بیوگرافی صنم سمیع پور و افشاگری های امین فردین در مورد او

صنم سمیع پور بلاگر لایف استایل می باشد و به بررسی زندگی خود در اینستاگرام می پردازد. همچنین از آنجایی که او به عکاسی علاقه زیادی داشته است وارد این حرفه شده است. در ادامه به معرفی بیشتر او می پردازیم.

بلاگر کیست؟ معروف ترین بلاگر اینستاگرام کیست و چقدر درآمد دارد؟ همراه ما باشید.

صنم سمیع پور کیست

صنم سمیع پور کیست؟

درآمد بلاگر این روز ها فوق العاده می باشد. افراد زیادی در این زمینه فعالیت می کنند صنم سمیع پور نیز یکی از افرادی است که در این حرفه فعالیت می کند. یکی از دلایلی که باعث شده است صنم سمیع پور به محبوبیت فراوان در بین طرفداران خود برسد این است که به خوبی و زیبایی خبرهایی درباره چگونگی زندگی و لایف استایل خود منتشر می کند و به تمام چیزهایی که علاقه دارد واکنش نشان می دهد تا جایی که حتی در مورد وعده های غذایی اش نیز اطلاعات در صفحه خود منتشر می کند و آن را با فالوورهایش در میان می گذارد.

به گفته کاربران فضای مجازی و دنبال کنندگان او، صنم دختری خونگرم و مهربان است و رفتار او با طرفداران و دوستدارانش نیز صمیمی و گرم است. صنم سمیع پور متولد 9 فرودین ماه سال 1371 می باشد و 31 سال سن دارد. صنم در ایران متولد شده و در همین جا نیز بزرگ شده است. از دلایل معروفیت این بلاگر در بین افراد مختلف این می باشد که او عکس ها و فیلم هایی از زندگی روزمره خود در فضای مجازی منتشر می کند و واکنش های مثبتی نیز از طرف کاربران خود دریافت می کند.

صنم تقریبا از سال 2017 وارد دنیای اینستاگرام شد و پا به عرصه فلوئنسری در اینستاگرام گذاشت. اولین عکسی که در حال حاضر با ورود به پیج او می توانید مشاهده کنید عکسی است با مضمون گسترش فرهنگ نگهداری از حیوانات خانگی که در این عکس سگ او به نام استرلا را با پسرهای محل زندگی اومشاهده خواهید کرد. همچنین اوپس ازدواج خود نیز فعالیتش را کنار نگذاشت، او با یک مرد هندی ازدواج کرد و پس از آن به صورت گسترده تری به بلاگری پرداخت.

خوشبختانه موفق هم شد که توجه مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. از جمله مواردی که به معروفیت هرچه بیشتر صنم کمک کرده است و باعث جالب تر شدن و هیجان انگیزتر شدن پیج او شده است همسر هندی او می باشد. همانطور که قبلا نیز گفتیم او به عکاسی بسیار علاقه مند می باشد و به همین دلیل هم توانست با انتشار عکس های زیبایی از خود و همسرش و همچنین سبک زندگی ایرانی_هندی تولید محتوای خوبی در صفحه شخصی خود داشته باشد. هم اکنون او جزو سلبریتی های مشهور و بلاگرهای دوست داشتنی در بین مردم می باشد.

شغل صنم سمیع پور چیست؟

صنم در فضای سوشال مدیا فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بلاگران معروف می باشد و شغل و درآمد او نیز از راه بلاگری در فضای مجازی می باشد.

راز موفقیت پولدارترین بلاگرهای جهان و ایران در چیست؟ این راز را در اختیار شما قرار داده ایم!

ر صنیم سمیع پور

همسراین بلاگر کیست؟

صنم سمیع پور که در حال حاضر 30 سال سن دارد، با یک مرد هندی به نام چیراگ ازدواج کرده است. هم اکنون 3 سال از ازدواج صنم می گذرد. همسر او در زمینه ملک و املاک فعالیت می کند و طبق اطلاعات موجود ثروتمند نیز می باشد. از آنجایی که چیراگ شباهت زیادی به ایرانی ها دارد، در ابتدا افراد زیادی فکر می کردند که همسر صنم یک فرد ایرانی می باشد.

اما زمانی که صنم به همراه همسرش برای دیدن خانواده او و ثبت ازدواجشان به هندوستان سفر کرد تمامی شبهات درباره او برطرف شد و مشخص شد که چیراگ اصالت هندی دارد. صنم مراسم ازدواجش را در ایران به سبک رسم و رسومات ایرانی برگزار کرد و پس از اینکه به هندوستان سفر کرد نیز ازدواجی به سبک رسم و رسومات هندی و خاص آن ها طراحی و اجرا نمود.

صنم از تمامی مراحل ازدواج خود چه در ایران و چه در هندوستان عکس و فیلم هایی در صفحه رسمی خود منتشر کرده است که شما با مراجعه به صفحه شخصی او می توانید آن ها را مشاهده کنید. در همان زمان ازدواجش هم عکس ها و فیلم های مراسم ازدواجش را به صورت استوری با کاربران خود در میان می گذاشت و در مورد تمام فعالیت هایی که در طول سفر خود به کشور هندوستان داشت با دنبال کنندگانش صحبت می کرد.

عکس های صنم سمیع پور را کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده عکس های این بلاگر سریع ترین و بهترین روش مراجعه به پیج اینستاگرام او می باشد. صنم همواره عکس های خود را در این پیج با فالوورهای خود به اشتراک می گذارد. همچنین شما با جست وجوی نام او در موتور جست و جوی گوگل نیز می توانید به عکس های او دسترسی پیدا کنید.

آدرس پیج اینستاگرام صنم سمیع پور چیست؟

صنم سمیع پور به عنوان یکی از معروف ترین فعالان فضای مجازی در زمینه بلاگری شناخته شده است که با انتشار زندگی روزمره خود در اینستاگرام به این مرحله از موفقیت و محوبیت در بین کاربران فضای مجازی رسیده است. آدرس صفحه او در اینستاگرام sanam_samipoor@ می باشد.

او هم اکنون نزدیک به دومیلیون فالوور دارد و 400 پست نیز در صفحه خود منتشر کرده است که دربر گیرنده موضاعات مختلفی هستند، از جمله آن ها می توان به علاقه مندی های وی به فیل ها، ازدواج او با شخصی هندی، تولد، رسمو رسومات هندوستان، مسافرت هایی که به کشورهای مختلف دارد وهمچنین به زندگی شخصی اش اشاره کرد.

افشاگری امین فردین در مورد صنم سمیع پور

امین فردین یکی از فعالان فضای مجازی می باشد که در زمینه زندگی بلاگرها و اینفلوئنسرها تولید محتوا به صورت ویدیو تولید ومنتشر می کند . در اصل او سعی در افشای دروغ ها و کتمان هایی که برخی از این بلاگرها برای به شهرت رسیدن خود می گویند می کند. او از اولین خبرنگارانی بود که با نشر گزارش هایی مختلف پشت پرده سایت های شرط بندی و افرادی را که در فضای مجازی با آن ها همکاری می کنند را رو کرد.

با اینکه توانایی او برای مقابله با همچین مافیای بزرگی کم بود اما گزارش هایش نقش اساسی در روشن سازی ابعاد مختلف این کلاهبرداری ها داشت. امین فردین این روزها سرو صدای زیادی در مورد بلاگرهای مختلف بر پا کرده است و باعث حاشیه سازی هایی برای آن ها شده است. امین فردین در مورد صنم سمیع پور نیز اخباری را منتشر کرد و افشاگری هایی را انجام داد.

او اینگونه بیان کرده است که: صنم زن دوم چیراگ می باشد و چیراگ قبل از ازدواج با صنم با شخص دیگری ازدواج کرده بوده است. همچنین فردین درباره نحوه آشنایی صنم و چیراگ گفته که آن ها باهم در رستوران آشنا نشده اند و در واقع آن ها باهم در فضای مجازی آشنا شده اند و کسی که پاپیش گذاشته (نخ داده است) صنم بوده است.

صنم و چیراگ با انتشار توییت و استوری هایی سعی کردند که حرف های او را تکذیب کنند و گزارش های امین فردین در مورد خود را کاملا اشتباه خواندند. دیگر افشاگری او نیز این بوده است که چیراگ طلا فروشی ندارد و کارمند جایی است که مربوط به کار طلا می باشد.

این بلاگر چه حاشیه هایی داشته است؟

همواره اطراف تمامی افراد مشهور چه کم و چه زیاد حاشیه های مختلفی ممکن است اتفاق بیافتد صنم نیز با این حاشیه ها رو به رو شده است. یکی از بزرگترین حاشیه هایی که قبل تر نیز به آن اشاره کردیم افشاگری هایی که امین فردین درباره او کرده بود است. اینکه همسرش طبق گفته اش طلا فروش نیست و حاشیه نحوه آشنایی آن ها. البته که صنم تمام این حرف ها را دروغی بیش نخوانده است.

کلیپ های این بلاگر را کجا مشاهده کنیم؟

از آنجایی که صنم در زمینه بلاگری فعالیت دارد و از این راه هم با کاربران خود ارتباط دارد همواره عکس ها و کلیپ های مختلفی از خود در فضای مجازی منتشر می کند. بیشترین فعالیت او مربوط به اپلیکیشن اینستاگرام می باشد هرچند در توییتر و برنامه های دیگر نیز فعالیت دارد.

او در صفحه خود کلیپ های مختلفی مانند چالش های اینستاگرامی که شما می توانید با سرچ کردن چالش های صنم سمیع پور آن ها را مشاهده کنید. از دیگر کلیپ های مربوط به صنم ویدیوهایی است که پیرامون زندگی شخصی خود مانند مسافرت ها، ازدواج و غیره در صفحه اش منتشر می کند. همچنین کلیپ های تبلیغاتی نیز در زمینه تبلیغ لباس و غیره برای پیج های کاری تولید می کند.

صنم سمیع پور کجا زندگی می کند؟

صنم در ایران بدنیا آمده و بزرگ شده شهر تهران می باشد. او پس از اینکه با چیراگ ازدواج کرد از آنجایی که در حرفه بلاگری نیزمشغول است به دبی رفته و در آنجا زندگی می کنند.

سوالات متداول

  1. آیا صنم سمیع پور بچه دارد؟

    خیر در حال حاضر وی فرزندی ندارد.

  2. صنم سمیع پور در توییتر نیز فعالیت دارد؟

    بله صنم علاوه بر اینستاگرام در توییتر نیز دارای فعالیت می باشد.

  3. علت مهاجرت صنم سمیع پور چه می باشد؟

    صنم پس از ازدواجش با فردی هندی مهاجرت کرد البته زمینه فعالیت او در اینستاگرام هم در این امر بی تاثیر نیست.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید