بیوگرافی ندا جناب و عکس های کم تر دیده شده او لی استخر

ندا جناب یکی از پرطرفدارترین سلبریتی های اینستاگرام و از مجریان قدیمی و معروف شبکه ماهواره‌ای منو تو و اهل اصفهان است. در ادامه با زندگینامه او بیشتر آشنا خواهیم شد.

ندا جناب کیست؟

ندا جناب کیست؟

مجری شبکه ماهواره‌ای منو تو متولد ۱۳۶۱ و در تهران به دنیا آمده است اما بزرگ شده اصفهان می باشد. در اولین شبکه هایی که مشغول به کار شد شبکه طپش و بی بی سی فارسی بود تا اینکه بعد از چندین سال سرانجام شبکه من و تو از او در این شبکه اختصاصی استفاده کرد.

بسیاری از مخاطبان شبکه من و تو بخاطر ندا جناب این برنامه را تماشا می کنند و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. از علاقمندی های وی تماشای فیلم و شنیدن موسیقی است و نوازنده حرفه ای سه تار نیز می باشد که گاهی در خلوت خود برای دل خودش می نوازد. قصد داریم در مورد ندا جناب این مجری پر انرژی و حرفه اش برای شما بیشتر توضیح دهیم.

بیوگرافی نوشین خانی همسر علی کوچولو به همراه عکس های جدید او را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

ندا جناب در چه زمینه ای فعالیت دارد؟

همانطور که گفتیم و می دانید ندا جناب مجری قدیمی ماهواره ای است و فعالیت او اکنون در همین زمینه می باشد. تحصیلات این مجری در رشته حقوق بوده و فارغ‌التحصیل این رشته از دانشگاه آزاد نجف آباد اصفهان می باشد. مدتی هم در رشته مدیا رسانه تحصیل کرده است. او در مصاحبه هایش در مورد علاقه اش به حرفه مجری گری صحبت کرده است.

طبق گفته های ندا جناب، وی از کودکی به کار تلویزیونی و اجرا علاقمند بوده و تجربه کار با گروه های فیلمبرداری در دوران تحصیلی در دانشگاه را دارد. همچنین به مدت پنج سال یعنی از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ در لس آنجلس و شبکه های خارج از ایران گزارشگر و مجری بوده است و فعالیت خود را از همین جا آغاز نموده است. در مورد فعالیت ندا جناب در شبکه های ماهواره‌ای مطالبی آماده کرده ایم که به شما ارائه خواهیم داد.

ندا جناب در کدام شبکه ماهواره‌ای فعالیت دارد؟

منو‌ تو یا من و تو پلاس در واقع یک مجله تلویزیونی است که دو روز در هفته‌ یک برنامه یک ساعته راجع به خبرهای داغ و متنوع از سراسر دنیا مطرح می شود. همچنین متناسب با سلیقه همه افراد برنامه های جذاب و آموزنده ای از دنیای مد و اخبار داغ سلبریتی‌ها گرفته تا اطلاعات و دستاوردهای علمی و به علاوه اطلاعات مفیدی با دعوت از مهمانان متخصص در زمینه های مختلف در این مجله منتشر می شود و به روز ترین اخبار و اتفاقات ورزشی و ویدیوی‌های پر بیننده در دنیای مجازی را پوشش می دهد.

ندا جناب، این مجری و تهیه کننده شبکه های تلویزیونی خارج از کشور، مدتی با شبکه طپش و بی بی سی فارسی همکاری داشته است و قبل از آن نیز سابقه گزارشگری و فعالیت در دیگر شبکه ها را داشته و سرانجام با سرمایه‌گذاری عظیمی با شبکه منو تو وارد همکاری شد. بیشتر او را برنامه من و تو پلاس و برنامه چرا که نه دیده ایم.

در برنامه من و تو پلاس در کنار سحر ساغر چی او را دیده ‌ایم و همچنین با گلناز حسینی نیز همکاری می کند. تصاویر ندا جناب را همانند هر سلبریتی دیگر از طرق مختلف می توان مشاهده نمود که در ادامه برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد.

عکس های  ندا

عکس های این مجری را در کجا مشاهده کنیم؟

ندا جناب از جمله چهره‌ های مشهوری است که حاشیه های زیادی دارد. به همین خاطر همواره تیتر های مختلفی در مورد این مجری ماهواره‌ ای در اینترنت سرچ می شود که با وارد کردن و جستجوی این تیترها عکس های متفاوتی از او قابل رؤیت خواهد بود. عباراتی مانند ندا جناب و همسرش برای جستجوی عکس های ندا جناب می تواند به شما کمک کند. برای پیدا کردن آدرس پیج اینستاگرام ندا جناب می توانید این بخش را مطالعه نمایید.

آدرس پیج اینستاگرام ندا جناب چیست؟

در این مطلب از آدرس پیج اینستاگرام ندا جناب برای شما می نویسیم. این مجری که در حوزه فعالیت خود، توانمند و حرفه ای محسوب می شود صفحه رسمی در اینستاگرام با نام خود ساخته و اخبار کار خود به همراه تصاویر و ویدیوهایی از خودش را در پیجش به اشتراک می گذارد.

با مراجعه به آدرس اینستاگرام ندا جناب با نام neda jenab به راحتی می توان به دنبال کنندگان وی اضافه گردید. در این بخش از فعالیت ندا جناب به همراه اطلاعات تکمیلی او برای شما بیشتر خواهیم نوشت.

این مجری از چه زمانی فعالیت خود را در شبکه های ماهواره ای آغاز کرده است؟

ندا جناب هنگامی که در ایران زندگی می کرد کارهای رسانه ای انجام می داد و با گروه های فیلمبرداری و در ساخت یک مستند همکاری داشته است. در سال ۱۳۸۳ و پس از مهاجرت به خارج از کشور از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ در لس آنجلس در شبکه تپش فعالیت می کرد و پس از آن مدتی هم در با شبکه بی بی سی همکاری های داشته است. در مورد ندا جناب همانند دیگر مجریان شبکه منو تو شایعات زیادی مطرح است که حواشی زیادی برای وی همراه داشته است.

حواشی مربوط به ندا جناب

ندا جناب چه حاشیه هایی داشته است؟

او پس از اینکه از ایران مهاجرت کرد برای شروع کار از حمید شبخیز تقاضا می کند که در شبکه اش به او کار بدهد ولی شب خیز با در خواست همکاری ندا جناب موافقت نمی کند. جراحی های زیبایی این مجری قبل از شروع فعالیت او و پس از رد تقاضای همکاری اش با شب خیز صورت گرفت که این موضوع از سوژه های مورد علاقه مخاطبان او و شبکه منو تو می باشد. 

ندا جناب یک بار در ایران ازدواج کرد و صاحب دختری به نام نیکی شد که این ازدواج پس از چند سال به جدایی انجامید. موضوع ازدواج او باعث ایجاد حرف و حدیث های زیادی شده است ازجمله شایعه ای مبنی بر اینکه ندا جناب عروس امام جمعه شاهین شهر بوده است. البته نا گفته نماند خود او با اشاره به نام علی موسوی او را پدر دخترش معرفی کرده است.

اگر در اینترنت و گوگل در مورد همسر سابق ندا جناب سرچ کنید به موضوعاتی مانند خیانت به همسر اولش که سبب جدایی آن ها شد برخورد خواهید کرد. همچنین شایعاتی مبنی بر ازدواج او با امید خلیلی و کسری به گوش می رسید که این اخبار واقعیت نداشتند. برای اطلاع از محل زندگی ندا جناب با مطالعه این بخش و اطلاعاتی که در اختیار شما قرار داده ایم ما را همراهی کنید.

گلناز حسینی کیست؟ افشاگری درباره گلناز حسینی مجری شبکه من و تو در اختیار شما قرار داده شده است.

محل زندگی ندا جناب کجاست؟

مرکز شبکه من و تو (Manoto) که یک شبکه تلویزیونی ماهواره ای و فارسی زبان است، با ارائه برنامه هایی با موضوعات علمی، تحلیل های سیاسی و برنامه‌ های مفرح و سرگرم کننده در لندن قرار دارد. ندا جناب از مجریان و تهیه‌ کنندگان معروف ماهواره ای نیز به دلیل فعالیتش در این شبکه، در لندن زندگی می‌ کند. اطلاع از میزان دقیق درآمد سلبریتی ها موضوعی است که همواره مورد علاقه مخاطبان و دنبال کنندگان آن ها می باشد.

در آمد ندا جناب

درآمد ندا جناب چقدر است؟

ندا جناب به واسطه همکاری با شبکه پر درآمد منو تو و برنامه های پر مخاطبی که اجرا می کند از درآمد بالایی برخوردار است. شبکه منو تو با سرمایه هنگفتی تاسیس شده است و مجریان و دست اندرکاران برنامه های این شبکه مبلغ خوبی بابت فعالیت خود در این شبکه دریافت می کنند.

ندا جناب چند سال اخیر کار تهیه کنندگی هم انجام می دهد و از این راه نیز کسب در آمد می کند. راجع به همسر اول ندا جناب توضیحاتی به شما ارائه دادیم و در این بخش قصد داریم به ازدواج دوم و روابط او بپردازیم.

همسر دوم ندا جناب کیست؟

همانطور که گفتیم ندا جناب زمانی که در ایران زندگی می کرد یک بار ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دختری به نام نیکی می باشد‌. او اوایل مهاجرت و فعالیتش در خارج از کشور سعی در پنهان کردن دخترش از دید مخاطبانش داشت و این موضوع را آشکار نمی ساخت. اما بعد از مدتی کم کم عکس های از خودش و دخترس منتشر کرد و از این مسئله رو نمایی کرد.

ندا جناب پس از ازدواج اولش مدت ها تنها بود و حالا گویا وارد یک رابطه عاشقانه شده اما در مورد جزییات این رابطه اخباری را منتشر نمی کند. گفته می شود که بین ندا جناب و امید خلیلی رابطه ای وجود دارد که از صحت آن مطلع نمی باشیم. ما در این مقاله سعی کردیم تا جای ممکن به سوالات شما پیرامون این مجری پاسخ دهیم. در انتها به سوالات کلی به همراه پاسخ آن ها می پردازیم.

سوالات متداول

  1. عکس های ندا جناب قبل از عمل زیبایی را کجا ببینیم؟

    تصویر قبل و بعد از عمل این مجری در اینترنت موجود می باشد و شما می توانید با سرچ این موضوع به این عکس ها دست پیدا کنید.

  2. همسر دوم ندا جناب کیست؟

    شایعاتی مبنی بر ازدواج این مجری با امید خلیلی مطرح شده بود که واقعیت نداشتند ولی او در حال حاضر در یک رابطه عاشقانه به سر می برد که اطلاعاتی از جزییات آن در دست نیست.

  3. ندا جناب کجا زندگی می کند؟

    او از تهیه کنندگان و مجریان در کار شبکه منو تو می باشد و به همین دلیل به همراه دخترش در لندن سکونت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید