بیوگرافی بهرام افشاری + اطلاعات قد، وزن و درآمد این بازیگر

قطعا شما نیز مانند بسیاری از افراد با بهرام افشاری یکی از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی شناختی کامل دارید. این بازیگر مرد ایرانی که به عنوان یکی از بلند قد ترین بازیگران ایرانی نیز شناخته می شود، با بازی در سری سریال های پایتخت با نام بهتاش به شهرت رسید. اگر شما نیز جزء طرفداران این بازیگر هستید، با ما تا انتهای این متن همراه باشید تا در کنار یک دیگر به صورت اختصاصی به بیوگرافی این بازیگر مطرح بپردازیم و تمامی اطلاعات نیز در مورد زندگی هنری وی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

بهرام افشاری کیست؟

بهرام افشاری کیست؟

همان طور که اشاره کردیم، تمامی افراد بیشتر بهرام افشاری با بازی در سریال پایتخت می شناسند. در این قسمت به بیوگرافی بهرام افشاری می پردازیم و شما را بیشتر با این بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران آشنا می کنیم. بهرام افشاری متولد ششم خرداد ماه سال 1366 در همدان می باشد. او در ابتدا کودکی خود به عنوان فردی شناخته می شد که عاشق مشاهده کردن انواع فیلم ها بر روی پرده سینما بود اما با گذر زمان به فردی تبدیل شد که علاقه بسیار زیادی به بازیگری داشت. او ابتدا کار خود را با مراجعه به انواع کلاس های مخصوص به تئاتر آغاز کرد.

او کار خود را از سال 1382 در شهر همدان آغاز کرد و وقتی مشاهده کرد که در کار خود پیشرفت کرده است، برای این که بتواند روزی در سینما ایران دیده شود به تهران مهاجرت کرد. او در تهران تصمیم گرفت تا در کلاس های بازیگری حمید سمندریان شرکت کند و سپس به صورت حرفه ای در بسیاری از تئاتر ها شاهد حضور این بازیگر مطرح بودیم. اما زندگی کردن در تهران برای او خرج های بسیاری داشت. زمانی که جایزه ای را برای بازی در یکی از تئاتر هایش دریافت کرد، موتوری را خرید تا بتواند در زمینه پیک موتوری فعالیت کند و خرج زندگی خود را در بیاورد. ابتدا بازی خود را رو به رو دوربین با بازی در فیلم سینمایی من عصبانی نیستم آغاز کرد و سپس با حضورش در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی دیگر به عنوان یکی از بهترین بازیگران مرد معرفی شد.

معروف ترین فیلم های بهرام افشاری کدامند؟

بهرام افشاری تا به امروز در بسیاری از فیلم های سینمایی ایفای نقش کرده است که تمامی آن ها را می توان به جرعت گفت جزء پر بازدید ترین فیلم های سینمایی می باشد. در این قسمت به تعدادی از معروف ترین فیلم های این بازیگر مطرح اشاره می کنیم. با ما همراه باشید.

رحمان 1400

فیلم سینمایی رحمان 1400 با بازی بهرام افشاری، مهران مدیری، محمدرضا گلزار و ساره بیات یکی از بهترین فیلم های سینمایی بود که تا به امروز بارها و بارها شاهد پخش آن در بسیاری از شبکه های ماهواره ای نیز بوده ایم.

کارگر ساده نیازمندیم

دیگر فیلم مطرح و بسیار پر طرفدار این بازیگر ایرانی محبوب، فیلم کارگر ساده نیازمندیم می باشد که در سال 1394 منتشر شد و بازی بی نظیر بهرام افشاری را نشان می داد. این بازیگر در این فیلم سینمایی به صورت کاملا مسلط به زبان ترکی صحبت می کرد.

لانتوری

یکی از بهترین فیلم های سینمایی که بازی بهرام افشاری در کنار نوید محمدزاده را نشان می داد، فیلم سینمایی لانتوری بود. در این فیلم ما شاهد بازی این شخص به عنوان یکی از افرادی که نقش نوید محمدزاده را می شناسند بودیم.

چشم و گوش بسته

فیلم سینمایی چشم و گوش بسته نیز یکی از بهترین فیلم های سینمایی می باشد که بهرام افشاری به همراه امین حیایی در کنار لیندا کیانی ایفای نقش کرده اند. این فیلم در سال 1397 بر روی پرده های سینما منتشر شد.

ایران برگر

ایران برگر نیز یکی از بهترین فیلم هایی است که بهرام افشاری در آن ایفای نقش کرده است. این فیلم در سال 1393 منتشر شده است و افراد بسیاری در آن حضور داشتند که فیلمی جذاب را ارائه دادند.

عکس های بهرام افشاری را در کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده کردن عکس های بهرام افشاری، راه های بسیار زیادی وجود دارد که می توانید با استفاده کردن از آن ها اقدام به مشاهده کردن عکس های این شخص کنید. در ابتدا برای افرادی که علاقه به مشاهده کردن عکس های این بازیگر به همراه مطالعه کردن اخبار مربوط به وی دارند، بهتر است بگوییم که می توانید از انواع سایت های معتبر در این زمینه استفاده کنید. روش بعدی نیز استفاده کردن از جست و جو تصاویر گوگل است. کافیست تنها نام بهرام افشاری را در آن جا جست و جو کنید تا عکس های وی برای شما نمایان شود. روش آخر نیز استفاده از اینستاگرام این شخص می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

پیج اینستاگرام بهرام افشاری چیست؟

پیج اینستاگرام بهرام افشاری چیست؟

یکی از راه های مشاهده کردن تصاویر و ویدیو های مربوط به این بازیگر، مراجعه به پیج اینستاگرام بهرام افشاری است. برای مشاهده کردن این موارد و مراجعه به پیج اینستاگرام وی است، وارد جست و جو اینستاگرام شوید و سپس اقدام به جست و جو عبارت bahramafshariofficial کنید. این پیج تا به امروز دارای 5.1 میلیون فالوور است و به همراه یک تیک آبی از دیگر صفحات این بازیگر متمایز شده است.

همسر بهرام افشاری کیست؟

برای طرفداران این بازیگر همواره این سوال پیش می آید که آیا بهرام افشاری ازدواج کرده است یا آیا این شخص دارای همسر می باشد یا خیر. باید بگوییم که تا به امروز هیچ خبری مبنی بر این که وی ازدواج کرده است منتشر نشده است و خود نیز اشاره کرده است که مجرد می باشد. با دنبال کردن پیج اینستاگرام این فرد می توانید از جدید ترین اخبار مربوط به زندگی هنری و شخصی وی مطلع شوید.

درآمد بهرام افشاری چقدر است؟

در زمینه این که بهرام افشاری چه مقدار درآمد دارد و تا چه اندازه می تواند برای خود ثروت جمع آوری کرده باشد یا خیر، اخباری وجود ندارد. البته جالب است بدانید که نه تنها برای بهرام افشاری، بلکه برای هیچ یک از افرادی که در زمینه بازیگری فعالیت دارند، این موضوع به صورت عمومی ارائه نمی شود. البته که افرادی هستند که به افشاگری در این زمینه می پردازند اما آن ها نیز منابع موثقی را برای اخبار خود ندارند. بهرام افشاری حتی زمانی که در برنامه دورهمی دعوت شد نیز زمانی که از او درمورد درآمدش سوال شد، به صورت مستقیم به آن پاسخی نداد.

بهرام افشاری چه حاشیه هایی داشته است؟

بهرام افشاری چه حاشیه هایی داشته است؟

زمانی که این بازیگر در سریال پایتخت در نقش بهتاش بازی می کرد، در تعدادی از قسمت ها به دلیل وحشتی که از مشاهده کردن پدر مرده خود داشت، لکنت زبان گرفت که باعث شد اخبار بسیاری برای وی به وجود آید زیرا افراد بر این باورد بودند که او در حال مسخره کردن افرادی است که با این موضوع زندگی می کنند. به همین دلیل این بازیگر در یکی از مصاحبه هایش خودش به این موضوع اشاره کرد که من با این کار نخواستم فردی را مورد تمسخر قرار دهم و تنها این یک واکنش بدن است زمانی که فرد دچار وحشت می شود.

بهرام افشاری در دورهمی

برنامه تلویزیونی دورهمی یکی از بهترین برنامه های تلویزیونی می باشد که در شبکه نسیم پخش می شود و افراد مشهور بسیاری مانند بهرام افشاری مهمان این برنامه بوده اند. در این برنامه که مجری آن مهران مدیری می باشد، بهرام افشاری از خاطرات کودکی خود تا این که چگونه توانست تبدیل به یک بازیگر بسیار محبوب شود توضیح داده است. اگر موفق به مشاهده کردن این برنامه نشده اید، می توانید از طریق آپارات به صورت آنلاین آن را مشاهده کرده و یا با هر کیفیت مورد نظر خود آن را دانلود کنید.

بهرام افشاری در همرفیق

برنامه همرفیق نیز یکی از بهترین برنامه های سینمای خانگی بود که شهاب حسینی مجریگری آن را بر عهده داشت. این برنامه که تقریبا مشابه بسیاری از برنامه های ساخت خارج از کشور بود، هنرمندان را به همراه بهترین دوستشان دعوت می کرد و با آن ها مصاحبه ای را انجام می داد. این بازیگر نیز یکی از افراد محبوبی بود که به عنوان یکی از مهمان های برنامه همرفیق معرفی شد. می توانید این برنامه را نیز از طریق آپارات یا یوتیوب به صورت آنلاین مشاهده کنید.

 فیلم های بهرام افشاری را چگونه دانلود کنیم؟

فیلم های بهرام افشاری را چگونه دانلود کنیم؟

برای این که بتوانید اقدام به دانلود کردن فیلم های بهرام افشاری کنید، می توانید از طریق انواع سایت های معتبر در این زمینه استفاده کنید. کافیست تنها نام فیلم مورد نظر خود را در گوگل جست و جو کرده و سپس از طریق مراجعه به این سایت ها اقدام به دانلود کردن این فیلم ها کنید. هم چنین می توانید از طریق یوتیوب و یا آپارات نیز به صورت آنلاین آن ها را مشاهده کنید.

اولین فیلم بهرام افشاری کدام بود؟

اولین فیلمی که در آن این بازیگر مطرح ایفای نقش کرد، فیلم سینمایی من عصبانی نیستم بود. او در این فیلم سینمایی تنها یک نقش بسیار کوتاه را بر عهده داشت. پس از آن اما تبدیل به یک بازیگر بسیار مطرح شد و در بسیاری از فیلم های سینمایی معروف شاهد ایفای نقش وی بودیم.

آیا بهرام افشاری در تئاتر هم سابقه فعالیت دارد؟

این شخص در ابتدا کار خود را با تئاتر آغاز کرد و آنقدر در این زمینه قوی و موفق ظاهر شد که جوایز بسیار زیادی را از آن خود کرد. می توانید با جست و جو بهرام افشاری تئاتر در قسمت جست و جو تصاویر گوگل اقدام به مشاهده کردن تصاویر وی مربوط به بازی او در انواع تئاتر ها شوید.

سوالات متداول

سوالات متداول

  1. آیا این فرد در اینستاگرام فعالیت دارد؟

    وی دارای یک صفحه رسمی در اینستاگرام است که با نام bahramafshariofficial می باشد.

  2. چگونه عکس های بهرام افشاری را مشاهده کنیم؟

    می توانید به راحتی از جست و جو تصاویر و اینستاگرام وی در این زمینه کمک بگیرید.

  3. آیا بهرام افشاری ازدواج کرده است؟

    وی تا به امروز مجرد می باشد و ازدواج نکرده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید