بیوگرافی علی شادمان و عکس های جدید او در خارج از کشور

در این متن قصد داریم شما را با بیوگرافی علی شادمان آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

بیوگرافی غزل شجاعی دوست دختر علی شادمان + عکس های او نیز در دسترس شما می باشد.

علی شادمان کیست

علی شادمان کیست؟

علی شادمان از هیکل ترین بازیگران ایرانی متولد چهارم آذر ماه سال هزار و سیصد و هفتاد و پنج در ایلام می باشد، او فرزند اول خانواده چهار نفره شادمان است، تحصیلات علی شادمان در مقطع لیسانس کارگردانی می باشد، علی شادمان در زمان کودکی و کاملا به صورت تصادفی به بازیگری روی آورد، به این صورت که رسول ملاقلی پور از کارگردانان ایرانی زمانی که به ایلام می رود جذب ویلون زدن علی شادمان می شود و او را برای فیلم خود، میم مثل مادر انتخاب می کند، و این گونه علی شادمان وارد عرصه هنر می شود.

او در مورد تحصیلات خود می گوید کارگردانی را انتخاب کرده تا بتواند در بازیگری بهتر عمل کند، او همچنان دوره های زیاد نویسندگی را پشت سر گذاشته، این گونه این بازیگر اطلاعات بازیگری خود را کامل کرده است و می تواند در تمامی نقش های جدی تا طنز ایفای نقش کند، این نشان دهنده قدرت بازیگری این بازیگر جوان است.

معروف ترین فیلم های علی شادمان کدامند؟

علی شادمان یکی از خوشتیپ ترین بازیگران مرد ایرانی است؛ او از ابتدا کودکی تا کنون نقش آفرینی های زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده که تمامی آن ها نیز موفق بوده و مورد توجه بینندگان قرار گرفته است، در ادامه به معروف ترین آثار او در عرصه هنر و بازیگری پرداخته ایم.

فیلم یاغی

مجموعه نمایش خانگی یاغی به کارگردانی محمد کارتی، و نقش آفرینی درخشان علی شادمان در نقش جاوید، از پر بازدید ترین مجموعه نمایش خانگی معرفی شد، این فیلم با داستانی مشابه رمان سالتو، روایت گر زندگی جاوید کشتی گیری است که دچار ماجرا های مواد مخدر می شود، با ژانر درام و اجتماعی بودن فیلم یاغی بسیار مورد توجه افراد قرار گرفت، به شما توصیه می کنیم حتما این سریال را در بین لیست خود قرار دهید و از دیدن آن با خانواده و یا دوستان خود لذت ببرید.

فیلم کیمیا

کیمیا، سریال صد و ده قسمتی تلویزیونی با موضوع جنگ و دفاع مقدس و نقش آفرینی علی شادمان که در مهر ماه سال هزار و سیصد و نود و چهار بر روی آنتن شبکه دو سیما رفت، جواد افشار به عنوان کارگردان این مجموعه توانست نظر مخاطبین زیادی زد به خود جلب کند، این فیلم را می توانیم از دلایل درخشیدن علی شادمان در عرصه تلویزیون معرفی کنیم، زیرا پس از این سریال طرفداران و هواداران بیشتری برای خود در سنین مختلف پیدا کرد.

فیلم دیوار به دیوار

دیوار به دیوار به کارگردانی سامان مقدم و در دو فصل بر روی آنتن رفت، با توجه به موضوع طنز و نقش آفرینی بازیگران مانند علی شادمان، ویشکا آسایش، فرهاد آئیش و غیره نظرات مخاطبین را به خود جلب کرد، این بازیگر جوان در این فیلم پسر کوچک یک خانواده چهار نفره می باشد که داستان و ماجرا طنز و جذاب خود را دارد مانند ماجرا سربازی، مدلینگ و غیره، این سریال می تواند با حال و هوای خود نشاط را به شما تقدیم کند.

فیلم ما همه با هم هستیم

از سینمایی های طنز می توانیم به ما همه با هم هستیم اشاره کنیم، علی شادمان و یدالله شادمان در این فیلم با هم همکاری داشته و به گفته خودشان تجربه جذابی را در کنار هم و دیگر بازیگران مانند مهران مدیری داشته اند، شما می توانید نسخه های آرشیو این سینمایی طنز را در اینترنت جست و جو کنید و از دیدن آن ساعت ها بخندید، این سینمایی دو بار اکران شد و سپس برای استفاده عموم بر روی سایت های معتبر اینترنتی بارگزاری شد.

فیلم یتیم خانه ایران

سینمایی تاریخی و درام یتیم خانه ایران، به وضوح اوضاع قطعی و کمبود غذا رد در زمان قاجار تا پهلوی نشان می دهد، در کنار آثار طنز، علی شادمان به صورت کاملا جدی و در نقش مترجم بازی می کند، در مورد انتخاب او در این نقش بسیار تردید وجود داشت اما پس از انتخاب او و پایان فیلم تمامی افراد صحنه بازیگری و حرفه ای بودن آن را تحسین کردند، اگر قصد دارید کمی بیشتر با آن حال و هوا آشنا شوید این فیلم را به شما توصیه می کنیم.

عکس های علی شادمان

عکس های علی شادمان را در کجا مشاهده کنیم؟

روش های زیادی برای مشاهده عکس های این بازیگر می توانید از روش روش های مختلفی وارد عمل شوید، از ابتدایی ترین روش ها علی شادمان ویکی پدیا می باشد، شما می توانید به راحتی عکس و فیلم های موجود و همین طور اطلاعات بیشتری را در این سایت در مورد علی شادمان مشاهده کنید.

از دیگر روش های موجود برای دیدن عکس و فیلم های علی شادمان جست و جوی نام او در اینترنت می باشد، شما این گونه می توانید حتی عکس کودکی علی شادمان و یا حواشی عکس علی شادمان و همسرش را مشاهده کنید، تمامی عکس و فیلم ها توسط عکاسان حرفه ای و یا خودشان ابتدا منتشر شده و سپس توسط طرفداران او باز نشر پیدا کرده است.

از دیگر روش های موجود برای دیدن عکس های این بازیگر جوان و خوشتیپ، مجلات و رسانه ها می باشد، علی شادمان با داشتن استایل خاص و جذاب خود همیشه مورد توجه عکاسان مطرح قرار می گیرد، به صورتی که عکس او بر روی مجلات مد، رسانه های مربوط به استایل قرار دارد، شما با مشاهده عکس های او توسط راه های گفته شده می توانید با این بازیگر خوشتیپ و حرفه ای بیشتر آشنا شوید.

پیج اینستاگرام علی شادمان چیست؟

علی شادمان اینستا خود را با آیدی @alishadman در دسترس کاربران قرار داده است، شما برای پیدا کردن صفحه او در اینستاگرام می توانید از دو روش این کار را انجام دهید، در روش اول شما نام او را در قسمت جست و جوی اینستاگرام وارد کنید تا صفحات با نام او برای شما باز شده و آن ها را مشاهده کنید.

در روش دوم شما آیدی ذکر شده قبل را در قسمت جست و جو وارد کرده و دقیقا صفحه رسمی علی شادمان برای شما باز خواهد شد، که البته این صفحه اکنون توسط آدمین زیر نظر ایشان مدیریت می شود. در هنگام جست و جوی نام ایشان حتما به صفحات دیگری با نام و یا عکس ایشان برخورده اید، این صفحات توسط طرفداران علی شادمان جهت نشان دادن علاقه خود و حمایت بیشتر از او در اینترنت، اینستاگرام و یا دیگر برنامه های اجتماعی درست می شوند.

شما می توانید عکس و فیلم های مختلفی همراه با ادیت از این بازیگر در این صفحات مشاهده کنید، دقت کنید علی شادمان برعکس بسیاری از بازیگران مطرح ایرانی، بسیار به طرفداران خود احترام می گذارد و آن ها را از اخبار، اطلاعات و یا سفر های مختلف خود آگاه می سازد.

این بازیگر تا کنون چه حاشیه هایی داشته است؟

حواشی زیادی همیشه برای افراد معروف مطرح می شود، از طرفی این حواشی باعث بیشتر دیده شدن آن ها و از طرفی باعث می شود جو موجود برای آن فرد بهم بریزد، علی شادمان نیز از جمله بازیگرانی است که در تلاش بوده از حواشی برای خود دور شده و فعالیت خود را تنها به بازیگری اختصاص دهد اما او همچنان دچار حواشی زیادی برای خود شد.

از جمله ابتدایی ترین حواشی این بود که چگونه از کودکی وارد سینما شده است، افرادی به او تهمت تقلب و یا رشوه سر انتخاب بازیگری زده بودند که تمامی آن ها در آن زمان توسط کارگردانان تکذیب شد. از دیگر حواشی به وجود آمده برای او، علی شادمان در دورهمی بوده است.

زیرا برای اولین بار بود که این بازیگر به صورت مهمان وارد یک برنامه تلویزیونی شد، او ناگفته های زیادی از زندگی خود در دوران کودکی تا آن زمان را مطرح کرد، از نکات گفته شده تسلط کامل او بر زبان انگلیسی زود که باعث تعجب تماشاگران و همچنین مجری برنامه جناب آقا مهران مدیری شد، شما می توانید این قسمت از برنامه دورهمی راه به راحتی و به صورت آرشیو در سایت ها و یا برنامه های تلویزیونی مشاهده کنید.

درآمد این بازیگر چقدر است؟

این بازیگر تمام درآمد خود را از کودکی تا کنون از طریق بازیگری بدست آورده و با توجه به فعالیت گسترده خود در عرصه بازیگری توانسته به درآمد بالا برسد، او اکنون در یکی از بهترین مناطق تهران برای خود خونه داشته و زندگی مستقلی دارد، درآمد او در چند سال اخیر و با توجه به سریال یاغی به حدی بالا رفت که نام علی شادمان به لیست گران قیمت ترین بازیگران ایرانی در کنار جواد عزتی، مهران مدیری، رضا گلزار و غیره اضافه شد، البته بسیاری از منتقدان این دستمزد را برای بازیگری حرفه ای مانند علی شادمان بسیار پایین می دانند.

علی شادمان در کنار بازیگری به دیگر عرصه های هنری نیز روی آورد، از جمله مدلینگ، او بار ها برای برند های معروف پوشاک به عنوان مدل تبلیغاتی فعالیت داشته است اما همچنان اعلام کرده قصد دارد تنها در بازیگری فعالیت کند و عرصه مدلینگ بیشتر برای ایجاد تنوع و علاقه خود به عکاسی بوده است، این گونه و با توجه به عکس های منتشر شده از ایشان می توانیم بگوییم در این سن از موفق ترین بازیگران مرد می باشد که به درآمد بالا و مناسبی از طریق بازیگری رسیده است و در کنار آن زندگی آرام و موفقی نیز برای خود تشکیل داده است.

این بازیگر کجا زندگی می کند؟

علی شادمان متولد ایلام ایران است و تا ده سالگی قبل از آشنا شدن با بازیگری نیز در آن جا زندگی می کرد، این بازیگر در ایلام به مهارت های بالایی مانند موسیقی و داستان نویسی خود را مشغول کرد، سپس بعد از آشنا شد با رسول ملاقلی پور از ایلام برای آغاز بازیگری همراه خانواده خود به تهران آمد، او مدت زیادی را به دلیل کار خود در تهران ماند، او همچنان در تهران تحصیلات خود در رشته هنر را ادامه داد اما سپس به ایلام زادگاه خود بازگشت.

هنگامی که علی شادمان به ایلام بازگشت دوربین حواشی را به سمت خود گرفت، سپس برای آرام شدن جو اعلام کرد به دلیل سن بلوغ به مدت دو سال خود را از عرصه هنر دور نگه می دارد، او به حرف خود پایبند ماند و بعد از دو سال با سینمایی های جدیدی مجدد به بازیگری برگشت، او اکنون به تنهایی در تهران سکونت دارد و گاهی برای تفریح و استراحت بین کار های خود، ایلام را انتخاب می کند و با استفاده از آب و هوای آن جا نشاط خود را بدست آورده و مجدد سر کار خود در تهران بر می گردد.

همسر علی شادمان

همسر علی شادمان کیست؟

در مورد بیوگرافی علی شادمان و همسرش بهتر است بدانید تمامی این مسئله حواشی بوده و علی شادمان مجرد است، این بازیگر در موقعیت های زیادی مانند جشنواره ها و یا دور دور های شبانه با افرادی مشاهده شده است و دلیل به وجود آمدن اخباری با عنوان علی شادمان و همسرش شده است، تمامی این حواشی توسط خود این بازیگر تکذیب شده است، علی شادمان در مورد ازدواج خود بار ها تاکید کرده مجرد می باشد و به طور رسمی تا کنون با فردی ازدواج نکرده است، این خبر توسط خانواده او نیز بار ها تایید شده است.

علی شادمان در مصاحبات خود هنگام رو به رویی با سئوال ازدواج مطرح کرده که در جواب آن ها گفته، در اولین قدم سن خودم را برای ازدواج کم می دانم، در قدم روم ترجیح میدم تمرکز خود را بر روی حرفه بازیگری و تحصیل خود بگذارم تا بتوانم به درجات بالا تر بازیگری برسم، سپس در صورت شرایط مناسب حتما ازدواج می کند، از این جهت که علی شادمان بسیار به طرفدارانش احترام می گذارد و روزمره خود را با آن ها در میان می گذارد حتما در صورت ازدواج این خبر را به آن ها اطلاع می دهد.

اولین فیلم علی شادمان چه نام داشت؟

اولین فیلم با حضور علی شادمان با نام میم مثل مادر در سال هزار و سیصد و هشتاد و پنج بر روی پرده سینما رفت، میم مثل مادر به کارگردانی رسول ملاقلی پور، تهیه کنندگی منوچهر محمدی و موسیقی آریا عظیمی نژاد توانست در آن زمان افراد زیادی را به سینما برای دیدن خود جذب کند، علی شادمان تنها زمانی که ده سال داشت توسط این کارگردان انتخاب و برای این فیلم به تهران آمد، سپس پس از بازی در نقش خود با داشتن استعداد بالایی که داشت مورد توجه دیگر کارگردانان بزرگی نیز قرار گرفت.

سپس بعد از یک سال توسط ابراهیم فروزش برای فیلم زمانی برای دوست داشتن انتخاب شد، علی شادمان در آن سن کم با بازیگران حرفه ای مانند بهناز جعفری و محسن تنابده همکاری داشت، تمامی این بازیگران علی شادمان را کودکی با استعداد در عرصه بازیگری معرفی کردند، پس از این فیلم نیز در رویای سینما نقش آفرینی کرد، او از کم تر بازیگرانی می باشد که توانسته از سنین کودکی خود را به سینما و کارگردانان بزرگ نشان دهد، تا کنون تمامی فیلم های علی شادمان توسط افراد مورد پسند قرار گرفته و دارای امتیاز بالایی برای خود می باشد.

آیا علی شادمان در تئاتر هم بازی کرده است؟

این بازیگر در کنار سینما و تلویزیون در تئاتر نیز فعالیت می کند و حتی دارای تئاتر های معروفی می باشد، اولین تئاتر علی مربوط به سال هزار و سیصد و نود چهار می باشد. خشم اژدها به کارگردانی علی احمدی به عنوان اولین تجربه شیرین تئاتر علی شادمان باعث شد او به سمت این هنر نیز کشیده شود، به گفته علی شادمان تئاتر بخش شیرینی از زندگی او است و نمی تواند او را ار زندگی خود بیرون بگذارد.

در کارنامه تئاتر او تا کنون آثار دیگری نیز وجود دارد، قصر موروثی خاندان فرانکنشتاین، بداهه، مردگان بی کفن و دفن، شاه ماهی و غیره از تئاتر های پر بازدید او می باشند، تئاتر شاه ماهی مورد تقدیر در سی و هشتیم دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر قرار گرفت، این موفقیت برای تئاتر بسیار مهم القا شد، البته او در نمایش خوانی نیز فعالیت دارد، نمایش نامه خوانی حشره از آیدا کیخایی از جمله محبوب ترین کار ها او می باشد، شما با دنبال کردم صفحه رسمی او در فضای مجازی می توانید از تاریخ و ساعت تئاتر های او مطلع شوید و در صورت تمایل به دیدن تئاتر بروید، به شما توصیه می کنیم تا این محیط جذاب و دلنشین را از دست ندهید.

دانلود فیلم های علی شادمان

فیلم های این بازیگر را چگونه دانلود کنیم؟

دیگر با توجه به گسترش تکنولوژی و فناوری شما هیچ گونه نگرانی برای دسترسی به محتوا در اینترنت نخواهید داشت، شما می توانید در هر زمان و مکان تنها با چند‌ کلیک ساده به اطلاعات مد نظر خود دسترسی پیدا کنید، در مورد فیلم های این بازیگر نیز این مسئله صدق می کند، شما تنها با وارد کردن نام علی شادمان در اینترنت می توانید به لیست تمامی آثار او در سینما، تلویزیون، نمایش خانگی و تئاتر مشاهده کنید، و سپس با توجه به سایت های موجود اقدام به دانلود فیلم مورد نظر خود کنید.

برای راحتی بیشتر شما عزیزان تمامی فیلم های علی به صورت لینک مستقیم در اینترنت موجود می باشد، شما می توانید با توجه به سلیقه خود و راحتی بیشتر از تمامی کیفیت های موجود استفاده کنید. اگر از فیلمبازان مبتدی و یا حرفه ای هستید، فیلم های علی می تواند بسیار نطر شما را جلب کند. پس حتما برای لذت بردن از استعداد بازیگری علی شادمان حتما فیلم و سریال و یا دیگر هنر های او با مشاهده کنید و کمی بیشتر با این بازیگر جوان و خوشتیپ عرصه هنر ایران آشنا شوید.

علی شادمان چه افتخاراتی در عرصه سینما کسب کرده است؟

شاید تعجب کنید، در عرصه بازیگری بسیاری بازیگر وجود دارد که حتی با گذشت سال ها فعالیت در عرصه بازیگری هیچ گونه جوایز و افتخاراتی برای خود بدست نیاورده اند، اما علی شادمان با داشتن استعداد بالا خود در بازیگری از این قانون پیروی نمی کند، او حتی در اولین فیلم خود میم مثل مادر توانست جایزه بهترین بازیگر کودک را در سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌ المللی فیلم رشد برای خود کسب کند، ابتدا این جایزه و اتفاقات را کاملا غیر قانونی خواندند اما داوران جشنواره اعلام کردند این جایزه با توجه به نقش آفرینی زیبا و حرفه ای در سن ده سالگی به او تعلق یافته است.

این بازیگر خوشتیپ دیگر افتخاراتی نیز برای خود دارد، در مورد دومین فیلم او پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان را برای فیلم زمانی برای دوست داشتن در بیست و دومین دوره جشنواره بین‌ المللی فیلم‌ های کودکان و نوجوانان کسب کرد، او حتی نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم مردن در آب مطهر در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز شد، او در کارنامه خود افتخارات بیشتری نیز دارد که بیشتر آن ها در زمینه کودک و تئاتر می باشد.

علی شادمان و خواهرش

علی و خواهرش از جمله چهره های درخشان و پر حاشیه اینترنت می باشند، در ابتدا منتشر شدن عکس های این دو فرد با هم در جشنواره حواشی زیادی پیش آمد. که علی شادمان در همان جا اعلام کرد او خواهرش می باشد و ترجیح می دهد شادی خود را با تنها خواهرش شریک شود، به این دلیل در جشنواره یا پشت صحنه کار هایش با خواهرش حضور پیدا می کند.
علی شادمان تنها یک خواهر دارد که از او کوچک تر می باشد، خواهر او همیشه در هر زمان از حرفه علی حمایت کرده است. علی نیز خواهر و خانواده خود را از دلایل معروفیت و موفقیت خود اعلام کرده است.

سوالات متداول

  1. علی شادمان برای اولین بار با کدام کارگردان وارد عرصه هنر شد؟

    این بازیگر زمانی که ده سال داشت به صورت تصادفی با رسول ملاقلی پور آشنا شد و با او و کار هایش به عرصه هنر وارد شد.

  2. این بازیگر چرا مدتی از بازیگری دور شد؟

    علی شادمان به دلیل سن بلوغ و به خواست خودش به مدت دو سال از بازیگری کنار رفت و پس از آن مجدد به عرصه هنر برگشت.

  3. آیا علی شادمان در عرصه کارگردانی نیز فعالیت دارد؟

    با توجه به داشتن لیسانس کارگردانی، علی شادمان تا کنون فعالیتی در عرصه کارگردانی و یا نویسندگی نداشته است.

دیدگاهتان را بنویسید