بیوگرافی غزل شاکری به همراه ناگفته های زندگی این بازیگر

بسیاری از هنرمندان در سراسر دنیا وجود دارند که در کنار هنر خود به بازیگری نیز روی می آورند و آن را بعدا به عنوان یک حرفه اصلی دنبال می کنند. این افراد به دلیل استعداد بالایی که در هنر دارند، در بازیگری نیز بسیار خوش می درخشند و توجه همگان را به خود جلب می کنند. در این مقاله قصد داریم درباره یکی از بازیگران ایرانی در این زمینه یعنی غزل شاکری صحبت کنیم و بیشتر درباره زندگی کاری و حرفه ای او بدانیم. پس با ما همراه باشید.

غزل شاکری کیست؟

غزل شاکری کیست؟

اگر بازی زیبای غزل شاکری را در فیلم ها و سریال های مختلف دیده باشید حتما تا به حال به این موضوع علاقه مند شده اید که درباره بیوگرافی وی نیز بدانید. در این قسمت قصد داریم درباره همین موضوع صحبت کنیم. غزل شاکری شمیرانی متولد ۲۲ اسفند ۱۳۵۷ در تهران است. مدرک تحصیلی وی کارشناسی طراحی صنعتی است و مدتی را نیز به همین شغل مشغول بوده است. وی دختر فرشته طائرپور یکی از تهیه کنندگان به نام و فیلمنامه نویسان معروف است که مشاور امور مالیاتی خانه سینما نیز می‌باشد.

غزل یک خواهر به نام عسل و برادری به نام علی دارد. پدر ناتنی وی نیز مسعود کرامتی است که همسر دوم‌ مادر غزل است. غزل شاکری با کار طراحی صحنه وارد صنعت سینما شد و بعد از چندی به حرفه بازیگری روی آورد. وی هم چنین علاقه زیادی به موسیقی نیز دارد و خوانندگی نیز انجام داده است. حتی چند آهنگ را نیز بیرون داده است. البته غزل در کودکی نیز بازیگری را تجربه کرده است و در فیلم مادرش در سال ۱۳۶۶ بازی کرده است هم‌ چنین او در فیلم بسیار معروف گلنار نیز بازی کرده است که در زمان خودش زبان زد شده بود. در چند فیلم نیز کار طراحی صحنه و لباس را انجام داده است.

معروف ترین فیلم های غزل شاکری کدامند؟

غزل شاکری در دوران بازیگری خود در فیلم های بسیار زیادی بازی کرده است که در هر کدام نیز درخشیده است و آن فیلم معروف شده و عده زیادی آن را پسندیده اند. با این حال وی در تلویزیون بازی نداشته است و بیشتر این فعالیت در عرصه سینما است. در زیر تعدادی از فیلم های این بازیگر را بررسی می کنیم.

سارا و آیدا

این فیلم سینمایی در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است و کارگردان و تهیه کننده آن مازیار میری است. غزل شاکری در این فیلم در نقش سارا بازی می کند که به همراه دوستش آیدا در شرکتی کار می کند و اتفاقات تلخی برای آن ها می افتد. این فیلم بسیار دیدنی است که می توانید آن را از سایت های مربوطه تماشا کنید.

وقتی همه خواب بودند

این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی مادر غزل شاکری و کارگردانی فریدون حسن پور است که سال ۱۳۸۴ ساخته شده است. به غیر از غزل شاکری، محمد رضا فروتن، صادق صفایی، نازنین فراهانی و گلاب آدینه نیز در این فیلم بازی کرده اند.

جیران

جیران یک سریال پخش نمایش خانگی است که سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. غزل شاکری در این سریال ایفای نقش کرده است و این سریال ژانر تاریخی دارد و مربوط به زمان ناصرالدین شاه است. در کنار غزل شاکری، بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی و رعنا آزادی ور هم بازی کرده اند.

شهرزاد ۱

شهرزاد یک مجموعه نمایش خانگی است که در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است و فصل اول آن ۲۸ قسمت دارد. غزل شاکری بازی عالی در فصل اول آن از خود ارائه داده است و بسیار نیز بعد از آن سریال معروف شده است.

خاتون

خاتون نیز یک مجموعه تلویزیونی و در شبکه نمایش خانگی است که در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. کارگردان آن تینا پاکروان بوده است و غزل شاکری به همراه نگار جواهریان، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی و بابک حمیدیان در آن بازی کرده است.

عکس های غزل شاکری را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های غزل شاکری را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن عکس های غزل شاکری راه های مختلفی موجود است. اول از همه می توان گفت که این بازیگر تا به حال فیلم های بسیار زیادی بازی کرده است که دیده شده اند و سایت های زیادی درباره این فیلم ها مطلب نوشته و آن ها را نقد کرده اند. هم چنین این بازیگر نیز خودش تا به حال مصاحبه های زیادی داشته و عکس هایی از این مصاحبه ها و فیلم هایش در سایت ها منتشر شده است. برای دیدن این عکس ها می توان به صورت مستقیم به سایت ها مراجعه کرد و عکس ها را تماشا کرد. هم چنین می توان در موتور جستجوی گوگل قسمت تصاویر نام این بازیگر را نوشت و عکس های وی را به صورت کلی در صفحه نتایج تماشا کرد.

پیج اینستاگرام غزل شاکری چیست؟

مانند بسیاری از افرادی که معروف هستند و دوست دارند با طرفداران خود ارتباط نزدیکی برقرار کنند، غزل شاکری نیز در پلتفرم اینستاگرام صفحه ای را برای خود ساخته است تا این کار را انجام دهد. آدرس این صفحه ghazal.shakeri.official است که بیشتر از ۳۲۹ هزار نفر نیز دنبال کننده دارد. در این صفحه عکس های زیادی را از این بازیگر می توانید مشاهده کنید که این هم یک راه دیگر برای دسترسی به عکس های وی است. هم چنین اخبار مهم درباره وی و کار هایی که انجام می دهد نیز در این صفحه موجود است. طرفداران وی نیز می توانند از طریق کامنت ها با وی ارتباط برقرار کرده و نظرات خود را درباره او بیان کنند.

غزل شاکری تا کنون چه حاشیه هایی داشته است؟

غزل شاکری از آن دسته از بازیگران است که حواشی زیادی نداشته است و معمولا خبر های کمی از وی منتشر می شود. شاید فقط فعالیت او در موسیقی و خواننده بودنش حاشیه ساز شده باشد در غیر این صورت خبر دیگری از وی منتشر نشده است که حاشیه ساز بوده باشد.

درآمد غزل شاکری چقدر است؟

درآمد غزل شاکری چقدر است؟

از میزان دقیق درآمد غزل شاکری اطلاعاتی در میان نیست و خودش نیز چیزی در این باره نگفته است اما با کار هایی که انجام داده است و سابقه ای که در این زمینه دارد به نظر می رسد درآمد بالایی را کسب کرده باشد و هم اکنون نیز درآمد خوبی را داشته باشد. با این حال از میزان دقیق آن اطلاعاتی در دسترس نیست.

همسر غزل شاکری کیست؟

غزل شاکری مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است. درواقع اطلاعات دقیقی از ازدواج این فرد در دسترس نیست و خودش نیز درباره روابطش تا به حال صحبتی نکرده است و به نظر می رسد آن ها را پنهان نگه داشته است. با این حال این فرد مجرد است و تا به حال ازدواج نکرده است.

اولین فیلم غزل شاکری چه نام داشت؟

اولین فیلم غزل شاکری چه نام داشت؟

در بالا نیز این موضوع را بیان کردیم که این بازیگر در فیلم مادرش بازی کرده است که این اتفاق در ۹ سالگی وی افتاده است. اما مهم ‌ترین بازی وی که جز اولین ها به حساب می آید در سال ۱۳۶۷ در فیلم گلنار بود. این فیلم بسیار دیده شد و شاکری از آن جا توانست برای خود محبوبیت به دست آورد و همه درباره وی صحبت می کردند. از آن به بعد پیشنهاد ها برای بازی این بازیگر بیشتر شد و در فیلم های زیادی نیز ایفای نقش کرد

آیا غزل شاکری در تئاتر هم بازی کرده است؟

این فرد نیز مانند دیگر بازیگران در تئاتر نیز شرکت کرده است و چند اثر را ایفای نقش کرده. کنسرت تئاتر در روز های آخر اسفند در سال ۱۳۹۲ و آکواریوم از مواردی است که این بازیگر در آن ها بازی کرده است. فعالیت تئاتر شاکری کمتر از بقیه بازیگران است اما بازی خوبی را در آن ها از خود نشان داده است.

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

برای دانلود فیلم های این بازیگر باید به سایت های مختلف در اینترنت مراجعه کرد. تعداد بسیاری سایت وجود دارند که فیلم هایی که شاکری بازی کرده است را برای دانلود قرار داده اند. شما باید اسم فیلم مورد نظر را در گوگل نوشته و سایت های معتبر دانلود فیلم را انتخاب کنید. سپس به سایت مراجعه کرده و فیلم را دانلود کنید. توجه داشته باشید که این دانلود قانونی باشد تا حقی از سازنده فیلم ضایع نشود.

غزل شاکری چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

این بازیگر توانسته در جشنواره های مهمی در کشور شرکت کند و بازی عالی او در این جشنواره ها توسط داور ها دیده شده است و تمجید بسیاری از آن اتفاق افتاده است. هم‌ چنین او نامزد و برنده جایزه نیز شده است. جشنواره هایی که وی شرکت کرده است در سال ۱۳۸۹ در بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم آینه های روبرو نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن شده است. وی هم چنین در سال ۱۳۹۵ در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم سارا و آیدا شد. اما در سال ۱۳۹۷ در بیستمین جشن سینمای ایران برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم سارا و آیدا شد که این موضوع نشان می دهد تا چه حد بازی این فرد در‌ این فیلم مورد توجه قرار گرفته است.

سوالات متداول

  1. بیوگرافی غزل شاکری و همسرش را از کجا بخوانیم؟

    بیوگرافی غزل شاکری در این متن و سایت های مختلف اینترنتی موجود است و می توانید آن را بخوانید اما بیوگرافی همسر وی وجود ندارد چون همان طور که گفتیم غزل شاکری مجرد است و ازدواج نکرده است.

  2. غزل شاکری در جزیره چه نقشی را بر عهده داشت؟

    غزل شاکری در جزیره در نقش نرگس ظاهر شده است.

  3. پدر غزل شاکری کیست؟

    از پدر غزل شاکری اطلاعاتی در دسترس نیست اما همسر دوم مادر وی همان طور که گفتیم مسعود کرامتی بود.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید