10 وی پی ان ژاپن برای دور زدن دائمی فیلترینگ

وی پی ان ژاپن و سرور ژاپن یکی از بهترین ها برای دور زدن فیلترینگ می باشد. این وی پی ان ضد فیلتر می باشد، شما می توانید در هر سایتی گشت و گذار کنید بدون آن که کسی متوجه هویت اصلی شما شود حتی از این وی پی ان، به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی هم می توان استفاده کرد. در ادامه برای آشنایی هرچه بیشتر به طور مفصل به معرفی آن می پردازیم.

وی پی ان ژاپن چیست

وی پی ان ژاپن چیست؟

فیلتر شکن پرسرعت قوی ژاپن تنها راه حل امن برای اتصال و فیلترینگ نامحدود اینترنت است. اگر به یک کلید باز کردن قفل ممتاز نیاز دارید، اکنون این بازکننده قفل را نصب کنید. اگر از روترهای بی کیفیت خسته شده اید و به یک اتصال امن، قوی و سریع نیاز دارید، این روتر بهترین انتخاب است، و این vpn به شما کمک می کند، بدون محدودیت و پینگ عالی به بازی pubg دسترسی پیدا کنید. این وی پی ان ضد فیلتر می باشد، هویت واقعی خود را به صورت نا محسوسی مخفی کنید. حفاظت از حریم خصوصی از مهم ترین ویژگی های این وی پی ان می باشد، که از فایروال ها عبور می کند، موقعیت مکانی شما را پنهان می کند. او یک IP جعلی به شما می دهد که IP واقعی شما را پنهان می کند. VPN ژاپن هرگز گزارش های آنلاین شما را جمع آوری نمی کند و از حریم خصوصی شما محافظت می کند! تمام ترافیک (UDP/TCP) هنگام اجرای VPN ژاپن رمزگذاری می شود.

امکانات:

  • رایگان و نامحدود.
  • سرعت سریع نامحدود.
  • زمان استفاده نامحدود.
  • بدون نیاز به کارت اعتباری.
  • تا ابد آزاد.
  • سرورهای بیشتر، پهنای باند سریعتر.
  • رضایت بالا از آن.
  • کاربر پسند.
  • رابط کاربری به خوبی طراحی شده است.
  • یک مرحله برای اتصال.
  • پیکربندی خوب.
  • رایگان هر برنامه ای را برای استفاده از پروکسی VPN انتخاب کنید.
  • مسدود کردن و محافظت از حریم خصوصی.
  • دور زدن فایروال مکان خود را مخفی کنید تا یک IP جعلی به شما ارائه شود.
  • رمزگذاری تمام ترافیک (UDP/TCP) از اطلاعات شخصی شما محافظت می کند.

بهترین وی پی ان های ژاپن کدامند؟

قوی ترین بهترین فیلترشکن ژاپن عبارت است از:

1. Proxy Secure VPN: قوی، سریع، امن

یک سرویس رایگان نیست، بنابراین ممکن است تعجب کنید که چرا من آن را بهترین VPN نامگذاری کردم. لطفاً توجه داشته باشید که برنامه‌ های Proxy Secure VPN به روسی ترجمه می‌ شوند، و خود این سرویس بهترین سرعت اتصال و بالاترین سطح امنیت را ارائه می‌ کند و از سیاست عدم ورود به سیستم پیروی می‌ کند. و اگرچه کاملاً رایگان نیست، اما با 30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می شود، به طوری که می توانید پول خود را پس بگیرید، بدون سؤال (من شخصاً آن را آزمایش کردم!) بنابراین، Proxy Secure VPN جزو بهترین ها است.

2. vpn kerio: داده نامحدود رایگان و بدون تبلیغات

ویژگی های کلیدی:

  • انتقال نامحدود داده بدون محدودیت و تبلیغات
  • 24 سرور رایگان در 3 کشور (ایالات متحده آمریکا، ژاپن و هلند): قوی ترین فیلتر شکن ژاپن
  • سیاست دقیق عدم ورود به سیستم، رمزگذاری نظامی و حفاظت از خروج
  • فقط یک دستگاه را می توان در یک زمان متصل کرد.
  • سازگار با Windows ،Mac ،Android ،iOS ،Linux ،Chromebook و سایر دستگاه ها.
قیمت خرید vpn ژاپن

قیمت خرید vpn ژاپن چقدر است؟

این وی پی ان رایگان می باشد و شما نیاز به خرید فیلتر شکن ندارید، اما ممکن است در مواردی آن را به فروش برسانند که مبلغ زیادی نمی باشد. اگر شما به دنبال ساخت یک اکانت وی آی پی برای خود هستید، باید یک مبلغ بسیار کم را پرداخت کنید تا برای شما سرور های اختصاصی بسازند. این سرور ها با اتصال نا محدود برای ساخته می شوند. شما می توانید از سایت های مغتبر این وی پی ان را خریداری کنید و بی وقفه به تمام سایت ها وصل باشید.

وی پی ان ژاپن شامل چه شهر هایی می باشد؟

این وی پی ان شهر های زیادی را در بر می گیرد، و سرعت اتصال در بیشتر این سرور ها بالا است و امکان قطع شدن وجود ندارد. در ادامه سه تا از شهر های معروفی که در این وی پی ان هستند را برای شما نام خواهیم برد:

توکیو

یک سرور VPN جدید در ژاپن می باشد. این سرور بسیار پر سرعت است و شما در کمتر از 5 ثانیه به آن متصل خواهید شد. vpn ژاپن قوی و پر سرعت است. این فیلتر شکن پر سرعت اندروید، می تواند یک پروکسی برای تلگرام باشد.

یوکوهاما

یکی دیگر از سرور های قوی وی پی ان ژاپن می باشد. شما اگر از دیگر سرور ها نتیجه ای نگرفتید سرور یوکوهاما می تواند گزینه خوبی برای اتصال شما و دور زدن فیلترینگ باشد. یوتیوب، فیسبوک، توییتر، اسنپ چت، اینستاگرام و حتی تیک تاک با این VPN قدرتمند بدون فیلتر و رفع انسداد هستند.

اوساکا

اوساکا نیز مانند سایرین قوی و پر سرعت می باشد. شما برای اتصال به این سرور می توانید به طور نا محدود کاربر داشته باشید، و بدون اختلال به تمامی صفحات فیلتر شده دسترسی پیدا کنید.

آیا vpn ژاپن به صورت رایگان هم وجود دارد؟

این وی پی ان کاملا رایگان در دسترس عموم می باشد و نیازی به خریداری و تهیه آن ندارید. همانطور که پیش تر گفتیم اگر در مواردی آن را به فروش برسانند قیمت بالایی نخواهد داشت و شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. ما در حال حاضر نسخه 1.50 را ارائه می دهیم. این آخرین و بهینه ترین نسخه ما است. مناسب برای بسیاری از دستگاه های مختلف. Apk را مستقیماً از فروشگاه Google Play یا هر نسخه میزبان دیگری به صورت رایگان دانلود کنید. علاوه بر این، می توانید بدون ثبت نام دانلود کنید. و نیازی به لاگین ندارید. این فیلتر شکن IP جعلی در سراسر جهان ایجاد می کند، دارای سرور پروکسی VPN سریع برای Free Fire و Mobile Legends می باشد. دارای سرور پراکسی VPN سریع برای بازی های PUBG و COD می باشد و به راحتی می توانید آی پی را به اروپا یا کشور دیگر تغییر دهید. همچنین وای فای مدرسه یا محل کار را دور بزنید، این ها بدون نشت ورود به سیستم، بدون نشت حریم خصوصی می باشد. مزیت دیگر این فیلتر شکن 100٪ رایگان برای استفاده است.

دانلود وی پی ان

وی پی ان ژاپن را چگونه دانلود کنیم؟

 برای دانلود فیلتر شکن ژاپن، این برنامه را با نام Proxy Secure VPN یا دانلود Japan VPN در گوگل جستجو کنید، یا از طریق پلی استور دانلود کنید. می توانید این کار را با استفاده از شبیه ساز اندروید انجام دهید. همچنین شما می توانید برای امتحان کردن ویژگی های این وی پی ان، نسخه دمو آن را که برای مدت زمان محدود می باشد دانلود و استفاده کنید، در پایان اگر راضی بودید نسخه اصلی را یا دانلود کنید و یا خریداری کنید.

آیا خرید ip اختصاصی ژاپن ممکن است؟

بسیاری از شرکت ها برای شما ip اختصاصی می سازند، که سرعت وی پی ان شما را به شدت بالا می برد. این آی پی ها با کد های اختصاصی برای شما تعریف می شوند، که ممکن هزینه اندکی برای شما داشته باشد. اما به شما تضمین می دهیم که سرعت بسیار بالایی را با ساخت آی پی تجربه خواهید کرد. در طول آزمایش، من به بیش از 50 سرور با آی پی اختصاصی در ایالات متحده، بریتانیا، ژاپن و سایر کشورها متصل شدم. با کمال تعجب، میانگین کاهش سرعت هنگام استفاده از Japan VPN تنها 18٪ است( از 115 به 94 مگابیت در ثانیه). این سرعت بسیار سریع است، به خصوص با توجه به اینکه برخی از سرورها بیش از 15000 کیلومتر فاصله دارند. من هرگز مشکلی با بارگذاری کردن صفحه، بافر ویدیو و فریز کردن بازی نداشتم.

آیا سرور های این کشور برای استفاده در از ایران مناسب هستند؟

VPN ژاپن سریعترین سرور VPN را با الگوریتم اتصال هوشمند برای شما فراهم می کند. تنها کاری که اینجا می بایست انجام دهید این است که فقط یک ضربه روی آن بزنید. برنامه‌ های Japan VPN به روسی ترجمه شده‌ اند و امکان انتقال هرگونه ترافیک را از طریق سرورهای ایالات متحده، ژاپن و هلند فراهم می‌ کنند. از آنجایی که این سرویس فقط به شما امکان اتصال به سرورهای 3 کشور را می دهد، فکر می کردم در هنگام استفاده از سرورهای آن طرف دنیا سرعت اتصال کاهش می یابد. با این حال، نتایج من را شگفت زده کرد: میانگین کاهش فقط 33٪ (از 98 به 62 مگابیت در ثانیه) بود. تأخیر برای تماشای فیلم ها، بارگذاری وب سایت ها و خرید آنلاین حداقل بود. با کمال تعجب، Japan VPN بهترین گزینه رایگان برای دسترسی به Netflix است. این سایت می‌ گوید پلتفرم‌ های استریم فقط با پلن‌ های پلاس و ویژنری قابل دسترسی هستند، اما من و تیمم توانستیم از همه مکان‌ های سرور به نتفلیکس دسترسی داشته باشیم.

 وی پی ان های ژاپن قانونی هستند

آیا وی پی ان های ژاپن قانونی هستند؟

ین اطمینان را به شما می دهیم که وی پی ان های ژاپن کاملا قانونی هستند و علاوه بر این، فیلتر شکن پرسرعت قوی ژاپن، تلگرام بدون فیلتر را در اختیار شما قرار می دهد و حریم خصوصی شما را در محیط فیلترینگ تضمین می کند. امروز می توانید ژاپن VPN را بر روی تلفن خود نصب کنید، از آزادی اینترنت لذت ببرید و از حریم خصوصی دیجیتال خود در هر نقطه از جهان محافظت کنید.

سوالات متداول

  1. ویژگی های برجسته وی پی ان ژاپن چیست؟

    ترافیک هایوی پی ان ژاپن رمزگذاری می شود بنابراین بسیار امن و مورد اعتماد می باشد و از اطلاعات شما محافظت می کند. همچنین برای دوست داران گیم این نکته حائز اهمیت است که برای بازی PUBG آی پی اختصاصی قرار داده شده است.

  2. چرا وی پی ان ژاپن را انتخاب کنید؟

    سرعت و امنیت بسیار بالا مهمترین عامل انتخاب این وی پی ان می باشد.

  3. آیا وی پی ان ژاپن در سایت های ایرانی قابل دانلود است؟

    بسیاری از سایت های ایرانی لینک های اختصاصی برای دانلود وی پی ان ژاپن را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید