مریم معصومی کیست؟ | حواشی و عکس های مریم معصومی قبل از عمل

در سینما و تلویزیون ایران علاوه بر بازیگران مرد، تعداد بسیار زیادی بازیگر زن نیز کار می کنند که گاهی از مردان بیشتر درخشیده و حتی جوایز زیادی را نیز کسب می کنند. این بازیگران در رده های سنی متفاوتی هستند و در سینما به صورت اختصاصی و یا اینکه سینما و تلویزیون فعالیت دارند که مریم معصومی یکی از این بازیگران دهه شصتی است. پس با ما همراه باشید.

مریم معصومی کیست؟

مریم معصومی کیست؟

اگر بازی مریم معصومی را در سریال ها و فیلم ها مختلف تلویزیونی دیده باشید و یا اینکه طرفدار این بازیگر باشید، حتما به این فکر افتاده اید که او را بیشتر بشناسید و بیوگرافی وی را بدانید. در این قسمت می خواهیم درباره این بیوگرافی بیشتر بدانیم. مریم معصومی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۵ در تهران است و هم اکنون به عنوان بازیگر در سینما و تلویزیون فعالیت می کند. تحصیلات این بازیگر در زمینه علوم سیاسی است و هم چنین در عکاسی نیز فعالیت کرده و درس خوانده است. وی در خانواده ای نسبتا پر جمعیت بزرگ شده است و دارای دو خواهر و دو برادر است که یکی از برادران وی مجرد است و رابطه صمیمانه و خوبی را با مریم دارد. درواقع برادر او مشوق اصلی اش در دنیای بازیگری بوده است.

او دوره بازیگری را گذرانده و هم چنین پیش استاد معروف سمندریان کلاس های کارگردانی را هم شرکت کرده است. او کار تدوین هم انجام داده است و در این رشته نیز در تخصص دارد. مریم معصومی در کودکی علاقه زیادی به خوانندگی داشته و همین باعث شده تا کلا به دنیای هنر علاقمند باشد و استعدادش را در بازیگری نشان دهد. هم چنین او به تئاتر و بازی در آن نیز علاقمند بوده اما تا به حال مورد مناسبی را برای بازی پیدا نکرده است.

معروف ترین فیلم های مریم معصومی کدامند؟

مریم معصومی از آن دسته از بازیگران پر کاری است که فیلم های زیادی را بازی کرده است و در سینما و بیشتر تلویزیون هم فعال بوده و بازی خوبی را نیز ارائه داده است. تعدادی از فیلم های او از بقیه بیشتر دیده شده اند که در زیر به بررسی چند مورد از آن ها می پردازیم.

سه دونگ سه دونگ

سریال سه دونگ‌ سه دونگ در ماه رمضان سال ۱۳۹۰ از شبکه تهران یا پنج سیما پخش شد. کارگردان آن شاهد احمدلو بود و ژانر کمدی و خانوادگی داشت. مریم معصومی در این سریال بازی خوبی را در کنار سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، جواد عزتی، اشکان اشتیاق و مرجانه گلچین از خود ارائه داد.

خالتور

فیلم سینمایی خالتور در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است و کارگردان آن آرش معیریان است. این فیلم موزیکال و کمدی بوده و مریم معصومی در کنار پوریا پور سرخ، مهران غفوریان، امیرحسین صدیق، مریم امیرجلالی و محمدرضا هدایتی در آن بازی کرده است.

همه چیز آن جاست

سریال همه چیز آن جاست در سال ۱۳۹۳ در شبکه ۳ سیما پخش شد. این سریال یک درام خانوادگی و اجتماعی بود که همزمان چند داستان در آن جریان داشت. کارگردان آن شهرام شاه حسینی بود و به جز مریم معصومی، امین زندگانی، سام درخشانی، الهام حمیدی و مهرانه مهین ترابی هم در آن بازی می کردند.

هزارتو

فیلم سینمایی هزارتو به کارگردانی امیرحسین ترابی در سال ۱۳۹۷ ساخته شد. داستان این فیلم درام بوده و واقعیت های جامعه را نشان می دهد. در این فیلم به همراه مریم معصومی شهاب حسینی، ساره بیات، پژمان جمشیدی و علیرضا ثانی فر بازی می کردند.

فاصله ها

یکی دیگر از سریال های معروف تلویزیون که مریم معصومی در آن ایفای نقش کرده است، فاصله ها است. این سریال در سال ۱۳۸۹ و به کارگردانی حسین سهیلی زاده ساخته شد. مریم معصومی، شاهرخ استخری، بهاره افشاری و دانیال حکیمی در آن بازی می کردند.

عکس های مریم معصومی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های مریم معصومی را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن عکس های مریم معصومی راه های مختلفی در پیش رو داریم. اول از همه می توانیم به سایت های مراجعه کنیم که عکس های این بازیگر را به اشتراک گذاشته اند. این سایت ها اغلب بازیگران را نقد و بررسی می کنند و یا اینکه درباره فیلم های آن ها مطلب می نویسند و عکس های آن ها را هم در آن سایت می گذارند. می توانید با مراجعه مستقیم به این سایت ها عکس های او را مشاهده کرد. هم چنین می توانیم به موتور جستجوی گوگل مراجعه کرده و در بخش تصاویر نام او را وارد کنیم. سپس گوگل تمامی عکس های این بازیگر را در صفحه نتایج نشان می دهد.

پیج اینستاگرام مریم معصومی چیست؟

تقریبا تمام بازیگران معروف سینما و تلویزیون و در کل افراد معروف صفحه در اینستاگرام و پلتفرم های اجتماعی برای خود ایجاد می کنند تا ارتباط خود را با طرفداران خود حفظ کنند و خبرهای خود را به صورت موثق به اطلاع آن ها برسانند. مریم معصومی هم به همین صورت است. آدرس صفحه اینستاگرام او _maryammasoumi است که بیش از ۱ میلیون دنبال کننده نیز دارد. او در این صفحه عکس هایی از خود به اشتراک گذاشته است و این صفحه می تواند راه دیگری برای دیدن عکس های وی باشد. هم چنین اخبار مربوط به او‌ را نیز در این صفحه می توانید مشاهده کنید. با گذاشتن کامنت نیز می توانید نظرات خود را بیان کرده و با او‌ در ارتباط باشید.

مریم معصومی تا کنون چه حاشیه هایی داشته است؟

مریم معصومی از آن دسته از بازیگرانی است که تمام تمرکز خود را بر روی کاری که انجام می دهد گذاشته است و کمتر وارد حواشی شده است. اما روزی در یکی از استوری های اینستاگرام خود عکسی را از خود انتشار داد که در آن صورت کتک خورده او دیده می شد. فردی در خیابان به او حمله کرده بود و او را کتک زده بود و همین باعث به وجود آمدن حاشیه هایی برای او شده بود. او بعد از آن عکس های خود را پاک کرد و گفت که این فرد را شناسایی کرده است او را پیدا می کند.

درآمد مریم معصومی چقدر است؟

درآمد مریم معصومی چقدر است؟

از میزان دقیق درآمد مریم معصومی اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و او خودش نیز در این باره صحبتی نکرده است. اما با وجود کارهای بسیاری که در زمینه بازیگری انجام داده است، می توان حدس زد که درآمد بالایی را در این زمینه به دست آورده است. وی هم چنین صفحه ای در اینستاگرام دارد که در آن محصولات گیاهی و دارویی را می فروشد. می توان گفت که او از این صفحه نیز درآمد بسیاری دارد ولی باز هم میزان دقیق آن مشخص نیست.

همسر مریم معصومی کیست؟

مریم معصومی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است. تاکنون اطلاعاتی درباره همسر او منتشر نشده است و خودش نیز در این باره حرفی نزده است. اگر این فرد ازدواج کند آن را حتما در اینتساگرام خود به اشتراک می گذارد.

اولین فیلم مریم معصومی چه نام داشت؟

اولین اثری که مریم معصومی در آن بازی کرده است فیلم تلویزیونی به نام کادوی در به در بود. بعد از اینکه او در کلاس‌ های بازیگری شرکت کرده بود توانسته بود نظر کارگردان این فیلم را به خود جلب کند و در این فیلم نقشی را برعهده بگیرد. بعد از آن نیز توانست نظر دیگر کارگردانان را به خود جلب کرده و کار خود را بعد از تله فیلم این در سینما و تلویزیون گسترش دهد.

آیا مریم معصومی در تئاتر هم بازی کرده است؟

این بازیگر علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون تئاتر نیز بازی کرده است و خودش نیز گفته که به این موضوع علاقه دارد. او در تئاتر هایی به نام وقایع اتفاقیه در سال ۱۳۹۷، مرگ فیدل در سال ۱۳۹۷، خنکای ختم خاطره در سال ۱۳۹۶ و چلچلا در سال ۱۳۹۶ بازی کرده است. ممکن است این آثار در آینده بیشتر نیز بشود.

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

 تقریبا تمام فیلم هایی که این بازیگر در آن بازی کرده است در سایت های مختلف اینترنتی که فیلم ها را ارائه می دهند هم برای دانلود و هم برای تماشای آنلاین وجود دارد. کافیست نام فیلم و سریال مورد نظر خود را در گوگل بنویسید و سپس وارد سایت معتبر در این زمینه شده و فیلم را دانلود کنید.

مریم معصومی چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

مریم معصومی چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

معصومی تا به حال نتوانسته جایزه ای را ببرد و یا اینکه در جشنواره ای شرکت کند. ممکن فیلم هایی که او در آن ها بازی کرده است در جشنواره شرکت نکرده است و یا اینکه داوران بازی او را تماشا نکرده اند.

سوالات متداول

  1. عکس های مریم معصومی قبل از عمل را کجا ببینیم؟

    مریم معصومی چند عمل زیبایی داشته است که عکس های این فرد قبل از عمل را می توانید در اینترنت و گوگل مشاهده کنید.

  2. آیا مریم معصومی در بانوی عمارت نیز بازی کرده است؟

    این بازیگر نقشی را در بانوی عمارت داشته است و در آن سریال نیز بازی کرده است.

  3. عکس های مریم معصومی و همسرش را کجا مشاهده کنیم؟

    همان طور که در متن گفتیم مریم معصومی مجرد است و ازدواج نکرده است. پس عکسی از همسر او وجود ندارد. شاید در آینده که ازدواج کرد بتوانیم در اینستاگرام او عکس های او را مشاهده کنیم.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید