علت جدایی مسی از پاری سن ژرمن و پیوستن او به بارسلونا

در حال حاضر جدایی مسی از پاری سن ژرمن به یکی از موضوعات بحث برانگیز تبدیل شده است که در دنیای فوتبال جنجال زیادی را وجود آورده است.

برای پیش بینی روی پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه می توانید روی “ورود به وب سایت” موجود در همین مقاله کلیک کنید.

اخبار مربوط به جدایی مسی از پاری سن ژرمن واقعیت دارد؟

بهتر است بدانید اگر حتی تا چند روز گذشته هنوز هم شکی وجود داشت، اما اکنون کاملاً واضح است که لیونل مسی فصل آینده بازیکن باشگاه پاری سن ژرمن نخواهد بود. در ماه ژوئن قرارداد این بازیکن ملی پوش آرژانتینی به پایان می رسد. خیلی از افراد بر این باورند که روابط این باشگاه و این بازیکن بهم خورده است و پایان داستان لیونل مسی و پاری‌ سن ژرمن تایید شده است. برنده جام جهانی 2022 بعد از غیبت در تمرین روز دوشنبه بدون مجوز به دلیل تعهدات اسپانسر در عربستان سعودی، به مدت 2 هفته محروم شد. به این بازیکن دستمزدی داده نمی شود و حتی او اجازه تمرین یا بازی با تیم اصلی را نخواهد داشت. ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، زمانی خبر غیبت این بازیکن را شنید، تصمیم گرفت سختگیرانه رفتار کند. با این اوضاع خیلی از افراد بیان کرده اند که این باشگاه و این بازیکن دیگر نمی توانند به تفاهم برسند.

لیست افتخارات مسی که پرافتخار ترین بازیکن تاریخ فوتبال می باشد را برای شما کاربران محترم قرار داده ایم.

احتمال جدایی مسی از پاری سن ژرمن چقدر است؟

قرارداد لیونل مسی برنده جام جهانی با باشگاه پاری سن ژرمن تابستان امسال به پایان می رسد. این جدایی برای همه مناسب است، چرا که باشگاه لیگ یک به دنبال تمرکز بر بازیکنان جوان فرانسوی و نه خرید فوق ستاره‌ ها است. به همین دلیل احتمال ماندن مسی در این باشگاه بسیار کم است. هم چنین قرارداد نیمار نیز در سال 2025 به پایان می رسد. با این که نمایندگان این بازیکن در حال مذاکره برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن بودند و در جام جهانی قطر همه چیز مثبت به نظر می رسید، اما با این حال مدتی است که بیان شده است لیونل مسی به احتمال زیاد با پایان قراردادش در تابستان امسال باشگاه پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد.

مقصد بعدی این بازیکن کجاست؟

پس از این که اخبار متعددی در رابطه با این که این بازیکن پر افتخار قرار است، بعد از اتمام قراردادش، پاری سن ژرمن را ترک کند جنجال های بسیار زیادی به وجود آمد و در حال حاضر خیلی از طرفداران این بازیکن تمایل دارند تا بدانند که مقصد احتمالی مسی در صورت جدایی از پاریس کجاست؟ در این باره بهتر است که بدانید احتمالاتی در رابطه با این که مسی به لیگ حرفه ای عربستان سعودی جایی که کریستیانو رونالدو در حال حاضر در آن بازی می کند، وجود دارد. طبق گزارش ها، قراردادی به ارزش 532 میلیون دلار در هر فصل به این بازیکن پیشنهاد شده است که اگر مسی این پیشنهاد را قبول کند به پردرآمدترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد.

آیا مسی این خبر را تایید کرده است؟

مدتی قبل اخباری منتشر شد که جدایی مسی از پاری سن ژرمن یک تصمیم دو جانبه است و قرارداد او عملاً از ماه ژانویه به پایان می رسد. این خبر یک روز پس از آن منتشر شد که پاری سن ژرمن برنده هفت بار توپ طلا را بعد از سفر بدون اجازه باشگاه به عربستان سعودی محروم کرد. ناگفته نماند هنوز این بازیکن این اخبار را تعیین نکرده است، اما با توجه به اتفاقاتی که بین او و باشگاه به وجود آمده است خیلی از منابع بیان کرده اند که به احتمال زیاد این جدایی اتفاق می افتد.

واکنش مدیران پاریس

واکنش مدیران پاریس به این موضوع چه بود؟

لیونل مسی ستاره پاریسن ژرمن، بعد از دو هفته محرومیت از طرف باشگاه پس از سفر غیرمجاز به عربستان سعودی، از هم تیمی هایش عذرخواهی کرد. مسی که در تابستان بازیکن آزاد است، پس از شکست در لیگ یک مقابل لوریان به این سفر رفت. حال برخی افراد تمایل دارند تا بدانند که واکنش مدیران این باشگاه به این موضوع چه بوده است؟ در این باره بهتر است بدانید مدیران این باشگاه هنوز به طور قطع در رابطه با این موضوع صحبتی نکردند و به نظر می‌ رسد که در تابستان به صورت کامل همه چیز مشخص خواهد شد.

ماجرای دعوای مسی و رونالدو + بررسی حواشی مربوط به این قضیه را نیز برای شما بررسی کرده ایم.

اخبار مبروبط به جدایی مسی از پاری سن ژرمن چه حاشیه هایی ایجاد کرد؟

بعد از این که جدایی مسی از پاری سن ژرمن تایید شد اخبار مختلفی در این باره منتشر شدند و در دنیای فوتبال جنجال بسیار زیادی به وجود آمد و انتشار این اخبار باعث شد تا حاشیه‌ های بسیار زیادی در پیرامون مسی و پاری سن ژرمن به وجود آید. حال خیلی از افراد به ویژه کارشناسان فوتبال بر این باورند که احتمال ماندن مسی در این باشگاه بسیار کم است. با این حال اگر تمایل دارید تا تمام اخباری که در رابطه با این موضوع منتشر می شود را دنبال کنید، پیشنهاد می کنید تا به سایت های خبری که در اینترنت موجود هستند، مراجعه نمایید. هم چنین ناگفته نماند که اگر فن پیج های مسی که در اینستاگرام فعالیت می‌ کنند را دنبال کنید هم می توانید از جدیدترین اخباری که در رابطه با این موضوع منتشر می‌ شود و حواشی پیرامون آن مطلع شوید.

سوالات متداول

  1. آیا احتمال جدایی مسی از پاری سن ژرمن وجود دارد؟

    در ژوئن قرارداد این بازیکن ملی پوش آرژانتینی به پایان می رسد و خیلی از افراد بر این باورند که روابط این باشگاه و این بازیکن بهم خورده است و احتمال جدایی مسی از پاری سن ژرمن بسیار زیاد است.

  2. آیا خبر جدایی مسی از پاری سن ژرمن توسط این بازیکن تایید شده است؟

    بهتر است بدانید هنوز خبر جدایی مسی از پاری سن ژرمن توسط این بازیکن تایید نشده است و به همین دلیل افراد منتظر پایان قرارداد این بازیکن هستند.

  3. چگونه می توان اطلاعات کاملی در رابطه با خبر جدایی مسی از پاری سن ژرمن بدست آورد؟

    اگر تمایل دارید تا اطلاعات کاملی در رابطه با این موضوع بدست آورید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به سایت‌ های خبری که در اینترنت موجود هستند، مراجعه نمایید.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

The post علت جدایی مسی از پاری سن ژرمن و پیوستن او به بارسلونا appeared first on سایت بازی انفجار.

دیدگاهتان را بنویسید