رکورد های بیلی آیلیش در سال 2022 که همه را متحیر کرده است

اگر تمایل دارید تا در رابطه با رکورد های بیلی آیلیش اطلاعات جالب و مفیدی را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید. قبل از هر موضوعی باید بدانید که همه رکورد های او در لیست رکوردهای گینس ثبت شده اند.

رکوردهای بیلی آیلیش کدامند؟

رکوردهای بیلی آیلیش کدامند؟

این روز ها کمتر کسی است که بیلی آیلیش را نشناسد، او خواننده و ترانه‌ سرای آمریکایی است که در سال 2001 در لس آنجلس به دنیا آمده است و از سال 2015 فعالیت خود را شروع کرده است. بیلی آیلیش آهنگهای فوق‌ العاده ای را تا به اکنون منتشر کرده است و به همین دلیل توانسته مخاطبان و طرفداران زیادی را نیز به دست آورد. حال در این قسمت قرار است به رکورد هایی که این خواننده جوان و معروف تا به اکنون از آن خود کرده است بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

بیشترین استریم در Spotify در یک سال (زنانه)

اگر طرفدار این خواننده محبوب و سرشناس هستید، شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید او بیشترین استریم در Spotify در یک سال را در سال 2019 با شش میلیارد استریم شکست و به این گونه رکورد تازه ای را از آن خود کرد.

جوانترین زن در رتبه یک جدول آلبوم های بریتانیا

نمودار آلبوم های رسمی، لیستی از آلبوم های رتبه بندی شده توسط فروش فیزیکی و … می باشد. حال بهتر است که بدانید این خواننده جوان و با استعداد رکورد جهانی گینس (جوان ترین زن در رتبه یک جدول آلبوم های بریتانیا) را از آن خود کرده است.

بیشترین اثر همزمان یک زن در صد آلبوم داغ ایالات متحده

از دیگر رکورد های گینس که این خواننده پرآوازه از آن خود کرده است، می توان به (بیشترین اثر همزمان یک زن در 100 آلبوم داغ ایالات متحده) اشاره کرد.

رکورد زدن بیلی آیلیش در جوایز

رکورد زدن بیلی آیلیش در جوایز

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بیلی در ماه اکتبر 2015 آهنگ چشم های اقیانوسی که متن آن را برادرش نوشته بود ضبط کرد و این آهنگ در سال 2016 به عنوان اولین تک‌ آهنگ این خواننده در ساوندکلاود منتشر شد و به این گونه او فعالیت خود را در حرفه موسیقی آغاز کرد. از آن زمان به بعد بیلی فعالیت گسترده ای در حرفه ای موسیقی و خوانندگی انجام می‌ دهد و تا به اکنون توانسته آهنگ ها و آلبوم های بی نظیر و شنیدنی را منتشر کند که هر کدام از آثار او مخاطبان زیادی را به دست آورده اند. حال جالب است که بدانید او تا به اکنون توانسته جوایز متعددی را نیز کسب کند و به نوعی در کسب جوایز رکورد هایی را از آن خود کرده است.

بهتر است که بدانید تعداد جوایزی که بیلی در گرمی برنده شده، هم چنین رکورد های جهانی گینس را برای بیشترین رکورد های متوالی برنده جایزه سال شکست داد. او نخستین هنرمند زنی است که چهار دسته بزرگ را در یک رویداد برنده شده است، جوان ترین برنده رکورد سال، جوان ترین برنده آلبوم سال، جوان ترین هنرمند انفرادی و هم چنین برنده شدن آلبوم سال در یک اوت 2021. خیلی از افراد بیان کرده اند که بیلی آیلیش به یکی از خوانندگان بزرگ در آینده‌ ای نه چندان دور تبدیل خواهد شد، چرا که او استعداد بی نظیری در خوانندگی دارد و تا به اکنون جوایز متعددی را نیز در حرفه اش از آن خود کرده است.

رکورد زدن آهنگ های بیلی آیلیش

بیلی یکی از خوانندگان با استعداد و پرکاری است که از زمانی که فعالیت خود را در عرصه خوانندگی شروع کرده است، آهنگ های بسیار متعددی را منتشر کرده است که هر کدام از آهنگ های او با مخاطبان زیادی نیز رو به رو شده اند. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اکثر آهنگ های بیلی رکورد زده اند که این موضوع باعث محبوبیت و شهرت بیشتر این خواننده جوان و سرشناس شده است. حال از آهنگ های رکورد زده این خواننده می توان به آهنگ هایی مانند: Bad Guy، Lovely، When The Party’s Over، Ocean Eyes اشاره کرد. این موضوع را هم باید افزود که اگر تمایل به دانلود هر کدام از آهنگ های این خواننده معروف را دارید، پیشنهاد می کنیم تا به سایت های معتبر موسیقی مراجعه نمایید، چرا که اکثر این سایت ها لینک دانلود، این آهنگ ها را برای علاقه مندان و کاربران قرار داده اند.

رکورد گینس بیلی ایلیش چیست؟

رکورد گینس بیلی ایلیش چیست؟

با این که بیلی ایلیش در حال حاضر 20 سال دارد و مدت زمان تقریباً کوتاهی است که در حرفه موسیقی فعالیت خود را آغاز کرده است، اما تا به اکنون توانسته جوایز متعددی را برنده شود و رکورد های متعددی را نیز از آن خود کرده است. حال از مهم ترین رکورد های گینس این خواننده می‌ توان به این که او در سال 2019 دو رکورد جهانی گینس (بیشترین اثر همزمان یک زن در 100 آلبوم داغ ایالات متحده) و (جوان ترین زن در رتبه 1 جدول آلبوم های بریتانیا) را از آن خود کرده است، اشاره کرد.

رکورد های بیلی آیلیش در سال 2021

این خواننده معروف در سال 2021 موفقیت‌ های متعددی را کسب کرده است که این موضوع باعث شهرت و محبوبیت بیشتر او شده است. حال بهتر است که بدانید دومین آلبوم استودیویی بیلی آیلیش خوانندهٔ آمریکایی، به نام خوشحال‌ تر از همیشه نام دارد که در 30 ژوئیه 2021 توسط دارک‌ روم و اینترسکوپ رکوردز منتشر شد. این آلبوم را او به همراه تهیه‌ کننده‌ اش فینیس اوکانل نوشته است. حال این موضوع را هم باید افزود که این آلبوم رکورد های متعددی را برای این خواننده جوان و با استعداد در سال 2021 رقم زده است که می‌ توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به اینترنت مراجعه نمایید.

هم چنین این موضوع را هم باید افزود در اینترنت علاوه بر آن می توانید در رابطه با موضوعات دیگر مانند: بیماری بیلی ایلیش، خودکشی بیلی ایلیش، برادر بیلی ایلیش، دین بیلی ایلیش و یا حتی نماد بیلی ایلیش نیز اطلاعات کامل و مفیدی را جستجو و مشاهده نمایید.

کدام یک از رکورد های بیلی آیلیش مهم تر است؟

کدام یک از رکورد های بیلی آیلیش مهم تر است؟

بهتر است که بدانید این خواننده 20 ساله اولین و تنها هنرمندی است که در قرن بیست و یکم دارای آلبوم شماره یک است. بیلی آیلیش دومین هنرمند و تنها زنی است که هر چهار دسته اصلی را در جایزه گرمی بدست آورده است و تا به اکنون رکورد های متعددی را نیز از آن خود کرده است که از مهم ترین رکورد های او می توان به دو رکورد گینس اشاره کرد که در قسمت قبل این رکورد ها را بیان کرده ایم. این موضوع را هم باید افزود که مدتی است او رکورد بیشترین آهنگ شماره یک در جدول آهنگ های جایگزین بیلبورد را نیز شکسته است.

این خواننده و ترانه سرا معروف آمریکایی در سال 2016 و بعد از انتشار اولین تک آهنگ خود به نام (Ocean Eyes) در ساوندکلاد به شهرت زیادی رسید و از آن زمان، او بر نمودار ها تسلط داشته و چندین جایزه گرمی را به خانه برده است و رکورد های متعددی را نیز از آن خود کرده است.

آخرین رکورد بیلی آیلیش در چه مورد بود؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم این خواننده جوان و با استعداد آمریکایی در سال 2021 آلبوم دوم خود را منتشر کرد که این آلبوم با طرفداران زیادی رو به رو شد و بیلی توانست با این آلبوم جوایز متعددی را نیز از آن خود کند. هم چنین آلبوم او توانست رکورد های متعددی را نیز جا به‌ جا کند. به همین دلیل می توان این گونه بیان کرد که آخرین رکورد این خواننده محبوب در رابطه با آلبوم او بوده است.

آیا کنسرت های بیلی آیلیش رکورد زده است؟

آیا کنسرت های بیلی آیلیش رکورد زده است؟

بیلی آیلیش به دلیل صدای بی نظیر و فوق العاده اش و هم چنین متن آهنگ هایش، این روز ها توانسته مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا به دست آورد. حال این موضوع را هم باید افزود که او همانند خیلی از خوانندگان سرشناس دیگر تا به اکنون کنسرت‌ های متعددی را برای طرفداران و مخاطبانش در کشور ها و شهر های مختلف برگزار کرده است که تمام کنسرت های او با استقبال بی نظیر مردم رو به رو شده اند.

حال این موضوع را هم باید افزود با توجه به این که جمعیت زیادی در کنسرت های بیلی شرکت می‌ کنند، کیفیت بالای کنسرت های او و هم چنین اجرای طولانی مدت این خواننده معروف، باعث شده است تا او رکورد هایی را در کنسرت نیز از آن خود کند، البته این رکورد ها به صورت رسمی ثبت نشده اند.

سوالات متداول

  1. بیلی آیلیش کیست؟

    او ترانه‌ سرا و خواننده آمریکایی است که در سال 2001 در لس آنجلس به دنیا آمده است و از سال 2015 فعالیت خود را در خوانندگی شروع کرده است.

  2. رکورد های بیلی آیلیش کدامند؟

    از رکوردهای او می توان به بیشترین استریم در Spotify در یک سال، جوانترین زن در رتبه یک جدول آلبوم های بریتانیا و بیشترین اثر همزمان یک زن در صد آلبوم داغ ایالات متحده اشاره کرد.

  3. آخرین رکورد این خواننده در چه مورد بود؟

    آخرین رکورد این خواننده در مورد آلبوم دومش بوده است.

  4. کدام یک از رکوردهای این خواننده معروف، مهم تر است؟

    رکوردهای گینس بیلی از مهم ترین رکوردهای این خواننده به شمار می روند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید