بیوگرافی فرشاد سایلنت به همراه بررسی درآمد او از یوتیوب

فرشاد سایلنت یکی از بهترین یوتیوبر های ایران می باشد، که ویدیوهای آن بازدید بسیار بالایی دارند. این مرد جوان ایرانی بسیار در یوتیوب فارسی مشهور بوده و محبوبیت ویژه ای در میان طرفداران خود دارد. فرشاد در ویدیو های خود چالش های مختلفی را برگزار می کند. این مرد جوان رفتار ها و اکت های مخصوص به خود را دارد، که باعث شده است، تا او را از دیگر یوتیوبرهای موجود متمایز کند. او هیچ گاه در پی دنبال کردن همکارهای خود و یا تقلید از آن ها نبوده است. این یوتیوبر مشهور و محبوب، در اینستاگرام نیز از شهرت بسیاری برخودار است. به شکلی که ویدیوهای او را در فضای اینستاگرام نیز بسیار منتشر می کنند.

فرشاد در نظر سنجی های اعلام شده، همیشه نفر برتر بوده است و به عنوان یکی از بهترین یوتیوبر های ایرانی شناخته شده است. فرشاد در یوتیوب بسیار شناخته شده است و تعداد بسیاری دنبال کننده دارد. او طرفدار ها و دنبال کننده های خود را سایلنت آرمی و یا ارتش خاموش می نامند. این مرد جوان بخش عمده ای از فعالیت خود را در فضای یوتیوب انجام می دهد و ویدیو های او بیننده های بسیای دارند.

برای شناخت این یوتیوبر جوان و مشهور توصیه می شود، تا این مقاله را با دقت و توجه دنبال کنید. در این مقاله به زندگی شخصی این پسر جوان و مسیر رسیدن به موفقیت فرشاد می پردازیم.

فرشاد سایلنت کیست؟

فرشاد سایلنت کیست؟

فرشاد سایلنت پردرآمدترین یوتیوبر ایران و از پر مخاطب ترین ها است. نام اصلی این پسر جوان ایرانی، فرشاد دهقانی می باشد. این یوتیوبر محبوب در شهر زیبای بندرعباس زاده شده است. فرشاد در سال 1367 هجری شمسی و در روز یکم آبان ماه متولد شده است. فرشاد در حال حاضر در سن 33 سالگی به سر می برد. این مرد جوان در 4 سال اولیه زندگی خود در شهر بندرعباس بوده است. اما بعد از آن به دلیل شغل پدرش به شهر اصفهان آمده و بقیه زندگی خود را در این شهر گذرانده است.

با این که این مرد جوان در شهر های اصفهان و بندرعباس زندگی کرده است، اما لهجه او هیچ گونه شباهتی به این دو شهر ندارد. به صورتی که او هیچ گاه در ویدیوهای خود نشانی از لهجه خود نداده است. در نتیجه بسیاری از طرفدارهای این یوتیوبر مشهور فکر می کردند، که او ساکن تهران باشد.

البته فرشاد مدتی نیز از ایران خارج شد. او در دوره نوجوانی خود همراه خانواده اش از ایران خارج شده و برای مدتی در سوئد زندگی کرده است. البته بعد از مدتی زندگی در آن کشور، شرایط برای فرشاد و والدینش سخت شد. به شکلی که ترجیح دادند، تا امکانات و شرایط ایده ال زندگی در سوئد را از دست بدهند، اما به کشور خود بازگشته و در شهر اصفهان ساکن شوند. البته این اتفاق باعث شد، تا فرشاد بعد ها و بعد از اتمام دوره تحصیل خود به فکر مهاجرت به کشور سوئد بیوفتد. این پسر جوان بعد از ان که مدرک لیسانس خود را گرفت و اوضاع کار را در ایران دید، به فکر مهاجرت افتاد.

مهاجرت برای او بهترین گزینه بود و از طرفی رشته او در کشور سوئد بسیار خواهان داشت. تمام این اتفاق ها شرایطی را حاصل کرد، تا این مرد جوان از هر راهی برای رفتن از ایران استفاده کند. فرشاد در دوره ای که در ایران بوده شناخته شده نبود و در یوتیوب فعالیت خاصی نداشت.

تحصیلات فرشاد سایلنت

تحصیلات فرشاد سایلنت

یکی از سوال های پر تکرار درباره فرشاد سایلنت تحصیلات او می باشد. این یوتیوبر جوان مانند بسیاری از همکارهای خود در یکی از رشته های مهندسی تحصیل کرده است. فرشاد از ان جایی که دوره دبیرستان خود را در شهر اصفهان گذراند، برای دانشگاه نیز در همین شهر مشغول به تحصیل شد. او که در کنکور خود رتبه نسبتا خوبی را کسب کرد، در یکی از بهترین دانشگاه های ایران به رشته مهنسی نرم افزار پرداخت. مهندسی نرم افزار و یا کامپیوتر یکی از رشته های پر طرفدار در حال حاضر می باشد. اما در دوره تحصیل فرشاد بسیار رشته جدید و تازه ای بود. این رشته که جز سخت ترین رشته های مهندسی می باشد، برای فرشاد در همان مقطع لیسانس تمام شد.

فرشاد که در آن دوره با هزاران امید و آرزو رشته خود را انتخاب کرده بود، به مرور دچار سرخوردگی شد و بعد از اتمام دوره لیسانس دیگر این رشته را ادامه نداد. در همان شرایط بود، که این پسر جوان به فکر مهاجرت افتاد.

ماجرای مهاجرت فرشاد دهقانی

ماجرای مهاجرت فرشاد دهقانی

فرشاد سایلنت مدت کوتاهی است، که از ایران مهاجرت کرده است. این پسر جوان در دوره ای که در ایران بود، در یوتیوب فعالیت نداشت. اما یکی از ادیتور های مشهور ایرانی است. به شکلی که ادیت ویدیوهای او از کیفیت بسیاری بالایی برخودار هستند و تمام ویدیوهایش را خود به تنهایی ادیت می کند. فرشاد بار ها گفته است، که خود از سال 2011 میلادی ویدیوها و استریم های بسیاری را نگاه می کرده است و به دنبال رسیدن به همان جایگاه بوده است.

فرشاد در سال 2018 میلادی بود، که ایران را برای همیشه ترک کرد. این یوتیوبر مشهور یکی از دوستان آریا کئوکسر می باشد و در زمانی که در ترکیه بود، با او آشنا شد. آریا کئوکسر و فرشاد در ترکیه ویدیو های دو نفره بسیاری را منتشر کردند. یکی از دلایلی که باعث به شهرت رسیدن فرشاد سایلنت شد، همان ویدیو ها بود. در آن زمان بود، که فرشاد تصمیم گرفت تا کانال یوتیوب خود را راه اندازی کرده و به صورت جدی این حرفه را دنبال کند. آریا نیز در این مسیر بسیار به او کمک کرد. چرا که کئوکسر در آن دوران تاحدی در یوتیوب فارسی شناخته شده بود و طرفدار های خود را داشت.

مدتی بعد از آن که فرشاد در ترکیه ساکن شد، توانست ویزای اروپای خود را دریافت کند. این پسر جوان و یوتیوبر مشهور به کشور سوئد مهاجرت کرده و ادامه فعالیت های خود را باقدرت بسیاری در پیش گرفت.

یوتیوب فرشاد سایلنت

یوتیوب فرشاد سایلنت

کانال یوتیوب فرشاد سایلنت در حدود 400 ویدیو و 106 هزار دنبال کننده دارد. ویدیو هایی که این پسر جوان منتشر می کند، جز پر بازدید ترین ویدیو های یوتیوب می باشند. فرشاد در حال حاضر یکی از معروف ترین یوتیوبر ها و استریمر های ایرانی می باشد. فرشاد سه سال است، که به صورت جدی فعالیت خود در یوتیوب را آغاز کرده است و به جذب مخاطبان خود می پردازد. این مرد جوان در یک ساله اخیر پیج اینستاگرام خود را نیز بسیار فعال کرده است و استوری ها و پست های بسیاری را منتشر می کند. فرشاد از طریق پیج اینستاگرام خود تا به الان مخاطبان زیادی را دریافت کرده است.

آغاز آشنایی مردم با فرشاد از طریق آریا کئوکسر بود. به شکلی که آریا و فرشاد در کشور ترکیه به گرفتن ویدیوهای فان و دوربین مخفی می پرداختند. این ویدیوها در میان مردم ایران و به خصوص جوانان بسیار دیده شد و باعث شد تا فرشاد در زمینه فعالیت خود جدی تر شود. چرا که او به این نتیجه رسید مخاطب رفتارها و حرف های او را دوست دارد.

اغلب ویدیوهایی که در کانال یوتیوب فرشاد قرار داده می شود، فان و بامزه هستند. فرشاد بعضی از اوقات برای جذابیت ویدیوها خود با همکارهایش فعالیت می کند. این پسر جوان و خوش تیپ ایرانی در ویدیوهای خود به مسخره کردن وویس ها و یا ویدیوهای بامزه موجود می پردازد. فرشاد در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرده است، که تمام آن ها را دوست داشته و از انتشار هیچ کدام از آن ها ناراحت و یا پشیمان نمی باشد.

یکی از ویدیوهای مشهور فرشاد، روش های مخ زنی می باشد. این مجموعه ویدیوهای او بسیار پر طرفدار بوده و مخاطبان بسیاری دارد. به شکلی که افراد روش های مخ زنی خود را برای او فرستاده و فرشاد آن ها را مورد بررسی قرار می دهد.

درآمد فرشاد سایلنت یوتیوبر

درآمد فرشاد سایلنت یوتیوبر

درآمد فرشاد سایلنت یکی از متداول ترین سوال هایی است، که درباره او می شود. این مرد جوان از طریق روش های مختلفی به کسب درآمد می پردازد. هیچ کس از میزان درآمد او باخبر نمی باشد و میزان پولی که او در سال کسب می کند را نمی داند. اما می توان با توجه به کارهای بسیاری که او انجام می دهد، درامدش را نیز بالا متصور شد. روش های کسب سرمایه توسط فرشاد:

  • انتشار ویدیو در یوتیوب
  • تبلیغ در پیج اینستاگرامی
  • فعالیت در حرفه مد و فشن
  • انجام ادیت و ساخت ویدیو

این مرد جوان از میزان درآمد بسیاری برخوردار می باشد. به صورتی که در سال 2019 میلادی و کم تر از 24 ساعت بعد از راه اندازی کانال یوتیوب خود توانست از میزان بازدید کننده های ویدیو خود درآمد کسب کند.

دوست دختر فرشاد سایلنت کیست؟

دوست دختر فرشاد سایلنت کیست؟

فرشاد سایلنت یکی از یوتیوبرها و سلبریتی های معروف دنیای مجازی است که اگر در یوتیوب و یا اینستاگرام فعالیت می‌ کنید، به احتمال زیاد تا به اکنون نام او را شنیده‌ اید و یا حتی فعالیت های او را دنبال می‌ کنید.

در حال حاضر فرشاد در فضای مجازی به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی رسیده است و مخاطبان و طرفداران زیادی را هم به دست آورده است. حال یکی از متداول‌ ترین سوالاتی که برای اکثر مخاطبان فرشاد به وجود می آید، این است که دوست دختر او کیست؟ و در حال حاضر این یوتیوبر معروف با چه کسی در رابطه است؟

بهتر است بدانید فرشاد از زمانی که فعالیت خود را به عنوان یوتیوبر شروع کرده است، زندگی شخصی خود را از حرفه‌ اش جدا نگه داشته است تا به این گونه مشکلی برای حرفه‌ او به وجود نیاید. حال این موضوع باعث شده است او در مورد روابط شخصی و یا دوست دخترش با مخاطبان و طرفداران خود صحبتی نکند. به همین دلیل اطلاعات دقیقی در این مورد در دسترس نمی‌ باشد.

البته با این حال مدتی قبل اخباری در رابطه با این که فرشاد با آیناز در رابطه است، در فضای مجازی منتشر شد. اما تا به اکنون این یوتیوبر به این اخبار واکنشی نشان نداده و آن ها را تایید و یا تکذیب نکرده است.

فرشاد سایلنت و آتوسا مدگل

آتوسا مدگل خواننده اهل ایران است که مدتی است فعالیت خود را به عنوان یوتیوبر هم شروع کرده است و این روزها به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی هم رسیده است. حال یکی از همکاری‌ های جذاب فرشاد با آتوسا مدگل است. از زمانی که فرشاد همکاری اش را با مدگل شروع کرده است، توانسته به میزان شهرت و طرفداران خود در فضای مجازی به ویژه یوتیوب بی افزاید.

فرشاد سایلنت از استعداد بسیار خوبی در ساخت ویدیوهای مختلف به ویژه چالش و برنامه های طنز برخوردار است. از این رو در مدت زمان کوتاهی توانسته در یوتیوب به شهرت و محبوبیت بسیار زیادی برسد تا جایی که این روز ها او با خیلی از یوتیوبرهای معروف و حتی رپران و خوانندگانی که به عنوان یوتیوبر هم فعالیت می‌ کنند همکاری می‌ کند. حال همکاری فرشاد سایلنت با سایر یوتیوبرهای معروف و خوانندگان و رپران دیگر همچون مدگل باعث شده است تا او به معروفیت بیشتری برسد.

فرشاد و آتوسا مدگل در کنار یکدیگر تا به اکنون ویدیو های مختلفی همچون: چالش سعی کن نخندی، ویدیو سوال جواب‌ های جنجالی، هر کسی ببازه باید جوراب بخوره و … را ساخته اند و در چنل یوتیوب خود منتشر کرده اند که تمام این ویدیو ها تا به اکنون از بازدید بسیار بالایی نیز برخوردار شده اند.

حال اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید تا به مشاهده ویدیوهای مشترک این دو یوتیوبر بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به فرشاد سایلنت یوتیوب جدید او و یا چنل یوتیوب آتوسا مدگل مراجعه نمایید. هم چنین در یوتیوب فرشاد سایلنت اپارات هم می توانید به جستجو و مشاهده این ویدیوها بپردازید.

فرشاد سایلنت در بفرمایید شام

فرشاد سایلنت در بفرمایید شام

اگر برنامه‌ های شبکه من و تو را دنبال می‌ کنید، به احتمال زیاد تا به اکنون نام برنامه بفرمایید شام را شنیده‌ اید. بفرمایید شام یک مسابقه‌ تلویزیونی است که از شبکه من و تو پخش می شود. در این برنامه 4 شرکت کننده حضور دارند که هر شب این شرکت کنندگان در خانه یکی به عنوان مهمان حضور پیدا می‌ کنند و به غذای صاحب خانه امتیاز می‌ دهند. در نهایت شرکت کننده ای که بیشترین امتیاز را گرفته باشد برنده جایزه خواهد شد.

این موضوع را هم باید افزود که فرشاد قبل از این که به عنوان یوتیوبر فعالیت خود را شروع کند و سال‌ ها قبل در این برنامه شرکت کرده بود. حال مدتی قبل برخی از کاربران اینستاگرام متوجه شدند که فرشاد در این برنامه حضور داشته است و قسمتی از این برنامه با حضور فرشاد را کات و در فضای مجازی مانند اینستاگرام منتشر کردند که این ویدیو در مدت زمان کوتاهی بسیار وایرال شد و به دست فرشاد هم رسید.

بعد از این جریان فرشاد در یک ویدیو به حضورش در این برنامه ری‌ اکشن نشان داد. هم چنین او بیان کرد که واقعاً در تعجب است که چگونه کاربران فضای مجازی توانسته اند این فیلم را پیدا کنند. فرشاد در این ویدیو به طور کامل در مورد چگونگی حضورش در برنامه بفرمایید شام و اتفاقاتی که در این برنامه برای او رخ داده بود، صحبت کرد. می‌ توانید با مراجعه به چنل یوتیوب فرشاد و یا حتی اینترنت به جستجو و مشاهده این ویدیو بپردازید.

فرشاد سایلنت و آیناز

در حال حاضر اکثر یوتیوبرهای ایرانی با همکاری سایر یوتیوبر ها و یا دوستانشان و یا حتی چهره‌ های معروف دیگر به ساخت ویدیو می‌ پردازند، چرا که آن ها متوجه شده اند زمانی که ویدیوهای خود را با همکاری افراد دیگر ضبط کنند ویدیوی آن ها بیشتر مورد استقبال کاربران قرار می‌ گیرد و از بازدید بیشتری هم برخوردار می شود.

حال این موضوع باعث شده است تا فرشاد هم این روز ها با همکاری یوتیوبرهای دیگر و یا حتی سایر چهره‌ های معروف ویدیوهای خود را ضبط و منتشر کند. حال یکی از افرادی که فرشاد تا به اکنون همکاری‌ های بسیار زیادی با او داشته است و هم چنین فیلمبردار فرشاد می‌ باشد آیناز نام دارد.

این روزها آیناز و فرشاد به یکی از زوج های بسیار دوست داشتنی و محبوب یوتیوب تبدیل شده اند که طرفداران بسیار زیادی هم دارند. آیناز و فرشاد تا به اکنون ویدیو های جذاب و هم چنین چالش های خنده داری را در کنار یکدیگر ضبط و در چنل یوتیوب خود منتشر کرده اند.

هم چنین ناگفته نماند که مدتی قبل اخباری در رابطه با این که فرشاد و آیناز با یکدیگر در رابطه هستند نیز در فضای مجازی منتشر شد، اما این دو چهره معروف تا به اکنون این اخبار را تایید و یا تکذیب نکرده اند.

فرشاد سایلنت سعی کن نخندی

چالش سعی کن نخندی این یوتیوبر

یکی از محبوب‌ ترین و پربازدید ترین چالش‌ هایی که تا به اکنون توسط فرشاد ضبط و منتشر شده است، چالش سعی کن نخندی می‌ باشد. بهتر است بدانید فرشاد تا به اکنون با برخی از یوتیوبرهای دیگر و هم چنین چهره های معروف این چالش را برگزار کرده است. این چالش به این گونه است که فرشاد و همراهانش نباید به ویدیو های فان بخندند.

در حال حاضر این چالش فرشاد مورد استقبال خیلی از کاربران یوتیوب قرار گرفته است و از بازدید بسیار بالایی هم برخوردار شده است. حال اگر تمایل دارید تا به مشاهده چالش سعی کن نخندی فرشاد سایلنت بپردازید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به چنل یوتیوب او و یا حتی آپارات مراجعه نمایید.

فرشاد سایلنت و سوگنگ چرا با هم دیگه برنامه نمی سازند؟

سوگنگ (SoGang) که نام واقعی اش، علیرضا می باشد و از سال 1399 فعالیت خود را در یوتیوب به عنوان یوتیوبر آغاز کرده است، در حال حاضر تعداد سابسکرایب هایش بیش از 523 هزار می باشد. حال بهتر است بدانید فعالیت های مشترک فرشاد سایلنت و سوگنگ باعث شهرت و معروفیت این دو یوتیوبر و هم چنین افزایش سابسکرایب های آن ها شده است.

در حال حاضر تعداد سابسکرایب های فرشاد سایلنت در یوتیوب نیز بیش از 668 هزار می باشد. از این رو او دارای بیشترین رکورد سابسکرایب در بین کاربران ایرانی یوتیوب می باشد.

حال بهتر است بدانید این دو یوتیوبر از دوستان صمیمی و نزدیک یکدیگر به شمار می‌ روند که تا به اکنون ویدیوهای مشترک متعددی را در کنار یکدیگر ساخته و در چنل یوتیوب خود منتشر کرده اند.

البته ناگفته نماند که مدتی است همکاری این دو یوتیوبر کمتر شده است و این موضوع باعث شده است تا خیلی از کاربران فضای مجازی بخواهند تا دلیل کمتر شدن همکاری آن ها را بدانند.

حال مدتی قبل فرشاد در این باره بیان کرد بنا به دلایل کاری و موقعیتی که او و سوگنگ در آن قرار داشته اند، مدتی همکاری شان با یکدیگر کمتر شده بود. اما با این حال او در ادامه بیان کرد که قرار است از این به بعد همکاری‌ های بیشتری با هم داشته باشند.

هر آنچه در خصوص خانواده این یوتیوبر باید بدانید

فرشاد سایلنت در شهر بندرعباس به دنیا آمده اما در اصفهان بزرگ شده است. او مدت‌ ها قبل به همراه خانواده‌ اش برای پیشرفت در زندگی از ایران مهاجرت کرده است.

حال این موضوع را هم باید افزود که اطلاعات بیشتری در مورد خانواده فرشاد در دسترس نمی‌ باشد. البته طبق گفته‌ های این یوتیوبر او یک خواهر بزرگتر از خود دارد که تا به اکنون ویدیوهایی را نیز به همراه خواهرش ضبط و در فضای مجازی منتشر کرده است.

حاشیه های فرشاد سایلنت

حاشیه های فرشاد سایلنت

با توجه به این که فرشاد سایلنت یکی از چهره‌ های معروف دنیای مجازی به شمار می‌ رود که مخاطبان و طرفداران بسیار زیادی هم دارد. به همین دلیل هر از گاهی در پیرامون او نیز حاشیه‌ هایی مشاهده می‌ شود. حال ناگفته نماند که معمولا حواشی پیرامون فرشاد مربوط به فعالیت‌ هایش در فضای مجازی و هم چنین روابط شخصی او می‌ باشد.

سوالات متداول

  1. فرشاد سایلنت متولد چه سالی است؟

    فرشاد سایلنت متولد سال 1367 هجری شمسی است.

  2. فرشاد سایلنت زاده کدام شهر است؟

    فرشاد سایلنت زاده شهر بندرعباس بوده و اصالتی جنوبی دارد.

  3. محل زندگی فعلی فرشاد سایلنت کجاست؟

    فرشاد سایلنت در حال حاضر در کشور سوئد ساکن است.

  4. تعداد سابسکرایب های فرشاد سایلنت چقدر است؟

    تعداد سابسکرایب های فرشاد سایلنت 668 هزار نفر است.

3.1/5 – (60 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید