آدام بیلزریان + – سایت بازی انفجار

آدام بیلزریان از معروف ترین ها در حرفه پوکر است که با دن بیلزریان نسبت برادری دارد و اکنون توانسته بسیار ثروتمند شود و معروفیت بسیاری به دست آورده است. اگرچه نام این پوکر باز قهار برای خیلی ها شناخته شده نیست و با سرچ نام او اطلاعات خیلی زیادی نمی توانید به دست آورید اما ما سعی کرده ایم که در ادامه این مقاله این پوکر باز قهار را بیشتر معرفی کرده و درباره زندگی و حرفه اش اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار بدهیم.

آدام بیلزریان کیست؟

آدام بیلزریان کیست؟

آدام بلزریان فرزند دوم پاول بیلزریان است او در سال ۱۹۸۳ میلادی در آمریکا متولد شد او در شهر فلوریدا بخشی از زندگی خود را در کنار خانواده اش طی کرد. برادر او دن بیلزریان پوکر باز معروف است. او در دبیرستان Gaither تحصیل کرده، از طرف این مدرسه و به نمایندگی در مسابقات تنیس شرکت کرده است. پدر او به عنوان یکی از متخلفین اقتصادی در دهه ۱۹۸۰ شناخته شده می باشد. او توسط پلیس دستگیر و به زندان فرستاده شد. زندگی آدام بعد از دستگیری پدرش دچار تغییر شد او قصد داشت به شغل مورد علاقه اش که خدمت در ارتش بود مشغول شود اما بعد از دستگیری پدرش نظر او تغییر کرد و دیگر به دنبال این شغل نرفت و به کشور سنت کیس و نویس مهاجرت کرد

بعد از گذراندن دوران دبیرستان در سال ۲۰۰۴ جرج بوش برای بار دوم در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد. از نظر آدام انتخاب بوش به عنوان رئیس جمهور می تواند در آینده مردم کشور آمریکا تاثیرات منفی بگذارد. او برخلاف برادر اش بسیار آرام و ساکت است. با سرمایه‌ گذاری به مبلغ $۴۰۰۰ بر روی پروژه هتل maariott توانست پول زیادی را به دست آورد. او بعد از مهاجرت اش بازی پوکر را شروع کرد و از علاقه خود که عضویت در ارتش بود دست کشید. برادر آدام، دن بیلزریان که پیش تر از آدام در حرفه پوکر فعالیت داشت، با آموزش ترفند های این بازی به آدام سبب پیشرفت سریع او شد. بیلزریان در زمینه نویسندگی نیز مهارت دارد و در اولین کتاب خود درباره ترک کشور خود صحبت کرده بود دلیل این مهاجرت را زندانی شدن پدرش و اتفاقات منفی که در زندگی اش رخ داده است را بیان کرده و با مهاجرت به کشور نویس قصد شروع یک زندگی جدید و آرام را داشته است. البته پیروزی حزب جمهوری خواه در دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۰۴ نیز در ترکیه این کشور بی‌تاثیر نبوده است. چندی پس از منتشر شدن این کتاب، ناسیونالیست های آمریکایی از آدام انتقاد کردند و محتوای کتاب او را توهین به حزب ملی‌ گرای آمریکا دانستند. البته این جمله ها چیزی از محبوبیت آدام دربین خوانندگان کتاب اش کم نکرد و روشنفکران او را به خاطر تصمیمی که گرفته بود تحسین کردند. او به واسطه حرفه اش در مسابقات بسیاری شرکت کرده و برنده این مسابقات شده است.

عکس آدام بیلزریان

بسیاری از افراد سرشناس و مشهور در دنیا علاقه زیادی به معروفیت بیشتر در بین مردم دارند که همین سبب می شود که از خود عکس های زیادی در فضا های مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر کنند. اما جالب است بدانید در فضای مجازی عکس های کمی از این پوکر باز حرفه‌ ای پخش شده و بخشی از شهرت او به واسطه برادرش دن‌ بیلزریان به دست آمده است، اما خود او نیز در دنیای پوکر شهرت قابل توجهی دارد. به نظر می‌ آید خیلی علاقه به اشتراک گذاری عکس هایش در این فضا ندارد. تعداد محدود عکس های او در فضای مجازی عکس های خود او و خانواده اش می باشد.

آدام بیلزریان چه حاشیه هایی داشته است؟

آدام بیلزریان چه حاشیه هایی داشته است؟

این پوکریست مشهور در سال ۲۰۰۷ به کشور سنت کیس و نویس مهاجرت کرد و توانست تابعیت این کشور را دریافت کند. پدر او که یک متخلف و به دلیل دزدی در بازار به زندان رفته بود، پس از آزادی به کشور نویس و به اصرار آدام به خانه او رفت و با همسر و فرزندان او زندگی می کند. او زندگی آرامی را می گذراند و به حاشیه علاقه خاصی ندارد. از حاشیه های زندگی او می توان به فساد اقتصادی پدر و مهاجرت او به کشور نویس و حمله و انتقاد او به ملی گرای آمریکا در کتاب خود اشاره کرد.

پیج اینستاگرام این پوکر باز چیست؟

پوکر یکی از بازی های جذاب یا همان بازی ورق است که در دنیا مورد علاقه بسیاری از ثروتمندان است و در بسیاری از قهوه خانه ها این بازی را انجام می دهند. در ایران نیز از بازی های پرطرفدار است و چون مجوزی ندارد از دسته بازی های زیر زمینی به حساب می آید. شما نیز اگر به حرفه و دنیای پوکر علاقمند هستید می توانید پیج اینستاگرام آدام بیلزرن و برادرش دن بیلزریان را که او نیز در این حرفه بسیار شهرت دارد را دنبال کنید. برای جستجوی پیج آدام، اسم و فامیل او را به صورت انگلیسی در اینستاگرام جستجو کنید. هرچند که این پوکر باز علاقه زیادی به فضای مجازی نداشته و فعایت زیادی در دنیای مجازی ندارد.

آدام بیلزریان و دن بیلزریان چه نسبتی دارند؟

آدام بیلزریان و دن بیلزریان چه نسبتی دارند؟

آدام بیلزریان و دن بیلزریان برادران یکدیگر هستند، که هر دو به حرفه ای پوکر مشغول هستند. دن در مقایسه با آدام از شهرت بسیار بیشتری برخوردار است و در واقع آدام را بیشتر به واسطه شهرت برادر اش دن‌ بیلزریان می شناسند. آدام بعد از گرفتن تابعیت کشور نویس وارد این حرفه شد و تمام فوت و فن این بازی را از دن آموخت.

درآمد این پوکر باز چقدر است؟

پوکر یکی از بازی های پر درآمد می باشد که اگر شانس با شما هم یار باشد و ترفند های این بازی را بلد باشید و تجربه کافی را در این بازی داشته باشید می توانید در آن موفق باشید و شانس و تبحر خود را محک بزنید. معروفیت در دنیای پوکر و توانایی آدام در این حرفه توانسته است شهرت قابل توجهی را برای او به همراه داشته باشد. البته بسیاری معتقدند که بخشی از این ثروت آدام به خاطر سرمایه و ارثی است که از طرف پدرش به او و برادرش دن رسیده است. اما برد های پی در پی او در این بازی ثروت قابل ملاحظه‌ ای را برای او به همراه داشته است. بهترین برد او زمانی بود که رتبه ۲۰۹۹ را از بین افراد برنده جایزه نقدی به دست آورد و توانست مبلغ $۳۴۴۵۲۰ را به جیب بزند. به گفته خود او تمام ثروت و درآمدش از راه پیروزی در بازی های پوکر است. البته او در نویسندگی نیز مهارت دارد و تا کنون چندین کتاب نوشته است.

این شخص کجا زندگی می کند؟

آدام بیلزریان تا سن جوانی به همراه پدر و مادرش در ایالات متحده آمریکا زندگی کرده و بعد از آن به دلیل مسائل سیاسی تصمیم به مهاجرت به کشور سنت کیس و نویس گرفته و پس از گرفتن تابعیت این کشور، تابعیت کشور آمریکای خود را لغو کرده است. او هم اکنون در این کشور به همراه پدر و همسر و فرزندان اش زندگی آرامی را می گذراند.

همسر آدام بیلزریان کیست؟

می دانیم که آدام بیلزریان دارای همسر و فرزند می باشد و همراه با آن ها در نویس زندگی می کنند. اما به دلیل دور ماندن از حاشیه این پوکر باز تا کنون از خانواده و همسرش چیزی در مصاحبه‌ هایش نگفته است و علاقه‌ ای به افشای نام همسر خود ندارد.

ثروت آدام بیلزریان چقدر است؟

پدر آدام بیلزریان یکی از ثروتمند ترین افراد قبل از زندان رفتن اش و دارای سرمایه‌ ای بسیار زیادی بوده است که بخشی از این پول را به حساب پسران خود واریز کرده و باور برخی ها بر این است که ثروت آدام از طریق ارث پدری او بوده است. اما می دانیم که یکی از بازی های درآمد زایی است که بسیاری به آن روی می آورند و شانس خود را در این بازی امتحان می کنند. پس می‌ توان به طور قطع گفت که آدام بسیاری از ثروت خود را از راه این بازی به دست آورده است، شاید ارثیه پدر او شایعه ای بیش نباشد و دور از واقعیت باشد. قطعا بسیاری از افراد سرشناس علاقه ای به افشای میزان ثروت خود ندارند و این موضوع در مورد این بازیکن پوکر نیز صدق می کند. او درباره سرمایه و میزان درآمد اش صحبت خاصی نکرده است، اما به طور متوسط دارایی او را حدوداً ۱۰۰ میلیون دلار می دانند.

آدام بیلزریان در چه تورنومنت هایی شرکت کرده است؟

آدام بیلزریان در چه تورنومنت هایی شرکت کرده است؟

تورنومنت به معنی مسابقاتی است که در بین چند تیم که در یک رشته ورزشی فعالیت می‌ کنند برگزار می شود. آدام بیلزریان بازیکن پوکر در چندین بازی خصوصی آنلاین برگزار شده است شرکت کرده و به عنوان برنده این بازی ها معرفی شده است. او در مسابقات زیادی شرکت کرده که توانسته است در اکثر آن ها برنده شود. از دیگر مسابقات او بازی خصوصی‌ اش با بازیکن بیسبال به نام الکس رودریگز در شهر لاس و گاس بوده است که برنده این بازی رودریگز بوده است. از جمله مسابقات دیگر او می‌ توان از مسابقات wsop ‏نولومیت هولدم نام برد که در سال ۲۰۰۹ آدام در این مسابقات شرکت کرد و به مقام چهل و هفتم دست پیدا کرد. مسابقات این بازیکن پوکر بسیار بوده است. او در سال ۲۰۱۳ نیز در مسابقات نولومیت هولدم در لاس وگاس شرکت کرد و مقام چهل و چهارم را نیز در این مسابقات به دست آورد.

این پوکر باز چه جوایزی دریافت کرده است؟

این پوکر باز چه جوایزی دریافت کرده است؟

او جوایز زیادی را دریافت کرده است که از جمله آن ها می‌ توان به جوایز مسابقات نولومیت هولدم در چند دوره با جایزه $۴۳۹۰ بوده است اشاره کرد که در سال‌ های ۲۰۱۲، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ برگزار شده است.

شغل اصلی آدام بیلزریان چیست؟

این پوکریست توانا و حرفه‌ ای علاوه بر شغل پوکر، که درآمد اصلی او از این راه است می‌ توان به کار نویسندگی که در این زمینه نیز مهارت دارد اشاره کرد. او به نویسندگی علاقه بسیار دارد که تا کنون درباره سرزمین مادری‌ اش چندین کتاب نوشته است.

سوالات متداول

  1. آدام بیلزریان در چه حرفه ای فعالیت دارد؟

    او یک پوکرباز بسیار توانا است و سال ها است در این زمینه فعالیت دارد.

  2. آدام بیلزریان اهل کدام کشور است؟

    او در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمده و تا دوره جوانی در این کشور زندگی کرده است.

  3. آیا ثروت آدام بیلزریان از راه پوکر بازی است؟

    خیر او نه تنها در این حرفه مشغول به فعالیت است بلکه کار نویسندگی را هم دنبال می‌ کند اما به طور کلی بیشترین درآمد او از راه بازی پوکر است.

  4. برادر آدام بیلزریان کیست؟

    دن‌ بیلزریان برادر معروف آدام که او نیز از معروف ترین افراد پوکر باز است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید