بهترین فیلم های گلشیفته فراهانی در هالیوود + لیست هم بازی های معروف او

فیلم های گلشیفته فراهانی به خاطر شهرت و محبوبیت او بسیار مورد توجه قرار می گیرد و افراد بسیاری هستند که بعد از آنکه فیلم جدیدی از او منتشر می‌ شود به سرعت سعی در مشاهده آن فیلم می نمایند. در ادامه تصمیم داریم این بانو بسیار پر حاشیه و محبوب را خدمتتان معرفی کنیم و بیشتر فیلم های پرطرفدار و مشهور او را نام ببریم تا شما نیز بیشتر از گذشته نسبت به زندگی حرفه‌ ای او اطلاعات به دست آورید و بدانید که او چه مسیری را طی کرده تا به این نقطه از زندگی حرفه‌ ای دست پیدا کرده است پس در ادامه همراه ما باشید.

معروف ترین فیلم های گلشیفته فراهانی در هالیوود کدامند؟

معروف ترین فیلم های گلشیفته فراهانی در هالیوود کدامند؟

گلشیفته فراهانی یکی از بهترین بازیگران ایرانی بود که هم اکنون در هالیوود (هالیوود کجاست) نقش آفرینی می‌ کند و در تاریخ نوزدهم تیرماه سال ۱۳۶۲ متولد شده است. بیش از ۴۰ فیلم سینمایی در کارنامه هنری و حرفه‌ ای او دیده می‌ شود و برای فیلم های سینمایی زیادی به عنوان نامزد بهترین نقش زن برنده دریافت جایزه شده و جایزه بهترین بازیگر زن را در جشنواره‌های مختلف دریافت نموده است به همین خاطر در ادامه تصمیم داریم چند نمونه از فیلم‌ های سینمایی او را خدمتتان معرفی کنیم.

دختران آفتاب

دختران‌افتاب نامه‌ای که از فیلم‌ های سینمایی این بازیگر است که ۱۱۵ دقیقه می باشد و کارگردان آن اوا هوسون نام دارد و امانوئل برکو و گلشیفته فراهانی در این فیلم سینمایی نقش آفرینی نموده اند و این فیلم محصول سال ۲۰۱۸ می باشد.

میم مثل مادر

رسول ملاقلی‌ پور نام کارگردان این فیلم سینمایی می باشد که در سال ۱۳۸۵ تولید و ساخته شده است. در این فیلم افرادی مانند حسین یاری و شراره دولت‌ آبادی و علی شادمان و سحر دولتشاهی و گلشیفته فراهانی نقش آفرینی نموده اند.

فیلم های ایرانی گلشیفته فراهانی کدامند؟

درباره الی

درباره الی نام یکی از مشهورترین و محبوب ترین فیلم های سینمایی اصغر فرهادی میباشد که تهیه کنندگی آن را اصغر فرهادی و سید محمود رضوی بر عهده دارند سینمایی ساخته سال ۱۳۸۷ می باشد نمایش آن مورد ستایش مردان و بسیاری از منتقدان قرار گرفت.

فیلم های ایرانی گلشیفته فراهانی کدامند؟

درباره فیلم های ایرانی گلشیفته اطلاعات بسیار زیادی در دست است زیرا از یک سو او طرفداران بسیار زیادی در ایران به دست آورده است و از سوی دیگر او به عنوان یکی از بهترین بازیگران مطرح و یکی از زیباترین زنان ایرانی و زنان جهان شناخته شده است. فیلم های ایرانی او را می توان علی سنتوری و دیوار و شیرین و گیس بریده و درباره الی دانست که هر کدام یکی از خاطره انگیزترین فیلم های سینمایی ایرانی به شمار می رود.

دانلود فیلم های گلشیفته فراهانی

هم اکنون پیشنهاد می کنیم برای دانلود فیلم های او به سراغ معتبر ترین سایت ها و همینطور اپ های دانلود فیلم سینمایی مراجعه کنید. فیلم های گلشیفته فراهانی در برخی از سایت های ایرانی در دست نیست و تنها با مراجعه به اپ های معتبر دانلود فیلم می توانید این فیلم ها را به صورت آنلاین و رایگان و یا به صورت پرداخت هزینه مشاهده کنید.

فیلم های گلشیفته فراهانی چه حاشیه هایی داشته اند؟

بعد از آن که این بازیگر اعلام کرد که قصد دارد از ایران خارج شود، برخی از فیلم‌ های سینمایی از او که به تازگی منتشر شده بودند در دست توقیف قرار گرفت. به عنوان مثال فیلم سینمایی علی سنتوری توقیف شد و بسیاری از افراد گمان کردند که که او دیگر از این تصمیم خود منصرف می شود و در آن زمان حواشی بسیار زیادی برای او ایجاد شد اما او در آخر تصمیم خود را گرفت.

جدید ترین فیلم های گلشیفته فراهانی کدامند؟

استخراج که در انگلیسی Extraction نام دارد، در کشور آمریکا در مقطعی به عنوان یکی از فیلم های سینمایی دلهره آور و اکشن با کارگردانی سم هارگریو ساخته و تولید شد. این فیلم سینمایی با نویسندگی جو روسو نوشته شده است. در این فیلم گلشیفته فراهانی و بازیگران معروف دیگر نقش آفرینی کرده اند و فیلم استخراج در سال ۲۰۲۰ ساخته و تولید شد.

اولین فیلم های گلشیفته فراهانی کدامند؟

اولین فیلم های گلشیفته فراهانی کدامند؟

اولین فیلم های این بازیگر را می توانیم درخت گلابی بدانیم که با نقش میم در این فیلم ظاهر شد. همچنین فیلم سینمایی هفت پرده نام فیلم دیگری از این بازیگران می باشد که او با نام فرشته در این فیلم نقش آفرینی نمود اما فیلمی که باعث به شهرت رسیدن این بازیگر شد میم مثل مادر و علی سنتوری نام داشت.

تعداد فیلم های گلشیفته فراهانی چقدر است؟

به طور کلی در حدود ۴۰ فیلم سینمایی در کارنامه هنری و حرفه ای این بازیگر بسیار محبوب و پر طرفدار دیده می‌ شود اما اگر به دنبال فیلم های تلویزیونی از او می باشید در حدود سه الی چهار سریال تلویزیونی نیز می توانیم در کارنامه هنری او مشاهده کنیم.

درآمد گلشیفته فراهانی از فیلم های خود چقدر است؟

این بازیگر یکی از پر درآمد ترین بازیگران هالیوود به شمار می رود که از ثروتمند ترین بازیگران هالیوود شناخته شده است. بیشترین عناوینی که درباره این بازیگر مورد جستجو قرار گرفته را می توان عناوینی چون اسم فیلم های گلشیفته فراهانی در خارج از کشور و فیلم های این بازیگر با زیر نویس فارسی و دانلود فیلم های گلشیفته فراهانی و نام فیلم های این بازیگر چیست، بدانیم. به تازگی فیلم های سینمایی خارجی نیز از او منتشر شده است و عناوینی چون فیلم های این بازیگر بدون سانسور و فیلم های این بازیگر در هالیوود نیز بسیار مورد جستجو قرار گرفته است. فیلم های این بازیگر نغمه های عرب نیز یکی از فیلم هایی است که او را به درآمد و شهرت فراوان رسانده است.

سوالات متداول

  1. چند فیلم سینمایی در کارنامه هنری این بازیگر وجود دارد؟

    حدود ۴۰ فیلم سینمایی در کارنامه هنری او وجود دارد.

  2. فیلم سینمایی ایرانی که گلشیفته با بازی در آن به شهرت رسید کدام است؟

    میم مثل مادر فیلمی است که او را به شهرت رساند.

  3. این بازیگر در چه تاریخی متولد شده است؟

    او در تیر ماه سال ۱۳۶۲ متولد شده است.

  4. گلشیفته در چند سریال تلویزیونی نقش آفرینی کرده است؟

    او در سه سریال ایفای نقش نموده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید