رکورد امینم چند کلمه است؟ معرفی مدعیان شکستن این رکورد 1

قرار است تا در مورد رکورد امینم اطلاعات مفید و جالبی را قرار دهیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید. ما تمامی رکوردهای گینس که این رپر به نام خود به صبت رسانده است را مرور خواهیم کرد.

رکوردهای امینم شامل چه مواردی می شود؟

رکوردهای امینم شامل چه مواردی می شود؟

این روز ها کمتر کسی است که امینم را نشناسد او رپر، تهیه کننده و ترانه نویس اهل آمریکا است که سالیان طولانی است به یکی از رپران سرشناس و پرآوازه تبدیل شده است که در سرتاسر دنیا طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی نیز دارد. هم چنین از او به عنوان سلطان رپ جهان یاد می‌ شود. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این رپر معروف تا به اکنون رکورد های متعددی را نیز از آن خود کرده است که در این قسمت می خواهیم در این باره اطلاعات جالبی را قرار دهیم، به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

پرفروش ترین هنرمند رپ

نمایش امینم (The Eminem Show) چهارمین مجموعه استودیویی این رپر آمریکایی است که سال 2002 منتشر شد و به این گونه او توانست رکورد پرفروش ترین هنرمند رپ را از آن خود کند.

ده آلبوم شماره یک متوالی

بهتر است که بدانید یکی از رکورد های مهم این رپر معروف شامل (ده آلبوم شماره یک متوالی) می باشد.

موفق ترین هنرمند رپ در بریتانیا

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید او در سال 2005 رکورد موفق ترین هنرمند رپ در بریتانیا را از آن خود کرد.

سریع ترین رپ در یک تک آهنگ شماره یک

در سال 2020 این رپر معروف و پرآوازه آمریکایی توانست رکورد سریع ترین رپ در یک تک آهنگ شماره یک را از آن خود کند.

فیلم رکورد های امینم

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، این روز ها امینم طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و از او به عنوان اسطوره رپ جهان یاد می‌ شود. حال خیلی از طرفداران این رپر معروف تمایل دارند تا به مشاهده فیلم رکورد های او بپردازند. در این باره باید بگوییم که با توجه به تکنولوژی و شبکه‌ های مجازی مشاهده فیلم های رکورد این رپر سرشناس کار راحت و آسانی می باشد. به عنوان مثال اگر شما به شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و یا یوتیوب مراجعه نمایید، می‌ توانید به راحتی به جستجو و مشاهده این فیلم ها بپردازید.

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که علاوه بر شبکه‌ های مجازی اگر به اینترنت مراجعه کنید و عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید نیز با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و می‌ توانید فیلم‌ های متعددی از رکورد های این رپر سرشناس و یا فیلم هایی از چالش رپ امینم را جستجو و مشاهده نمایید. هم چنین در اینترنت علاوه بر فیلم می‌ توانید اطلاعاتی در رابطه با طولانی ترین اهنگ رپ جهان و یا رقیب امینم را نیز به دست آورید.

رکوردهای امینم گینس

رکوردهای امینم گینس

اگر طرفدار این رپر معروف و سرشناس هستید، شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید او تا به اکنون رکورد های متعددی را در کتاب گینس ثبت کرده است. حال این موضوع را هم باید افزود که برای اولین بار او در سال 2000 به دلیل سریع ترین فروش هنرمند رپ با سومین آلبومش نام خود را در این کتاب به ثبت رساند و بعد از آن توانست رکورد های متعددی را در این کتاب به ثبت برساند. به طور معمول از امینم به عنوان یک اعجوبه در رپ یاد می شود که تا به اکنون رکورد های متعددی را شکسته و جا به جا کرده است.

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که او تا به اکنون رکورد های دیگری را نیز در کتاب گینس به ثبت رسانده است که از مهم‌ ترین آن ها می‌ توان به : پرفروش ترین آلبوم هیپ هاپ در هفته اول انتشار نمودار بریتانیا، موفق ترین هنرمند رپ در بریتانیا، بیشتر ورودی ها در نمودار 100 داغ ایالات متحده پرش کردند، پر فروش ترین آلبوم قرن بیست و یکم (ایالات متحده آمریکا)، اکثر آلبوم های متوالی ایالات متحده برای اولین بار در رتبه یک توسط یک هنرمند انفرادی، خواننده رپ با بیشترین آلبوم شماره 1 در بریتانیا، متوالی ترین آلبوم شماره یک ایالات متحده توسط یک هنرمند انفرادی، اکثر کلمات در یک تک آهنگ موفق، بزرگ ترین واژگان برای یک هنرمند ضبط، سریعترین رپ در یک تک آهنگ شماره یک، بیشترین لایک برای یک نوازنده در فیس بوک (مرد)، بیشترین اولین حضور متوالی شماره یک در نمودار آلبوم های ایالات متحده اشاره کرد.

رکورد های امینم در سرعت

یکی از دلایل شهرت و معروفیت امینم، این است که او سرعت بسیار بالایی در خواندن دارد و این موضوع باعث شده است تا او بتواند نسبت به سایر رپران جایگاه ممتاز و ویژه‌ ای را از آن خود کند. هم چنین این موضوع را هم باید افزود که او تا به اکنون رکورد های متعددی را در سرعت نیز بدست آورده است. در این باره می توان این گونه بیان کرد که امینم در تک آهنگ خود به نام Rap God در سال 2013 توانست به رکورد های جهانی گینس برای بیشترین کلمات در یک آهنگ راه پیدا کند. هم چنین او در حالی که در یک بیت مهمان آهنگ Majesty نیکی میناژ بوده است به 85 کلمه سرگیجه آور در تنها 12 ثانیه رسید.

10.65 هجا در ثانیه! آهنگ سوم امینم، رکورد سریع ترین آهنگ رپ او را دارد که 10.65 هجا در ثانیه و یا 300 کلمه در 30 ثانیه رپ می کند. می توانید در اینترنت اطلاعات بیشتری در رابطه با رکورد امینم گودزیلا بدست آورید.

رکورد امینم زده شد؟

رکورد امینم زده شد؟

رپر بریتانیایی به نام هری شوتا توانست رکورد گینس امینم را شکست دهد و به رقیب امینم تبدیل شد. در این باره باید بگوییم که در سال 2013، امینم رکورد جدیدی را در کتاب گینس برای بیشترین کلمات در یک آهنگ برای آهنگ موفق و معروف خود به نام (Rap God) ایجاد کرد، اما متاسفانه هری شوتا این رکورد را شکست و از آن خود کرد. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید بعد از این که هری شوتا توانست رکورد این رپر پرآوازه را بشکند تا مدت‌ ها مردم در رابطه با او صحبت می‌ کردند و نام او در بین مردم و به ویژه علاقه مندان به سبک رپ پررنگ تر شد.

رکورد امینم در دانلود آهنگ

امینم یکی از رپران پرانرژی و پر کاری است که از زمانی که فعالیت خود را در عرصه خوانندگی شروع کرده است تا به اکنون آهنگ های بسیار جذاب و جنجالی را منتشر کرده است که به دلیل قدرت صدا و حنجره فوق‌ العاده اش و هم چنین متن قوی آهنگ هایش، هر کدام از آثار او با مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی رو به رو شده اند.

بهتر است که بدانید معمولا زمانی که امینم آهنگی را منتشر می‌ کند، آهنگ او با تعداد بالایی از دانلود رو به رو می شود. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یکی از رکورد های امینم در رابطه با دانلود آهنگ (Love The Way You Lie) است، چرا که این آهنگ یکی از بهترین آهنگ هایی این رپر است که تعداد بالایی از این آهنگ دانلود شده است و تا به امروز بیش از 18.65 میلیون فروش داشته است.

رکوردهای امینم در سال 2021

رکورد های امینم در سال 2021

در سال 2021 و سالی که گذشت این پر معروف توانست بار دیگر رکوردی را ایجاد کند و به این گونه به محبوبیت و شهرت خود بیفزاید. در این باره باید بگوییم که در نسخه 2021 کتاب رکورد های جهانی گینس این رپر رکوردی را به عنوان تنها هنرمند تاریخ که بیشترین آلبوم شماره یک متوالی را در نمودار های بیلبورد 200 ایالات متحده دارد، اضافه کرد.

رکورد یوتیوب این خواننده

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید این رپر معروف در شبکه های مجازی مانند یوتیوب نیز توانسته رکورد هایی را جا به جا کند. در این باره باید بگوییم که (Killshot) امینم رکورد 24 ساعته هیپ هاپ یوتیوب را شکست. (Killshot) امینم در 24 ساعت اول 38.1 میلیون بازدید به دست آورد و به این گونه آن را به اولین هیپ هاپ و سومین نمایش بزرگ در تاریخ یوتیوب تبدیل کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید به یوتیوب امینم مراجعه نمایید.

سوالات متداول

  1. امینم کیست؟

    او رپر، تهیه کننده و هم چنین ترانه نویس اهل آمریکا است که سالیان طولانی است به یکی از رپران پرآوازه تبدیل شده است و در سرتاسر دنیا طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی نیز دارد.

  2. نخستین رکورد امینم در چه سالی در کتاب گینس ثبت شده است؟

    برای اولین بار این رپر معروف در سال 2000 به دلیل (سریع ترین فروش هنرمند رپ) با سومین آلبومش، نام خود را در کتاب گینس به ثبت رساند.

  3. رکوردهای این رپر در سال 2021 چیست؟

    در سال 2021 این رپر معروف توانست بار دیگر رکوردی را ایجاد کند، در این سال در کتاب رکوردهای جهانی گینس، رکورد این رپر به عنوان تنها هنرمند تاریخ که بیشترین آلبوم شماره 1 متوالی را در نمودارهای بیلبورد 200 ایالات متحده دارد، اضافه شد.

  4. آیا تا به اکنون رپری رکورد امینم را شکسته است؟

    در سال 2013، او رکورد جدیدی را در کتاب گینس برای بیشترین کلمات در یک آهنگ برای آهنگ خود به نام (Rap God) ایجاد کرد، اما هری شوتا این رکورد را شکست.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید