بیوگرافی نازنین معیری و رازهای محفی زندگی شخصی او

نازنین معیری یکی از بلاگرهای ایرانی محبوب و بدون حاشیه است که فقط در اینستاگرام فعالیت می کند. او با انتشار عکس ها و ویدئوهایی که به اصطلاح لایف استایل او را نشان می دهند مخاطب جذب کرده است. این سبک از فعالیت در اینستاگرام چند سالی است که رواج پیدا کرده است و مخاطبان زیادی هم دارد.

بسیاری از این بلاگرها ازدواج کرده اند و از خواستگاری گرفته تا ازدواج، خرید وسایل خانه و خلاصه هر اتفاقی که برایشان می افتد و هر کاری که انجام می دهند را به شکل عکس یا فیلم با دنبال کنندگان خود به اشتراک می گذارند. شاید این سبک بلاگری برای بیشتر کاربران فضای مجازی جالب نباشد اما همیشه کسانی هستند که به دیدن زندگی دیگران از نزدیک علاقه دارند.

نازنین هم با این سبک فعالیت می کند و مخاطبان خاص خود را دارد. او به واسطه همین مخاطبانش با قبول تبلیغات مختلف درآمد کسب می کند.

نازنین معیری کیست؟

نازنین معیری کیست؟

نازنین معیری از سلبریتی های اینستاگرام متولد 11 آبان 1373 در کرمانشاه است و در حال حاضر 29 سال سن دارد. نازنین در اینستاگرام و در زمینه لایف استایل فعالیت می کند و پست می گذارد. او مدرک کارشناسی خود را در رشته اقتصاد، از دانشگاه رازی کرمانشاه گرفته است اما در رابطه با رشته اش فعالیتی نمی کند. نازنین تنها فرزند خانواده است و پدرش در کرمانشاه طلا فروشی دارد. تا به حال در هیچ یک از عکس ها و ویدئوهای او تصویری از مادرش دیده نشده است، اما تصویر پدرش در چند عکس و ویدئو دیده می شود.

شغل نازنین معیری چیست؟

نازنین بلاگر اینستاگرام است و پست هایی در زمینه لایف استایل به اشتراک می گذارد. او با انتشار عکس و ویدئوهایی از زندگی شخصی و روزمرگی های خود توانسته مخاطبان زیادی جذب کند. این بلاگر در پیج اینستاگرامش تبلیغات انجام می دهد و از این طریق درآمد کسب می کند.

بلاگری یکی از شغل هایی است که با به وجود آمدن شبکه های اجتماعی رواج بسیار زیادی پیدا کرد و افراد زیادی در سر تا سر دنیا به این شغل مشغول هستند. بلاگری شکل های مختلفی دارد که یکی از آن ها لایف استایل یا همین کاری است که نازنین معیری انجام می دهد.

همسر این بلاگر کیست؟

نام همسر نازنین معیری فرشاد است و دو سال از او بزرگ تر است. نازنین زمانی که برای فروش ماشین خود با پدرش به یک نمایشگاه اتومبیل می رود با این شخص آشنا می شود. همسر او نمایشگاه اتومبیل دارد و توسط یکی از بستگان نازنین به او معرفی شده است. آن ها مدتی با هم دوست بودند و در جشن عروسی همان خانواده ای که نمایشگاه اتومبیل فرشاد را به آن ها معرفی کرده به عنوان ساقدوش های عروس و داماد با هم شرکت می کنند.

این زوج محبوب و دوست داشتنی در شهریور 1369 با هم ازدواج می کنند و یک سال بعد هم جشن عروسی شان را برگزار می کنند. نازنین اصلا دوست نداشته که بین عقد و عروسی شان فاصله بیفتد، اما به دلایلی که آن ها را اعلام نکرد یک سال بعد از عقدشان، جشن عروسی را برگزار می کنند و به خانه خودشان می روند. اگر به پیج اینستاگرام نازنین سر زده باشید عکس های زیادی از او در کنار همسرش فرشاد می بینید.

کلیپ های این بلاگر را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن کلیپ های این بلاگر که از مشهورترین افراد اینستاگرام، بهتر است به پیج اینستاگرام او مراجعه کنید. البته برخی از ویدئوهای او در سایت آپارات هم موجود است که می توانید بدون فیلترشکن وارد آن شده و کلیپ های لایف استایل نازنین معیری را ببینید. البته بیشتر پست های او در اینستاگرام عکس هایی است که به تنهایی یا همراه فرشاد منتشر می کند و کلیپ خاصی برای دیدن هم ندارد. عکس ها یا ویدئو های کوتاه دیگری هم دارد که تبلیغاتی است.

آیا این بلاگر در یوتیوب فعالیت دارد؟

نازنین معیری در یوتیوب فعالیتی ندارد و عکس ها و ویدئوهای خود را تنها در اینستاگرام منتشر می کند. او می تواند با انتشار ویدئوهای خود در یوتیوب هم مخاطبانش را به این شبکه اجتماعی بکشاند و از طریق بازدید ویدئوهایش درآمد کسب کند. احتمالا به زودی او یک کانال هم در یوتیوب راه اندازی خواهد کرد، البته در این صورت باید تعداد ویدئوهای پیجش را بیشتر کند و کمی تغییرات در سبک فعالیت هایش ایجاد کند. در حال حاضر تنها پیج نازنین معیری در اینستاگرام است و این پیج بیشتر شبیه به آلبوم عکس های او و همسرش است. در هرصورت اگر می خواهید او را دنبال کنید تنها می توانید به اینستاگرامش مراجعه کنید.

عکس های نازنین معیری

عکس های نازنین معیری را در کجا می توان مشاهده کرد؟

نازنین معیری از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می کند و تقریبا بیشتر پست های او در پیجش عکس هایی است که از خودش به اشتراک می گذارد. در نتیجه بهترین راه برای دیدن عکس های او یا بهتر بگوئیم آلبوم عکس او و فرشاد، مراجعه به این پیج است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. در صورتی که به اینستاگرام دسترسی ندارید هم می توانید با جستجوی نام این بلاگر جوان در گوگل عکس های او را ببینید.

آدرس پیج اینستاگرام نازنین معیری چیست؟

او در اینستاگرام با آدرس nazaninmoayerii فعالیت می کند و بیشتر فعالیتش در بلاگری در زمینه لایف استایل است. نازنین از سال 2018 پیج اینستاگرام خود را راه اندازی کرده است و حالا نزدیک به 800 هزار دنبال کننده دارد. در پیج او تا به امروز 376 پست منتشر شده است و او خود را لایف استایلیست و اینفلوئنسر معرفی کرده است.

او به دلیل تعداد بالای فالوئرهایش با تبلیغ کردن انواع مشاغل درآمد کسب می کند. سبک فعالیت او در اینستاگرام با خیلی از بلاگرهایی که زوج هستند، شبیه است. مثلا بلاگر نازنین و مهدی کاظمی هم از بلاگرهایی هستند که عکس های دو نفری و ویدئو هایی از زندگی خود را در پیجشان منتشر می کنند. سبک فعالیت و تعداد فالوئرهای آن ها، به نازنین بسیار شباهت دارد با این تفاوت که آن ها ساکن بندر انزلی هستند و نازنین معیری در کرمانشاه زندگی می کند.

نازنین معیری عکس های زیادی در پیجش منتشر می کند که در صورت تمایل می توانید با دنبال کردن پیجش، این عکس ها را ببینید. او در یکی از پست های پیج اینستاگرامش که بیشتر از سه ماه پیش منتشر کرده بود، از حاملگیش به دنبال کنندگان خود خبر داد. اما پس از آن دیگر صحبتی در مورد حاملگی اش نکرد و پستی هم در این مورد به اشتراک نگذاشت.  

این بلاگر کجا زندگی می کند؟

اگر عکس های نازنین معیری را در پیج اینستاگرامش ببینید، متوجه می شوید  که او سعی کرده در تمام عکس ها با حجاب و با کلاه یا شال ظاهر شود. این بلاگر جوان در ایران زندگی می کند و در برخی سایت ها در بیوگرافی نازنین معیری محل زندگی او را کرمانشاه اعلام کرده اند.  گویا او محدودیتی برای فعالیت هایش در ایران ندارد و قصد مهاجرت هم ندارد.

نازنین معیری حاشیه ای هم داشته است؟

نازنین یکی از معدود بلاگرهایی است که هیچ حاشیه ای ندارد و تنها از راه به اشتراک گذاشتن روزمرگی های زندگی اش مخاطبان را به پیج اینستاگرام خود جذب کرده است. برخی از کاربران فضای مجازی اما از پست های او که در آن زندگی مجلل خود و دادن و گرفتن کادوهای گران قیمت را به نمایش می گذارد، انتقاد می کنند.

عکس های داخل و بیرون منزل نازنین معیری و ماشین هایی که سوار می شود، نشان می دهد که او از وضعیت مالی بسیار خوبی برخوردار است. همین موضوع موجب رنجش برخی کاربران فضای مجازی شده است که در کامنت هایی که برای او می گذارند خود را نشان می دهد. 

سوالات متداول

  1. نازنین معیری کیست و در چه زمینه ای فعالیت می کند؟

    نازنین معیری یکی از بلاگرهایی است که عکس ها و ویدئوهایی از سبک زندگی خود را در اینستاگرام منتشر می کند.

  2. آیا نازنین معیری حامله است؟

    او در یکی از پست های اینستاگرامش یک عکس با همسرش به همراه این کپشن را منتشر کرد: عنصر غافلگیری همیشه حرف اول رو‌ میزنه، دختر یا پسر مسئله این است. این موضوع حاشیه حاملگی برای او ایجاد کرده است.

  3. نازنین معیری چند سال دارد؟

    این بلاگر جوان متولد سال 1373 است و در حال حاضر 29 سال سن دارد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید