بیوگرافی شبنم قلی خانی به همراه عکس های جدید و بررسی اصالت

اگر به این موضوع توجه کرده باشید، تعداد بسیاری از بازیگران معمولا سریال های تلویزیونی را بیشتر از سینما ترجیح می دهند زیرا ببیننده بیشتری دارند و می توانند سریعتر دیده شوند و معروف شوند. در میان بازیگران تلویزیونی هم افراد بسیار با استعدادی وجود دارند که یکی از آن شبنم قلی‌ خانی است. حال اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از این بازیگر هستید پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

شبنم قلی‌ خانی کیست؟

شبنم قلی‌ خانی کیست؟

اگر دختر کوچکی که در فیلم سینمایی مریم مقدس بازی می کرد را به یاد داشته باشید احتمالا بازی زیبای او را نیز دیده اید و از آن موقع به بعد فیلم های شبنم قلی خانی را دنبال می کنید و بازی او را دوست دارید در این قسمت می خواهیم درباره بیوگرافی او به صورت اجمالی صحبت کنیم تا بیشتر با وی آشنا شوید. شبنم قلی خانی متولد ۱۹ آذر ۱۳۵۶ در تهران است. وی فارغ التحصیل در رشته کارگردانی تئاتر است و در این مقطع کارشناسی ارشد گرفته است. او هم چنین دیپلم ریاضی فیزیک هم دارد و متاهل است.

وی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد هم بود و مدتی را به تدریس بازیگری و تئاتر پرداخته است. شبنم برای کودکان نیز تئاتر تدریس کرده است. وی به همراه همسرش به عنوان یکی از سلبریتی های ساکن استرالیا به کشور استرالیا رفته بود و در آن جا رشته کارگردانی را نیز خوانده بود. او مدتی است که کم کار بوده است و در آثار کمی دیده شده است اما گاهی اوقات در بعضی از فیلم های تلویزیونی کوتاه بازی می کند و به نظر می رسد هم اکنون بیشتر وقت خودش را برای خانواده اش می گذارد.

معروف ترین فیلم های شبنم قلی‌ خانی کدامند؟

شبنم قلی خانی از کودکی در سینما و تلویزیون درخشید و بازی های بسیار عالی را داشت. او فیلم های زیادی را بازی کرده است و در بخاطر این فیلم ها طرفداران زیادی را هم پیدا کرده است. در زیر تعدادی از فیلم های این بازیگر را بررسی می کنیم و با آن ها آشنا می شویم.

مریم مقدس

فیلم سینمایی مریم مقدس در سال ۱۳۷۹ ساخته شده است و شبنم قلی خانی در زمانی که ۱۵ سال داشت در این فیلم‌ بازی کرد. ان نقش اول را در این فیلم داشت و بازی او بسیار دیده شد و از همان جا هم بسیار معروف شد. این فیلم هنوز هم زبان زد مردم است.

اولین شب آرامش

سریال اولین شب آرامش در سال ۱۳۸۵ از شبکه ۳ سیما پخش شد و بسیار نیز معروف شد. شبنم قلی خانی در این سریال خوش درخشید و بازیگران دیگری مانند مهدی پاکدل، امیر آقایی، یکتا ناصر و پرویز پورحسینی نیز در آن بازی می کردند.

هشت و نیم دقیقه

سریال هشت و نیم دقیقه محصول سال ۱۳۹۵ است و از شبکه ۲ سیما پخش شده است. شبنم قلی خانی در آن در کنار سام درخشانی، پژمان بازغی، آشا محرابی و فرناز رهنما بازی کرده است. این سریال نیز بسیار دیده شده است.

ما چند نفر فیلم شبنم قلی‌ خانی

این سریال محصول سال ۱۳۸۵ از شبکه یک سیما بود. داستان آن درام و اجتماعی بود و مهدی پاکدل، امیررضا دلاوری، شبنم قلی خانی و مهدی سلوکی در آن بازی می کردند.

حرف آخر

فیلم سینمایی حرف آخر ساخته ابراهیم شفیعی است که در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. شبنم قلی خانی به همراه ثریا قاسمی، علیرضا استادی و حسن نجاریان در آن بازی می کردند.

عکس های شبنم قلی‌ خانی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های شبنم قلی‌ خانی را در کجا مشاهده کنیم؟

شبنم قلی خانی از آن دسته از بازیگرانی است که عکس های بسیاری از او در اینترنت موجود است و سایت های بسیاری درباره او صحبت کرده اند. این عکس ها از طریق گوگل قابل دیدن است. هم چنین می توان به بعضی از کانال های تلگرامی که مخصوص سینما و بازیگران است مراجعه کرد و نام شبنم قلی خانی را در آن ها جستجو کرد. معمولا کانال های تلگرامی بسیاری نیز وجود دارند که عکس های این فرد را به اشتراک می گذارند. هم چنین از طریق تلگرام نیز می توانید عکس های او را در تلفن همراه ذخیره کنید.

نکته جالب در عکس های او عدم حضور در لیست بازیگران زن ایرانی بدون آرایش را تایید می کند چرا که شبنم قلی خانی بیشتر با آرایش غلیظ جلوی دوربین ظاهر می شود.

پیج اینستاگرام شبنم قلی‌ خانی چیست؟

شبنم قلی خانی بازیگر خوب کشور در اینستاگرام صفحه ای به نام خودش دارد که در آن عکس ها و خبر های مربوط به خود را پست می کند. آدرس این صفحه shabnamgholikhani است و بیشتر از ۱.۵ میلیون دنبال کننده دارد که نشان می دهد این بازیگر چقدر در بین مردم محبوب است. او تیک آبی هم گرفته است که به اعتبار و اصالت پیج بستگی دارد. در این صفحه می توانید زندگی روزمره شبنم قلی خانی را تماشا کنید و جدیدترین اخبار را درباره او ببینید. هم چنین اگر به دنبال عکس های بیشتر از او هستید می توانید به این صفحه مراجعه کنید و عکس های او را تماشا کنید.

شبنم قلی خانی تا کنون چه حاشیه هایی داشته است؟

معمولا در حوالی بازیگران و افراد معروف حواشی ایجاد می شود که باعث معروف شدن بیشتر آن ها یا اینکه بدنام شدن آن ها می شود. اما شبنم قلی خانی به این صورت نبوده است. او تمام تمرکز خود را روی کارش گذاشته و فقط به همین مورد فکر کرده است و تا به حال جنجالی را به پا نکرده است که باعث بروز حاشیه و اتفاقات دیگر شود. این طور که دیده می شود در آینده نیز ممکن نیست این اتفاق بیوفتد.

در آمد شبنم قلی خانی چقدر است؟

در آمد شبنم قلی خانی چقدر است؟

اگر به کار هایی که شبتم قلی خانی انجام داده است نگاه کنیم، لیست بلند بالایی را از این آثار می بینیم. این نشان دهنده این است که با اینکه مشخص نیست که درآمد او به صورت دقیق چقدر است اما درآمد بالایی دارد. هم چنین در بالا نیز این مورد را بیان کردیم که او عضویت هئیت علمی دانشگاه را نیز دارد. این مورد نیز باعث می شود که او درآمد دیگری به غیر از بازیگری داشته باشد. اگر به اینستاگرام او‌ دقت کنید در قسمت بیو آدرس پیج آموزشگاه بازیگری او را نیز می بینید. این هم نشانه این است که او از این راه نیز درآمد کسب می کند.

همسر شبنم قلی خانی کیست؟

نام همسر شبنم قلی خانی رضا است. اما اطلاعات دقیقی از فامیلی او در دسترس نیست. در مصاحبه ای شبنم قلی خانی از خاطرات آشنایی با همسرش می گوید که او زمانی که دانشگاه می رفته در درس ماکت سازی مشکل داشته است و نیازمند کمک کسی بوده که آن را برطرف کند. خواهر او با خواهر همسرش آشنا بوده و آن ها را به هم معرفی می کنند تا در این درس به او کمک کند و از آن جا آشنا می شوند و ازدواج می کنند.

اولین فیلم شبنم قلی خانی چه نام داشت؟

اولین فیلم شبنم قلی خانی چه نام داشت؟

همان طور که در بالا بیان کردیم، اولین فیلمی که قلی خانی در آن بازی کرد شال ۱۳۷۹ بود که فیلم مریم مقدس بود. قلی خانی در این فیلم نقش اول را ایفا کرد و در نقش حضرت مرسم ظاهر شد. این فیلم در آن روزها بسیار معروف شد و باعث شد تا قلی خانی هم در آن دیده شود.

آیا شبنم قلی خانی تئاتر هم بازی کرده است؟

شبنم قلی خانی در تئاتر هم بازی کرده است اما بازی های او در این زمینه محدود بوده است. به عنوان مثال او در تئاتر آنیتگونه در سال ۱۳۷۶ بازی کرده است. اطلاعات دیگری از بازی های او در تئاتر های دیگر وجود ندارد.

فیلم های شبنم قلی‌ خانی را چگونه دانلود کنیم؟

اگر می خواهید فیلم های شبنم قلی خانی را دانلود کنید راه های بسیاری را در پیش رو دارید. اول از همه این است که به اینترنت مراجعه کنید و نام فیلم مورد نظر را وارد کنید. و وارد سایت هایی که در نتایج وجود دارند شوید. سپس فیلم را دانلود کنید. هم چنین می توانید از نرم افزار های مخصوص دانلود فیلم و سریال استفاده کنید و یا اینکه فیلم را به صورت مستقیم و یا انلاین تماشا کنید.

شبنم قلی خانی چه افتخاراتی را در عرصه سینما کسب کرده است؟

شبنم قلی‌ خانی چه افتخاراتی را در عرصه سینما کسب کرده است؟

شبنم قلی خانی قدردانی ها و کاندیدی های بسیاری را داشته است و جوایزی نیز دریافت کرده است. وی جایزه بهترین بازیگر زن از پلتفرم طلایی در روسیه شده است. هم چنین برنده عنوان بهترین بازیگر زن تلویزیونی در سال ۱۳۹۵ به انتخاب مردم شده است.

سوالات متداول

  1. عکس عروسی شبنم قلی خانی وهمسرش را کجا ببینیم؟

    عکس عروسی شبنم قلی خانی و همسرش یک عکس بسیار محرمانه و خصوصی است و نباید آن را هر کسی تماشا کند. به همین دلیل عکس ها در اینترنت وجود ندارند.

  2. شبنم قلی خانی چند فرزند دارد؟

    به نظر می رسد شبنم قلی خانی فقط یک دختر دارد که عکس های او در اینترنت نیز موجود است. اما از اینکه فرزند دیگری داشته باشد و یا اطلاعات دقیق درباره دختر او چیزی در دسترس نیست.

  3. آیا شبنم قلی‌ خانی ویکی پدیا دارد؟

    شبنم قلی خانی مانند بسیاری از بازیگران دیگر دارای صفحه ای در ویکی پدیا است. این صفحه اطلاعاتی درباره کار او و آثاری که ارائه داده است هم چنین بیوگرافی مختصری از او است. هم چنین ویکی پدیای انگلیسی هم برای او وجود دارد. این صفحه برای طرفداران خارج از ایران او است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید