ایوانا رودریگز خواهر زن رونالدو که از این اسطوره حامله شده است

ایوانا رودریگز ستاره مشهور اینستاگرام متولد 21 می 1990 در اسپانیا است. او خواهر جورجینا رودریگز می باشد. بسیاری از ما جورجینا را با عنوان همسر رونالدو می شناسیم. ایوانا مانند خواهرش جورجینا، یک مدل جذاب و همچنین این سلبریتی محبوب و پرطرفدار در اینستاگرام می باشد.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات کاملی در رابطه با ایوانا رودریگز همچون سن او، شغل و درآمدش، خانواده این مدل معروف، نحوه آشنایی او با همسرش، سوژه شدن رابطه عاشقانه خواهر نامزد رونالدو و… به شما ارائه دهیم. پس اگر می خواهید با ایوانا رودریگز خواهر زن رونالدو آشنا شوید این مقاله را تا انتها بخوانید چراکه ما سعی کرده ایم به هرگونه پرسش شما در رابطه با این مدل و بلاگر معروف اسپانیایی پاسخ دهیم.

ایوانا رودریگز کیست؟

ایوانا رودریگز کیست؟

ایوانا رودریگز از مدل های اینستاگرام در 21 مه 1992 در پالاموس اسپانیا به دنیا آمده است و اکنون 32 سال سن دارد. او در حال حاضر در خیخون اسپانیا زندگی می کند. ایوانا رودریگز یک مسیحی است و ملیت اسپانیایی دارد. ایوانا رودریگز یکی از محبوب ترین سلبریتی ها در رسانه های اجتماعی در اسپانیا است. او همچنین خواهر جورجینا رودریگز، مدل اسپانیایی و رقصنده معروف و همسر کریستیانو رونالدو است.

آنا ماریا هرناندز مادر او و خورخه رودریگز، پدر این اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی می باشد. ایوانا از قومیت مختلط و ملیت اسپانیایی است. پدرش آرژانتینی و مادر او اسپانیایی می باشد. پدر او که بازیکن سابق فوتبال بود در سال 2019 پس از آزادی از زندان بر اثر عوارض سکته مغزی درگذشت. او قبل از مرگش تا سال 2013 به دلیل قاچاق کوکائین در زندان بود. وی در سن 70 سالگی دار فانی را وداع گفت.

سرنوشت مادرش مشخص نیست. به گفته بعضی منابع، او در قید حیات می باشد و سالم است و در ایتالیا زندگی می کند. اما در برخی منابع نیز گفته شده است که مادر ایوانا در سال 2011 در یک تصادف رانندگی جان باخته است. ایوانا در جاکا اسپانیا در کنار خواهرش جورجینا بزرگ شده است. وقتی کوچکتر بودند، کلاس های باله می رفتند. جورجینا یک مدل، رقصنده و شخصیت رسانه های اجتماعی از اسپانیا است که موفقیت های فوق العاده ای در حرفه مدلینگ خود داشته است. او روی جلد مجلات متعددی از جمله Women Health و Grazia Italia ظاهر شده است و به عنوان همسر کریستیانو رونالدو شناخته می شود.

در رابطه با مشخصات ظاهری این مدل معروف نیز باید گفت طبق اطلاعاتی که از او وجود دارد، قد ایوانا رودریگز 5 فوت و 8 اینچ (173 سانتی متر) می باشد. هم چنین وزن او نیز 174 پوند (79 کیلوگرم) می باشد‌. این ستاره اینترنتی اسپانیایی با کارلوس گارسیا ازدواج کرده است. شوهرش مجسمه ساز و نقاش اهل پرتغال است. گارسیا در سال 2018 با ایوانا رودریگز آشنا شد که رونالدو باعث و بانی این دیدار است. از آنجایی که کارلوس و کریستیانو به هم نزدیک هستند، رونالدو تصمیم گرفت او را به خواهر شریک زندگی خود معرفی کند.

کارلوس و ایوانا در سال 2018 شروع به ملاقات کردند و یک سال بعد رابطه خود را علنی کردند. در سال 2021 این دو نامزد کردند. مدتی بعد نیز دوا، دختر این زوج، به دنیا آمد. نوزاد ایوانا رودریگز در 26 دسامبر 2021 متولد شد. ایوانا رودریگز یک سلبریتی اینستاگرام است که استفاده از این پلتفرم را در سال 2013 آغاز کرد و اکنون طرفداران زیادی دارد. او در حال حاضربیش از750 هزار نفر دنبال کننده دارد.

شغل ایوانا رودریگز چیست؟

شغل ایوانا رودریگز چیست؟

ایوانا رودریگز از زیباترین سلبریتی های جهان و یک مدل حرفه ای می باشد. او در اینستاگرام به خوبی شناخته شده است. ایوانا از سال 2013 شروع به ارسال پست در اینستاگرام کرد و اکنون فالوور های قابل توجهی دارد. او عکس ها و ویدیو های کوتاهی را روی پلتفرم پست می کند. ایوانا رودریگز در حال حاضر بیش از 750 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد. هم چنین جالب است بدانید که خواهر جورجینا رودریگز، ایوانا در لیست محبوب ترین ستاره های اینستاگرام قرار گرفت. علاوه بر آن او در لیست نخبگان مشهور مشهور متولد اسپانیا قرار دارد.

ایوانا چگونه به شهرت رسید؟

ایوانا چگونه به شهرت رسید؟

ایوانا رودریگز یک اینفلوئنسر اسپانیایی اینستاگرام است. او در 21 مه 1990 در Jaca، اسپانیا به دنیا آمد. جورجینا رودریگز، مادر بچه کریستیانو رونالدو، خواهر بزرگتر اوست. ایوانا به عنوان خواهر همسر کریستیانو رونالدو ،جورجینا به شهرت رسید.

رونالدو و جورجینا چند سالی است که با هم زندگی می کنند، اما این زوج در سال 2016 زمانی که این زن 28 ساله در فروشگاه گوچی در مادرید کار می کرد یک دیگر را ملاقات کردند. در آن زمان رونالدو مشتری شخصی آن فروشگاه بود. در حال حاضر نیز جورجینا یک مدل جذاب، رقصنده حرفه ای و بلاگر معروف رسانه های اجتماعی می باشد.

همسر ایوانا کیست؟

همسر ایوانا کیست؟

گفته می شود که ایوانا با مردی به نام کارلوس گارسیا، مجسمه ساز و نقاش پرتغالی نامزد کرده است. این دو از طریق کریستیانو رونالدو با هم آشنا شدند، زیرا کارلوس گارسیا دوست این فوتبالیست معروف و محبوب می باشد. رونالدو کارلوس را به ایوانا رودریگز معرفی کرد. آن ها در سال 2018 رابطه خود را آغاز کردند و یک سال بعد رابطه خود را علنی کردند. در سال 2021 این زوج نامزد کردند و صاحب فرزندی به نام دوا شدند.

عکس های ایوانا رودریگز را در کجا مشاهده کنیم؟

برای دیدن عکس های افرادی معروفی همچون ایوانا می توانید به سایت های مربوط به او مراجعه کنید و در قسمت تصاویر، جدید ترین و یا قدیمی ترین عکس های او را در کنار خانواده و یا دوستانش مشاهده کنید. هم چنین برای دیدن عکس های جورجینا رودریگز و خواهرش ایوانا راه های دیگری نیز وجود دارد. یکی از راه هایی که می توانید جدید ترین عکس های این دو خواهر جذاب را از طریق آن مشاهده کنید، مراجعه به پیج های آن ها در اینستاگرام می باشد.

شما می توانید از طریق اپلیکیشن هایی نظیر اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و… فیلم ها و عکس های ایوانا رودریگز را ببینید هم چنین می توانید سلفی جدید جورجینا رودریگز با خواهرش ایوانا را در صفحات اجتماعی آن ها مشاهده کنید.

آدرس پیج اینستاگرام ایوانا رودریگز چیست؟

آدرس پیج اینستاگرام ایوانا رودریگز چیست؟

ایوانا رودریگز یک حساب کاربری فعال در اینستاگرام دارد که در آن عکس های مختلفی را منتشر می کند. او رژیم های غذایی و روند کاهش وزن را بر روی این پلتفرم منتشر می‌ کند. ایوانا یک طرفدار تناسب اندام است و گاهی اوقات ویدیو های تمرینی کوتاه را در اینستاگرام خود منتشر می کند. علاوه بر این ها ایوانا رودریگز در اینستاگرام خود عکس ها و فیلم هایی از وقایع روزمره زندگی خود به اشتراک می گذارد.

شما می توانید پیج ایوانا رودریگز را از طریق اپلیکیشن اینستاگرام دنبال کنید و جدید ترین پست ها واستوری های او را ببینید. هم چنین می توانید از طریق گوگل پیج او را مشاهده کنید. آدرس پیج اینستاگرام این مدل جذاب ivana_rh می باشد. او از سال 2013 در این اپلیکیشن فعالیت دارد. برای دیدن پیج او می توانید آیدی ایوانا را که در اختیار شما قرار داده ایم در قسمت اکسپلور جست و جو کنید. سپس در صورت تمایل می توانید عکس های او را لایک کنید و یا برای پست های او کامنت هایی ثبت کنید. علاوه بر این ها، شما می توانید نظرات دیگران را نیز لایک کنید.

درآمد ایوانا چقدر است؟

ایوانا یکی از ثروتمند ترین ستاره های اینستاگرام است که در فهرست محبوب ترین ستاره اینستاگرام، نام او نیز قرار گرفته شده است. طبق تحلیل ما، ویکی ‌پدیا، فوربس و بیزینس اینسایدر، دارایی خالص ایوانا رودریگز 5 میلیون دلار است. او همچون خواهرش جورجینا، یک مدل معروف و جذاب می باشد. هم چنین ایوانا رودریگز در اینستاگرام خود طرفداران بسیاری دارد که مدت هاست پیج او را دنبال می کنند.

یکی از مواردی که منبع درآمد بزرگی برای او به شمار می رود، عکس ها و فیلم های تبلیغاتی است که ایوانا در پیج اینستاگرامش منتشر می کند. او نیز مانند بسیاری از بلاگر ها و اینفلوئنسر های معروف، تبلیغات تجاری زیادی دارد و از آن ها کسب درآمد می کند.

این شخص کجا زندگی می کند؟

همین طور که پیش از این هم اشاره کردیم پدر ایوانا، آرژانتینی و مادر او اسپانیای است. ایوانا رودریگز در پالاموس اسپانیا به دنیا آمده است. او در حال حاضر در خیخون اسپانیا در کنار همسر و دخترش، دوا زندگی می کند.

ایوانا رودریگز حاشیه ای هم داشته است؟

همان طور که انتظار می رود اکثر افراد معروف و شناخته شده در طور زندگی خود درگیر شایعاتی می شوند. ایوانا رودریگز نیز از این موضوع مستثنی نیست. گرچه برخی سایت ها و منابع خبری برای افزایش مخاطب های خود حواشی در رابطه با او ایجاد کرده اند اما ایوانا همیشه سعی داشته است یک زندگی بی حاشیه در کنار همسر و دختر خود داشته باشد.

سوالات متداول

  1. ایوانا رودریگز چند سال دارد؟

     ایوانا رودریگز در حال حاضر 32 سال سن دارد.

  2. ایوانا رودریگز و همسرش چگونه با هم آشنا شدند؟

    آن ها توسط کریستیانو رونالدو به یکدیگر معرفی شدند.

  3.  آیا خواهر جورجینا فرزند دارد؟

     او در سال 2021 یک دختر به نام دوا به دنیا آورد.

دیدگاهتان را بنویسید