ماجرای درگیری دنیا دادرسان و سارن چیست؟ پشت پرده این دعوای ساختگی

در چند روز اخیر، بعد حاشیه های ایجاد شده در درگیری دنیا دادرسان و سارن، خواننده مطرح این روزهای موزیک پاپ با رسانه رادیو جوان و مدیران این رسانه، با افشاگری های که سارن از این رسانه و حقایق پشت پرده آن انجام داد، یک سری کشمکش ها و اختلافات دیگری بین سارن و دنیا دادرسان نیز روی داد که در ادامه به آن می پردازیم.

علت درگیری دنیا دادرسان و سارن

علت درگیری دنیا دادرسان و سارن چه بود؟

علت درگیری دنیا دادرسان و سارن، افشاگری جنجالی سارن از حقایق پشت پرده رسانه رادیو جوان و بیان کردن یک سری از دلایل سوگلی بودن دنیا دادرسان برای مدیران رادیو جوان بود. سارن در افشاگری های خود به نکته های دیگری هم اشاره کرد که شاید برای عموم مردم تازگی داشت.

سارن گفت که مدیران ایران جوان برای مطیع ساختن خوانندگان جدید ایرانی زن، یا به بهره کشی و تطمیع جنسی آن ها می پردازند یا پای آن ها را به دراگ و کشیدن مواد مخدر باز می کنند، و همچنین به این موضوع اشاره کرد علت در بورس بودن و سوگلی بودن دنیا دادرسان برای این رسانه مطرح موزیک، یکی از این دو دلیل می باشد که سارن علت اول را برای دنیا دادرسان محتمل دانست.

کلیپ درگیری دنیا دادرسان و سارن را در کجا مشاهده کنیم؟

کلیپ درگیری دنیا دادرسان و سارن و ویدیو موزیک های خبری-تحلیلی آن را می توان بیشتر در چنل یوتیوب ها و کانال هایی در یوتیوب که عمدتا به اخبار حاشیه و متن مربوط به موزیک روز ایران و دنیا می پردازند مثل ایران حواشی یا موزیک لند می توان هم جستجو و هم تماشا کرد.

علاوه بر این اکانت های اینستاگرام این خواننده ها و پست ها و به ویژه استوری های آن ها منبع مطمئنی برای با خبر شدن از اخبار و حواشی به روز این خواننده ها و سلبریتی ها می باشد.

درگیری سارن با رادیو جوان به چه علت بود

درگیری سارن با رادیو جوان به چه علت بود؟

سارن علت درگیری خود با رادیوجوان را این گونه بیان می کند که در اوایل مهاجرت خود به ترکیه، مدیران رسانه رادیو جوان، با او قراردادی می بندند و آن زمان چون سارن پول کافی و لازم برای گرفتن وکیل نداشته و چون برای بستن این گونه قردادها، حتما باید وکیل داشته باشید تا از زیر و بم حقوقی این گونه قردادها آگاه شوید.

مدیران رادیو جوان حق copyright سارن را کامل از دست او خارج می کنند و بعد زمانی که در اعتراضات سال گذشته ، این ۴ مدیر رادیو جوان اصرار به پخش آهنگ شاد #اصغر_آقا از طرف وی می کنند و او به خاطر مسئولیت اجتماعی یک هنرمند زیر بار این مسئله نمی رود و مدیران رادیو جوان هم کار را کاملا به صورت دست نخورده با تطمیع دنیا دادرسان که از سلبریتی های ساکن استرالیا است؛ می دهند.

این آلبوم از رادیو جوان در همان زمان و بدون کوچکترین تغییری به نام دنیا دادرسان منتشر می شود. علاوه بر این سارن می گوید مدیران رادیو جوان نمی توانند او را حاضر به پذیرش و تطمیع و بهره کشی جنسی کنند.

او با افشاگری جنسی در رابطه با جنجال ها و حواشی استفاده جنسی رادیو جوان از آرتیست های خانوم مواجه می شوند همه copyright او در عرصه موزیک را بدست گرفته و چنل یوتیوب و اسپاتیفای و مالکیت تمام ترانه های متعلق به وی را از عهده و تعلق وی خارج می کنند.

ماجرای پیشنهاد مدیر رادیو جوان به سارن و دنیا دادرسان چیست

ماجرای پیشنهاد مدیر رادیو جوان به سارن و دنیا دادرسان چیست؟

مدیر رادیو جوان برای به دست گرفتن بازار و مارکت موسیقی و یکه تازی و بی رقیب بودن در این عرصه، سعی دارد از همه خانوم هایی که برای او کار می کنند نوعی آتو یا نقطه ضعف بگیرد، افشاگری جنجالی سارن تنها یک پرده از این تهدید ها و ارعاب و تطمیع ها برداشته است.

مدیران رادیو جوان، طبق گفته خود سارن، ابتدا از طریق پیشنهادهای رابطه دوستی و … برای طعمه خود دام و تور پهن می کنند، چنان که این کار را برای سارن انجام دادند ولی با نه بزرگ سارن مواجه شدند، چیزی که سارن می گوید برای دنیا دادرسان هم اتفاق افتاده است.

دنیا دادرسان به بهای پذیرش همین مسئله سوگلی رادیو جوان شده است. ولی سارن می گوید وقتی مدیران رادیو جوان از این ترفند نتوانستند بهره ای ببرند، سعی کردند با دراگ و کشاندن وی به سمت درینک و دراگ و مواد مخدر او را با این بها بخرند.

کلیپ افشاگری سارن علیه مدیر رادیو جوان و دنیا دادرسان را در کجا می توان مشاهده کرد؟

برای دیدن دعوای سارن با دنیا دادرسان و رادیو جوان کافی است با مراجعه به یوتیوب چنل هایی که به متن و یا حواشی داغ و روز موسیقی ایران می پردازند مراجعه کرد که در این کانال یوتیوب ها، معمولا علت دعوای سارن و دنیا و همچنین سارن با رادیو جوان، بیان می شود.

البته مراجعه به اکانت های اینستاگرام این خواننده روش مطمئنی برای فهمیدن علت دعوای سارن و علت درگیری او با دنیا و یا رادیو جوان می باشد.

سوالات متداول

  1. علت درگیری سارن و دنیا دادرسان چیست؟

    علت درگیری سارن و دنیا دادرسان از آنجایی شروع شد که سارن با مدیران رسانه رادیوجوان مشکل پیدا کرد و حق copyright وی وقتی سارن زیاده خواهی های آن ها را قبول نکرد زیر سوال و تحت مالکیت آنها قرار گرفت و افشاگری جنجالی سارن در مورد حواشی استفاده جنسی از آرتیست های خانوم شروع شد و دعوای سارن و دنیا هم دقیقا از همین جا شروع شد.

  2. علت درگیری سارن با رادیو جوان چه بود؟

    سارن بعد اینکه حق copyright خود را از دست داده بود، وقتی از انجام یک سری کارهای دیکته شده مدیران رادیو جوان طفره رفت، مالکیت همه کانال هایش به نفع رادیو جوان مصادره شد و بعد این اتفاق او هم از پشت پرده مخوف رسانه رادیو جوان و خواننده هایی نظیر دنیا دادرسان پرده برداشت که با کنش و واکنش بسیاری از مردم همراه شد.

  3. افشاگری سارن علیه رادیو جوان و حواشی مربوط به درگیری دنیا دادرسان و سارن را در کجا می توان مشاهده کرد؟

    افشاگری های سارن علیه رادیو جوان و حاشیه و متن این موضوع را در کانال های تحلیلی موزیک روز ایران در یوتیوب می توان دید و جنجال درگیری دنیا دادرسان و سارن را هم در پیج های اینستاگرامی این دو سلبریتی مشاهده کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید