعالیت دارد؟

آزامات کرفوف در چه رشته ای فعالیت دارد؟

این مبارز و قهرمان روسی از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را در رشته هنرهای رزمی ترکیبی آغاز کرده است.

مسابقات این مبارز را در کجا ببینیم؟

علاقمندان و طرفداران مبارزات او می توانند با مراجعه به صفحات اینترنتی و هم چنین آپارات مسابقات این مبارز را مشاهده کنند.

رقیب Azamat Kerefov کیست؟

آAzamat Kerefov روسی در تمام ۱۵ مسابقات خود پیروز میدان بوده است، از جمله در مقابل رقیب خود رسول آلباسخانف در سال ۲۰۲۱ که با ثبت رکورد ۰۱۵ برنده میدان شد‌. رقیب دیگر او قربان گاجیف مسابقه این دو مبارز در سال ۲۰۲۰ برگزار شد که با نتیجه ۰-۱۴ با برد او به پایان رسید. از دیگر رقیبان او می توان به گوگا شاماتارا، آندری خوگایف و خاسان گالائف، حبیب نورماگومدوف و امیر علی اکبری اشاره کرد. اولین رقیب آزامات کرفوف در رشته هنرهای رزمی ترکیبی، آندری خوگایف در مبارزات گلادیاتور سال ۲۰۱۴ میلادی بود که با برتری ۰-۱ Azamat Kerefov به پایان رسید.

آزامات کرفوف در کدام رده وزنی قرار دارد؟

آزامات به عنوان مبارز در رده وزنی پرواز در رشته هنرهای رزمی ترکیبی مشغول به فعالیت می باشد.

سوالات متداول

  1. آزامات کرفوف در چه سالی ودر کجا متولد شد؟

    کرفوف در سال ۱۹۹۱ در نالچیک،کاباردینو-بالکاریا روسیه متولد شد.

  2. اولین رقیب آزامات کرفوف چه کسی بود؟

    اولین رقیب او آندری خوگایف بود.

  3. آزامات کرفوف چه تعداد مسابقه انجام داده ونتیجه آن چه بوده است؟

    کرفوف در کارنامه ورزشی خود ۱۵ مسابقه دارد که هر ۱۵ مسابقه خود را برنده میدان بوده است.

  4. قد و وزن Azamat Kerefov چه قدر می باشد؟

    قد او ۱۷۵ سانتی متر و وزن او ۵۷ کیلو گرم است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید