بهترین خارجی های تاریخ لیگ برتر از ابتدا تا به کنون

اگر به پیش بینی فوتبال لیگ برتر ایران علاقه مند هستید بدون شک آشنایی با خارجی های لیگ برتر می تواند کمک فوق العاده ای به شما بکند.

خارجی های لیگ برتر چه افرادی می باشند؟

خارجی های لیگ برتر چه افرادی می باشند؟

خارجی های لیگ برتر افرادی می باشند که متولد کشور های خارجی هستند اما در تیم های ایرانی و لیگ برتر ایران در حال فعالیت و بازی می باشند و قرارداد هایی با باشگاه های ایرانی دارند، در ادامه این متن تعدادی از این بازیکنان را به شما معرفی خواهیم کرد.

موسی کولیبالی

این بازیکن متولد کشور مالی می باشد که از سال 2013 وارد فوتبال ایران شده است و سابقه بازی در لیگ برتر ایران را دارد، او به مدت سه سال در تیم استقلال خوزستان زیر نظر عبدالله ویسی کار می کرده است و در سال 2016 توانست قهرمان ایران شود. پس از انتقال عبدالله ویسی به تیم سپاهان او نیز همراه او به تیم سپاهان رفت. این بازیکن مسلمان هم اکنون در تیم فولاد خوزستان بازی می کند. همچنین لازم به ذکر است این بازیکن اولین گل لیگ بیستم را با ثمر رساند.

کوین یامگا

کوین یامگا یک بازیکن دو رگه فرانسوی و کامرونی می باشد که اکنون به عنوان یکی از فوتبالیست های استقلال در حال فعالیت است. این بازیکن در سال 2021 توانست تجربه برای بازی در ایران را به دست آورد همچنین باید گفت او در لیگ های دانمارک، پرتغال، فرانسه و ایتالیا بازی کرده است و آن را در کارنامه فوتبالی خود دارد. کوین یامگا در اولین مسابقه ای که در تیم استقلال به میدان بازی رفت توانست دو گل را به ثمر برساند، این موضوع باعث شد او بسیار مورد توجه رسانه ها و هواداران استقلال قرار بگیرد.

پاتوسی

پاتوسی یکی از بازیکنان خارجی لیگ برتر می باشد که مدتی در استقلال حضور داشت اما به دلیل مشکلات مالی ای که این باشگاه داشت نتوانست دوباره او را خریداری کند و یک باشگاه دیگر او را خریداری کرد. از خصوصیات خوب این بازیکن می توان به دریبل زنی بالا و سرعت بالایش اشاره کرد او در پست وینگر چپ فعالیت می کند اما به دلیل توان استفاده او از هر دو پا به عنوان هافبک تهاجمی و همچنین هافبک راست نیز به پست گرفته می شود.

لوسیانو پریرا

این بازیکن یکی از بهترین بازیکنان خارجی لیگ برتر ایران می باشد او توانسته سابقه بازی در لیگ برتر ایران را در کارنامه خود داشته باشد و برای تیم هایی مثل فولاد، صنعت نفت، گسترش فولاد، سپاهان بازی کند لذا اکنون در تیم فولاد خوزستان فعالیت می کند. او در پست مهاجم توب می زند و به شیمبا معروف است.

این بازیکن با زدن 35 گل در لیگ برتر و شش گل در لیگ قهرمانان توانست به بهترین گلزن تاریخ فولاد خوزستان تبدیل شود. او همچنین از روی نقطه پنالتی توانست به استقلالی ها گل بزند و تیم فولاد توانست در لیگ برتر اولین پیروزی را تجربه کند. او با 81 گل توانست مقام دوم بهترین گلزنان تاریخ خارجی لیگ برتر را کسب کند.

گادوین منشا

این بازیکن که در پست مهاجم عمل می کند مدتی در تیم پیکان حضور داشت اما از سال 2017 قراردادی با تیم پرسپولیس بسته است و به عنوان یکی از فوتبالیست های پرسپولیس در این تیم تا سال 2019 به فعالیت خود ادامه می داد او متولد نیجریه می باشد و 27 سال سن دارد. اکنون نیز برای باشگاه فوتبال مس رفسنجان بازی می کند.

رودی ژستد

این بازیکن متولد کشور فرانسه می باشد لذا اصالتا اهل بنین در غرب قاره آفریقا می باشد. دین این بازیکن اسلام می باشد اما مسلمان سنی است. رودی ژستد در تیم استقلال در لیگ برتر خلیج فارس در پست مهاجم بازی می کند.

ایمون زاید

این بازیکن در سال 2013 در تیم پرسپولیس فعالیت می کرده است و توانست در دومین مسابقه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سه گل از شش گل پرسپولیس را به ثمر برساند همچنین او در بازی با راه آهن شهر ری در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال توانست سه گل را به ثمر برساند. این بازیکن ظاهرا به دلیل نیمکت نشین بودن و بعد از غیبت یک ماهه از تیم پرسپولیس خارج شد.

آدرس پیج اینستاگرام خارجی های لیگ برتر

آدرس پیج اینستاگرام خارجی های لیگ برتر

شما می توانید برای دیدن خارجی های لیگ برتر وارد پیج اینستاگرام اصلی خود این اشخاص شوید و یا این که پیج های فوتبالی ای که برای لیگ برتر تشکیل شده را در اینستاگرام دنبال کنید برای پیدا کردن این پیج ها به راحتی با نوشتن لیگ برتر می توانید این پیج ها را پیدا کنید و یا این که نام آن بازیکن خارجی را بنویسید در اینستاگرام تا پیج اصلی او را بیابید.

مبلغ قرار داد خارجی های لیگ برتر

درمورد مبلغ قرار داد این خارجی ها نمی شود چیز دقیقی گفت زیرا هر بازیکن در ازای عملکرد های خود و سابقه او در فوتبال مبلغی را دریافت می کند و می توان گفت اگر یک مبلغ بر روی یک بازیکن بگذارند و کسی بخواهد آن بازیکن را از آن تیم بگیرد می تواند با پیشنهاد مبلغ بالاتر آن بازیکن را بگیرد و در تیم خود بیاورد.

عکس خارجی های لیگ برتر

برای دیدن عکس های خارجی های لیگ برتر می توانید در گوگل کلمه بازیکنان خارجی لیگ برتر 1400 و یا اگر می خواهید بازیکنان پرسپولیس و سایپا را ببینید می توانید کلمه بازیکنان خارجی پرسپولیس و بازیکنان خارجی سایپا را در گوگل سرچ کنید تا عکس این بازیکنان را ببینید همچنین اگر می خواهید بازیکنان خارجی لیگ بیستم را بشناسید می توانید در گوگل همین کلمه را سرچ کنید تا تمام اطلاعات درمورد این بازیکنان به همراه عکس هایشان را بیابید لذا ما در این مقاله نیز به تعدادی از این بازیکنان اشاره کرده ایم.

کدام یک از خارجی های لیگ برتر بهترین عملکرد را داشته اند؟

عجیب ترین بازیکنان خارجی لیگ ایران

رفتار های عجیب بازیکنان خارجی همیشه در رسانه ها پر سر و صدا بوده است ما در این متن تعدادی از این بازیکنان با رفتار های متفاوت را به شما معرفی خواهیم کرد، یکی از این بازیکنان چیکو نام دارد که پس از یک فصل بدون هیچ شوتی در چهارچوب، با کلی بدهی به صاحب خانه و آجیل فروش محل از آن جا فرار کرد و حکم جلب او در دست آجیل فروش می باشد.

یکی دیگر از این بازیکنان به نام فابریسیتو پس از آن که درمورد بی تکنیکی آن انتقاد شد اعلام کرد اگر تکنیک داشتم به ایران نمی آمدم می رفتم بارسلونا. همچنین پائولو دی کارمو زمانی که به پرسپولیس آمد اعلام کرد آقای گل لیگ برزیل می باشد لذا مشخص شد او در محل توانسته یک بار در استپ هوایی برنده شود و سپس بعد از این که از تیم پرسپولیس پول چاپید به کفتر فروشی در برزیل روی آورد.

بازیکنان خارجی تراکتور نیز دست کمی از این بازیکنانی که توضیح دادیم ندارند، یکی از آن ها در زمانی که تیم تراکتور در شرایط بازی های لیگ برتر بود ایران را ترک کرد و از تیم تراکتور خارج شد این در زمانی بود که هنوز مهلت قرار وی فسخ نشده بود. درمورد یکی از مهاجمان استقلال نیز حاشیه هایی به وجود آمد که تمام رسانه ها را درگیر خود کرد یکی از این حاشیه ها مصدومیت او بود که عده ای می گفتند داستان مصدومیت او دروغ است و همین موضوع ها باعث شد که او از تیم استقلال خداحافظی کند.

شما می توانید بهترین بازیکنان خارجی را با سرچ کردن در گوگل آن ها را پیدا کنید و اطلاعاتی درمورد این بازیکنان کسب کنید، همچنین می توانید با سرچ کردن در گوگل تیم منتخب خارجی های لیگ برتر را پیدا کنید و اطلاعات زیادی درمورد آن ها کسب کنید.

کدام یک از خارجی های لیگ برتر بهترین عملکرد را داشته اند؟

همانطور که در این مقاله به تعدادی از بهترین بازیکنان خارجی لیگ برتر اشاره کردیم می توان گفت، لوسیانو پریرا، پاتوسی، کوین یامگا و تعدادی دیگر از بازیکنان اشاره کرد که جزو بهترین بازیکنان خارجی لیگ برتر می باشند.

کدام یک از خارجی های لیگ برتر ضعیف ترین عملکرد را داشته اند؟

چند نفر از بازیکنان خارجی که ضعیف ترین بازی را داشتند عبارتند از: سامبو جوجی، سان جان، پائولو دی کارمو، فابریتسیو و رافائل گومز که تمام این بازیکنان هیچ حرفه ای از فوتبال نداشته اند و بسیار ضعیف عمل کردند.

خارجی های لیگ برتر چه حاشیه هایی در ایران درست کرده اند؟

خارجی های لیگ برتر چه حاشیه هایی در ایران درست کرده اند؟

بیشتر حاشیه های این خارجی ها درمورد بازی های ضعیف آن ها و همچنین پرداخت نکرد بدهی های خود و فرار از ایران می باشد که متاسفانه تعداد زیادی از این بازیکنان خارجی این عمل ها را انجام داده اند.

خارجی های لیگ برتر چقدر درآمد دارند؟

درآمد این بازیکنان با یکدیگر متفاوت می باشد و هر کدام از آن ها طبق عملکرد خود در سال های گذشته یک مبلغ مشخصی را دارند همچنین باید گفت که درآمد دروازه بان های خارجی لیگ برتر و مربی های خارجی لیگ برتر همه با هم متفاوت می باشند لذا درآمد تمام آن ها مبلغ پایینی نمی باشد حتی آن شخصی که عملکرد ضعیفی دارد مبلغ بسیار بالایی را دریافت می کند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. این بازیکنان در طول بازی در ایران زندگی می کنند؟

    بله، آن ها تا زمان قرار داد مجبور به بودن در ایران می باشند.

  2. این بازیکنان برای چه در تیم های ایرانی بازی میکنند؟

    آن ها به دلیل عملکرد خوبی که دارند مورد توجه مدیران قرار می گیرند و قرار دادهایی با آن ها بسته می شود.

  3. بازیکنان لیگ برتر معمولا در چه تیم هایی حضور دارند؟

    تیم مشخصی وجود ندارد که آن ها در آن جا باشند هر کدام از آن ها در تیم های متفاوتی که با آن ها قرار داد بسته اند قرار دارند و برای آن تیم بازی می کنند.

  4. همه بازیکنان خارجی لیگ برتر آفریقایی می باشند؟

    خیر، از کشورهای دیگر هم بازیکن وجود دارد و این تنها به قرار داد بستن مدیران باشگاه ها بستگی دارد که چه کسی را از چه کشوری انتخاب کنند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید