بیوگرافی یاسمین صبری بازیگر مصری که آبرو ریزی بزرگی به جا گذاشت

یاسمین اشرف صبری از مدل های زن خارجی و بازیگران معروف و محبوب مصری است که در این متن می خواهیم در مورد این بازیگر و حواشی پیش آمده برای آن صحبت کنیم.

یاسمین صبری کیست

یاسمین صبری کیست؟

 یاسمین صبری از زیباترین زن های جهان متولد یک بهمن سال هزار و سیصد و شصت و شش در اسکندریه مصر است که در خانواده ای هفت نفره فرزند سوم می باشد. پدر یاسمین پزشک می باشد و مادر او طراح داخلی است. یاسمین در رشته رسانه از یکی از دانشگاه های اسکندریه فارغ تحصیل شده است و فعالیت خود را در شغلی دیگر آغاز کرد و چند سالی است که برند خود را ثبت کرده است و سپس نمایندگی های بزرگی در کشور های گوناگون را برای خود افتتاح کرد.

شغل یاسمین صبری چیست؟

یاسمین صبری علاقه زیادی به خبرنگاری داشت و برای مدتی کوتاهی این فعالیت را برای شبکه های تلویزیونی ادامه داد ولی در انتها فعالیت خود را در زمینه بازیگری ادامه داد و در مسابقه دختر شایسته شرکت کرد که متاسفانه این مسابقه به دلیل نبود اسپانسر کنسل شد ولی کنسل شدن مسابقه دختر شایسه به نفع یاسمین رقم خورد.

پس از مدتی یکی از شرکت های مدلینگ با یاسمین تماس گرفتند و از او دعوت به همکاری کردند که مدتی کوتاه نیز در عرصه مدلینگ برای شرکت های گوناگونی کار کرد ولی سپس به بازیگری روی آورد و فعالیت خود را در این عرصه ادامه داد. البته توجه کنید که او از مدل های زن معروف است و فعالیت خود در عرصه مدلینگ را قطع نکرده است و هر دو را در کنار یک دیگر ادامه می دهد و حتی برندی به نام جاسمین برای خود ساخته است.

این مدل مصری کجا زندگی می کند؟

یاسمین مدت های زیادی در مصر زندگی کرد و حرفه خود را در زادگاهش ادامه داد. مدتی خبر های گوناگونی از قصد او برای مهاجرت پخش شد که این بازیگر گفت همچنان قصد ماندن در مصر برای زندگی را دارد و اگر قصد مهاجرت داشته باشد حتما اعلام می کند. سپس پس از مدت ها اعلام کرد که قصد سفر به کشور های گوناگون دارد و به سفر کردن علاقه دارد. سپس به لندن رفت و اعلام کرد قصد ماندن در لندن را دارد زیرا نزدیک ترین مکان به قلب آن لندن است و در آنجا ساکن شد. البته همچنان یاسمین سفر های گوناگونی را تجربه می کند که تمامی آن ها را با طرفداران خود به اشتراک می گذارد.

همسر یاسمین صبری

همسر یاسمین صبری کیست؟

احمد ابوهاشیما از تاجران بزرگ و حرفه ای مصری است که قبلا به مدت شش سال با دختری لبنانی زندگی می کرد و سپس در سال دو هزار و هجده جدا شد و اعلام کرد که تصمیم دارد دوباره به زندگی قبلی خود با همسرش بر گردد که پس از تلاش های فروان همسر او قبول نکرد و کاملا از یک دیگر جدا شدند و احمد ابوهاشیما به دنبال زندگی تکی و تجارت برگشت که پس از مدتی با یاسمین آشنا شد.

خود این بازیگر یعنی یاسمین صبری به مدت پنج سال با فردی به نام محمد زندگی کرد که سپس در سال دو هزار و هفده از یک دیگر جدا شدند و تا سال دو هزار و بیست مجرد ماند که سپس در سال دو هزار و بیست یاسمین صبری و احمد ابوهاشیما با یک دیگر آشنا شدند که این آشنایی به ازدواج این دو با یکدیگر ختم شد که باعث شد به عنوان زوج موفق و محبوب در مصر شناخته شوند.2 این زوج در سال دو هزار و بیست و دو به دلایل اختلافاتی برای بزرگتر کردن خانواده خود و تولد بچه از یکدیگر جدا شدند که یاسمین اعلام کرد خودش درخواست طلاق داده است، البته این زوج همچنان با یکدیگر هستند و رابطه ای دوستانه دارند.

عکس های یاسمین صبری

عکس های یاسمین صبری را در کجا مشاهده کنیم؟

اگر قصد دیدن عکس های یاسمین از مدل های عرب را دارید می توانید به راحتی و با جست و جوی نام او یاسمین صبری در اینترنت به عکس های این بازیگر دسترسی پیدا کرده و مشاهده کنید و یا توسط آیدی او در برنامه های اجتماعی به صفحات آن دسترسی پیدا کنید.

شما می توانید به راحتی عکس های این بازیگر را در پیج های طرفدارانش نیز مشاهده کنید، زیرا یاسمین از پر طرفدار ترین بازیگران است و طرفداران زیادی در سراسر دنیا برای خود دارد البته توییتر و فیسبوک و دیگر برنامه های اجتماعی این بازیگر نیز به این آیدی ثبت شده اند که می توانید به راحتی از آن ها نیز بازدید کنید.

آدرس پیج اینستاگرام یاسمین صبری چیست؟

یاسمین صابری دارای صفحات مختلفی در برنامه های اجتماعی است که در آن ها برای خود و طرفدارانش فعالیت می کند. یکی از این شبکه های اجتماعی اینستاگرام است که آیدی یاسمین صابری در اینستاگرام به آدرس @yasmine_sabri است که می توانید به راحتی و جست و جو به صفحه این شخص در اینستاگرام دسترسی پیدا کنید.

شاید جالب باشد بدانید که یاسمین بر خلاف خیلی از بازیگران مطرح که در صفحات مجازی خود فعالیتی ندارد و به ندرت فعالیت می کنند، یاسمین بسیار فعال است و به طرفداران خود احترام می گذارد و حدودا بیست میلیون دنبال کننده برای خود دارد که رقم بالایی است.

این مدل چه حاشیه هایی داشته است؟

آدم های معروف همیشه حواشی زیادی برای خود دارند که از طرفی باعث محبوبیت بیشتر آن ها می شود. از جمله این حواشی بزرگ برای یاسمین ماجرا انگشتر دویست هزار دلاری وی است که در کوتاه ترین مدت ترند اینترنت شد و اما ماجرای این انگشتر چیست؟ در ادامه مطالب به آن می پردازیم.

در ماه های گذشته خبر های گوناگونی پخش شد که نشان می داد طراح اکسسوری یاسمین صبری اعلام کرده است او انگشتری به قیمت پنجاه هزار دلار طراحی کرده است که با الماس خالص است و قیمتی بر حسب دویست هزار دلار دارد و برای یاسمین طراحی شده است. البته یاسمین این خبر را تکذیب کرد و گفت این انگشتر قبلا برای کسی طراحی شده است و به دلیل زیبایی آن درخواست ساخت آن را داده است.

درآمد این مدل مصری چقدر است؟

این مدل مصری دارای درآمد بالا و چشم گیری است که از سمتی باعث موفقیت وی و از سمتی باعث معروفیت وی شده است. البته توجه کنید یاسمین در همان ابتدا در خانواده ای سطح بالا متولد شده است و تا کنون حمایت مالی خانواده را داشته است. پس از شروع بازیگری و مدلینگ این درآمد بیشتر شد که باعث شد از جمله پولدار ترین بازیگران مصری شناخته شود، البته این بازیگر پیش از جدایی از احمد ابوهاشیما نیز ثروت میلیاردی از جمله پول و خانه و ماشین و غیره بدست آورد که به طلاق میلیاردی شهرت یافت.

فیلم های یاسمین صبری

یاسمین صبری در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

این بازیگر در ابتدا وارد عرصه بازیگری شد و پس از مدتی این عرصه را ترک کرد و به مدلینگ روی آورد ولی پس از آشنایی با کارگردانی معروف در ماه رمضان سال دو هزار و سیزده با فیلم گام های شیطان دوباره بازگشت خود به عرصه بازیگری را اعلام کرد.

البته این بازیگر فیلم و سریال های گوناگون زیادی نیز بازی کرده است که ارض النعام، جبل الحلال، شطرنج، طریقی و غیره از جمله فیلم و سریال های این بازیگر بوده است که سریال فرصه تانیه از تازه ترین سریال های اوست که مربوط به سال دو هزار و بیست می شود و نقشی به نام ملک در این فیلم دارد.

آیا این مدل به عنوان زیبا ترین زن جهان شناخته شده است؟

در سال دو هزار و هفده برای اولین بار زنی از مصر نامش در لیست صد زن زیبای جهان جای گرفت که یاسمین صبری نام داشت و باعث شد موقعیت بزرگی برای خود بدست آورد که تا کنون نیز به عنوان تنها زن مصری نامش در این لیست قرار دارد. البته در سال دو هزار و نوزده نیز در کنفرانس توانمندی زنان با حضور وزرای کشور های عربی قاره آفریقا به عنوان چهره موفق و محبوب شرکت کرد و خود را سفیر زنان آفریقا معرفی کرد که باعث محبوبیت بیشتر آن در بین مردم شد و مردم او را بازیگری مردمی اعلام کردند.

سوالات متداول

  1. ماجرای انگشتر دویست هزار دلاری چه بود؟

    انگشتری بود که توسط طراح اکسسوری یاسمین صبری برای کسی دیگر طراحی شده بود و پس به دلیل علاقه یاسمین به این طرح، انگشتر مجدد برای یاسمین طراحی و از الماس ساخته شد.

  2. همسر یاسمین صبری کیست؟

    یاسمین در گذشته همسرانی به نام محمد و احمد ابوهاشیما داشته است که در سال های گوناگون از آن ها جدا شده است و اکنون مجرد است و در لندن زندگی می کند.

  3. یاسمین چگونه دوباره به عرصه بازیگری برگشت؟

    وی پس از سال ها فعالیت در عرصه مدلینگ با کارگردانی مطرح آشنا شد و سپس دوباره با سریالی خاطره انگیز، قدم های شیطان دوباره به عرصه بازیگری برگشت.

دیدگاهتان را بنویسید