لیست خواننده های لس آنجلسی ایرانی در سال 2022

قصد داریم تا درمورد خواننده هایی صحبت کنیم که، به اصطلاح به آن ها خواننده های لس آنجلسی می گویند. دسته از خوانندگان ایرانی وجود دارند که به دلیل مهاجرت کردن به کشور آمریکا و سکونت داشتن در شهر لس آنجلس در این دسته قرار می گیرند.

این خواننده ها بیشتر از دسته خوانندگانی می باشند که پس از انقلاب اسلامی ایرانی به این کشور مهاجرت کرده و توانسته اند ادامه زندگی خود را در این کشور بپردازند. در این مقاله خوانندگان لس آنجلسی حال و قدیم می پردازیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

خواننده های لس آنجلسی معروف چه کسانی هستند؟

خواننده های لس آنجلسی معروف چه کسانی هستند؟

همان طور که اشاره کردیم، به خوانندگانی که در کشور آمریکا در شهر لس آنجلس زندگی می کنند و در این شهر نیز فعالیت دارند، خواننده های لس آنجلسی می گویند. معمولا تمامی آن ها محبوب و معروف می باشد و طرفداران بسیاری زیادی در تمامی جهان دارند. در این قسمت می خواهیم تعدادی از خوانندگانی که بسیار محبوبیت دارند را به شما عزیزان معرفی کنیم.

ابی

ابراهیم حامدی و یا ابی، یکی از معروف ترین و مشهور ترین خوانندگان ایرانی می باشد که پس از مهاجرت به کشور آمریکا برای اجرای برنامه، دیگر نتوانست به کشور ایران به دلیل روی کار آمدن جمهوری اسلامی، برگردد. او تا به امروز توانسته طرفداران بسیار زیادی را با خود به همراه داشته باشد. همسر او مهشید نیز، همواره او را در تمامی مراحل زندگی اش همراهی کرده و به گفته شخص ابی، همراه و رفیق او بوده است. این خواننده از ابتدا مهاجرتش در کشور آمریکا، شهر لس آنجلس اقامت داشت.

گوگوش

تا به امروز، کم تر کسی وجود دارد که نام گوگوش به گوشش نخورده باشد و حتی برای یک بار آهنگ های این خواننده را نشنیده باشد. گوگوش یکی از بهترین خوانندگان زن ایرانی بوده است که در زمینه بازیگری نیز فعالیت داشته. او پس از این که انقلاب شد، به کشور آمریکا رفت اما بعد از گذر زمان تصمیم گرفت به ایران بازگردد. پس از بازگشتش به ایران، به مدت 20 سال در این کشور بود و ابتدا نیز دستگیر شد. پس از آن، توانست به آمریکا بازگردد و با برگزاری کنسرت، سکوت خود را در این چند سال شکست.

عارف

عارف نیز یکی از خوانندگان محبوب ایرانی می باشد که امروزه نیز جزء خوانندگانی است که آهنگ های بسیار جذاب و زیبایی را منتشر می کند. این خواننده، هم رده خوانندگانی هم چون گوگوش، ابی، سیاوش قمیشی و یا فرامرز اصلانی می باشد. او نیز پس از انقلاب به دلیل این که دیگر نتوانست در کشور ایران فعالیتی داشته باشد، به آمریکا مهاجرت کرد و در شهر لس آنجلس به ادامه کار خود پرداخت.

سیاوش قمیشی

سیاوش قمیشی

سیاوش قمیشی، یکی از خوانندگان ایرانی می باشد که تقریبا بسیاری از خوانندگان هم رده خودش مانند ابی، شهرام شب پره و یا گوگوش، رابطه خود را با او قطع کرده اند! این خوانندگان علی الخصوص شهرام شب پره، اشاره دارد که سیاوش قمیشی رفتاری بسیار بد را با دوستان خود ارائه می دهد و فردی است که هیچ محبتی ندارد و به شعور طرفدارانش توهین می کند زیرا در تمامی کنسرت هایش، به صورت پلی بک اجرا می کند. به هر حال، این خواننده نیز طرفداران خود را دارد و در شهر لس آنجلس زندگی می کند.

کامران و هومن

کامران و هومن، دو برادر بسیار پر طرفدار هستند که ابتدا کار خود را با گروه بلک کتس به همراه شهبال شب پره آغاز کردند. پس از آن توانستند خود را از این گروه جدا کنند و به صورت مستقل فعالیت کنند. بسیاری از موزیک ویدیوهای این دو برادر در خیابان های شهر لس آنجلس برگزار می شود و نشان می دهد که این دو شخص در این شهر زندگی می کنند و به فعالیت می پردازند.

شادمهر عقیلی

و در آخر، یکی از بهترین خوانندگان ایرانی که تقریبا می توان گفت طرفداران او بسیار زیاد است، شادمهر عقیلی می باشد. این خواننده که ابتدا در ایران فعالیت داشت و حتی سال ها پس از انقلاب نیز در فیلم های سینمایی ایرانی ایفای نقش می کرد، سر انجام تصمیم گرفت به کشور آمریکا مراجعه کند و در این کشور کار خود را به صورت حرفه ای ادامه دهد. البته به دلیل فیلم هایی که از او در کنار دوست دخترش ژینا منتشر شده بود، وی دیگر نمی توانست در ایران به خوبی به کار خود ادامه دهد.

درآمد خواننده های لس آنجلسی

درآمد خواننده های لس آنجلسی معمولا بسیار بالا می باشد. البته برخی از آن ها نیز مانند هلن که به تازگی اشاره کرده است که وضعیت مالی خوبی ندارد، وجود دارند که درآمد خوبی را برای خود ندارند. اما بسیاری از آن ها به دلیل برگزاری کنسرت های بسیار در کشورهای مختلف دارای درآمد بسیار بالایی می باشند. افرادی مانند ابی، گوگوش و یا شادمهر عقیلی، جزء پولدارترین خواننده های لس آنجلسی می باشد.

عکس های جدید خواننده های لس آنجلسی

عکس های جدید خواننده های لس آنجلسی

بهترین راه برای مشاهده کردن عکس های جدید این دسته از خوانندگان، مراجعه کردن به صفحه رسمی اینستاگرام آن ها می باشد. از این طریق می توانید تمامی عکس های این افراد را با کیفیتی بسیار خوب به همراه متن هایی که در مورد این عکس های می نویسند را مشاهده کنید. هم چنین می توانید با جست و جو نام آن ها در قسمت تصاویر گوگل و به همراه کلمه عکس های جدید، عکس های جدید آن ها را از طریق جست و جو گوگل مشاهده کنید. هر دو روش عکس های بسیار با کیفیتی را برای شما عزیزان ارائه می دهد.

کنسرت های خواننده های لس آنجلسی

همان طور که اشاره کردیم، یکی از راه های کسب درآمد این دسته از خوانندگان، برگزاری انواع کنسرت ها می باشد. اگر اسامی خواننده های لس آنجلسی را مشاهده کنید، می بینید که در بین این اسامی، تقریبا 90 درصد آن ها سالانه چندین کنسرت را در کشور آمریکا و یا دیگر کشورها برگزار می کنند. در بین این اسامی، اسامی خواننده های زن لس آنجلسی نیز به چشم می خورد که آن ها نیز بسیار پر کار هستند. می توانید ویدیوهای این کنسرت ها را از طریق یوتیوب با کیفیتی بسیار خوب مشاهده کنید. هم چنین می توانید از طریق سایت های معتبر ایرانی مانند آپارات نیز این ویدیوها را با کیفیتی مناسب مشاهده کنید.

حواشی خواننده های لس آنجلسی

حواشی خواننده های لس آنجلسی

همواره در مورد افرادی که در بین مردم شناخته شده هستند و مانند خواننده های لس آنجلسی بسیار طرفدار دارند، حواشی بسیاری به وجود می آید. این حواشی می تواند درمورد زندگی شخصی آن ها باشد و برخی نیز ممکن است در مورد زندگی هنری این خوانندگان به وجود بی آید. البته برخی از اخبار در مورد خواننده های لس آنجلسی ایرانی، در مورد تیم مورد علاقه آن ها می باشد که آن ها معمولا به عنوان حواشی مطرح نمی شوند؛ اما چون خبری هستند که به زندگی شخصی این خوانندگان مربوط می شود، در دسته حواشی قرار می گیرند.

به عنوان مثال، برخی از خواننده های لس آنجلسی استقلالی عبارت اند از داریوش اقبالی، ستار، شادمهر عقیلی، گوگوش و لیلا فروهر می باشند.

برای دانلود آهنگ های خواننده های لس آنجلسی به کجا مراجعه کنیم؟

برای دانلود آهنگ های این خواننده های لس آنجلسی، کافیست تنها نام این خواننده را در کنار نام آهنگ این خواننده ها در گوگل جست و جو کنید تا بتوانید از طریق سایت های معتبر آن ها را با کیفیتی بسیار خوب دانلود کنید. هم چنین می توانید از طریق ربات های تلگرامی نیز این آهنگ ها را با کیفیتی بسیار خوب دانلود کنید. البته ناگفته نماند که با جست و جو عبارت دانلود آهنگ شاد خواننده های لس آنجلسی به صورت گلچین، آهنگ های این خواننده ها را دانلود کنید.

شغل دیگر خواننده های لس آنجلسی چیست؟

شغل دیگر خواننده های لس آنجلسی چیست؟

معمولا بسیاری از این خوانندگام لس آنجلسی، زمانی که به کشور آمریکا مهاجرت کردند، قبل از این که دوباره وارد عرصه موسیقی شوند، به مشاغل دیگر مشغول شدند. برخی از آن ها این مشاغل را برای خود نگهداشته و برخی نیز آن را رها کرده به شغل اصلی خود یعنی خوانندگی پرداخته اند. به عنوان مثال، شادمهر عقیلی علاوه بر خوانندگی، سایت بازی انفجار به نام بت مجیک هم دارد. کامران و هومن نیز به تبلیغات انواع محصولات در موزیک ویدیوهای خود می پردازند.

سوالات متداول

  1. از چه طریقی می توان عکس های این خواننده ها را مشاهده کرد؟

    با استفاده از صفحه رسمی اینستاگرام این خواننده ها و هم چنین قسمت تصاویر گوگل می توانید تمامی عکس های آن ها را مشاهده کنید.

  2. از چه طریقی می توان حواشی این خواننده ها را مطالعه کرد؟

    با مراجعه به انواع سایت های معتبر می توانید حواشی ای که برای این خواننده ها به وجود می آید را به راحتی مطالعه کنید.

  3. چگونه می توان آهنگ های این خواننده های برتر را دانلود کرد؟

    با مراجعه به انواع سایت های معتبر می توانید تمامی آهنگ های این خواننده را به راحتی دانلود کنید. هم چنین می توانید از انواع ربات های تلگرامی نیز استفاده کنید.

  4. کنسرت های این خواننده ها در کجا برگزار می شود؟

    این کنسرت ها در کشورهای مختلف آمریکایی و یا اروپایی برگزار می شود. هم چنین در کشور ترکیه نیز بسیار شاهد کنسرت های این خواننده های هستیم.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید