بیوگرافی کارینا کاپور (bebo) به همراه عکس همسر و فرزندانش

قرار است تا در مورد کارینا کاپور یکی از بازیگران هندی اطلاعات کاملی را قرار دهیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

کارینا کاپور کیست؟

کارینا کاپور کیست؟

اگر به فیلم های هندی علاقه مند هستید، قطعا برای یکبار هم که شده نام کارینا کاپور را به عنوان یکی از بازیگران هندی زن شنیده اید و یا به مشاهده فیلم های او پرداخته اید. حال در این قسمت قرار تا به بیوگرافی کارینا کاپور بپردازیم. در این باره باید بگوییم که کارینا کاپور خان (करीना कपूर खान) متولد 21 سپتامبر سال 1980 است، وی یکی از بازیگران معروف بالیوود است که به او لقب bebo را داده اند.

او فارغ التحصیل دو ساله کالج (Mithibai) بمبئی و دانش آموخته 3 ماه دوره های میکرو کامپیوتر دانشکده تابستانی هاروارد آمریکا می باشد. بهتر است که بدانید پدر بزرگ او یعنی راج کاپور از بازیگران صاحب نام هندی، پدرش راندهیر کاپور کارگردان و تهیه کننده و هم چنین مادرش بویتا کاپور و خواهرش کاریشما کاپور هر دو از بازیگران بالیوود هستند. او از سال 2000 فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر کارینا کاپور ویکی پدیا را مشاهده نمایید.

کارینا کاپور در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

همان طور که در قسمت قبل بیان کردیم، این بازیگر معروف از سال 2005 فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است و تا به اکنون در فیلم های مهم و برجسته ای نقش آفرینی کرده است. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید فیلم هایی مانند: اعتراض، جوانی، جنجال، بی‌وفا، برای اینکه، دوستی، 36 محله چینی‌ ها، ساتیاگرا ها، دختری در عشق تو، سینگهام 2 و … از فیلم های معروفی هستند که کارینا در آن ها نقش آفرینی کرده است.

عکس های این بازیگر را در کجا مشاهده کنیم؟

این روز ها از کارینا به عنوان یکی از زیبا ترین ستاره های بالیوود یاد می‌ شود که توانسته با توجه به استعداد خوبی که در بازیگری دارد و هم چنین چهره زیبایش به شهرت فراوانی برسد و طرفداران بسیار زیادی را بدست آورد. حال خیلی از مخاطبان او تمایل دارند تا به مشاهده عکس های جدید این بازیگر معروف بپردازند. در این باره باید بگوییم که اگر به شبکه‌ های مجازی مانند اینستاگرام او مراجعه کنید می توانید عکس های متعددی از این بازیگر را مشاهده کنید. با مشاهده این عکس ها می توانید دلیل حضور او در لیست زیبا ترین بازیگران هندی را بهتر درک کنید.

پیج اینستاگرام این بازیگر چیست؟

پیج اینستاگرام این بازیگر چیست؟

از آن جایی که این روز ها کارینا کاپور اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و فعالیت گسترده ای در این شبکه انجام می دهد، به همین دلیل برخی از افراد بیان کرده اند که وی توانسته با توجه به فعالیت گسترده ای که در این شبکه انجام می دهد به شهرت زیادی برسد. اما در این باره باید بگوییم که کارینا کاپور بدون اینستا نیز از معروفیت و محبوبیت زیادی برخوردار است. با این حال برای پیدا کردن آدرس پیج کارینا کاپور کافیست تا در قسمت جستجو اینستاگرام نام این بازیگر معروف را سرچ کنید.

درآمد کارینا کاپور چقدر است؟

کارینا یکی از گرانقیمت ترین بازیگران هند به شمار می‌ رود که برای بازی در هر فیلم مبالغ بسیار هنگفتی را به عنوان دستمزد دریافت می کند. البته از آن جایی که او تمایلی ندارد که میزان درآمدش رسانه‌ ای شود، به همین دلیل در این باره اطلاعات دقیقی در اینترنت در دسترس نمی باشد.

کارینا کاپور چه حاشیه هایی داشته است؟

در پیرامون کارینا حواشی بسیار زیادی مشاهده می‌ شود که اکثر این حواشی مربوط به روابط شخصی او و خانواده اش و هم چنین فعالیت هایی که در عرصه بازیگری انجام می دهد، می باشد.

کارینا کاپور تا کنون چه جوایزی دریافت کرده است؟

کارینا یکی از بازیگران با استعدادی است که از زمانی که فعالیت خود در حرفه بازیگری آغاز کرده است، توانسته جوایز متعددی را کسب کند. حال اگر تمایل دارید تا در این باره اطلاعات کاملی را بدست آورید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به ویکی‌ پدیای این بازیگر معروف مراجعه نمایید.

اولین فیلم کارینا کاپور کدام بود؟

اولین فیلم کارینا کاپور کدام بود؟

بهتر است که بدانید وی اولین بار در سال 2000 و زمانی که 20 ساله بود از کلاس بازیگری به فیلم پناهنده معرفی شد و با آبیشک باچان پسر آمیتاب باچان هر دو نخستین تجربه بازی خود را بدست آوردند. این فیلم پنجمین فیلم پرفروش سال 2000 معرفی شد.

فیلم های کارینا کاپور را از چگونه دانلود کنیم؟

اگر طرفدار این بازیگر معروف هستید و تمایل به مشاهده و دانلود فیلم های کارینا را دارید، پیشنهاد می کنیم تا به اینترنت مراجعه نمایید، چرا که در اینترنت سایت های فیلم متعددی وجود دارند که اکثر این سایت ها لینک دانلود فیلم های کارینا را برای علاقه مندان قرار داده اند.

همسر کارینا کاپور کیست؟

این بازیگر معروف در سال 2012 با سیف علی خان یکی از بازیگران مطرح و سرشناس اهل هند در یک مراسم خصوصی در بندر بمبئی نامزد شد و بعد از آن جشن مفصلی را در هتل تاج محل گرفتند. این موضوع را هم باید افزود که او بتازگی صاحب فرزند دوم خود شده است.

سوالات متداول

  1. کارینا کاپور کیست؟

    کارینا کاپور متولد 21 سپتامبر سال 1980 است، وی یکی از بازیگران معروف بالیوود است که به او لقب bebo را داده اند.

  2. همسر این بازیگر معروف کیست؟

    این بازیگر معروف در سال 2012 با سیف علی خان یکی از بازیگران معروف و سرشناس اهل هند در یک مراسم خصوصی در بندر بمبئی نامزد شد و سپس جشن مفصلی را در هتل تاج محل گرفتند.

  3. او از چه سالی فعالیت خود را در حرفه بازیگری شروع کرده است؟

    او اولین بار در سال 2000 و در سن 20 سالگی از کلاس بازیگری به فیلم پناهنده معرفی شد و با آبیشک باچان پسر آمیتاب باچان هر دو اولین تجربه بازی خود را بدست آوردند.

  4. چگونه می توان آدرس اینستاگرام کارینا را پیدا کرد؟

    برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام کارینا کافیست تا به قسمت جستجو اینستاگرام مراجعه نمایید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید