بیوگرافی احسان خواجه امیری آقازاده خاص دنیای موسیقی + عکس و حواشی جدید

احسان خواجه امیری یکی از خواننده های ایرانی می باشد. او همچنین در رشته مهندسی کامپیوتر تحصیل کرده است و فارغ‌ التحصیل از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. این خواننده سرشناس متولد هفتم آبان ماه در سال ۱۳۶۳ در تهران می باشد. آقای خواجه امیری فعالیت خود را از آهنگسازی شروع کرده است و هم اکنون خواننده سبک پاپ می باشد او نیز تنها پسر خانواده خواجه امیری می باشد و تنها یک خواهر بنام الیکا دارد نام مادر او نیز فرزانه عمیمی نژاد و پدر او خواننده مشهور موسیقی سنتی ایران ایرج خواجه امیری می باشد. احسان از سن هفت سالگی وارد کلاس های سنتور و ویولن شد و از آن زمان علاقه خاصی به موسیقی داشت و بعد ها خواهرش هم نیز نواختن پیانو را به او آموزش داد احسان در سن ۱۷ سالگی آلبوم من و بابا به خوانندگی پدرش را آهنگسازی کرد و این ترانه روانه بازار شد.

احسان خواجه امیری کیست؟

احسان خواجه امیری کیست؟

همان طور که گفته شد، احسان خواجه امیری یکی از خوانندگان پاپ ایرانی می باشد. آقای خواجه امیری متولد هفتم آبان ماه در سال ۱۳۶۳ می باشد. او نیز در تهران متولد شده است. احسان فعالیت خود را با آهنگسازی شروع کرده است و هم اکنون خواننده سبک پاپ می باشد او نیز تنها پسر خانواده خواجه امیری می باشد و تنها یک خواهر بنام الیکا دارد نام مادر او نیز فرزانه عمیمی نژاد و پدر او خواننده مشهور موسیقی سنتی ایران ايرج خواجه امیری می باشد.

احسان از ۵ سالگی در مهد کودک ساز های کودکانه می زد و علاقه زیادی به ساز و موسیقی داشت تا اینکه سال ۱۳۷۰ وقتی که هفت سال داشت وارد کلاس های سنتور و ویولن شد و بعد ها نواختن پیانو را هم از خواهرش یاد گرفت او در سن ۱۲ سالگی برای اولین بار برای برنامه کودک آهنگ ساخت و سپس رفته رفته آهنگسازی کارهای پدرش را نیز بر عهده گرفت.

عکس های احسان خواجه امیری را در کجا ببینیم؟

اگر بخواهيم عکس های این هنرمند معروف را مشاهده کنیم می توانیم به صفحه مرورگر تلفن همراه مان مراجعه کنیم و به تعداد کثیری از عکس های این هنرمند مردمی دست پیدا کنیم و در صورت تمایل دانلود و ذخیره کنیم و همچنین با دنبال کردن این خواننده معروف در اینستاگرام می توانیم به تعداد کثیری از عکس های این هنرمند که همواره از خود به اشتراک می گذارد را ببینم و در صورت تمایل دانلود و ذخیره کنیم.

آدرس پیج اینستاگرام احسان خواجه امیری چیست؟

اینستاگرام امروزه به یک نرم افزار جهانی تبدیل شده است که در میان مردم عادی و سرشناس طرفداران زیادی را نیز جذب‌ کرده است و آقای خواجه امیری نیز از این نرم افزار جهانی استفاده می کند و فعالیت نسبتا خوبی در فضای مجازی دارد و آدرس اینستاگرام احسان خواجه امیری نیز Ehsan Khaje [email protected] می باشد.

همسر این خواننده کیست؟

همسر این خواننده کیست؟

همسر احسان خواجه امیری نیز لیلا ربانی می باشد که وقتی که احسان تنها بیست سال داشت با همسرش لیلا آشنا شد و به مدت پنج سال به صورت دوست با هم در ارتباط بودند و در سال ۱۳۸۸ با هم ازدواج کردند و در سال ۱۳۹۳ صاحب پسر بچه ای بسیار زیبا با نام ارشان شدند همسر این خواننده معروف متولد تیر ماه می باشد تیر ماهی ها افرادی منطقی و سازگاری می باشند.

چه حاشیه هایی برای احسان خواجه امیری به وجود آمد؟

از جمله حاشیه هایی که برای این خواننده به وجود آمده است در یکی از کنسرت های او که در ۲۵ بهمن ماه در دو نوبت در برج میلاد کنسرت برگزار شد خواجه‌ امیری در این کنسرت قطعاتی از آلبوم تازه خود با نام عاشقانه و دو ترانه قدیمی از پدرش را اجرا کرد این خواننده با همراهی یک ارکستر یازده نفره و استفاده از سازهای پاپ و کلاسیک غربی و کمانچه ایرانی برنامه خود را اجرا کرد.

برترین آهنگ های احسان خواجه امیری چه نام دارند؟

خواجه امیری که بسیار خوش صدا می باشد و تمام ترانه های او بسیار عالی و فوق العاده می باشند طرفداران زیادی را دارد و اینجا چند مورد از این ترانه ها را معرفی می‌ کنیم.

بغض

این آهنگ احسان خواجه امیری از جمله آهنگ هایی است که بسیار مورد توجه و بازدید قرار گرفت و طرفداران خاص خودش را دارد.

کاری کردی

آهنگ کاری کردی که گویا این آهنگ را برای همسرش سروده است و بسیار عالی و دلنشین می باشد.

به دادم برس

آهنگ به دادم برس از احسان خواجه امیری که بسیار زیبا است و در تمام سایت ها می باشد و قابل دانلود است.

تمام قلب من

آهنگ تمام قلب من که احسان خواجه امیری او را برای تنها پسر خود خوانده است و بسیار زیبا و قشنگ می باشد.

جاده ای که ساخته بودم

آهنگ جاده ای که ساخته بودم یکی دیگر از آهنگ های احسان خواجه امیری می باشد.

شغل اصلی این خواننده چیست؟

شغل اصلی این خواننده چیست؟

خواجه امیری که یک نوازنده و خواننده مشهور ایرانی می باشد شغل اصلی او نیز خوانندگی است که با گذاشتن کنسرت های متعدد در ایران و حتی خارج از کشور در آمد بالایی را کسب می کند و او نیز نوازندگی هم می کند.

اولین آهنگ احسان خواجه امیری چه نام داشت؟

اولین آهنگ احسان خواجه امیری به نام هر چی آرزوی خوبه مال تو که به عنوان اولین آهنگ او بسیار در میان مردم طرفداران زیادی پیدا کرد که نام این آهنگ غریبانه می باشد ولی در بین مردم با همین هر چی آرزوی خوبه مال تو رایج است که در تمام سایت های مختلف با کیفیت های بالای قابل پخش و دانلود می باشد این آهنگ یکی از بهترین آهنگ های احسان خواجه امیری به شمار می آید.

آیا احسان خواجه امیری بیماری خاصی دارد؟

این خواننده معروف نیز بیماری خاصی ندارد و در این مورد شایعاتی متداول برای ایشان به وجود آمده است که تمام آن ها تهمت می باشد و آقای خواجه امیری سالم و سلامت می باشد و هیچ گونه بیماری خاصی ندارد و در صحت کامل به سر می برد.

بهترین آلبوم های احسان خواجه امیری چه نام دارد؟

آقای خواجه امیری آلبوم های زیادی را منتشر کرده است که هر کدام از آنها طرفداران خاص خودش را دارد و اینجا سه مورد از آلبوم های این خواننده معروف را معرفی می کنیم که بسیار زیبا و دلنشین می باشند و طرفداران زیادی را دارند.

سلام آخر

یکی از آلبوم های احسان خواجه امیری به نام سلام آخر که بسیار زیبا و پرطرفدار می باشد و تعدادی موسیقی پاپ در این آلبوم منتشر شده است.

عاشقانه

آلبوم عاشقانه احسان خواجه امیری که شامل ده مورد از موزیک های احسان می باشد و همه این آهنگ ها معنای عاشقانه دارد و بسیار زیبا می باشد.

پاییز تنهایی

آلبوم پاییز تنهایی خواجه امیری که تعدادی آهنگ برای فصل پاییز را آن خوانده است و کیفیت بسیار بالایی دارد.

درآمد احسان خواجه امیری چقدر است؟

درآمد احسان خواجه امیری چقدر است؟

آقای خواجه امیری درآمد خود را از راه خوانندگی کسب می کند و درآمد بسیار خوبی دارد و همواره با گذاشتن کنسرت های متعدد در ایران و خارج از کشور درآمد خوبی را کسب می کند. خواجه امیری نیز می گوید آهنگسازی را دوست دارم ولی چون درآمد خوانندگی بهتر بود به سمت خوانندگی رفتم و ابتدا کارم را با موسیقی سنتی آغاز کردم.

برای دانلود آهنگ های این خواننده به کجا مراجعه کنیم؟

اگر بخواهیم آهنگ های این خواننده خوش صدا را دانلود کنیم می توانیم از نرم افزار آپارات استفاده کنیم که در این نرم افزار حجم زیادی از آهنگ های این خواننده وجود دارد که با کیفیت بالایی قابل پخش و ذخیره می باشد و یا در مرورگر تلفن همراهمان با سرچ کردن نام این خواننده تعداد کثیری از آهنگ های او قابل مشاهده می باشند.

کنسرت های احسان خواجه امیری

این خواننده کنسرت های بسیار زیادی را اجرا می‌ کند از جمله کنسرت های او در کیش که بسیار پرطرفدار می باشد و می‌ توان کنسرت های این خواننده معروف را در نرم افزار آپارات مشاهده و دانلود کنیم او نیز در کرج و تورنتو هم کنسرت های زیادی را اجرا می کند.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. احسان خواجه امیری کیست؟

    آقای خواجه امیری خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ ایران می باشد او در هفتم آبان ماه در سال ۱۳۶۳ متولد شده است او نیز تنها پسر خانواده خواجه امیری می باشد. او فارغ‌ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

  2. همسر احسان خواجه امیری کیست؟

    همسر آقای خواجه امیری که لیلا ربانی می باشد او نیز متولد تیر ماه می باشد و از جمله خصوصیات تیر ماهی ها منطقی و سازگار بودن آن ها می باشد این دو به مدت پنج سال با هم دوست بودند و بعد از پنج سال با هم ازدواج کردند.

  3. آیا احسان خواجه امیری بیماری خاصی دارد؟

    آقای خواجه امیری بیماری خاصی ندارد و گویا در بین مردم شایعاتی در این مورد که او بیماری خاصی دارد رواج پیدا کرده است که این حرف ها شایعه ای بیش نیست.

  4. شغل اصلی احسان خواجه امیری چیست؟

    شغل اصلی آقای خواجه امیری خوانندگی و نوازندگی می باشد و او نیز همواره از این راه کسب در آمد می کند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید