بیوگرافی میلا کونیس + عکس هایی که رسوایی او را به همراه داشت

میلا کونیس هنرپیشه معروف و پرطرفدار آمریکایی است که در 14 اوت سال 1983 چشم به جهان گشود. او امروزه به عنوان یکی از زیباترین زن های جهان شناخته می شود و از نه سالگی در کلاس های بازیگری ثبت نام کرده بود و از همان سن کوچک با توجه به استعداد بالایی که داشت در تبلیغات تلویزیونی و فیلم و سریال ایفای نقش کرد و مورد توجه مردم واقع شد که قصد داریم در این مقاله بیشتر به کار های او و زندگی نامه اش بپردازیم. پس اگر می خواهید بیشتر درباره این هنر پیشه مستعد بدانید، حتما ادامه مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

میلا کونیس کیست؟

میلا کونیس کیست؟

در این قسمت از مقاله می خواهیم با زندگی نامه و بیوگرفی میلا کونیس به طور کامل آشنا شویم. همان طور که در بالا هم اشاره کردیم، میلا کونیس در سال 1983 در اوکراین به دنیا آمد. او یک برادر بزرگتر از خودش به نام مایکل کونیس هم دارد. مادرش الویرا، مدرس فیزیک و مالک یک داوخانه و پدرش مارک کونیس مهندس مکانیک هستند. در سال 1991 بود که او به همراه خانواده اش از اوکراین به لس آنجلس مهاجرت کردند. آن ها دلیل این مهاجرت از شوروی را، نداشتن آینده فرزندانشان در این شهر می دانستند.

او از سن کم بعد از مدرسه اش به کلاس های بازیگری می رفت و همین امر باعث شد که از همان سن 9 سالگی در بسیاری از فیلم و سریال و تبلیغات تلویزیونی ایفای نقش کند. بیشتر کسانی که در سن پایین شروع به فعالیت می کنند، در آینده هم بسیار موفق هستند و نزد مردم بیشتر شناخته می شوند. اولین نقش جدی و حرفه ای او در برنامه نمایش دهه 70 پیش از تولد پانزده سالگی‌اش بود. او همچنین کار صدا گذاری هم انجام داده و در سال 1999، در سن 16 سالگی اولین کار صدا گذاری اش را در قالب نقش مگ گریفن در سریال مرد خانواده انجام داد.

میلا کونیس به مریضی نا هم رنگی عنبیه مبتلاست که به موجب آن یکی از چشمانش قهوه ای و دیگری سبز است. همچنین او به دلیل ابتلا به بیماری یوئیت مزمن دچار نابینایی در یکی از چشمانش شده بود که با عمل جراحی این بیماری را درمان کرد. اطلاعات دقیق تر را می توانید در ویکی پدیا mila kunis مطالعه کنید.

اینستاگرام میلا کونیس

میلا کونیس پیج شخصی ندارد ولی اگر در اینترنت عبارت اینستاگرام میلا کونیس را سرچ کنید، پیجی را برای شما می آورد که در خود توضیحات پیج زده میلا پیج اصلی و برای خود در اینستاگرام ندارد و این پیج هم فن پیج است. این پیج را 200 هزار نفر فالو کردند و ادمین این پیج تاکنون 86 پست در آن آپلود کرده است. در این پیج شما می توانید روزمرگی میلا کونیس و یا تیکه ای از فیلم و سریال هایی که میلا در آن ایفای نقش کرده است را مشاهده کنید. البته فن پیج های زیادی هستند که به جای میلا کونیس اکانت ساختند که می توانید با سرچ به آن ها دسترسی داشته باشید. او خیلی کم در فضای مجازی فعالیت می کند و حتی علاوه بر این که اکانت اینستاگرام ندارد، اکانت توییتر هم ندارد.

مطرح ترین فیلم های میلا کونیس

مطرح ترین فیلم های میلا کونیس

میلا کونیس فیلم های معروف و پرطرفدار زیادی بازی کرده و در آن به عنوان ستاره فیلم شناخته شده که در زیر می خواهیم به 5 تا از این موارد اشاره کنیم :

تمامش کن

این فیلم آمریکای در سال 2001 به کارگردانی تامی او هاور ساخته شده و مجموعا 86 دقیقه مدت زمان فیلم است. این فیلم در ژانر فیلم های کمدی، رمانتیک و موزیکال است.

قوی سیاه

این فیلم در ژانر روانشناسانه قرار دارد که در سال 2010 به کارگردانی دارن آرونوفسکی و نقش آفرینی میلا کونیس منتشر شد. این فیلم درباره یک بالرین است که در باله نیویورک تحت فشار های سخت بیرونی و درونی قرار گرفته است. این فیلم در سال 2011 در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار بنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

کریسمس مادر های بد

این فیلم به کارگردانی اسکات مور در سال 2017 ساخته شده و محصول کشور آمریکا است. در این فیلم بازیگرانی همچون میلا کونیس، کریستن بل، کاترین هان ایفای نقش کرده‌اند.

چهار روز خوب

کارگردان این فیلم مجبوب رودریگو گارسیا است که خودش تهیه کنندگی و نویسندگی فیلم را هم بر عهده گرفته بود. ژانر این فیلم درام است و علاوه بر میلا کونیس، بازیگران مطرح دیگری مانند گلن کلوز، استیون روت و جاشوآ لنرد هم در آن ایفای نقش کردند.

اردوگاه آموزشی

فیلم اردوگاه آموزشی محصول کریستیان دورگای است. ژانر این فیلم روانشناختی و درام است و در سال 2008 منتشر شد. کشور سازنده این فیلم کانادا است و زبانش به آمریکایی می باشد.

درآمد این بازیگر به چه صورت است؟

درآمد این بازیگر به چه صورت است؟

همان طور که گفتیم میلا در فضا های مجازی فعالیت چندانی ندارد پس نمی توان گفت که از طریق تبلیغاتی که در پیجش انجام می دهد درآمد کسب می کند. بلکه مانند بسیاری از سلبریتی ها و بازیگران دیگر تنها درآمدش از فیلم و سریال هایی است که بازی می کند و از آن جایی که میلا کونیس از بچگی و از زمانی که تنها 9 سال داشت وارد این عرصه شد و در برنامه های مختلفی ایفای نقش کرد، پس اکنون او را می توانیم یکی از بازیگران پولدار دنیا بدانیم. هرچند که به گفته خود میلا، خانواده او از شرایط شغلی بسیار خوبی بهره مند بودند و از این طریق میلا تامین بود و فشار اقتصادی روی او نبود. ثروت او حدود 45 میلیون دلار تخمین زده می شود.

حاشیه های میلا کونیس

میلا کونیس جز بازیگرانی است که حاشیه خیلی کمی دارد از آن جایی که در اینستاگرام یا بقیه جا ها فعالیت نمی کند ولی یکی از حاشیه هایی که برای او درست شده مربوط به عکسی است که وبسایت آنلاین نشریه «دیلی میل» از دختر اشتون و میلا منتشر کرده است.

البته که این اولین بار نیست که این وبسایت با خشم و اعتراض بازیگران هالیوود روبرو می شود. میلا کونیس و اشتون کوچر شکایت نامه ای در دادگاه عالی لندن در این مورد تنظیم کردند. وکیل این زوج گفته که طبیعی است که این دو برای زندگی شخصی خودشان به ویژه زندگی دخترشان ارزش قائل شوند و انتشار این عکس کاری غیر قانونی بوده است. وکیل این زوج های هالیوود در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: آن ها هم مثل سایر خانواده های عادی حق دارند از اوقات فراغتشان خارج از خانه لذت ببرند، بی آن که تحت تعقیب عکاسان قرار بگیرند. آن ها قبلا هم به صورت واضح و روشن اعلام کرده بودند به هیچ وجه موافق انتشار عکس های خصوصی شان در چنین مواردی نیستند.

دستاورد های این بازیگر هالیوودی

از دستاورد هایی که میلا کونیس به دست آورده می توانیم به سال 2013 اشاره کنیم که این بازیگر هالیوودی به انتخاب مجله ماکسیم به عنوان پنجمین زن سال انتخاب شد. همچنین یک سال بعد، در سال 2014 هم به انتخاب مجله اف اچ ام عنوان ششمین زن زیبای جهان را از آن خود کرد. میلا کونیس به انتخاب لیست جهانی سی پی 150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان ثبت شده‌است. همچنین در دو سال متوالی 2013 و 2014 میلادی هم به انتخاب سایت هالیوود باز توانست عنوان دوازدهمین و نوزدهمین زن زیبای جهان را مال خود کند. این هنرمند هالیوودی در فهرست «قدرتمندترین چهره های جهان» مجله فوربس که در سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر شد، در رتبه ۸۹ جای گرفت. میلا کونیس برای بازی در فیلم قوی سیاه نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود.

آیا میلا کونیس آهنگ هم خوانده است؟

آیا میلا کونیس آهنگ هم خوانده است؟

میلا کونیس تا کنون آهنگی نخوانده و تنها فعالیت او در زمینه بازیگری و شرکت در تبلیغات و برنامه های متفاوت تلویزیونی است. همچنین او از بچگی اش عاشق بازیگری بوده و هیچگاه نمی خواسته آن را با آهنگ خواند تلفیق کند.

ازدواج میلا کونیس

میلا کونیس ازدواج کرده است و اکنون با اشتون کوچر زندگی آرامی و به دور از حاشیه دارد. میلا و اشتون کوچر برای نخستین بار ۱۹ سال پیش سر فیلم برداری «شو دهه ۷۰» یکدیگر را ملاقات کرده است. او در آوریل سال 2012 با اشتون دوست شد و در سال 2015 آن دو با هم ازدواج کردند که حاصل آن یه فرزند دختر به نام وایت ایزابل متولد سال 2014 و یک پسر به نام دیمیتری پورتوود کوچر متولد سال 2016 می باشد.

خانواده میلا کونیس چه کسانی هستند؟

او در سال 2015 با اشتون کوچر ازدواج کرد و آن دو سال های زیادی است که با هم زندگی می کنند و زندگی خوبی دارند. این زوج در سال 2014 صاحب یک دختر به نام وایت ایزابل و 2 سال بعد از وایت صاحب پسری به نام دیمیتری پورتوود کوچر شدند. این خانواده 2 فرزند دارند و خانواده ای 4 نفره هستند.

تفریحات این بازیگر مطرح به چه صورت است؟

میلا کونیس عاشق خانواده اش است و بیشتر سعی دارد وقتش را با خانواده اش بگذراند. پس عمده تفریحات او با خانواده اش است. همچنین او در یکی از مصاحبه هایش به این اشاره کرده که بازیگری هم یکی از تفریحاتش به حساب می آید.

سوالات متداول

  1. افتخارات میلا چیست؟

    از دستاوردهایی که میلا کونیس به دست آورده می توانیم به سال 2013 اشاره کنیم که این بازیگر هالیوودی به انتخاب مجله ماکسیم به عنوان پنجمین زن سال انتخاب شد. همچنین یک سال بعد، در سال 2014 هم به انتخاب مجله اف اچ ام عنوان ششمین زن زیبای جهان را از آن خود کرد. میلا کونیس به انتخاب لیست جهانی سی پی 150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان ثبت شده‌ است.

  2. آیا میلا کونیس به بیماری خاصی مبتلا است؟

    بله او به دو بیماری نا همرنگی عنبیه و یوئیت مبتلا بود که در مورد اول یکی از چشم هایش قهوه ای و دیگر سبز است و در مورد دومی او یکی از چشم هایش نابینا شده بود که خوشبختانه با عمل جراحی بینایی اش برگشت.

  3. او به چه زبان هایی مسلط است؟

    به زبان های انگلیسی، روسی و اسپانیایی مسلط است. البته روسی را نمی تواند بخواند و فقط می تواند به این زبان صحبت کند.

  4. آیا میلا کونیس اینستاگرام دارد؟

    جواب این سوال خیر است. البته اطلاعاتی درباره اینکه چرا او اینستاگرام ندارد و فعالیتی در این زمینه می کند نیست ولی می توان گفت که او یک زن کم حاشیه است و شاید برای همین موضوع که از شایعات دوری کند اینستاگرام هم ندارد که یک امر عادی است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید