10 مورد از پلیر های ایرانی که بیشترین درآمد را دارند

پلیر های ایرانی در این چند سال اخیر بسیار رشد کرده اند و تعداد شان بسیار زیاد تر از قدیم شده است و این پلیر ها جر نفرات برتر بازی های آنلاین (استریمر کیست) در جهان یا خاور میانه محسوب می شوند. در این پست به معرفی معروف ترین، تاپ ترین و حرفه ای ترین پلیر های ایرانی پرداخته ایم و این که در کدام بازی آنلاین تسلط دارند و استریم می کنند توضیحاتی داده ایم که امید واریم از پست لذت ببرید.

بهترین پلیر های ایرانی چه افرادی هستند؟

بهترین پلیر های ایرانی چه افرادی هستند؟

در قسمت زیر به معروف ترین پلیر های ایرانی یا به اصطلاح بهترین استریمر های ایران اشاره شده است.

امیرحسین (سولسو)

امیر حسین که با نام‌ سولسو د بست فعالیت دارد قطع به یقین یکی‌ از بهترین پلیر های ایرانی محسوب می شود. او در بازی پابجی یکی از برترین و بهترین پلیر های ایرانی‌ پابجی موبایل محسوب می شود. امیر حسین سولسو پابجی رو با موبایل و آیپد بازی می کنه و مهارتش در بازی به قدری بالاست که توانایی هدایت و رهبری یک اسکواد و تیم را در بازی پابجی دارد تا آن تیم و اسکواد را قهرمان و نفر اول بازی کند. سولسو د بست در کشور آلمان اقامت دارد.

حبیب (هارو)

حبیب که با نام هارو گیمر فعالیت می کند و استریم خود را برگذار می کند در ایران و بین کاربران فضای مجازی با نام هارو معروف شده است و از قدیمی ترین پلیر های ایرانی معروف محسوب می شود. هارو گیمر هم تسلط بسیار زیادی در بازی پابجی دارد و در تقابل های رو در رو بسیار خوب عمل می کند. حبیب هارو مدتی با پریا پارو یک تیم را تشکیل داده بودند‌ که‌ جز برترین و تاپ ترین گروه های استریمر و پلیر ایرانی محسوب می شدند و قطع به یقین نفر اول گروه ها و افرادی بودند‌ که به صورت تیمی کار یا بازی می کردند.

فیروزه (فیفی)

فیروزه که با نام فیفی به شهرت رسیده است جز پرو پلیر های ایرانی محسوب می شود و بدون هیچ شکی او بهترین بازیکن‌ و استریمر دختر ایرانی است. گیمر های دختر که ایرانی باشند تعداد کمی دارند‌ و در بین این ها فیفی جز بهترین ها است. او در کشور سوئد اقامت دارد و زندگی می‌ کند. فیفی در چند بتل و مسابقه داخلی کشور سوئد شرکت کرده و در آن بازی ها همیشه جر نفرات برتر و یا شگفتی ساز انتخاب می شده و چند دوره قهرمانی مسابقات پابجی نوبایل کشور سوئد انتخاب شده است.

آرا (آرا)

یکی از پرچم داران بازی های ویدیویی و گیمر های ایرانی آرا که‌ با اسم araa معروف شده است هست. آرا در دو بازی تسلط خیلی زیادی دارد و جز بهترین های این دو بازی در سطح جهانی است. بازی دو دوتا‌ و بازی پابجی بازی های مورد علاقه اوست که تسلط زیادی هم بر آن ها دارد. در بازی دو دوتا آرا بدون شک نفر اول بین فارسی زبان ها و ایرانیان است و در خاور میانه نیز او را به خوبی می شناسند و از بازی و تسلط بالا او آگاهی دارند. او در بین پابجی باز ها هم مورد توجه قرار گرفته و در این بازی هم‌ نیز به صورت حرفه ای با تسلط بالا در مسابقات مختلف شرکت می کند.

پریا (پارو)

دومین دختر این لیست که برای شما آماده کرده ایم می‌ توان به پریا اشاره کرد. پریا که با نام پارو فعالیت دارد جر محبوب ترین بازیکنان و گیمر های ایرانی محسوب می شود. او مدت زیادی با حبیب هارو به عنوان یک تیم‌ کار می کردند و می توان این زوج گیمر را موفق ترین تیم استریمر و گیمر دانست.

مهدی (متی پوکر)

مهدی با نام متی پوکر جز موفق های این لیست هست که با تلاش و مهارت و تسلط خود در بازی پابجی توانست به شهرت برسد و جز استریمر های موفق محسوب شود. مهدی یا متی پوکر به تنهایی کار می کند و جز سولو پلیر های حرفه ای در‌ زمینه گیمینگ و استریم فعالیت می کند. متی که در در گیری های تک به تک تسلط بسیار زیادی دارد بخاطر شیوه خلاقانه کشتن و شکست دادن حریف هایش به شهرت رسیده است. قطعا یکی از خلاق ترین های استریمر و ملیر ایرانی مهدی پوکر هستش و در کار خودش حرفه ای و کار بلد است.

ارسلان (هایپوایم)

ارسلان با نام و لقب هایپوایم یکی از بهترین‌ اسنایپ زن ها و مسلط ترین‌ گیمر های بازی پابجی موبایل محسوب می شود. ارسلان از خودش و گیم پلی اش ویدیو و کلیپ های خارق العاده منتشر کرده است که در این کلیپ ها به صورت حرفه ای و دقیق با اسنایپر مخصوص خودش که یک اسکین بسیار زیبا دارد هد شات یا تیر به سر دشمنان خود می زند‌ و مدال های بازی در زمینه هد شات را در ارشیو جوایز و افتخارات درون بازی خود را کامل‌ کرده است.

فردی کیلر

فردی کیلر نفر اول و رهبر‌ تیم‌ فردی تیم محسوب می شود. او به واسطه تسلط خود در بازی های مختلف به شهرت‌ رسید و یک تیم برای خود مهیا کرد که این‌ تیم در حال‌ حاضر یکی از بهترین‌ تیم های استریمر ایران محسوب می شود. این علاوه بر استریم رفتن و تیم عالس بودن در زمینه خرید و فروش سکه و اکانت بازی آنلاین می پردازند و بعضی از افراد این تیم به عنوان واسطه و فرد معتبر در خرید و فروش ها شرکت می کنند که به واسطه اسم و شهرت فردی کیلر این فعالیت و کار را انجام می دهند.

زهرا (زهرا)

سومین دختر معروف و حرفه ای گیمر این لیست و ایران کسی نیست جز زهرا که با همین اسم زهرا به عنوان لقب به شهرت‌ رسیده است. او به تازگی جر نفرات برتر گیمر و پلیر قرار گرفته و قطعا در آینده خبر های بیشتری از او خواهیم شنید. زهرا پلیز که بیشتر در بازی پابجی موبایل تسلط دارد این روز ها به سرعت در شبکه های اجتماعی طرفدار پیدا کرده است و تعداد دنبال کنندگانش در شبکه های اجتماعی در حال افزایش است.

عکس پلیر های ایرانی

عکس پلیر های ایرانی

برای شما در این صفحه عکس های استریمر ها و پلیر های حرفه ای و مسلط ایرانی را آماده کرده ایم که می توانید این عکس ها را با بالا ترین کیفیت تماشا و در صورت نیاز آن ها را دانلود کنید. این افراد روزانه استریم های آنلاین از بازی کردن خود منتشر می کند و این گیم پلی های ایرانی چند سالی است که در ایران رواج پیدا کرده که افراد مسلط و حرفه ای هم زیاد داره که عکس تعدادی از آن ها را برای شما آماده کرده ایم.

پیج اینستاگرام پلیر های ایرانی چیست؟

این روز ها تمام افراد برای خود پیج و صفحه در شبکه اجتماعی اینستا گرام دارند. پلیر ها و گیمر های ایرانی نیز در این شبکه هم به صورت گسترده فعالیت دارند که تو این‌ مدت و به علت رشد هوادارن استریم و گیم ها این افراد هم دنبال کنندگان زیادی را در فضا مجازی بخصوص اینستا گرام پیدا کرده اند. آدرس اینستاگرام رسمی پلیر های معروف که در این لیست قرار‌داده شده اند‌ را آماده کرده ایم که با کلیک بر‌ روی لینک هایی که در زیر مشاهده می کنید وارد صفحه و پیج آن ها می شوید و در صورت تمایل آن ها را فالو و دنبال کنید. علاوه بر پیج اصلی کلی فن پیج این افراد دارند که با سرچ اسم آن ها در اینستا گرام فن پیج هایشان را نیز نشان می دهد که در بعضی از این فن پیج ها ادیت ها و کلیپ های میکس شده جذابی قرار داده شده است که با سرچ و مشاهده این پست ها قطعا لذت دو چندان می برید.

چنل یوتیوب پلیر های ایرانی چه نام دارد؟

این گیمر ها و پلیر‌ های معروف که در این‌ لیست قرار دارند و یا در این لیست اسمی از آن ها نبرده ایم و در توییچ و یا سایر‌ رسانه ها معروف هستند در یوتیوب هم فعالیت می کنند. علت استفاده آن ها از یوتیوب درآمد (درآمد یوتیوبر ها) بزرگی هست که می توان از یوتیوب به دست آورد. معمولا و حدود ۹۰ درصد گیمر ها و پلیر هامون با یک اسم مشابه در فضا های مختلف مجازی فعالیت می کنند. در زیر برای شما لینک یوتیوب این گیمر ها و استریمر های ایرانی را تهیه کردیم که با یک کلیک وارد کانال های یوتیوب آن ها شوید و آن ها را در صورت تمایل خود سابسکرایب کنید. بعضی از پلیر ها بعد از معروف شدند بیشتر به سمت همین یوتیوب کشیده شدند و با شهرت در استریم های مختلف کانال یوتیوب ساختند و دنبال کننده بیشتری بدست آورده بودند. به عنوان مثال از اولین دختر های گیمر ایرانی می توان به کیمیا یا میا پلیز اشاره کرد و یا کوثر عزیزی یا تاکسیک گرل که این دو پس از شهرت به عنوان پلیر در حال حاضر علاوه بر استریم بازی های آنلاین در یوتیوب فعالیت دارند و بیشتر وقت خود را در این رسانه می گذرانند. این دو مخصوصا کیمیا یا میا پلیز در یوتیوب بسیار شدید رشد کرده اند و دنبال کنند گان بسیار در این نرم افزار برای خود به دست آورده اند.

پلیر های ایرانی چه حاشیه هایی داشته اند؟

معمولا حاشیه های کمی سراغ این افراد رفته و معمولا پلیر های حرفه ای و تاپ ایرانی به دور از حاشیه هستند و فقط به کار خود فکر می کنند تا در بازی ها و گیم های مختلف و یا راند های بازی برنده شوند. بعضی از این پلیر ها با دعوا و روست کردن یک دیگر سعی در دیده شدن و رشد بیشتر کاربر با کمک حاشیه شده اند اما تعداد کمی این کار را انجام داده اند‌ و این پلیر های تاپ در آرامش کامل به فعالیت خود می پردازند. از معدود حاشیه های تازه ایجاد شده درباره پلیر های ایرانی می توان به درگیری لفظی و ایجاد حاشیه امیر ای زد اشاره کرد که با غلط خواندن کار چند تن از یوتیوبر ها پلیر های قدیمی ایرانی سعی در دیده شدن دارد و تا به امروز این حاشیه را تموم نکرده است و همچنان به دنبال حاشیه کشاندن خود و آن ها است.

البته بسیاری از آن ها نمی دانند باید کدام یک از بازی ها را استریم کنند. البته لیستی وجود دارد که بهترین بازی ها برای استریم در آن وجود دارد که آن ها بازی را از این لیست انتخاب می کنند.

کدام پلیر های ایرانی خارج از ایران سکونت دارند؟

کدام پلیر های ایرانی خارج از ایران سکونت دارند؟

بیشتر بازیکنان حرفه ای و گیمر ما در خارج از ایران زندگی می کنند و این سکونت آن ها در خارج علت های زیادی دارد. یکی از مهم‌ ترین علت های آن تحریم ها علیه ایران است که ممکن است فعالیت در بعضی از شبکه های اجتماعی برای آن ها مشکل باشد و یا می توان به سرعت بد و پایین اینترنت در ایران اشاره کرده که این عوامل باعث مهاجرت گیمر های ایرانی به خارج از کشور شده و آن ها در‌کشور های مختلف در حال سکونت و زندگی هستند. به عنوان مثال سولسو د بست در کشور آلمان زندگی می کند و یا فیروزه که با فیفی مشهور شده است در کشور سوئد سکونت دارد. تاکسیک گرل یا کوثر عزیزی در شهر استانبول کشور ترکیه ساکن است و در آن جا زندگی می کند. میا پلیز از پلیر های قدیمی و کم کار این روز ها در شهر ونکوور کانادا سکونت دارد و زندگی خود را سپری می کند.

درآمد پلیر های ایرانی چقدر است؟

در آمد کامل و درست پلیر ها نمی توان به صورت دقیق بدست آورد اما با حساب سر انگشتی می توان فهمید که این افراد از طریق های مختلف می توانند به کسب درآمد بپردازند. به عنوان مثال از طریق کانال های خود در یوتیوب می توانند در آمد دلاری قابل قبول داشته باشند و یا بیشتر استریمر های ایرانی این‌ روز ها اسپانسر یا تبلیغ در استریم های خود دارند که پول بسیار خوبی دریافت می کنند و همچنین با تبلیغات در صفحه و پیج خود اینستاگرام درامد خوبی داشته باشند. همچنین این گیمر ها و پلیر ها با بازی در تورنمنت های مختلف رسمی و قهرمانی در آن ها می توانند برنده یک مقدار خیلی زیاد دلار شوند. مثلا در بعضی تورنمنت ها نفر اول ۹۰۰ دلار و دوم ۶۰۰ دلار و سوم ۳۰۰ دلار دریافت می کنند که این ارقام برای پلیر های ایرانی بسیار قابل قبول است.

تعداد سابسکرایب های یوتیوب پلیر های ایرانی چقدر است؟

بیشتر پلیر ها مون در یوتیوب فعالیت دارند و از در آمد حاصله از یویتوب استفاده می کنند. تعداد پلیر های تاپ و حرفه ای خیلی زیاد هست که بخواهم تعداد دانبال کنندگان و یا سابسکرایبر های آن ها را تعیین کنیم. اما معمولا طی یک سری تحقیق و بررسی های مختلف متوجه شدیم که بیشتر گیمر ها و پلیر های فارسی زبان کشور ایران از حدود ۱۰ هزار تا ۵۰ هزار سابسکرابر یا دنبال کننده دارند. بعضی از این پلیر ها که به فعالیت بیشتر در یوتیوب روی آورده اند تعداد دنبال کنند گان بیشتری در یوتیوب دارند به عنوان مثال میا پلیز که از قدیمی های گیمر و استریم هست در حال حاضر بیشتر در یوتیوب فعالیت می کند و جز ده فرد برتر یوتیوب فارسی و ایرانیان است و نزدیک به ۳۰۰ هزار دنبال کننده دارد از نفرات برتر و قدیمی که کمتر استریم را این روز ها انجام می دهد تاکسیک گرل یا کوثر عزیزی است که نزدیک به دویست هزار دنبال کننده دارد و بیشتر فعالیت خود را در یوتیوب انجام می دهد.

بهترین پلیر های ایرانی کالاف دیوتی

پلیر های ایرانی کلاف دیوتی موبایل روز به روز بیشتر می شود و حرفه ای ها و افراد مسلط بیشتری معرفی می شود. قطع به یقین بهترین‌ گیمر و بازیکن بازی کال اف دیوتی موبایل بازیکنی با اسم سامور هستش که جز بهترین‌ بازیکنان خاور میانه محسوب می شود و با تفنگ اسنایپ می تواند به زیبایی هر چه تمام تر یک اسکواد کامل را‌به تنهایی شکست دهد. از دیگر افراد برتر این بازی آنلاین و جذاب این روز های گیم می توان به پاخداکور و تیمش اشاره کرد که چند وقت پیش با شرکت در اسکواد تیم و مسابقات بازی کالاف دیوتی موبایل به مقام دومی برسند و جز نفرات برتر این بازی در بین جهانیان قرار بگیرند. پاختاکور و سمور هر دو در استریم ها خود از کمپر ها ناراضی هستند و وجود این افراد در بازی را اذیت کننده دانستن و گفتن که بازی به این صورت جذاب نیست و باید در وسط بازی و دی گیری ها باشد تا لذت کافی از بازی را ببرند.

بهترین پلیر های ایرانی پابجی

بازی پابجی یکی‌ از با سابقه ترین و معروف ترین بازی های بتل رویال در گوشی های هوشمند‌ محسوب می شود که در این سالیان دراز که منتشر شده و در بازار جهانی عرضه شده است به تعداد طرفدار و هوادار بسیار زیادی دست یافته است. این بازی در ایران هم نیز طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است. در این بین پلیر ها و گیمر های ایرانی که این بازی را انجام می دهند هم زیاد شده که بهترین های این بازی در بین ایرانیان می توان به امیر حسین سولسو یا سولسو د بست و هارو و پارو و همچنین فیفی اشاره کرد که جز ۳ نفر و گروه برتر پابجی موبایل محسوب می‌شوند.

بهترین پلیر های ایرانی فورتنایت

پلیر های ایرانی فورت نایت خیلی زیاد است. معروف ترین بازی بتل رویال در جهان بازی فورت نایت هست که در این بخش معروف ترین‌ پلیر ها و گیمر های این بازی را آماده کرده ایم. اگر شما هم طرفدار این بازی هستید و گیمر های این بازی را دنبال می کنید نام امیر که با اسم ای ام‌ آر جی معروف شده است را شنیده اید که چندی پیش جایزه ۹۰۰ دلاری مسابقات فورت نایت را گرفته بود. از گیمر‌ های قدیمی و حرفه ای ایران می توان به یحیی اف ۵۰ اشاره کرد که در بازی تسلط مثال زدنی ای دارد. دانیال و تاکسیک گرل یا کوثر عزیزی هم جز پلیر ها و گیمر های معروف فورت نایت محسوب می شود. دانیال جایزه ۶۰۰ دلاری نیز برنده شده است.

کلیپ پلیر های ایرانی

کلیپ ها و گیم پلی های بازیکنان و پلیر ها و یا گیمر های ایرانی را می‌توانید در فضا مجازی مشاهده کنید. این گیم پلی ها معمولا در فضا مجازی اینستاگرام با مدت های کوتاه و کم پیدا می شود و فقط قسمت اوج و خلاقیت بازیکن جدا شده است اما در رسانه یوتیوب حتی می توانید یک استریم و یا گیم پلی کامل یک پلیر و گیمر‌ ایرانی را مشاهده کنید. در نرم افزار و شبکه اجتماعی توییچ هم میتوانید گیم پلی و کلیپ های این افراد را مشاهده کنید. همچنین بعضی از دنبال کنندگان این پلیر ها از بازی و گیم پلی دادن این افراد مشهور فیلم می گیرند و آن را در سایت ایرانی آپارات منتشر می کنند. شما می‌ توانید اگر دسترسی به یوتیوب و یا سایر نرم افزار های بالا ندارید اسم شخصیت و پلیر محبوب خود را در آپارات سرچ کنید و کلیپ های آن ها را تماشا کنید. اما برای حمایت از این گیمر ها بهترین روش دیدن گیم پلی دادن ها و بازی های آن ها از طریق یوتیوب و یا توییچ آن ها هست که با این کار علاوه بر حمایت معنوی از آن ها حمایت مالی هم می‌ کنید زیرا این نرم افزار ها با ورود شما و بازدید کردن از صفحه آن ها مبلغی به آن ها می دهد که می توانند با پول کسب درامد داشته باشند‌ و بیشتر در ایم زمینه و کار رشد کنند.

سوالات متداول

  1. معروف ترین پلیر‌ ایرانی بازی پابجی موبایل چه نام دارد؟

    معروف ترین گیمر و استریمر ایرانی که تسلط بسیار زیادی در بازی پابجی موبایل دارد امیر حسین سولسو است که با اسم سولسو د بست فعالیت دارد.

  2. تاپ ترین گیمر ایرانی که با بازی کردن بازی کالاف دیوتی موبایل و تسلط بر‌ آن به شهرت رسیده است؟

    قطع به یقین در بازی کالاف دیوتی برترین و تاپ ترین بازیکن و گیمر ایرانی سمور یا 3amor هستش که جز برترین های این بازی در خاورمیانه هم قرار گرفته است.

  3. معروف ترین اسکواد و گروه پلیر های ایرانی متعلق به چه کسانی است؟

    بدون شک وقتی از تیم پلیر ایرانی حرف زده می شود اسم حبیب و پریا که با نام های هارو و پارو تیمی تشکیل داده بودند که شکست ناپذیر بود و جز تاپ ترین بازیکنان و گیمر های ایرانی محسوب می شدند.

  4. معروف ترین بازیکن و پلیر ایرانی در بازی فورت نایت چه کسی است؟

    در بازی فورت نایت امیر که با اسم امیر ای ام جی فعالیت دارد جز برترین و تاپ های این بازی هستش که در مسابقات بین المللی و رسمی فورت نایت نیز‌ شرکت کرده است و یک جایزه ۹۰۰ دلاری دریافت کرده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید