بیوگرافی کیلیان امباپه ستاره فرانسوی و عکس های دوست دخترش جدید او

نام کیلیان امباپه در جدول بهترین گلزنان جام جهانی 2022 قطر ثبت شده و به عنوان یکی از معروف ترین فوتبالیست های حال حاضر در دنیا شناخته می شود. او با وجود سن کمی که دارد صاحب عناوین و افتخارات زیادی بوده و به اعتقاد بسیاری از کارشناسان و متخصصین فوتبال گزینه مناسب برای انتخاب بهترین بازیکن فوتبال در جهان می باشد. این بازیکن حرفه ای اهل کشور فرانسه می باشد و در حال حاضر در لیگ فوتبال فرانسه بازی می کند. در دنیا افراد زیادی طرفدار و علاقه مند به این بازیکن هستند و ناگفته نماند که در میان مردم ایران نیز این بازیکن بسیار محبوب می باشد. ما اطلاعاتی در رابطه با زندگی شخصی و بیوگرافی کیلیان امباپه و محاسبه ارزش مالی او در دنیای فوتبال جمع آوری و برای شما ارائه کرده‌ایم که در ادامه برای شما خواننده عزیز ارائه می شود.

بیوگرافی آلیسیا آیلی دوست دختر امباپه + عکس های دو نفره آن ها را نیز در اختیار شما قرار داده ایم.

کیلیان امباپه کیست؟

کیلیان امباپه کیست؟

کیلیان امباپه یکی از 10 بازیکن برتر فوتبال دنیا می باشد. او در بیستم دسامبر سال هزار و نهصد و نود هشت در شهر پاریس فرانسه متولد شده و در حال حاضر بیست و پنج سال سن دارد. اوعضوی از یک خانواده کاملاً ورزشی می باشد چرا که پدر او ویلفرد امباپه یک مربی با سابقه در رشته فوتبال است و همچنین به عنوان مدیر برنامه نیز فعالیت دارد. مادر کیلیان فائزه لماری نام دارد که یک بازیکن سابق هندبال از کشور الجزایر می باشد. برادر کیلیان امباپه اتان نام دارد که او نیز در تیم نوجوانان زیر دوازده سال تیم باشگاهی پی‌اس‌جی فوتبال بازی می کند و دیگر عضو خانواده آن ها یعنی برادر خوانده اش ژیرس کمبو_ اکوکو نیز یک فوتبالیست می باشد. خود کیلیان فوتبال را از کودکی دوست داشت و بخاطر امکانات و شرایط خانوادگی که داشت توانست به صورت حرفه‌ ای و پیشرفته این رشته ورزشی را آموزش ببیند و تکنیک خود را در آن افزایش دهد.

او از همان سنین کودکی تحت تعلیم و آموزش پدرش قرار داشت تا این که توانست به یکی از حرفه ای ترین و معروف ترین فوتبالیستان در دنیا تبدیل شود یعنی زمانی که فقط نوزده سال سن داشت. البته ناگفته نماند او که در کنار پرداختن به رشته فوتبال تحصیلات خود را نیز تا مقطع دبیرستان ادامه داده است. یکی از ابهاماتی که در رابطه با این بازیکنان وجود دارد دین کیلیان امباپه است، چرا که پدر او یک مسیحی و مادرش مسلمان می باشد اما این که خود او چه دینی دارد تاکنون در رابطه با آن هیچ اظهار نظری نکرده است. جالب است بدانید که بازیکن محبوب و مورد علاقه خود کیلیان امباپه، کریستینو رونالدو بازیکن معروف پرتغالی می باشد طوری که تعداد زیادی از پوسترهای رونالدو را در اتاق خود نگهداری می کند. همچنین به زین الدین زیدان نیز علاقه زیادی دارد و همواره در مصاحبه‌ های خود این دو فوتبالیست را الگوی خود در فوتبال معرفی کرده است. امروزه نیز امباپه و رونالدو هر دو از ستارگان دنیای فوتبال شناخته می شوند.

کیلیان امباپه در کدام تیم ها سابقه بازی دارد؟

همان طور که در مطالب بالا تر به آن اشاره کردیم امباپه ورزش فوتبال را از کودکی زیر نظر پدرش آلفرد به صورت حرفه ای آغاز کرد. او زمانی که شش سال سن داشت به تیم باشگاهی نوجوانان پیوست و از آن زمان تاکنون به خاطر ویژگی ها و توانایی های فوق العاده ای که در ورزش فوتبال از خود به نمایش گذاشته عناوین و افتخارات زیادی را از آن خود کرده است. در ادامه فعالیت های باشگاهی و مهمترین تیم هایی که کیلیان امباپه سابقه بازی در آن ها را داشته است را توضیح خواهیم داد:

آ اس بوندی

آ اس بوندی یکی از تیم های باشگاه فوتبال در لیگ فرانسه می باشد. جایی که کیلیان امباپه فوتبال خود را به صورت حرفه ای از آن آغاز کرد. او در سال دوهزار و چهار یعنی زمانی که شش سال سن داشت عضو تیم نوجوانان آ اس بوندی شد و تا سال دو هزار و سیزده برای این تیم بازی می کرد. به اعتقاد مربی این تیم باشگاهی امباپه یکی از بهترین و با استعداد ترین بازیکنان به نظر می رسید و همین ویژگی ها سبب شد که و توجه مسئولان و کادر فنی هم دیگر تیم های باشگاهی را به خود جلب کند.

موناکو

امباپه بعد از نه سال بازی در تیم جوانان آ اس بوندی با امضای قراردادی به تیم جوانان موناکو پیوست و پس از دوسال بازی در تیم جوانان موناکو در سال دو هزار و پانزده وارد تیم موناکو بی شد و بالاخره در سال ۲۰۱۶ وارد تیم بزرگسالان موناکو شد. در مجموع او در بیش از پنجاه بازی برای این تیم باشگاهی حضور یافت و با زدن بیش از بیست گل در پیروزی ها و موفقیت های این تیم باشگاهی تاثیرگذار بود. او در فصل ۲۰۱۶ _۲۰۱۷ به عنوان بازیکن ثابت در ترکیب تیم موناکو قرار داشت و به همراه این تیم به قهرمانی لیگ یک فرانسه دست یافتند. همچنین او در این فصل به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ فرانسه شناخته شد و عنوان پسر طلایی را از آن خود کرد.

پاری سن ژرمن

نمایش و درخشش بی نظیر امباپه در تیم باشگاهی موناکو سبب شد تا نظر مسئولان و اعضای کادر فنی تیم باشگاهی پاری سن ژرمن را به خود جلب کند. به همین خاطر او در فصل ۲۰۱۸ به صورت قرضی به عضویت پاری ‌سن‌ ژرمن در آمد و در بیست و هفت بازی که در این فصل انجام داد حدود سیزده گل به ثمر رساند. این حضور موثر او سبب شد تا مسئولان تیم پاریسن ژرمن در صدد جذب و امضاء قرارداد رسمی با این بازیکن باشند. بر این اساس او با امضاء قراردادی به ارزش صد و هشتاد میلیون یورو در سال ۲۰۱۸ به صورت رسمی به عضویت تیم پاری‌سن‌ژرمن درآمد و بر این اساس دومین بازیکن گران قیمت در تاریخ فوتبال شد.

عکس های کیلیان امباپه

عکس های کیلیان امباپه را در کجا مشاهده کنیم؟

کیلیان امباپه بازیکن جوان و خوش تکنیکی است که تاکنون به افتخارات زیادی دست یافته است. مجموع این افتخارات و عناوین سبب شده که همواره مورد توجه رسانه های مختلف قرار گیرد. در نشریات و شبکه های مختلف اجتماعی عکس ها و تصاویری از این فوتبالیست مسئله فرانسوی ثبت و منتشر شده است. شما می توانید عکس های متنوعی از این بازیکن در زمینه های مختلف و در شرایط مختلف چه در حین مسابقه و زمین فوتبال و چه عکس هایی از زندگی شخصی و فعالیت های روزمره و تفریحات او مشاهده کنید. بنابراین برای مشاهده عکس های کیلیان امباپه منابع مختلفی مانند سایت های مختلف اینترنتی در گوگل و همچنین شبکه های مختلف اجتماعی بخصوص شبکه اینستاگرام وجود دارد. شما به هر کدام از این منابع ‌که دسترسی داشته باشید می توانید از این عکس ها دیدن کنید. لازم به ذکر است که پیج اینستاگرام این فوتبالیست نیز فعال می باشد و تاکنون عکس های متنوعی در آن به اشتراک گذاشته شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. بنابراین با دنبال کردن پیج اینستاگرام او نیز می توانید به گزینه از تصاویر جالب و دیدنی امباپه دسترسی داشته باشید.

همسر این فوتبالیست کیست؟

چنان چه کنجکاوید در رابطه با کیلیان امباپه و همسرش اطلاع بیشتری داشته باشید و این که فرزند امباپه کیست؟ باید بدانید که او تا به حال به صورت رسمی و قانونی ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می باشد و هیچ فرزندی هم ندارد. اما طبق آن چه که در منابع خبری مختلف و شبکه های اجتماعی مطرح شده است او در سال ۲۰۱۸ با دختر شایسته فرانسه یعنی آلیشا الیس رابطه دارد و به یکدیگر علاقه مند شده اند. اما هیچ کدام از این دو نفر تاکنون رابطه خود را علنی نکرده و در هیچ کدام از محافل عمومی و در مقابل رسانه ها به صورت مشترک و همراه با هم حضور نیافته اند. البته شایعه دیگری در رابطه با امباپه مطرح است و این که رابطه او با آلیشا آلیس پایان یافته و وارد رابطه جدیدی با بازیگر اسپانیایی به نام اسیتر اکسپوزیتو شده است. این شایعه زمانی شکل گرفت که امباپه تعدادی از پست های این بازیگر در اینستاگرام را لایک کرده است. البته این شایعه هنوز توسط خود امباپه تایید نشده است و نمی ‌توان در رابطه با واقعیت و صحت آن با قطعیت اظهار نظر کرد.

آیدی پیج اینستاگرام کیلیان امباپه را چگونه پیدا کنیم؟

امباپه نیز همانند تمامی چهره های معروف و سرشناس در شبکه های اجتماعی مختلف مانند توییتر، فیسبوک و اینستاگرام حضور فعال و پررنگ دارد. او در تمامی این شبکه ها دارای پیج شخصی به نام خود می باشد و با انتشار پست ها و مطالب مختلف با طرفدارانش ارتباط برقرار می کند. ازآن جایی ‌که اینستاگرام پر مخاطب ترین شبکه اجتماعی شناخته می‌ شود و کاربران زیادی در این شبکه فعالیت و حضور دارند، بسیاری از افراد به دنبال آیدی پیج اینستاگرام کیلیان امباپه هستند. در این رابطه باید بدانید که آیدی پیج او K.mbappe می باشد و میلیون ها کاربر اینستاگرام دنبال کننده این آیدی اینستاگرامی هستند. در این آیدی مطالب مختلفی از جمله عکس امباپه وجود دارد که دنبال کنندگان آن می ‌توانند از تمامی این مطالب بازدید کنند. شما نیز با دنبال کردن این پیج می توانید فوتبالیست محبوب خود را در این شبکه اجتماعی دنبال کنید و این که از اتفاقات و حواشی زندگی او از طریق این شبکه مطلع شوید.

درآمد کیلیان امباپه

درآمد این فوتبالیست چقدر است؟

کیلیان امباپه بازیکنی است که به واسطه جوایز متعددی که تاکنون به دست آورده است یک فوتبالیست ثروتمند شناخته می شود. او دومین بازیکن گران قیمت در تاریخ فوتبال است بنابراین دارای یک زندگی لوکس و اشرافی می باشد. بر اساس اطلاعات موجود خانه کیلیان امباپه در یکی از بهترین مناطق پاریس واقع شده است و او حدود شش میلیون یورو برای بازسازی و دکوراسیون منزل خود هزینه کرده است. بر اساس آمار و اطلاعاتی که در رابطه با کیلیان امباپه ترانسفرمارکت ارائه شده است در سال ۲۰۲۲ حدود ۱۵۰ میلیون دلار ارزش دارد. این به معنای یک درآمد خوب و بالای این بازیکن می باشد. این بازیکن حدود ۲۵ میلیون دلار در ماه درآمد به دست می آورد و مجموع این درآمد سبب شده که یک زندگی کاملا رفاهی داشته باشد. او تعدادی از ماشین های گران قیمت و لوکس مانند بنز، رنجروور و بی ام و دارد. همچنین بهتر است بدانید که او در کنار پرداختن به رشته فوتبال به عنوان نماینده برند نایکی فعالیت دارد و برای این کار حدود سی میلیون یورو درآمد دریافت می کند. همچنین مدل تبلیغاتی یک برند ساعت سوئیسی می باشد. بنابراین او علاوه بر درآمد هایی که از طریق فوتبال به دست می آورد از طریق تبلیغات نیز به درآمد زیادی می رسد. البته ناگفته نماند که او یک انسان خیر و نوع دوست است که فعالیت‌های خیرخواهانه زیادی را برای امور خیریه و انسان های نیازمند انجام می دهد. او درآمد و جوایز خود از جام جهانی ۲۰۲۲ را به یک موسسه خیریه بخشیده است و این فعالیت ها سبب شده که او بیش از قبل محبوب طرفدارانش باشد.

تیم فعلی کیلیان امباپه چیست؟

کیلیان امباپه در سال ۲۰۱۸ به مدت یک سال به صورت قرضی به جمع بازیکنان تیم پاریسن ژرمن درآمد. به دلیل عملکرد موثری که در این تیم از خود به نمایش گذاشت قرارداد او به صورت رسمی به مدت هفت سال یعنی تا سال ۲۰۲۵ تنظیم و امضا شده است. همان طور که می‌دانید پاری ‌سن‌ ژرمن یکی از مطرح ترین تیم های باشگاهی در فرانسه است که علاوه بر امباپه بازیکنان صاحب نام و سرشناسی همچون لیونل مسی و نیمار نیز در این تیم بازی می کنند. از زمان عضویت امباپه این تیم باشگاهی در بیش از صد و شانزده بازی حضور داشته است و در کنار دیگر هم تیمی های خود به رقابت با حریف پرداخته اند. یکی از نکات جالب توجه در شرایط قرارداد امباپه با تیم پاریسن ژرمن این است که او در این تیم اختیارات و شرایط ویژه‌ای دارد، مانند حق دخالت در خرید و فروش بازیکنان، امکان دخالت در تعویض مربی و بسیاری دیگر از امتیازات که از نظر بسیاری از کارشناسان عجیب و جالب توجه می باشد.

کیلیان امباپه تا کنون چه افتخاراتی کسب کرده است؟

این فوتبالیست معروف و سرشناس فرانسوی تاکنون افتخارات و عناوین زیادی در کارنامه و سوابق فوتبالی خود به دست آورده است. برخی از این افتخارات مربوط به فعالیت های او در باشگاه های فوتبال و برخی دیگر از این افتخارات مربوط به بازی های او در عرصه ملی می باشد. در واقع علاوه بر افتخارات گروهی که امباپه به همراه تیم های خود به دست آورده است، افتخارات شخصی زیادی نیز دارد. او به همراه تیم موناکو قهرمان لیگ یک فرانسه شد و در چندین فصل به همراه تیم پاریسن ژرمن به قهرمانی لیگ و فرانسه سوپرجام فرانسه نیز دست یافته است. این بازیکن به همراه تیم ملی فرانسه نیز افتخارات متعددی به دست آورده که یکی از تازه ‌ترین افتخارات کسب عنوان نایب قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می باشد. افتخارات شخصی او نیز بسیار زیاد هستند، او به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ یک فرانسه در چندین فصل پیاپی شد.

همچنین او بهترین بازیکن فرانسه انتخاب شد و جایزه کفش طلای بهترین گلزن لیگ یک فرانسه به او اختصاص یافته است. علاوه بر این او منتسب به دریافت جایزه پسر طلایی در جام جهانی ۲۰۱۷، دریافت جایزه بهترین بازیکن جوان در جام جهانی ۲۰۱۸ و جایزه کوپا در سال ۲۰۱۸ بوده است. در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز در راهیابی تیم ملی فرانسه به مرحله نیمه نهایی بسیار تاثیرگذار بود در بازی نهایی بسیار خوش درخشید. در نهایت با ثبت هشت گل زده در این جام برنده جایزه کفش طلایی بهترین گلزن جام جهانی ۲۰۲۲ شد. او همچنین مفتخر به دریافت جایزه توپ نقره ‌ای به عنوان دومین بازیکن برتر جام جهانی بعد از اعجوبه دنیای فوتبال یعنی لیونل مسی شد.

این فوتبالیست سابقه بازی ملی هم دارد؟

عملکرد این فوتبالیست در عرصه بازی های باشگاهی سبب جلب توجه مسئولان و مدیران تیم ملی فرانسه و در نهایت منجر به جذب این بازیکن به تیم ملی فرانسه شد. البته او در طی سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ به تیم ملی جوانان فرانسه دعوت شد و به مدت سه سال در این تیم ملی بازی کرد. تا این که در سال ۲۰۱۷ تیم ملی بزرگسالان فرانسه دعوت شد. امباپه همانند بازی های باشگاهی در عرصه بازی های ملی نیز بسیار درخشان ظاهر شده است و به همراه تیم ملی خود افتخارات زیادی را به دست آورده اند. او برای اولین بار در جام جهانی ۲۰۱۸ حضور یافت و با وجود این که فقط یک سال از حضور او به تیم ملی می گذشت یکی از بازیکنان بسیار تاثیرگذار بود. در بازی که در این رقابت ها در برابر تیم آرژانتین برگزار شد امباپه موفق به دو بار گلزنی و پیروزی تیم ملی فرانسه شد و در مراسم معرفی بهترین های این جام او بهترین بازیکن جوان جان جهانی ۲۰۱۸ انتخاب شد.

پست بازی این فوتبالیست

پست بازی این فوتبالیست چیست؟

بهتر است بدانید که کیلیان امباپه دارای ۱۷۸ سانتیمتر قد و ۷۳ کیلوگرم می باشد و یک فیزیک بدنی کاملا مناسب و ورزیده دارد. او در پست تهاجمی بازی می‌ کند و یک مهاجم کامل تکنیکی و حرفه ای می باشد. در واقع او استعداد بی نظیری در دریپل زدن و جا گذاشتن بازیکن های مدافع تیم حریف دارد. همچنین استعداد بی نظیری در شتاب گرفتن و سرعت دارد طوری که بر اساس بررسی های صورت گرفته بر روی سرعت کیلیان امباپه یکی از معروف ترین نشریات فرانسوی او را سریع ترین بازیکن فرانسه معرفی کرده است. به خاطر همین موقعیت و پستی که او در میدان بازی بر عهده دارد طبق آمار کیلیان امباپه که در صفحه ترانسفر مارکت ارائه شده است او تاکنون چه در عرصه بازی های ملی و چه در عرصه بازی های باشگاهی علاوه بر گل های فراوانی که به ثمر رسانده، چندین پاس گل ارسال کرده است. در واقع او یک مهاجم سریع و چابک است که با دقت حرکات توپ را زیر نظر دارد و از هر فرصتی برای دریافت توپ و حمله به خط دفاعی تیم حریف استفاده می کند.

کیلیان امباپه حاشیه ای هم داشته است؟

هرچه سطح معروفیت و شهرت یک بازیکن بیشتر باشد حواشی و شایعاتی که در رابطه با او مطرح است بیشتر می باشد. کیلیان امباپه بازیکنی است که همواره مورد توجه رسانه‌ ها و طرفدارانش قرار دارد و به همین خاطر است که اگر جستجوی کوتاه در سایت های مختلف خبری و اینترنتی انجام دهید شاهد اخبار و حواشی زیادی از این بازیکن خواهید بود. در دوران همه گیری ویروس کرونا همانند بسیاری از بازیکنان به این بیماری مبتلا شد و به همین خاطر برای مدتی از حضور در بازی‌ها محروم بود. در این شرایط که قیمت اکثر بازیکنان به دلیل دوری از میدان کاهش یافته بود اما کیلیان امباپه همچنان در راس گرانترین بازیکنان قرار داشت. همچنین به دلیل مصدومیت به مدت دو هفته از حضور در تمامی بازی های باشگاهی پاریسن ژرمن بازماند و پس از گذراندن دوران نقاهت و درمان به بازی ها بازگشت. یکی از جنجالی ‌ترین حاشیه‌ هایی که در رابطه با امباپه مطرح شد مربوط به بازگشت پس از مصدومیت بود. او پس از حضور دوباره و ورود به میدان سعی داشت خود را در کنار دیگر هم تیمی هایش و در رقابت با بازیکنان خود را در عالی ترین سطح نشان دهد.

در این بازی که پاریسن ژرمن در مقابل مون پولیه قرار گرفت در نهایت با نتیجه ۵ بر ۲ به نفع پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید. اما آنچه که موجب خبرسازی و جنجال سازی در این بازی شد تنه زدن کیلیان امباپه به مسی بود. در جریان این بازی در پنالتی اولی که برای تیم پاریسن ژرمن به دست آمد کیلیان موفق به گلزنی نشد. به همین خاطر در پنالتی دوم نیمار برای زدن پنالتی اقدام کرد که البته با مخالفت و نارضایتی کیلیان امباپه همراه بود. او که با شتاب برای قرارگیری پشت توپ می رفت در این میان تنه ای به لیونل مسی زد که با تعجب مسی همراه بود. این رفتار کیلیان امباپه و مشاجره های او با نیمار بر سر زدن پنالتی از دید رسانه‌ ها و دوربین‌ های حاضر غافل نماند و بسیار خبرساز شد. البته ناگفته نماند پس از پایان بازی نیمار با انتشار چندین پست ناراحتی و نارضایتی خود را از حرکت نیمار در شبکه های اجتماعی ابراز داشت.

سوالات متداول

  1. سن کیلیان امباپه چقدر است؟

    کیلیان امباپه در حال حاضر ۲۵ سال سن دارد.

  2. همسر کیلیان امباپه کیست؟

    کیلیان امباپه در حال حاضر مجرد است و با شخصی به نام آلیشا آلیس رابطه عاشقانه دارد.

  3. کیلیان امباپه به رئال مادرید پیوست؟

    کیلیان امباپه در حال حاضر در تیم پاریسن ژرمن بازی می کند و درخواستی برای پیوستن به رئال مادرید دریافت نکرده است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید