لیست لژیونرهای ایران 1401 + مبلغ قرار داد و حواشی جدید آن ها

در مقاله قصد داریم پیرامون بهترین لژیونرهای ایران به بحث بپردازیم. همان طور که می دانید. فوتبال ایران به لطف یک سری از مربیان حرفه ای و زحمت کشی که از زمان قدیم تا به اکنون داشته است، بازیکنان زیادی را برای بازی در تیم های سطح بالای دنیا ارائه کرده است. این تیم ها شامل پورتو، زنیت و … می شوند. لژیونر را برای بازیکنانی به کار می بریم که در تیم های کشورهایی بازی میکنند که تابعیت آن کشور را ندارند. به قول معروف برای بازی در تیمی که از آن ها دعوت به همکاری کرده است، به کشوری دیگر مهاجرت می کنند.

چه افرادی در فهرست لژیونر های ایران هستند؟

چه افرادی در فهرست لژیونرهای ایران هستند؟

در زیر به بررسی برخی از مطرح ترین بازیکنان این لیست نگاهی می اندازیم:

سردار آزمون

سردار آزمون لژیونر سنی مذهب و ترکمن کشورمان ایران در ۱۱ دی ۱۳۷۳ به دنیا آمده است و هم اکنون ۲۷ ساله می باشد. او فرزند خلیل آزمون، بازیکن سابق والیبال است و در گنبد کاووس به دنیا آمده است. با توجه به گفته های خودش در مصاحبه ها، از ۹ سالگی فوتبال را به صورت حرفه ای آغاز کرده است و تا امروز هر روز بیشتر از دیروز شاهد پیشرفت و افتخار آفرینی های وی برای کشور عزیزمان ایران هستیم.
سردار آزمون در تیم های سپاهان، روبین کازان، روستوف زنیت بازی کرده است. او در ۱۷ سالگی از تیم سپاهان جدا شد و با تیم روبین کازان قرارداد بست که در آن زمان لقب جوان ترین لژیونر ایران را از آن خود کرد. علاوه بر این زمانی که در تیم روستوف توپ میزد، توانست به تیم های بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا، گل بزند و این امر باعث افزایش شهرت و محبوبیت او بین مردم شد. پرافتخارترین و مشهورترین تیمی که سردار در آن بازی کرده است، تیم زنیت روسیه است که با توپ زنی در آن موفق به کسب مقام آقای گل روسیه شد.
آزمون یکی از مهم ترین و حیاتی ترین بازیکنان تیم ملی ایران نیز می باشد که در ۶۰ بازی برای تیم ملی کشورش توپ زده است و در طی این بازی ها ۴۰ گل به ثمر رسانده است. همچنین او به عنوان سومین گل زن برتر تاریخ تیم ملی ایران و از برترین لژیونرهای ایران نیز شناخته می شود.

سامان قدوس

سید سامان قدوس، دومین لژیونر ایرانی که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم. وی زاده‌ ی کشور سوئد می باشد اما پدر و مادرش اصالتا اهوازی هستند. قدوس در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۳۷۲ (۶ سپتامبر ۱۹۹۳) چشم به جهان گشوده است و به عبارتی هم اکنون ۲۸ ساله می باشد.

سامان قدوس در ۲ بازی برای تیم ملی سوئد و در ۳۲ بازی برای تیم ملی ایران توپ زده است‌. وی در پست هافبک هجومی برای تیم های خارج از ایران اعم از برنتفورد، آمیان، اوسترشوندز و … بازی کرده است. کی روش مربی اسبق تیم ملی ایران در سال ۹۶ قدوس را به تیم ملی دعوت کرد. در این زمان تیم ملی سوئد هم از او دعوت کرده بود ولی قدوس تیم ملی ایران را برای بازی انتخاب کرد.

علی کریمی

محمد علی کریمی پاشاکی در ۱۷ آبان ۱۳۵۷ در کرج به دنیا آمد. او اصالتا لاهیجانی است و بعد از اتمام مدرسه و کسب مدرک دیپلم به فوتبال رو آورده است. علی کریمی در سال ۷۸ متاهل شده و هم اکنون دو پسر به اسم های هاوش و هیرسا دارد.
وی بازیکن سابق تیم ملی ایران می باشد که محبوبیت زیادی در بین ملت ایران کسب کرده است. این محبوبیت بخاطر مرام ورزشی و حرفه ای بودن وی در فوتبال است. کریمی در لیگ های ایران و کشورهای همسایه اعم از قطر، امارات و آلمان حضور داشته است. وی در تیم های ایرانی فتح تهران، پرسپولیس، استیل آذین و تراکتور بازی کرده است. علاوه بر آن به عنوان لژیونری محبوب از کشور ایران در تیم های مطرح آسیایی از جمله الاهلی امارات، القطر و شالکه حضور داشته است. همچنین او ۲ سال برای باشگاه بایرن مونیخ در بوندس لیگای آلمان توپ زده است و برای این تیم و کشورمان ایران افتخارآفرینی کرده است. جادوگر و مارادونای ایران القابی است که طرفدارانش به او داده اند. علاوه بر آن مجله کیکر او را مارادونای آسیا نامیده و از بازی او، دریبل های سریعش را مورد توجه قرار داده است.

دانیال داوری

دانیال داوری یکی دیگر از لژیونرهای ایران می باشد که در این بخش به بیوگرافی مفصلی از او می پردازیم. وی در سال ۶۶ در کشور آلمان به دنیا آمده است. داوری مسیحی است و خانواده اش در شهر گیسن زندگی می کنند. پدر دانیال ایرانی است و مادرش در لهستان به دنیا آمده با این تعاریف وی دو رگه محسوب می شود.
داوری دروازه بان است و در تیم های لیگ ایران بازی نکرده است. کی روش، مربی اسبق تیم ملی ایران، در سال ۲۰۱۳ میلادی او را به تیم ملی دعوت کرد و بعد از تقریبا یک سال دروازه بانی در تیم ایران علیرضا بیرانوند جایگزین او شد. همچنین او در تیم های خارجی ماینس بی، اوبرهاوزن، اینتراخت برانشویگ و چند تیم دیگر بازی کرده است.

بختیار رحمانی

بختیار رحمانی در سال ۱۳۷۰ در سر پل ذهاب به دنیا آمده است و هم اکنون ۳۰ سال دارد. او در تیم های ایرانی فولاد، صنعت نفت، سپاهان، ذوب آهن، اسقلال و تراکتور تبریز تجربه بازی دارد. وی هم اکنون در تیم دالکورد سوئد در پست هافبک هجومی توپ میزند.

علیرضا جهانبخش

در این بخش قصد داریم راجب علیرضا جهانبخش، بازیکن خوشتیپ و پرطرفدار تیم ملی ایران صحبت کنیم. اگر مایل کسب اطلاعاتی راجب وی هستید مطالعه ی این بخش را از دست ندهید. جهانبخش متولد سال ۱۳۷۲ می باشد و هم اکنون حدود ۲۸ سال سن دارد. وی اهل شهر رودبار واقع در استان گیلان می باشد. او در پست وینگر، هافبک هجومی ظاهر می شود و در تیم های ایرانی داماش گیلان و داماش تهران بازی کرده است. اولین تیم باشگاهی او داماش بود که در سن ۱۸ سالگی به آن پیوست. جهانبخش تجربه بازی در لیگ انگلستان و هلند را دارد و موفق شد در لیگ هلند به عنوان اولین ایرانی لقب آقای گل این رقابت ها را بدست بیاورد.

مهدی طارمی

مهدی طارمی بازیکن تیم ملی ایران که چند سالی است حواشی زیادی دامن گیر او شده است در پست مهاجم برای تیم ایران توپ می زند‌. او در سال ۱۳۷۱ در محله صیادان بوشهر بنام «شغاب» متولد شده است. پدر او از فوتبالیست های حرفه ای می باشد که مهدی در ابتدا زیر نظر او فوتبال را شروع کرد.

او در باشگاه های ایرانی شاهین بوشهر، ایران جوان بوشهر و پرسپولیس تهران بازی کرده است. طارمی همچنین تجربه بازی در الغرافه، ریوآوه و پورتو را دارد. مهدی طارمی افتخارات زیادی از جمله بهترین لژیونر آسیا در سال ۲۰۲۱ و چندین دوره لقب آقای گل را در لیگ های مختلف بدست آورده است. وی طی ۵۶ بازی ملی که برای ایران انجام داده است ۲۷ گل ملی ثبت کرده است.

سعید عزت اللهی

سعید عزت اللهی هم اکنون ۲۵ ساله است و در ۱۱ اکتبر ۱۹۹۶ در بندر انزلی به دنیا آمده است. او فوتبال با راهنمایی ها و زیر نظر پدرش از مدرسه فوتبال قایقران شروع کرده است و ابتدا در تیم نونهالان و سپس نوجوانان ملوان بازی کرده است. عزت اللهی در سال ۹۱ با تیم ملوان قرارداد بسته و در رده بزرگسالان به مدت دو سال به خدمت این تیم درآمده است.

سعید عزت اللهی در سال ۹۳ طی یک قراردادی ۵ ساله به اتلتیکو مادرید ملحق شد و بعد از مدتی به روسیه رفت و با این روستوف همراه شد. در این تیم به مقام نایب قهرمانی لیگ روسیه دست یافت. بعد از تیم روستوف با چند تیم خارجی دیگر نیز به عنوان لژیونر کشور ایران همراه شد و هم اکنون در الغرافه بازی می کند. عزت اللهی به عنوان جوان ترین بازیکن لیگ برتر ایران شناخته می شود. وی در مجموع ۳۲ بازی ملی با این ملی ایران در کارنامه خود دارد و ی بار موفق به گل زنی شده است. وی هم اکنون یکی از برترین لژیونرهای ایران تلقی می شود.

سوشا مکانی

سوشا مکانی اصالتا متولد بندرانزلی ایران می باشد و هم اکنون ۳۵ سال دارد. او فوتبال حرفه ای خود را با تیم فجر سپاسی آغاز نمود و حدود دو سال در این تیم دروازه بانی کرده است. همچنین او در ۶ بازی رسمی برای تیم امید ایران و ۵ بازی برای تیم ملی ایران حضور داشته است.

وی در تیم های پرسپولیس، نفت تهران، فولاد خوزستان، مسجد سلیمان و نفت آبادان در پست دروازه بانی ظاهر شده است. همچنین سوشا در تیم های خارجی از جمله میوندالن نروژ، استرومسگودست و میوندالین (تیم کنونی او) تجربه دروازه بانی دارد. سوشا مکانی در سال ۹۲-۹۳ با این فولاد خوزستان قهرمانی لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد.

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند دروازه بان محبوب و خوش اخلاق تیم مالی ایران می باشد که در ۳۰ شهریور سال ۷۱ در خرم آباد استان لرستان به دنیا آمده است. او فوتبال حرفه ای خود را با تیم نفت تهران شروع کرده است. باشگاه نفت در آن دوره برای اولین بار به مقام سوم لیگ دست یافت و به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

علیرضا بیرانوند پس از نفت تهران به پرسپولیس پیوست و دوران طلایی خود را با این تیم تجربه کرد. او با پرسپولیس افتخاراتی چون ۴ دوره قهرمانی لیگ ایران، قهرمانی جام حذفی ایران و نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود ثبت کرده است.

امیر عابدزاده

امیررضا عابد زاده که در ابتدای کارش با نام پدرش احمدرضا عابدزاده در بین عموم مردم شناخته می شد با تلاش و استعدادی که از پدرش به ارث برده، توانسته است که قابلیت خود را در دروازه بانی به رخ منتقدان خود بکشد. او در سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمده است و اکنون ۲۸ ساله می باشد. وی هم اکنون با تیم پومفرادینا قرارداد دارد.
امیررضا از کودکی زیر نظر پدرش تمرین می کرد و در ۱۵ سالگی به انگلستان رفت و تقریبا از آن موقع دوره حرفه ای اش استارت خورد. در دوره اقامتش در انگلستان با تیم های برنتفورد، تاتنهام و لندن تایگر قراداد داشت. بعد از آن به آمریکا نقل مکان کرد و مدتی در تیم لس آنجلس مشغول دروازه بانی شد. سپس به ایران بازگشته و دروازه بانی پرسپولیس را به عهده گرفت.

کاوه رضایی

کاوه رضایی متولد ۱۳۷۱ در شهر اسلام آباد کرمانشاه می باشد و از مطرح ترین ها در لیست لژیونرهای ایران می باشد. او در پست مهاجم در تیم های فولاد خوزستان، سایپا، ذوب آهنگ و استقلال تجربه بازی دارد. همچنین او بازی در تیم های خارجی شارلوا، کلوب بروخه و ادهورلی (تیم کنونی کاوه در بلژیک) را هم در کارنامه خود دارد. او طی ۱۸ بازی ملی که برای تیم ایران بازی کرده ۴ گل به نفع تیم ایران ثبت کرده است.

اشکان دژاگه

سید اشکان دژاگه در تاریخ ۱۳۶۵ در تهران به دنیا آمده است. وی هم اکنون با تیم باشگاهی الشحانیه قرارداد دارد. اشکان در برلین زندگی می کند و همسر وی آلمانی-ایرانی می باشد. وی در بوندس لیگای آلمان و لیگ برتر انگلستان حضور داشته و در تیم های هرتابرلین، وولفسبورگ، فولام، تراکتورسازی تبریز و … در پست هافبک هجومی بازی کرده است.

پیام نیازمند

سید پیام نیازمند در ۱۷ فروردین ۷۴ در شهر کرج به دنیا آمد. وی هم اکنون ۲۷ ساله است و بعنوان دروازه بان در تیم پورتیموننزه ظاهر می شود. علاوه بر آن، نیازمند در تیم های پیکان و سپاهان نیز حضور داشته است. همچنین وی به عنوان بهترین دروازه بان سال ۹۸ (نوروز فوتبالی) شناخته می شود.

کریم انصاری‌ فرد

کریم انصاری فرد در ۱۴ فروردین ۶۹ در اردبیل به دنیا آمده است. او ۳۱ ساله است و در پست هافبک هجومی، در مسابقات ظاهر می شود. انصاری فرد تجربه بازی در باشگاه های سایپا، پرسپولیس، تراکتور سازی تبریز، اوساسونا، پانیونیوس، المپیاکوس، السیلیه تجربه بازی در پست مهاجم را دارد. بعد از آن کریم با اخذ قراردادی ۳ ساله با باشگاه آ.ا. ک آتن به این تیم ملحق شد و هم اکنون با پیرهن شماره ۱۰ در این تیم نقش آفرینی می کند.
همچنین کریم انصاری فرد در تیم ملی ایران هم نقش پررنگی دارد و از بازیکنان تاثیرگذار تیم ایران محسوب می شود. وی طی ۹۱ بازی ملی که برای تیم ایران حضور داشته حدود ۲۹ گل به نام خود ثبت کرده است. او حضور در تمام رده های تیم ملی را تجربه کرده است و هر سری پربارتر از قبل ظاهر شده است. انصاری فرد افتخارات زیادی با تیم های باشگاهی و تیم ملی و همچنین به صورت فردی کسب کرده است از جمله قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران با تیم تراکتور، قهرمانی سوپر لیگ فوتبال یونان با تیم فوتبال المپیاکوس، آقای گل لیگ برتر خلیج فارس و دومین گل زن برتر لیگ یونان را در کارنامه حرفه ای خود دارد.

امین نظری

امین نظری در تاریخ ۶ اردیبهشت ۷۲ در سوئد به دنیا آمده است. و هم اکنون در لیگ برتر مالزی با تیم کداه مالزی در پست هافبک بازی می کند. پدر وی زاده کشور ایران است ولی مادرش در فیلیپین به دنیا آمده و بزرگ شده است. وی در هیچ تیم باشگاهی ایرانی حضور نداشته و تماما در باشگاه های خارج از ایران نقش آفرینی کرده است از جمله این تیم ها ما توان به مالمو، آسیریسکا، فردریکستاد و … اشاره کرد. امین نظری به تیم ملی ایران توسط کی روش، مربی اسبق تیم ایران دعوت شد ولی نپذیرفت و در تیم ملی سوئد ماندگار شد.

امید نظری

نظری متولد سال ۷۰ در سوئد می باشد که پدر وی ایرانی و مادرش فیلیپینی می باشند. امید فوتبال حرفه ای خود را در مالمو آغاز کرد و در پست هافبک ظاهر شد. تیم بعدی او آنخل هولمز می باشد که تیم دسته دومی است و بصورت قرضی در این تیم حضور داشته است.
امید به علت تابعیت پدر و مادر و خودش در ۳ کشور مختلف می تواند در تیم ملی هر کدام از سه کشور ایران، فیلیپین و سوئد حضور داشته باشد که او تیم ملی ایران انتخاب کرده و برای این تیم در مسابقات جهانی توپ می زند.

درآمد لژیونرهای ایران چقدر است؟

درآمد لژیونرهای ایران چقدر است؟

جدیدا علاقه بازیکنان به حضور در تیم های خارج از ایران و شناخته شدن به عنوان لژیونر، زیاد شده است. سرمربیان تیم ملی هم عموما از بین لژیونرهای ایرانی دعوت به حضور در تیم ملی ایران را می کنند و این امر باعث خروج تعداد زیادی از بازیکنان ایرانی از این های باشگاهی ایران شده است.
سردار آزمون لژیونر شناخته شده و گران قیمت ایرانی است که ارزش حدود ۱۸ میلیون یورویی در تیم زنیت را دارد. البته اخباری از این دست به گوش می رسد که مسئولین زنیت قصد دارند سردار را با قیمت بالایی به تیم های اروپایی بفروشند و پول قابل توجهی به جیب بزنند. علیرضا جهانبخش با ارزش ۸ میلیون یورویی در تیم برایتون انگلیس شناخته می شود. همچنین علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی ارزش گذاری حدود ۴ میلیون یورویی در تیم های خود دارند.

لژیونرهای ایران معمولا چه کشور هایی را برای بازی انتخاب می کنند؟

به علت داغ شدن قضایای لژیونری و این دست از مسائل، نگاه مادی پررنگ تر شده است و ما روزبه روز شاهد حضور لژیونرهای ایرانی در تیم های سطح پایین تر هستیم. قبلا این طور نبود و برای بازیکنان بیشتر کیفیت و سطح تیم اهمیت داشت. با توجه به آماری که کنفدراسیون فوتبال اروپا اعلام کرده است، مقصد اکثر لژیونرهای ایرانی لیگ های کشورهای زیر می باشد:
کشور پرتغال: برای مثال حضور مهدی طارمی در تیم پورتو و امیر عابدزاده و علی علیپور.
کشور روسیه: سردار آزمون در تیم زنیت روسیه بازی می کند.
لیگ کشور بلژیک: میلاد محمدی، کاوه رضایی و علی قلی زاده از لژیونرهای ایرانی حاضر در این کشور هستند.

همچنین لیگ برگذار شده در کشور اوکراین: صادق محرمی در تیم دینامو و الله یار صیادمنش در تیم زوریا حضور دارند.
البته کشورهای یونان، دانمارک و کروواسی هم در این لیست قرار دارند ولی تعداد لژیونرهای ایرانی حاضر در آن ها به نسبت بقیه کم تر است.

لژیونرهای ایران چه حاشیه هایی را به وجود آوردند؟

لژیونرهای ایرانی حواشی زیادی را همراه خود حمل می کنند و این به علت فوکوس زیاد خبرنگاران و فعالین فضای مجازی از جمله کاربران اینستاگرام روی این افراد می باشد. البته عملکرد خودشان هم در بوجود آمدن این حواشی بی تاثیر نیست. نحوه ی خروج آن ها از کشور تا روابط اجتماعی و خانوادگی و حتی حضور آن ها در مجالس دوستانه یا دورهمی های تفریحی شان باعث بوجود آمدن حواشی مختلفی برای آن ها می شود.

عکس های لژیونرهای ایران را در کجا ببینیم؟

عکس های لژیونرهای ایران را در کجا ببینیم؟

تقریبا همه لژیونرهای ایرانی در اینستاگرام و یوتیوب، صفحه ی شخصی دارند و با مراجعه به آن ها می توانیم به عکس های با کیفیت و ویدیوهایی که به اشتراک می گذارند دسترسی داشته باشیم. علاوه بر آن با سرچ نام اشخاص در مرورگرهای مختلف می توانیم اطلاعات و تصاویر منتشر شده ی آن ها را بدست بیاوریم.
برای مثال با سرچ موارد زیر در گوگل کروم یا دیگر مرورگرها کار ما در یافتن اطلاعات و تصاویر آن ها راحت تر خواهد شد. عباراتی از جمله لیست لژیونرهای ایرانی 2021، لیست لژیونرهای ایرانی 2020، بهترین لژیونرهای تاریخ ایران، لیست لژیونرهای ایرانی 2019، لژیونرهای ایران والیبال، اخبار لژیونرهای ایران و لژیونرهای پرسپولیس می توانند در این مورد کار ما را آسان تر کنند. علاوه بر آن ها استفاده از عبارات بازیکنان دورگه ایرانی شاغل در اروپا، لژیونرهای ایران و تیم هایشان، بهترین لژیونرهای ایران، تمامی لژیونرهای ایران و تعداد لژیونرهای ایران می توانیم به اطلاعات و عکس های دقیق تر و با کیفیت تری از بازیکنان بدست بیاوریم.

کدام یک از لژیونرها در تیم ملی حضور دارند؟

اکثر لژیونرهای ایرانی توسط مربیان به تیم ملی دعوت می شوند و بعضی آن ها این دعوت را می پذیرند و حضور پیدا می کنند در تیم ملی و برخی قبول نمی کنند. از جمله لژیونرهای موفق و محبوب ایران که در تیم ملی حضور دارند می شود به سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، سامان قدوس، سعید عزت اللهی، امیر عابدزاده، علیرضا بیرانوند و تعداد کثیری دیگری از بازیکنان اشاره کرد.

اخبار لژیونرهای ایران را از کجا دنبال کنیم؟

اخبار لژیونرهای ایران را از کجا دنبال کنیم؟

با توجه به این امر که هر چه به شهرت و محبوبیت فرد در بین عموم مردم افزوده می شود حواشی و شایعه های زیادی پیرامون او بوجود می آید. پس اگر می خواهیم راجب این افراد اطلاعات صحیح و قابل اطمینانی بدست بیاوریم لازم است که به سایت ها و منابع معتبر که تایید شده اند مراجعه کنیم. سایت های خود باشگاه ها و سایت خبرگذاری های صدا و سیما و از این دست سایت ها معتبر و قابل اطمینان هستند. همچنین برای اخبار موثق می توانیم به صفحاتی که توسط خود لژیونرهای ایران اداره می شوند و یا تحت نظر خودشان فعالیت می کنند اتکا کنیم.

آدرس پیج اینستاگرام لژیونرهای ایران را از کجا بیابیم؟

برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرامی اصلی لژیونرهای ایران می توانیم در قسمت سرچ اینستاگرام نام لاتین آن ها را به صورت کامل بنویسیم و در قسمت پیشنهادهای نوشته شده در کادر پیدایشان کنیم. همچنین می توانیم با سرچ نام لژیونر مورد نظر در گوگل بصورت لاتین یا فارسی پیج اینستاگرامی او را پیدا کنیم.

کدام یک از بازیکن های IRAN در تیم بهتری بازی می کند؟

کدام یک از بازیکن های IRAN در تیم بهتری بازی می کند؟

در این بخش قصد داریم اطلاعات کلی ای راجب ارزش تیم هایی که لژیونرهای ایرانی به آن ها منتقل شده اند را به اطلاع شما برسانیم. اگر مواردی راجب این موضوع ذهنتان را درگیر کرده این بخش را مطالعه بفرمایید. هر کدام از لژیونرهای ایرانی در تیم های مطرح و معروفی بازی می کنند از جمله تیم پورتو کشور پرتغال که طارمی با آن قرارداد دارد و هم اکنون جزو بهترین های این تیم شناخته می شود. تیمی که سعید عزت اللهی در آن بازی می کند یا تیم سردار آزمون که پول هنگفتی هم به بازیکنانش پرداخت می کند.

کدام یک از لژیونرهای ایران درآمد بالاتری دارند؟

لژیونرهای ایرانی عموما به دلار و یورو قرارداد می بندند و با توجه به اوضاع ارز و کاهش ارزش پول ایران جزو تیلیاردر های ایران حساب می شوند. در بین لژیونرها با توجه به متن قرارداد و مبلغ دریافتی توسط بازیکن برای یک فصل کامل، سردار آزمون در صدر این لیست قرار دارد و ارزشی حدود ۱۷ میلیون یورو را از آن خود کرده است. او با پیوستن به تیم زنیت روسیه از ۱۳ میلیون یورو به ۱۷ میلیون یورو جهش کرد و با این جهش علیرضا جهانبخش با ارزش ۱۵ میلیون یورو را پشت سر گذاشت.

کدام یک از لژیونرهای ایران درآمد بالاتری دارند؟

کدام یک از بازیکن های خارجی ما عملکرد ضعیفی داشته اند؟

لژیونرهای ایرانی همواره در طول تاریخ از ثبات کافی برخوردار نبوده اند و در دوره ای خاص عملکرد خوبی داشته اند و بعد از مدتی کوتاه مربیان، نیمکت نشینی آن ها را ترجیح داده اند. این مورد باعث شده که لژیونرهای ایرانی جزو ضعیف ترین ها در دنیا به حساب بیایند هرچند که عملکرد قابل قبول و خوبی داشته اند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. لژیونرهای ایران چه کسانی هستند؟

    سردار آزمون، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و یک سری از بازیکنان دیگر که می توانید در مقاله طراحی شده راجب شان اطلاعاتی کسب کنید.

  2. درآمد لژیونر ها چقدر است؟

    با توجه به قرارداد های میلیون یورویی که با باشگاه های خود می بندند و برخی به غیر از فوتبال درآمد دیگری هم از شغل آزاد مثل کافه و رستوران دارند.

  3. علیرضا جهانبخش در کدام تیم انگلیسی توپ می زد؟

    وی در تیم برایتون بازی می کرد که چندان هم موفق نبود.

  4. همسر سردار آزمون کیست؟

    او در سال ۹۸ با آناهیتا کریمی ازدواج کرد.

  5. کدام لژیونر ایرانی درآمد بالایی دارد؟

    سردار آزمون با ارزش ۱۷ میلیون یورویی در صدر قرار دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید