آموزش بازی اسکربل آنلاین با پول واقعی و سودهای میلیونی

بازی اسکربل یک بازی کلمه‌ سازی از بازی های خانگی است که در آن دو تا چهار بازیکن با قرار دادن حرف‌ های الفبا بر روی یک صفحه بازی ۱۵×۱۵ مربعی امتیاز به دست می‌آورند.

کاشی‌ های کوچکی که حروف روی آن‌ها نوشته شده‌ اند، باید مثل حرف‌ های یک جدول کلمات متقاطع کلمه‌ های معنی‌ دار درست کنند. این بازی در ایالات متحده و کانادا هم به نام اسکربل بوده و یک نشان تجاری برای شرکت هزبرو است و این بازی از سال ۱۹۹۹ با برند برادران پارکرز شرکت هزبرو فروخته می‌ شود.

بازی اسکربل به تازگی به صورت آنلاین در بهترین سایت بازی انفجار در دسترس قرار داده شده است؛ لذا می توانید به آن با کلیک روی “ورود به وب سایت” دسترسی داشته باشید.

معرفی بازی اسکربل

معرفی بازی اسکربل

گاهی ممکن است که از بازی‌ های کامپیوتری خسته شویم و به دنبال سرگرمی ساده‌ تری بگردیم. بهترین کار این است که همراه با دوستانمان به یک بازی گروهی، مهیج و فکری بپردازیم. لذتی که در بازی‌ های فکری و دورهمی وجود دارد، واقعا در بازی‌ های کامپیوتری و مجازی دیده نمی‌شود. این بازی فکری از آن دسته بازی‌ های گروهی است که افراد زیادی به آن علاقه مند هستند. بازی بسیار زیبای اسکربل دقیقا بازی با کلمات است و برای اجرای بازی به حداقل ۲ نفر و حداکثر ۴ نفر نیاز می باشد. برای بازی کردن نیاز به محیط مخصوصی هم نیست و شما چه در خانه باشید و چه در بیرون از خانه، می توانید این بازی را انجام بدهید. به طور کلی در این بازی باید کلمه بسازید و صفحه‌ مخصوص بازی را که مربعی است و ابعاد ۱۵ در ۱۵ دارد را کامل کنید. شما باید با حروفی که روی صفحه بازی قرار دارند، کلماتی معنی دار بسازید. دقت کنید که کلمات باید دارای معنی درستی باشند و برای انجام بازی راحت تر می توانید از مجموعه کلمات استاندارد بازی استفاده کنید. برای ساختن کلمات هر دو حالت افقی و عمودی مجاز است و از این حیث محدودیتی وجود ندارد. این بازی شباهت زیادی به جدول دارد.

این بازی چه قوانینی دارد؟

با خرید بازی اسکربل لازم است که با برخی از قوانین این بازی هم آشنا شوید. در این مقاله به برخی از قانون های این بازی اشاره خواهیم کرد. قوانین بازی اسکربل با مقدمات قانونی آن آغاز می‌ شود و پیش از بازی باید یک منبع به عنوان مرجع داوری چالش های بازی انتخاب شود. این منبع می‌ تواند یک فهرست کلمه یا یک واژه‌ نامه باشد. کاشی‌ ها باید در یک کیسه غیر شفاف باشند یا به پشت روی سطح میز قرار گیرند. در مرحله بعد بازیکنان تصمیم می گیرند چه کسی نفر اول باشد و مرسوم ترین راه این است که هر یک از بازیکنان یک کاشی را به صورت تصادفی از کیسه درآورد. بازیکنی که نزدیک‌ ترین حرف به A را بیرون آورد، به عنوان نفر اول انتخاب می شود. اولویت کاشیِ صفر از A هم بالاتر است و در بسیاری از تورنمنت‌ های آمریکای شمالی این قانون به شکلی دیگر اجرا می‌شود. بدین‌ گونه که از بین دو رقیب، بازیکنی که در بازی‌های قبلی کمتر نفر اول بوده بازی را شروع می‌ کند. آن گاه اگر اجرای این قانون مقدور نباشد، قانون برداشتن کاشی اجرا می‌شود. در ابتدای بازی هر بازیکن هفت کاشی را از کیسه بر می‌دارد و آن ها را دور از چشم رقیب روی طاقچه خود می چیند.

آموزش بازی برکه با پاسور در کازینو های آنلاین را نیز در اختیار شما کاربران محترم قرار داده ایم.

محتویات بازی اسکربل

محتویات بازی اسکربل چیست؟

محتویات این بازی شامل صفحه چوبی بازی، صد کاشی حروف فارسی، چهار طاقچه چوبی، ده کاشی زاپاس، دفترچه راهنما و دفترچه معرفی‌ نامه بازی می باشد. برای آن که شروع کننده بازی فکری رومیزی اسکربل مشخص شود، هر کدام از بازیکنان باید یک حرف را از کیسه بیرون آورند و حرف هر کسی که به الف نزدیک تر باشد، آن شخص می تواند بازی را شروع کند. اگر کسی کاشی صفر را بیرون آورد، خودش بازی را آغاز می‌ کند.

آموزش بازی اسکربل

آموزش بازی اسکربل

بازی فکری اسکربل، یک بازی فکری معروف و محبوب کلمه ساز است که امروزه بیش از ۸۰ سال از ورودش به بازار‌های جهانی می گذرد. این بازی جذاب تاکنون با ۲۹ زبان مختلف در ۱۲۱ کشور به فروش رسیده است. در این گیم برد جذاب دو تا چهار نفره، هر بازیکن تلاش می کند تا در هر نوبت با حروفی که به صورت تصادفی از کیسه خارج می‌ کند، یک کلمه دو تا هفت حرفی معنادار بسازد تا بر اساس ارزش حروف و موقعیت مکانی کلمه روی صفحه، امتیاز کسب کند و برند‌ه‌ گیم پلی شود.

تعداد نفرات لازم برای انجام این بازی چند نفر است؟

بازی اسکربل از آن دسته بازی های فکری است که باید به صورت دو نفره و یا چند نفره انجام شود. نوبت بازی هر بازیکن توسط مهره های بازی و حروف مشخص می شود. این بازی را نمی توان با تعداد بیشتر و یا سه نفر انجام داد. البته می توان به گروه های دو یا چهار نفره تقسیم شده و به نوبت بازی را انجام دهید.

این بازی شرایط سنی دارد؟

در این روزها بازی های زیادی روانه بازار شده است و بسیاری از پدر و مادرها نگران تاثیرات بد برخی از بازی ها بر روی فرزندان خود هستند. بازی اسکربل از آن دسته بازی هایی است که هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و تمام سنین می توانند از این بازی استفاده کنند.

زمان لازم برای انجام بازی

زمان لازم برای انجام بازی اسکربل چند دقیقه است؟

بازی اسکربل یک بازی فکری و مهیج است که در این روزها در بین خانواده های ایرانی و دیگر کشورها بسیار به محبوبیت رسیده است. برای شروع این بازی تنها دو تا شش دقیقه وقت لازم است. اما پایان این بازی به نحوه بازی کردن بازیکنان بستگی دارد.

چگونه می توانیم این بازی را خریداری کنیم؟

نسخه فارسی بازی اسکربل در سال ۱۳۹۹ توسط گروه تولیدی بازیکوش معرفی و تولید شد. عرضه رسمی این بازی هم در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ انجام شد. در نسخه فارسی بازی اسکربل، صفحه بازی دارای ۱۰۲ کاشی است و ۱۰۰ کاشی برای جایگذاری حروف تعیین شده‌اند و ۲ کاشی دیگر به کاشی‌ های صفر معروف هستند. تا قبل از معرفی نسخه فارسی، بازی اسکربل به ۳۷ زبان مختلف ترجمه و تولید شده بود. زبان فارسی ۳۸ مین زبان موجود برای این بازی است. برای تهیه اسکربل دو زبانه کاربران می توانند به سایت های معتبری که در گوگل است، مراجعه کرده و از جذاب ترین نسخه های این بازی بهره مند شوند. علاوه بر گوگل بازی اسکربل در فروشگاه های سرتاسر جهان قابل خریداری است.

سوالات متداول

  1. آیا برای دانلود بازی اسکربل فارسی به گوشی هوشمند نیاز است؟

    بازی اسکربل در تمام گوشی ها قابل اجرا است.

  2. ویدئو آموزش بازی اسکربل را چگونه دانلود کنیم؟

    ویدئوهای این بازی مهیج در تمام سایت های گوگل قابل دانلود است.

  3. بازی اسکربل جزو کدام سبک از بازی های دنیا است؟

    نام این بازی در لیست بازی های فکری و چند نفره قرار گرفته است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید