بیوگرافی سهیلا هادی زاده و رازهای زیبایی او

سهیلا هادی زاده بازیگر و از سلبریتی های معروف ایران است‌. سهیلا هادی زاده با بازی در چند فیلم و تله فیلم معروف به شهرت بسیاری رسیده است. او با تحصیلات زیر نظر بهترین اساتید بازیگری مدرک تحصیلی خود را در زمینه سینما و تئاتر دریافت کرده است. در این مقاله به معرفی این بازیگر جوان می پردازیم.

معرفی سهیلا هادی زاده

معرفی سهیلا هادی زاده

بازیگری سینما و تئاتر یکی از رشته های پر طرفدار و سخت است. بسیاری از جوانان با دیدن سوپر استارهای معروف رویای بازیگری را در سر می پرورانند، اما باید بدانند که کار در این عرصه هم سختی هایی دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از سوپر استار های معروف ایرانی بپردازیم.

سهیلا هادی زاده از بی حیا ترین بازیگران زن ایرانی معروف و قدیمی عرصه سینما و تلویزیون است. او در ۲۹ مرداد ماه سال ۱۳۶۵ متولد شده است. او از کودکی علاقه بسیاری به کار در سینما و تلویزیون داشته و به همین دلیل تحصیلات خود را زیر نظر مسعود آب پرور کارگردان بزرگ و معروف کشورمان گذراند. او فارغ التحصیل همای سعادت زیر نظر استاد ها و پیشکسوت های بزرگ است.

سهیلا با بازی در چند فیلم و تله فیلم به شهرت رسیده است‌. او تجربه دو بار ایفای نقش در تئاتر دارد و برای اولین تجربه خود در تئاتر جایزه بهترین بازیگر نقش زن را دریافت کرد. سهیلا از چهره های معروف اما کم است. او علاقه ای به دیده شدن ندارد و به همین دلیل اطلاعات کاملی از او در فضای مجازی وجود ندارد.

سهیلا هادی زاده در چه فیلم هایی بازی کرده است؟

بسیاری از کاربران که نام سهیلا هادی زاده را می شنوند، در ابتدا برایشان جای سوال است که او کیست. در این مقاله قصد داریم بیوگرافی سهیلا هادی زاده را در اختیار شما بگذاریم تا با او بیشتر آشنا شوید. سهیلا هادی زاده بازیگر معروف و کار بلد کشورمان از سن کم بازیگری را آغاز کرده تا به اکنون در چند فیلم و تله فیلم ایفای نقش کرده است.

در ادامه به معرفی چند مورد از فیلم های او می پردازیم.

ساعت فراموشی

سهیلا هادی زاده اولین تجربه خود را در سریال ساعت فراموشی کسب کرده است. این سریال به کارگردانی عباس رنجبر در سال ۱۳۸۹ ساخته شده است. در این سریال بازیگرانی معروفی حضور داشتند، اساتیدی مانند: فریبا متخصص، سوگل طهماسبی و آتش تقی پور در این فیلم ایفای نقش کرده اند. خانم هادی زاده با بازیگری در کنار این افراد تجربه های بسیاری به دست آورد.

حج پاکان

تله فیلم حج پاکان داستان یک پسربچه را به نمایش گذاشته که قصد دارد آرزوی مادربزرگ پیرش را برآورده کند و او را به زیارت حرم امام رضا ببرد. تله فیلم حج پاکان دومین تجربه سهیلا هادی زاده و دومین همکاری رحیمی و داریوش بابائیان به عنوان تهیه کننده است.

کفش های پاره

فیلم کفش های پاره داستان دختر بچه ای به نام شادی را روایت می کند که رابطه بسیار خوبی با پدربزرگ خود دارد. او از پدر بزرگ درباره مرگ سوال می کند و از او زمان مرگش را می پرسد، پدر بزرگ در جواب این سوال می گوید هر وقت که کفش های او پاره شود زمان مرگ او است.
او بعد از شنیدن این جواب به شدت سعی در مراقبت از کفش ها پدر بزرگ دارد.

اما به طور ناگهان یک روز یک لنگ از کفش های پدربزرگ پاره می شود و ادامه داستان رخ می دهد. سهیلا هادی زاده، جهانبخش سلطانی، الهام رضائی و الهام باقری از جمله بازیگران این فیلم می باشند. این فیلم در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی وحید پاکزاد ساخته شده است.

رشید حرفه ای

سریال رشید حرفه ای به کارگردانی مجید کاشی فروشان در ایام نوروز سال ۱۳۹۳ به روی پخش شبکه خانگی رفت. این سریال داستان رشید و برادرش کیهان را روایت می کند که به خاطر تامین هزینه درمان برادر مریض و کوچکشان و همچنین مشکلات ریز و درشتی که برای آن ها پیش آمده است، دست به دزدی می زنند.

آن ها با وارد شدن به یک باند قاچاق عتیقه با فردی به نام تخشا آشنا می شوند که رئیس یک باند بزرگ است. سهیلا هادی زاده از بازیگران نقش اول زن در این سریال بود و تجربه خوبی با بازی در این سریال به دست آورده است.

ناشناس

تله فیلم ناشناس به کارگردانی حمید بهمنی در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است. سهیلا هادی زاده بعد از ایفای نقش در این فیلم به سریال رشید حرفه ای دعوت شد. فیلم ناشناس سال های دفاع مقدس و داستان زندگی یک جانباز را روایت می کند. بازیگر نقش اصلی این فیلم که موسی نام دارد، می خواهد با دختر دایی خود ازدواج کند.

اما شروع جنگ و مجروح شدن در عملیات سرنوشت و تصمیم او را عوض می کند.

عکس های سهیلا هادی زاده را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های سهیلا هادی زاده را در کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده عکس های سهیلا هادی زاده از بازیگران ایرانی زن مجرد (مطلقه) روش های بسیاری وجود دارد. معمولا عکس های بازیگران را در بسیاری از پلتفرم ها می توان مشاهده کرد. دوربین های بسیاری در سرتا سر جهان برای ثبت و انتشار هر لحظه از زندگی سلبریتی های معروف وجود دارند. سهیلا چهره معروف و کم حاشیه سینما و تلویزیون است.

عکس های او توسط فن پیج هایش از اینستاگرام منتشر می شود. او در اینستاگرام خود عکس های بسیاری منتشر کرده و به محض انتشار هر عکس توسط او فن پیج هایش همان عکس را به اشتراک می گذارند. علاوه بر اینستاگرام عکس های او در بسیاری از سایت های معتبر گوگل وجود دارد.

با وارد کردن نام این بازیگر زیبا در قسمت جستجوگر گوگل تمام عکس های او به همراه بیوگرافی برای شما به نمایش گذاشته می شود. در تلگرام نیز کانال هایی توسط کاربران ایجاد شده است که عکس های هنرمندان و چهره های معروف را به اشتراک می گذارد. عکس سهیلا در این کانال ها قابل مشاهده می باشد.

آدرس پیج اینستاگرام سهیلا هادی زاده چیست؟

همان طور که در قسمت قبل اشاره کرده ایم عکس های سهیلا بیشتر توسط خود او از اینستاگرام منتشر می شود. سهیلا فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد و بیشتر عکس هایش را در کنار دخترش منتشر می کند. به دلیل وجود تعداد زیادی از صفحات طرفداری با نام این بازیگر دسترسی به پیج اصلی او کمی دشوار شده است.

برای به دست آوردن آیدی پیج اصلی خانم هادی زاده می توانید عنوان سهیلا هادی زاده اینستا را در قسمت جستجوگر گوگل وارد کرده و به لینک مستقیم وارد صفحه او شوید. با دنبال کردن صفحه اینستاگرام او تمام عکس ها و محتوا هایی که او به اشتراک می گذارد برای شما نیز قابل مشاهده خواهد بود.

سهیلا هادی زاده حاشیه ای هم داشته است؟

سهیلا هادی زاده حاشیه ای هم داشته است؟

سهیلا هادی زاده از بازیگران پر تجربه و کم حاشیه سینما و تلویزیون ایران است. او علاقه ای به اشتراک گذاشتن تمام زندگی خود در فضای مجازی ندارد و به همین دلیل هم در طول سال های فعالیت خود با هیچ گونه حاشیه ای روبه رو نشده است. او همیشه سعی دارد با رفتار درست خود از حاشیه ها و دوربین های خبری دوری کند.

سهیلا از جمله بازیگرانی است که در این عرصه کم دیده می شود و اطلاعات کمی از زندگی اش در فضای مجازی قرار می دهد. تنها حاشیه ای که در این اواخر برای او به وجود آمده است ماجرای بی حجابی و کشف حجاب برخی از بازیگران می باشد که گویا سهیلا هم جزو این بازیگران بوده است.

برخی از سایت های خبری با انتشار عکس و نوشتن عنوان سهیلا هادی زاده بی حجاب سعی در بال و پر دادن به این ماجرا دارند.

اولین فیلم این بازیگر چه بود؟

سهیلا هادی زاده اولین بار در سریال ساعت فراموشی ایفای نقش کرده است. اولین تجربه بازیگری او در سال ۱۳۸۸ اتفاق افتاد و به گفته این بازیگر بهترین لحظه زندگی اش بوده است. سریال ساعت فراموشی به کارگردانی عباس رنجبر ساخته شده است.

سهیلا در این سریال افتخار همکاری با بازیگرانی همچون: مجید لیاقت، سعید نیک پور، عباس شجاع و ماهانا نریمانی را داشته است. قطعا بازی در کنار این اساتید برای او بسیار لذت بخش بوده است.

این بازیگر کجا زندگی می کند؟

همانطور که در قسمت قبل اشاره کرده ایم خانم هادی زاده به طور دقیق اطلاعاتی از زندگی شخصی خود در فضای مجازی منتشر نمی کند. طبق اطلاعات به دست آمده از برخی سایت ها و خبرگزاری ها، به نظر می رسد او در حال حاضر در تهران اقامت دارد و به همراه دختر خود در یک خانه در محله ولنجک زندگی می کنند.

همسر سهیلا هادی زاده کیست؟

سهیلا هادی زاده در سن ۲۴ سالگی ازدواج کرد و بعد از تولد ۵ سالگی دخترش به دلایلی نامشخص از همسر خود جدا شده است. هیچ گونه اطلاعاتی از سهیلا و همسرش در فضای مجازی قرار نگرفته و خانم هادی زاده هم درباره او هیچ گونه صحبتی نکرده است. او در حال حاضر در کنار دختر خود زندگی می کند و گویا دیگر قصد ازدواج ندارد.

درآمد این بازیگر چقدر است؟

سهیلا به دلیل فعالیت کمی که در عرصه بازیگری دارد، درآمد زیادی هم از این شغل به دست نمی آورد. او علاوه بر بازیگری طراحی لباس انجام می دهد و بیشتر فعالیت هایش در این زمینه است. به طور دقیق اطلاعاتی از درآمد او وجود ندارد، اما به نظر می رسد او از لحاظ مالی هیچ گونه مشکلی ندارد.

سوالات متداول

  1. آیا سهیلا هادی زاده در سگ بند حضور داشته است؟

    گفته می شود پیشنهاد همکاری به او داده شده و اما او به دلایل شخصی این پیشنهاد را رد کرده است.

  2. آیا سهیلا هادی زاده در سریال زخم به عنوان طراح لباس حضور داشته است؟

    گفته می شود سهیلا هادی زاده علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت هایی دارد و در این سریال هم به عنوان طراح حضور داشته است.

  3. سهیلا هادی زاده فرزند دیگری هم دارد؟

    سهیلا هادی زاده فقط یک دختر به نام هستی دارد و فرزند دیگری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید