بررسی رابطه هیچکس و مجاهدین خلق به همراه افشاگری های فدایی علیه پدر رپ فارسی

قرار است که به حواشی جدید درباره هیچکس و مجاهدین خلق بپردازیم. سروش لشکری متولد ۱۳۶۴، با نام هنری سروش هیچکس از خوانندگان رپر فارسی که بیشترین مفاهیم فعالیتش بر اساس مضامین اجتماعی جامعه می ‌باشد. هیچکس پس از جریانات سیاسی سال ۱۳۸۸ انقلاب اعتراضی در آثار موسیقی خود به وجود آورد. وی معتقد بود که نبود فرهنگ اعتراضی در آثار رپ فارسی حس می شود و از آن پس به فعالیت گسترده در این زمینه پرداخت.

اکنون در مورد هیچکس و مجاهدین خلق اطلاعاتی را بیان می کنیم. هیچکس پس از مهاجرت به انگلیس و ادامه فعالیت های موسیقی خود در این کشور با مهدیار آقاجانی و فدایی اقدام به تشکیل گروه ملتفت نمود که یکی از اهداف بزرگ این گروه بر اندازی جمهوری اسلامی در ایران است که قطعاً از آرمان های گروه تروریستی منافقین و مجاهدین خلق ایران در دراز مدت بوده است.

همانطور که می دانید مجاهدین خلق پس از انقلاب اسلامی از هیچ کوششی در جهت براندازی نظام دریغ ننموده و بسیاری از شخصیت ‌های مهم و همچنین کوچه و بازار ایران را نیز ترور نموده اند. تا کنون این گروه به ترور ۱۷ هزار مرد و زن و کودک ایرانی پرداخته تا به اهداف شیطانی خود دست یابد.

ماجرای هیچکس و مجاهدین خلق

ماجرای هیچکس و مجاهدین خلق چیست؟

سروش هیچکس و مجاهدین خلق به گفته اشکان فدایی دارای رابطه بسیار عمیقی هستند که این رپر ایرانی، آن را دلیل جدایی هیچکس از گروه ملتفت می ‌داند. طبق افشاگری که توسط این فرد صورت گرفته نزدیکان هیچکس جزو اعضای مجاهدین خلق می باشند که از هیچ تلاشی برای به ثمر رسیدن آرمان این گروهک کوتاهی نکرده اند.

وی مدعی است که همسر هیچکس و خانواده اش باعث ارتباط این رپر مشهور ایرانی با گروهک منافقین می باشند بنابراین وی دست به اقدامات علیه نظام و نیز تشویق جوانان ایرانی به اقدامات ضد امنیت ملی و انجام عملیات های نظامی نموده است. البته ناگفته نماند که این رپر به عنوان بوقچی مخفی برای مجاهدین خلق کار می ‌کند و در استخدام این سازمان است.

اولین با چه کسی علیه هیچکس و مجاهدین خلق افشاگری کرد؟

افشای همکاری هیچکس و مجاهدین خلق و عکس های لو رفته او برای اولین بار توسط اشکان فدایی صورت گرفت. درگیری فدایی و هیچکس زمانی به اوج خود رسید که اختلاف شدیدی بین اعضای گروه ملتفت مرتبط یعنی فدایی و آقاجانی با هیچکس وجود داشت و سبب شد تا هیچکس از این گروه اعلام برائت و کنار گیری نماید.

اشکان فدایی رپر معروف ایرانی که برخلاف عقاید جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌ کند دست به افشاگری بزرگی زده و رازی را علیه هیچکس برملا ساخته است که در آن رابطه این ایرانی معاند را با گروهک منافقین به نمایش می گذارد. او در توئیتی که بر علیه هیچکس منتشر نموده است، مدعی شده که این رپر از طریق همسرش یعنی آزاده اکبری با این گروهک تروریستی در ارتباط است.

البته ناگفته نماند که سروش هیچکس در جریان شلوغی های سیاسی و اغتشاشات سال پیش تلاش های بسیاری در جهت دعوت جوانان ایرانی برای مبارزه با جمهوری اسلامی نموده تا جایی که از آنها خواسته است، دست به مبارزات مسلحانه بزنند و نیروهای امنیتی را خلع سلاح کنند.

کلیپ افشاگری فدایی علیه هیچکس و مجاهدین را در کجا می توان مشاهده کرد؟

کلیپ افشاگری فدایی علیه هیچکس را می توانید در شبکه های اجتماعی و نیز سایت های مختلف مشاهده نمایید. کافیست تا به سرچ این عنوان در گوگل بپردازید تا دریچه از انواع سایت ها به روی شما باز شود و بتوانید در قسمت ویدیو ها به دیدن آن بپردازید.

واکنش  کاربران

واکنش ها نسبت به این موضوع از سوی کاربران چگونه بود؟

با لو رفتن و انتشار عکس هیچکس در اعتراضات گروه مجاهدین خلق، واکنش ها نسبت به این موضوع از سوی کاربران بسیار زیاد بود. رابطه ها و برقراری دیدار های سیاسی هیچکس با پدر و مادر همسرش که همیشه جزء اعضای فعال این سازمان در تجمع های مختلف می باشند باعث شده تا نظر و توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب نماید.

واکنش هیچکس نسبت به افشاگری فدایی

واکنش هیچکس نسبت به افشاگری فدایی

در پی انتشار توئیت توسط اشکان فدایی قطعاً هیچکس هم بیکار ننشسته و در توئیت های مختلف به ماهیت گروهک منافقین نیز اشاره نموده است. وی در توئیتی نوشته که« به هیچ فرقه ای نمیشه اعتماد کرد… جمهوری اسلامی و مجاهدین خلق هم فرقه های اسلامگرا و کمونیستی اند.»

وی مدعی است که طبیعت و ذات فرقه ها آزادی ستیزی و انحصارطلبی است و امکان ظهور فرقه های جدید و آرمان های مدرن وجود دارد. هیچکس تمامی رابطه های خود را با مجاهدین خلق منکر شده و اعلام کرده که اگر چه خانواده همسر وی جزء این گروه هستند و در آن فعالیت بسیاری انجام می ‌دهند.

ولی وی و همسرش همواره تلاش کردند تا آنها را از مقاصد و اهداف کورکورانه این سازمان منصرف کنند.

کدام یک از نزدیکان هیچکس عضو گروه مجاهدین می باشد؟

از آنجا که همسر هیچکس یعنی آزاده اکبری از پدر و مادری فعال در این فرقه به دنیا آمده و تحت افکار و عقاید آنها بزرگ شده است، همچنان بر آرمان های بی پایه و اساس این فرقه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ثابت قدم می باشد.

البته هیچکس رپر ایرانی، رابطه و فعالیت همسر و خانواده اش را با این فرقه منکر می‌ شود ولی بر اساس افشاگری فدایی، وی از گردانندگان اصلی یکی از جریانات معاند یعنی صفحه ۱۵۰۰ تصویر است که کمک شایانی به جمع آوری اطلاعات و حمایت مالی برای این گروهک می نماید.

سوالات متداول

  1. نام اصلی هیچکس چیست و متولد چه سالی است؟

    نام اصلی وی سروش لشکری بوده و متولد ۱۳۶۴ می باشد.

  2. به چه دلیلی هیچکس به انگلیس مهاجرت کرد و جزء کدام گروه موسیقی شد؟

    پس از جریانات سیاسی ۱۳۸۸ و منتشر کردن آهنگ های بی مجوز به انگلیس مهاجرت نمود و جزء گروه ملتفت شد.

  3. اعضای گروه ملتفت چه کسانی بودند؟

    مهدیار آقاجانی، فدایی و هیچکس جزء این گروه بودند.

  4. اشکان فدایی چه موضوعی را در مورد هیچکس افشا نمود؟

    او ارتباط هیچکس و خانواده ‌اش را با گروه مجاهدین خلق برای اولین بار مطرح نمود.

دیدگاهتان را بنویسید