بیوگرافی آنتونلا روکازو زن مسی و ماجرای آشنایی او با لیونل در دوران نوجوانی

در این مقاله قصد داریم شما را با آنتونلا روکازو یکی از  زیباترین زن های جهان و همسر لیونل مسی، فوتبالیست معروف جهان آشنا کنیم. در قسمت های بعد بیوگرافی آنتونلا روکوزو را برای شما آورده ایم و همچنین می توانید نام آنتونلا روکوزو به انگلیس نیز سرچ کنید و اطلاعات بیش تری را از او پیدا کنید. آنتونلا و جورجینا هر دو از همسران فوتبالیست های بسیار معروف می باشد که در این مقاله ما با آنتونلا روکازو آشنا خواهیم شد، با ما همراه باشید.

لیست افتخارات مسی در بارسلونا و تیم ملی آرژانتین را نیز در اختیار شما قرار داده ایم.

آنتونلا روکازو کیست؟

آنتونلا روکازو کیست؟

 آنتونلا روکازو از مدل های اینستاگرام در سال ۱۹۸۸ در روزاریو، آرژانتین به دنیا آمده است. پدر او خوزه روکازو، کارآفرین یک سوپر مارکت زنجیره ای معروف در همان شهر است و این سوپر مارکت توسط پدربزرگ و مادربزرگ پدری آنتونلا تأسیس شده است. مادر آنتونلا پاتریشیا بلانکو، خود را وقف مراقبت از سه دختر خود کرده است. هم چنین فوتبالیست معروف، لوکاس اسکالیا نیز پسر عموی آنتونلا روکازو می باشد.

 آنتونلا روکازو در سال ۲۰۰۷ در دانشگاه ملی روزاریو تحصیل در رشته دندانپزشکی را آغاز کرد، او پس از شش ماه منصرف شد و پس از آن به مدت یک سال در رشته ارتباطات تحصیل کرد. همین طور که گفته شد آنتونلا متولد بیست و ششم فوریه سال ۱۹۸۸ می باشد یعنی او در حال حاضر ۳۵ سال سن دارد، آنتونلا یک مدل مشهور آرژانتینی، همسر مشهور، بلاگر رسانه های اجتماعی، چهره رسانه ای و کارآفرین اهل روزاریو، استان سانتافه، آرژانتین است.

 این بانوی زیبا در کشور خود به عنوان همسر لیونل مسی شناخته شده است. همان طور که همه می دانند مسی یک فوتبالیست حرفه ای و فوق ستاره آرژانتینی است. مسی به عنوان مهاجم برای باشگاه لیگ یک پاریس سن ژرمن بازی می کند و کاپیتان تیم ملی آرژانتین است. از سوی دیگر، همسر مسی، آنتونلا یک مدل مشهور و اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی است. او همچنین یک ستاره اینستاگرام است.

 جالب است که این را شما بگوییم که آنتونلا روکازو بیش از ۲۰ میلیون دنبال کننده در صفحه رسمی اینستاگرام خود به دست آورده است، علاوه بر این، آنتونلا با بسیاری از برند های معروف نیز همکاری کرد. او اغلب در طول مسابقات فوتبال در حال تشویق همسرش دیده می شود.

علت بازگشت مسی به بارسلونا بعد از درخشش در پاری سن ژرمن که به نظر می رسد همسر او بوده است؛ بررسی شده است.

همسر آنتونلا روکازو کیست؟

همسر آنتونلا روکازو کیست؟

همسر آنتونلا روکازو مسی، ابر ستاره فوتبال جهان می باشد. او در کودکی با مسی آشنا شد، این زوج در دوران کودکی در زادگاهشان روزاریو، آرژانتین با هم آشنا شدند. زمانی که مسی نوجوان بود، به اسپانیا رفت تا حرفه فوتبال را دنبال کند. آنتونلا روکازو و لیونل مسی پس از یک تراژدی دوباره به هم رسیدند.

 در سال ۲۰۰۵، بهترین دوست آنتونلاروکازو، اورسولا نوتز، در یک تصادف رانندگی درگذشت، به گزارش پا را تی آرژانتین، پس از این که مسی متوجه این خبر شد، از اسپانیا به آرژانتین بازگشت تا به عروس آینده ‌اش دلداری دهد. در سال ۲۰۱۹، آنتونلا روکازو در مجموعه ‌ای از استوری ‌های اینستاگرام به دوست فقید خود ادای احترام کرد تا آگاهی را در مورد تصادفات رانندگی در روزاریو افزایش دهد؛ او به اسپانیایی نوشت: ” نبودن ها در زندگی روزمره، در تولد ها، سالگرد ها، در مهمانی ها احساس می شود. نبودن ها آزاردهنده هستند.”

آنتونلا روکازو چه سالی با مسی ازدواج کرد؟

آنتونلا روکازو چه سالی با مسی ازدواج کرد؟

آنتونلا روکازو و مسی در سال ۲۰۱۷ ازدواج کردند. مراسم عروسی آنتونلا روکازو و لیونل مسی، “عروسی قرن” نام گرفت. هم تیمی های مسی به همراه شکیرا و شریک سابقش جرارد پیکه در این مراسم حضور داشتند. عروسی در روز سی ام ژوئن سال ۲۰۱۷ در یک کازینو در زادگاه این زوج برگزار شد و مسافت طولانی نتوانست از عاشق شدن لیونل مسی و آنتونلا روکوزو جلوگیری کند.

 همان طور که قبلا نیز گفته شد ستاره حرفه ای فوتبال و روکوزو در کودکی با هم آشنا شدند و اگر چه مسی در نهایت از آرژانتین دور شد تا در ورزش خود تمرین کند، اما این دو با یک تراژدی دوباره به هم باز گشتند و در نهایت عاشق هم شدند. این زوج قبل از ازدواج در سال ۲۰۱۷ صاحب دو پسر شدند. سال بعد، روکازو سومین پسر خود را به دنیا آورد. مسی زمانی در یک مصاحبه گفت: همسرم، آنتونلا، ویژگی ‌های بسیار خوبی دارد. “من واقعا نحوه برخورد او را تحسین می کنم، او همیشه روحیه خوبی دارد و به طرز تحسین برانگیزی با مشکلات برخورد می کند. او بسیار باهوش است و در تمام جنبه های زندگی کاملاً مسلط است.”

آنتونلا روکازو نیز به شدت از حرفه مسی حمایت می کند. این مدل معروف به طور مرتب شوهرش را در طول مسابقات فوتبال او تشویق می کند. ۱۳ ام دسامبر سال ۲۰۲۲ زمانی بود که او با یک پست اینستاگرامی قهرمانی مسی و تیم ملی فوتبال آرژانتین در فینال جام جهانی را جشن گرفت.

آنتونلا روکازو چند بچه دارد؟

آنتونلا روکازو چند بچه دارد؟

آنتونلا روکازو سه فرزند از مسی دارد، در سال ۲۰۱۲، این زوج صاحب اولین پسر خود، تیاگو شدند. پسر دوم آن ها، متئو، در سال ۲۰۱۵ به دنیا آمده است و پسر سوم آن ها، چیرو، نیز در سال ۲۰۱۸ به دنیا آمد. مسی در مورد پدر بودن خود گفت:” شما رشد می کنید و یاد می گیرید، شما در تمام جنبه های زندگی، در داخل و خارج از زمین، تجربه جمع آوری می کنید.

اما به عنوان یک انسان، داشتن سه فرزند دیدگاه من را نسبت به زندگی، طرز تفکرم تغییر داد و هم چنین به رشد من کمک کرد.” وی افزود:” با وجود این که در خانه با سه بچه لحظات کمی وجود دارد، اما سعی می کنیم از هر ثانیه با آن ها لذت ببریم، چه تماشای تلویزیون، چه بازی یا هر چیز دیگری. دوست داریم در خانه بمانیم و از این لحظات لذت ببریم.”

عکس های آنتونلا روکازو را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های مختلف آنتونلا روکوزو در استخر و یا عکس های آنتونلا روکوزو در ساحل و بسیاری از عکس های دیگر او را می توانید در سایت های مختلف داخلی و یا در سایت های خارجی مشاهده کنید. هم چنین شما می توانید به آدرس اینستاگرام او مراجعه کنید و عکس های مختلف او را مشاهده کنید. و راه دیگر مشاهده عکس هایش به این صورت می باشد که شما می توانید به فن پیج های او نیز سر بزنید تا عکس های متنوع تری از او و خانواده اش مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام آنتونلا روکازو چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام آنتونلا روکازو چیست؟

آنتونلا روکازو در اینستاگرام فالوور زیادی دارد. آنتونلا اگر چه حساب توییتر یا فیس بوک ندارد، اما بیش از ۲۰ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. او مرتباً عکس های خانواده اش را منتشر می کند و هم چنین حرفه مدلینگ، خطوط مد و تناسب اندام و فروشگاه کفش را در اینستاگرام خود تبلیغ می کند. آدرس پیج اینستاگرام آنتونلا روکازوantonelaroccuzzo می باشد.

شغل همسر مسی چیست؟

شغل همسر مسی چیست؟

آنتونلا روکازو یک تاجر و مدل زیبا است. در نوامبر سال ۲۰۱۶، روکازو اعلام کرد که با طراح ریکی سارکانی قرارداد مدلینگ امضا کرده است. به گزارش مارکا، در سال ۲۰۱۷، روکازو و دوستش سوفیا بالبی، همسر بازیکن فوتبال لوئیس سوارز، بوتیک بارسلونا را برای برند کفش آرژانتینی Sarkany افتتاح کردند. آنتونلا روکازو هم چنین با چندین برند و شرکت معروف تناسب اندام از جمله آدیداس و استلا مک کارتنی کار کرده است.

همسر مسی چه حاشیه هایی داشته است؟

همسر مسی، آنتونلا روکازو تا کنون حاشیه های زیادی نداشته است، تنها حاشیه ای که به او نسبت داده می شود، حواشی مربوط به ازدواج و طریقه آشنایی او با همسرش می باشد، که در این مقاله به طور مفصل آن را شرح داده ایم. آنتونلا روکازو و مسی از کودکی با هم بوده اند و آنتونلا پس از ازدواج با دوست قدیمی خود، لیونل مسی به شهرت رسید و قبل از این که از این طریق به شهرت برسد، یک مدل ساده بود و حواشی و شهرت او پس از آشنایی و ازدواج با لیونل مسی شکل گرفت، او امروزه مادر سه فرزند لیونل مسی است و در بسیاری از مسابقات حساس لیونل مسی، همسر و سه فرزندش در استادیوم حضور پیدا می کنند و مسی را تشویق می کنند، مسی در مورد همسر و فرزندان خود می گوید که آن ها باعث رشد من شدند.

ملیت همسر مسی مربوط به کدام کشور است؟

ملیت همسر مسی مربوط به کدام کشور است؟

همان طور که پیش تر نیز در این مقاله گفته شده است آنتونلا روکازو اهل روزاریو، استان سانتافه در کشور آرژانتین می باشد، همسر او، لیونل مسی نیز در همین منطقه به دنیا آمده است.

سوالات متداول

  1. وزن و قد آنتونلا روکازو چند است؟

    قد آنتونلا روکازو ۶۲/۱ متر و یا ۱۶۲ سانتی متر می باشد و وزن او نیز چیزی حدود پنجاه و پنج کیلو گرم می باشد.

  2. والدین آنتونلا روکازو چه کسانی هستند؟

    پدر آنتونلا روکازو خوزه روکازو می باشد و مادر او نیز پاتریشیا روکوزو است.

  3. آنتونلا روکازو چند ساله است؟

     او در حال حاضر 35 سال سن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید