بیوگرافی پگاه آهنگرانی و ماجرای جدا شدن او از همسرش

پگاه آهنگرانی از  جذاب ترین بازیگران زن ایرانی و هم چنین مستند ساز جوان ایرانی است که از سال 1369 فعالیت خود را شروع کرده است و در حال حاضر به یکی از بازیگران موفق و محبوب تبدیل شده است.

بیوگرافی پگاه آهنگرانی

بیوگرافی پگاه آهنگرانی

پگاه آهنگرانی از بازیگران دهه شصتی سینما متولد 2 مرداد 1363 در اراک است، او بازیگر اهل ایران می باشد. پگاه فرزند جمشید آهنگرانی و منیژه حکمت است که هر دو از تهیه کنندگان و کارگردان های باسابقه اهل ایران هستند. او تنها یک خواهر کوچک به نام مهشید دارد و به واسطه پدر و مادرش زمانی که شش ساله بود در فیلم گربه آوازخوان در سال 1369 بازی کرد و دومین تجربه اش را نیز در سال 1377 و در فیلم دختری با کفش های کتانی بدست آورد. او در رشته موسیقی و در مقطع هنرستان تحصیلات خود را ترک کرد تا به این گونه بتواند بازیگر و مستند ساز شود. پگاه در حال حاضر تجربه بازداشت و زندان به علت فعالیت سیاسی را هم دارد.

پگاه آهنگرانی در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

در قسمت قبل بیان کردیم که پگاه از سال 1369، فعالیت خود را در صنعت بازیگری شروع کرده است و تا به اکنون در برخی از فیلم ها به عنوان بازیگر حضور داشته است. حال در ادامه می خواهیم به معرفی برخی از فیلم های پگاه آهنگرانی بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

بدون قرار قبلی

بدون قرار قبلی فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی محصول 1400 است. حال بهتر است بدانید گروه بازیگران این فیلم شامل: پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، رضا صابری، حامی ترابی، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی و صابر ابر می‌ شود. پگاه آهنگرانی و مصطفی زمانی بازی بسیار خوبی را در این فیلم از خود به نمایش گذاشتند.

گیسوم

گیسوم فیلمی به تهیه‌ کنندگی سعید سعدی، کارگردانی و نویسنده نوید به‌ تویی محصول سال 1399 است. گیسوم اولین بار در جشنواره جهانی فیلم فجر 1400- FIFF در بخش مسابقه سینمای بین‌ الملل اکران شد. از بازیگران این فیلم می توان به: آهنگرانی، رضا داوودنژاد، مارال بنی آدم، حسین صوفیان، شبنم گودرزی، سلمان فرخنده و … اشاره کرد.

سارا و آیدا

سارا و آیدا فیلمی به تهیه‌ کنندگی و کارگردانی مازیار میری و نویسندگی امیر عربی، محصول سال 1395 است و در جشنواره فیلم فجر 95 به روی پرده رفت. در این فیلم پگاه آهنگرانی نقش آیدا را برعهده داشته است.

برای مرجان

برای مرجان یک فیلم ایرانی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی حمید زرگرنژاد محصول سال 1399 است. پگاه آهنگرانی در نقش مرجان و بهزاد جعفری در نقش امیر از بازیگران این فیلم هستند.

دختری با کفش های کتانی

دختری با کفش‌ های کتانی محصول سال 1377و به کارگردانی رسول صدرعاملی است. این فیلم در تاریخ 14 مهر 1378 به نمایش درآمد. پگاه آهنگرانی در این فیلم در کنار بازیگران دیگر همچون: مجید حاجی زاده، اکرم محمدی، عبدالرضا اکبری و برخی دیگر به ایفای نقش پرداخته است.

مادر قبل اتمی

مادر قلب‌ اتمی فیلمی به نویسندگی علی احمدزاده و مانی باغبانی، کارگردانی علی احمدزاده و تهیه‌کنندگی سید امیر سیدزاده محصول سال 1393 است. از بازیگران اصلی این فیلم می توان به: ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی و محمدرضا گلزار و مهرداد صدیقیان اشاره کرد.

پگاه آهنگرانی مهاجرت کرده است؟

پگاه آهنگرانی مهاجرت کرده است؟

مدتی قبل عکس هایی منتشر شد که در آن ادعا شد این بازیگر معروف اهل ایران اقدام به کشف حجاب کرده است! این در حالی است که پس از این جریانات فیلم (خشکسالی و دروغ) با بازی این بازیگر منتشر شد. به همین دلیل به نظر می رسد انتشار چنین عکس هایی بیشتر برای تخریب پگاه صورت گرفته است و حتی پس از آن شایعاتی در رابطه با این که پگاه به خارج از کشور مهاجرت کرده به وجود آمد. به هر حال بیان شده است که این تصاویر به حضور او در یک جشنواره خارجی مربوط می باشد. البته قبلا هم هنرمندانی اقدام به این کار کرده بودند، اما خبر کشف حجاب آن ها به این شکل گسترده ای پخش نشده است. به هرحال بهتر است که بدانید آهنگرانی از ایران مهاجرت نکرده است و حتی خبر کشف حجاب او صحت ندارد و این بازیگر همچنان در کشور ایران به فیلمسازی و بازیگری خود ادامه می دهد.

بازگشت پگاه آهنگرانی به ایران

به طور معمول بازیگران هر از گاهی بنا به دلایلی همچون دلایل کاری و یا تفریح به خارج از کشور سفر می کنند که این موضوع شامل پگاه آهنگرانی هم می باشد. حال مدتی قبل این بازیگر بنا به دلایل کاری به خارج از کشور سفر کرده بود که پس از آن شایعاتی در رابطه با مهاجرت او به وجود آمد، اما تمام این شایعات تکذیب شدند. در حال حاضر پگاه در کشور ایران به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد و هم چنین او بار ها در صحبت های خود بیان کرده است که قصد مهاجرت به خارج از کشور را ندارد.

کشف حجاب پگاه آهنگرانی

در حالی این بازیگر معروف از کشف حجاب خود در غائله شهریور ماه به بعد خبر داد که در حافظه تاریخی مردم سال هاست و حتی بارهاست که این بازیگر اهل ایران، مدام کشف حجاب خود را تکرار کرده است. به گونه ای که خیلی از افراد در این باره بیان کرده اند که اکتشافات متعدد حجاب آهنگرانی او را به لیست کاشفان جهان افزوده است.

بیوگرافی نازنین بیاتی + جنجالی ترین روابط و عکس های بدون آرایش او را نیز در اختیار شما قرار داده ایم.

عکس های پگاه آهنگرانی را در کجا مشاهده کنیم؟

پگاه آهنگرانی یکی از بازیگران معروف و سرشناس اهل ایران است که در حال حاضر طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی هم دارد. حال خیلی از طرفداران او تمایل دارند تا به مشاهده تصاویر بازیگر مورد علاقه خود بپردازند، چرا که از مشاهده تصاویر او لذت می برند. در این باره بهتر است بدانید باتوجه به این که تا به اکنون عکس های متعددی از این بازیگر منتشر شده است، به همین دلیل جستجو و مشاهده تصاویر او راحت و آسان می باشد. حال اگر شما به اینترنت مراجعه نمایید و نام این بازیگر را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و تصاویر او برای شما نمایش خواهد یافت. هم چنین ناگفته نماند که در اینترنت می توانید به جستجو و مشاهده عکس پدر و مادر پگاه آهنگرانی، عکس پگاه آهنگرانی و باران کوثری هم بپردازید و یا حتی با مراجعه به برخی از سایت‌ های مربوطه اطلاعاتی در رابطه با چرا پگاه آهنگرانی دستگیر شد؟، دلیل شباهت پگاه آهنگرانی و دیبا زاهدی، حضور پگاه آهنگرانی در سریال هیولا و … به دست آورید و یا حتی به مشاهده مصاحبه پگاه آهنگرانی بپردازید.

آدرس پیج اینستاگرام پگاه آهنگرانی چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که در حال حاضر خیلی از بازیگران در این شبکه اجتماعی فعالیت می‌ کنند تا به این گونه بتوانند با طرفداران و مخاطبانشان در ارتباط باشند و فعالیت هایی که انجام می دهند را با آن ها به اشتراک بگذارند. حال این موضوع را هم باید افزود که مدت ها قبل این بازیگر معروف یک صفحه شخصی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کرده است و از آن زمان به بعد پگاه آهنگرانی اینستا را به مرکز فعالیت خود تبدیل کرده است و از طریق صفحه اش با مخاطبان و طرفداران خود در ارتباط است. حال خیلی از افراد به ویژه مخاطبان این بازیگر معروف تمایل دارند تا صفحه اینستاگرام پگاه را پیدا کنند. در این باره بهتر است بدانید با توجه به این که مدتی است صفحه اصلی پگاه در اینستاگرام از دسترس خارج شده است، به همین دلیل نمی‌ توان به صفحه اینستاگرام او دسترسی داشت. با این حال اگر فن پیج های این بازیگر را که در اینستاگرام فعالیت می کنند، دنبال کنید می‌ توانید از جدید ترین فعالیت‌ های این بازیگر مطلع شوید.

پدر و مادر پگاه آهنگرانی

در رابطه با خانواده این بازیگر معروف بهتر است که بدانید پگاه فرزند جمشید آهنگرانی و منیژه حکمت است که هر دو از کارگردان ها و تهیه کنندگان با سابقه اهل ایران می باشند. هم چنین پگاه به واسطه پدر و مادر خود زمانی که شش ساله بود در فیلم گربه آواز خوان در سال 1369 بازی کرد و پا به عرصه بازیگری گذاشت.

پگاه آهنگرانی اکنون کجا زندگی می کند؟

بهتر است که بدانید مدتی قبل اخباری در رابطه با این که این بازیگر معروف به خارج از کشور مهاجرت کرده است و در حال حاضر در خارج از کشور به فعالیت های خود می‌ پردازد در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شد که این اخبار باعث به وجود آمدن حاشیه های بسیار زیادی شد و پس از آن خیلی از افراد کنجکاو شدند تا در این باره اطلاعات بیشتری را بدست آورند. البته بهتر است بدانید پس از انتشار این اخبار، برخی از منابع در این باره بیان کردند که در حال حاضر این بازیگر جوان ساکن ایران است و در ایران به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد.

همسر پگاه آهنگرانی کیست؟

پگاه آهنگرانی یکی از سلبریتی های معروف و سرشناس اهل ایران به شمار می‌ رود که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد. حال یکی از سوالاتی که برای خیلی از طرفداران او به وجود می‌ آید، این است که همسر پگاه آهنگرانی کیست؟ و تمایل دارند تا در مورد همسر این بازیگر اطلاعات بیشتری را به دست آورند. در این باره بهتر است بدانید با این که پگاه متولد سال 1363 است و در حال حاضر 38 سال دارد، اما تا به اکنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می باشد. هم چنین به نظر می‌ رسد که او در حال حاضر قصد ازدواج هم ندارد و تمام تمرکز خود را بر روی فعالیت هایش قرار داده است.

پگاه آهنگرانی چه حاشیه هایی داشت است؟

پگاه آهنگرانی چه حاشیه هایی داشت است؟

به طور معمول حاشیه در پیرامون افراد معروف و سرشناس که طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارند مشاهده می‌ شود. حال باتوجه به این که پگاه آهنگرانی یکی از بازیگران معروف به شمار می رود که در حال حاضر طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد، به همین دلیل گاهی اوقات در پیرامون او نیز حاشیه‌ هایی مشاهده می‌ شود که تمام حواشی پیرامون این بازیگر معروف توسط مخاطبانش دنبال می‌ شوند. هم چنین ناگفته نماند که برخی از حواشی این بازیگر باعث به وجود آمدن دردسر های زیادی نیز برای او شده است. در این باره می توان این گونه بیان کرد که گاهی اوقات منابع اطلاعاتی این بازیگر در فضای مجازی و رسانه ها منتشر می شود و به این گونه حاشیه هایی برای او به وجود می آید. هم چنین هر از گاهی پگاه باتوجه به صحبت هایش و یا فعالیت هایی که انجام می‌ دهد حاشیه‌ هایی را برای خود به وجود می‌ آورد.

به هر حال از مهم‌ ترین حواشی که تا به اکنون در پیرامون پگاه آهنگرانی مشاهده شده است می‌ توان به موضوعاتی همچون: فعالیت هایی که او به عنوان بازیگر انجام می دهد، مهاجرت پگاه آهنگرانی به خارج از کشور، پگاه آهنگرانی در آغوش آقای بازیگر، روابط شخصی او، دستگیری این بازیگر معروف، درگیر هایی که تا به اکنون با برخی از بازیگران دیگر داشته است، کشف حجاب او، انتشار عکس های بی حجابی پگاه و … اشاره کرد. البته ناگفته نماند که این بازیگر معروف تا به اکنون به هیچکدام از حواشی پیرامونش واکنشی نشان نداده است و آن ها را تایید و یا تکذیب نکرده است.

سوالات متداول

  1. پگاه آهنگرانی کیست؟

    پگاه آهنگرانی متولد 2 مرداد 1363 در اراک است، او بازیگر و هم چنین مستند ساز جوان ایرانی است که از سال 69 فعالیت خود را شروع کرده است و در حال حاضر به یکی از بازیگران موفق و محبوب تبدیل شده است.

  2. چگونه می توان به مشاهده تصاویر پگاه آهنگرانی پرداخت؟

    اگر تمایل دارید تا به مشاهده تصاویر این بازیگر معروف بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا نام پگاه آهنگرانی را در اینترنت جستجو نمایید تا به این گونه با نتایج خوبی رو به رو شوید و تصاویر این بازیگر معروف برای شما نمایش یابد.

  3. معروف ترین فیلم های پگاه آهنگرانی کدام اند؟

    از معروف ترین فیلم های این بازیگر می توان به: بدون قرار قبلی، گیسوم، سارا و آیدا، برای مرجان، دختری با کفش های کتانی و مادر قبل اتمی اشاره کرد.

  4. آیا پگاه آهنگرانی ازدواج کرده است؟

    بهتر است بدانید این بازیگر معروف تا به اکنون ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید