بیوگرافی امید قدر برادر کوچک تر رضا پیشرو و علی اوج

همان طور که شما نیز ممکن است تا کنون اسم امید قدر به گوشتان خورده باشد و مانند مخاطبان او به دنبال موزیک ها و همین طور مطالبی در ارتباط با این آرتیست موسیقی کشورمان باشید؛ ما در ارتباط با تحقیقاتی که راجع به زندگی این هنرمند انجام داده ایم، توانستیم تا یک مقاله در ارتباط با بیوگرافی او و همین طور شخصیت‌ هایی که با او همکاری کرده‌ اند تهیه کرده و به حضور شما عرضه کنیم که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

بیوگرافی امید قدر خواننده

موسیقی زیرزمینی ایران

موسیقی زیرزمینی کشورمان در سال های اخیر توانست مسیر تکاملی خود را طی کرده و به سطح جدیدی از کیفیت در ارتباط با موزیک هایی که رپرها و آهنگساز های مختلف می سازند برسد. در واقع این سطح از کیفیت را مدیون تلاش های بی وقفه عده ای از هنرمندان این عرصه هستیم که از همان ابتدای شروع این موسیقی در کشور ما ایران تا کنون همیشه سعی کردند که بهترین کیفیت از کارهای خود را منتشر نمایند و به گوش مخاطب خود برسانند.

در واقع چنین آرتیست هایی برای هواداران و مخاطبان خود ارزش ویژه قائل هستند؛ چرا که ترجیح می دهند تا هواداران آن ها موزیک های با کیفیت و با محتوای خوبی را بشنوند. تا اینکه با ساختن موزیک های بی محتوا و مسخره گوش آن ها را پر نمایند. همین موضوع سبب می شود که همیشه دور چنین آرتیست هایی شلوغ باشد و هواداران بسیار زیادی را داشته باشند که از طریق آنها به کسب درآمد و همینطور انگیزه‌ای بیشتر از قبل برای ادامه دادن مسیر راه خود برسند.

شروع کار قدر رپر حرفه ای رپ فارس

یکی از شخصیت هایی که در ارتباط با موسیقی هایی که می سازد بسیار حساس و وسواسی عمل می کند و باعث شده تا تعداد هواداران او از زمان شروع فعالیت در این عرصه تا کنون افزایش چشمگیری داشته باشد امید قدر می باشد. قطعا او معرف حضور تمامی شما اهالی موسیقی زیرزمینی و مخاطبان این سبک از آهنگ می‌ باشد و سال ها است که در این عرصه فعالیت متداول داشته و موزیک های بسیار زیادی را ساخته و منتشر کرده است. ما قصد داریم تا در یک مقاله بیوگرافی به زندگینامه او پرداخته و از فراز و نشیب‌ های زندگی اش به همراهی برادران او که مانند خودش از سلاطین و همین طور اساطیر موسیقی زیر زمینی ایران می باشند، صحبت کنیم.

بیوگرافی امید قدر خواننده

بیوگرافی امید قدر خواننده

در ارتباط با بیوگرافی امید قدر باید بگویم که او یکی از برادران ناصری می‌ باشد که در واقع توانسته اند تا رپ فارسی را به صورت کاملا انحصاری در دست داشته باشند و خودشان یک تنه با کمک یکدیگر به عنوان یک کارخانه تولید موزیک های با کیفیت و جذاب در مارکت هیپ هاپ کشورمان شناخته می‌ شوند. آن ها با انتشار آهنگ های خود در بین مخاطبان و علاقه مندان به این سبک از موسیقی رپ و هیپ هاپ به راحتی به درجه بالایی از اعتبار و شهرت در بین سایر آرتیست ها رسیده اند.

ما می خواهیم تا در ارتباط با امید قدر که برادر کوچکتر خانواده ناصری می باشد صحبت کنیم و به افتخارات و حرکت‌ هایی که او تا کنون در ارتباط با موسیقی زیرزمینی کشور ما انجام داده است بپردازیم. از آنجایی که این آرتیست خوب کشورمان یک آهنگساز و در واقع بیت ساز فوق العاده حرفه ای می باشد باید بیشتر به بعد بیت سازی و آهنگسازی در موسیقی زیرزمینی ایران اشاره کنیم.

همان طور که قطعاً شما نیز می دانید امید قدر یکی از آهنگساز ها و بیت ساز های فوق حرفه ای رپ و هیپ هاپ به فارسی می باشد که تا کنون موزیک های بسیار زیادی را آهنگسازی کرده و بیت آن ها را ساخته و منتشر کرده است. این موضوع سبب شده تا در بین تعداد زیادی از آرتیست ها و رپر های خوب و پر مخاطب کشورمان معروف شده و کاملاً شناخته شود.

نقش رضا پیشرو در زندگی امید

نقش رضا پیشرو در زندگی امید

امید قدر به خاطر موزیک های به شدت جذابی که ساخته است در عرصه رپ و هیپ هاپ در کشورمان شناخته شده می باشد که البته بیشتر این شهرت را مدیون برادر بزرگش یعنی محمدرضا ناصری آزاد و یا همان رضا پیشرو می باشد که با قدرت فوق العاده ای که در نوشتن اشعار و خواندن موزیک های رپی دارد توانسته تا علاوه بر اینکه خودش به جایگاه بسیار خوبی در رپ فارس دست پیدا کند. بلکه برادرانش را یکی پس از دیگری صاحب نام و جایگاهی در این زمینه نماید که در بین هواداران و همینطور آرتیست های رپ فارسی از احترام و اعتبار بالایی برخوردار باشند.

همان طور که گفتیم امید قدر در واقع برادر کوچک تر رضا پیشرو و همین طور علی اوج می باشد و مانند آن ها متولد تهران بوده و در این شهر بزرگ شده و رشد کرده است. این موضوع سبب شد تا در کنار برادرانش قدم به قدم پیشرفت کنند و به درجات بالایی در ساخت موزیک های رپی و هیپ هاپی برسد. این موضوع باعث شده تا در حال حاضر او به عنوان آهنگ ساز حرفه ای برای موزیک های برادرانش به حساب بیاید و بیشتر همکاری‌ های او با همین دو آرتیست یعنی علی اوج و رضا پیشرو می باشد.

بیوگرافی امید قدر و همسرش

با توجه به تحقیقاتی که ما در ارتباط با زندگی مشترک امید قدر کرده ایم باید بگوییم که در ارتباط با بیوگرافی امید قدر و همسرش هیچگونه اطلاعاتی در دسترس نبوده و تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد که البته این حرکت طبیعی بوده و حتی برادر بزرگتر او یعنی علی اوج نیز ازدواج نکرده و مجرد است.

بيوگرافي امید قدر از زبان خودش

بيوگرافي امید قدر از زبان خودش

با توجه به زندگینامه امید قدر می‌توانیم بگوییم که نام و نام خانوادگی اصلی او امید ناصری آزاد بوده و به عنوان برادر کوچک تر علی اوج و رضا پیشرو شناخته می شود که در ارتباط با نسبت آنها با یکدیگر یعنی اینکه آیا برادر هم هستند و یا نه، در سایت ویکی پدیا به اشتباه اطلاعاتی قرار داده شده بود که در ارتباط با آن ها گفته می‌ شد که این سه تن با هم برادر تنی نبوده و در واقع امید قدر و علی اوج از فرزندان همسر دوم مادر رضا پیشرو می باشد.

اما بعد از مدتی که خود رضا پیشرو در ارتباط با رابطه اش با علی اوج و امید قدر در یک مصاحبه اینستاگرامی شرکت کرده بود به صورت واضح گفت که او با این دو نفر یعنی علی اوج و امید قدر برادر تنی بوده و از یک پدر و مادر متولد شده اند و این موضوع سبب شد تا تمامی حواشی در ارتباط با ناتنی بودن رابطه برادری بین آن ها به پایان برسد و در حال حاضر تمامی اهالی رپ فارسی و همین طور مخاطبان آن ها از رابطه این سه نفر با یکدیگر با خبر می باشند.

در ارتباط با بیوگرافی امید قدر باید بگوییم که او به همراه دو برادر دیگرش در خانه ای در منطقه نظام آباد تهران که به گفته عده زیادی به عنوان یکی از مناطق پر و شور تهران از آن یاد می‌شود زندگی کرده‌اند و به گفته خودشان به علت زندگی در نظام آباد بسیار بیشتر از سایر آرتیست های موجود در رپ فارسی با خیابون آشنا بوده و به قولی خیابانی ترین رپر های کشورمان ایران می باشد و موضوعات بسیار مختلفی را در ارتباط با مضامینی که راجع به آن آهنگ می خوانند دیده اند.

امید قدر به عنوان سومین فرزند خانواده زمانی متولد شد که تقریباً حدود کمتر از یک سال بعد از تولدش پدر خود را از دست داد و در آن زمان رضا پیشرو تنها ۵ سال سن داشت. برادر وسطی آن ها یعنی علی اوج سه ساله بود و در همان سال بود که رضا پیشرو مجبور شد تا برای به دست آوردن درآمد و دادن خرجی خانواده وارد حیطه کار شده و از همان کودکی به دنبال کسب درآمد برای خانواده بوده است.

از آن جایی که زندگی این سه برادر با رپ و هیپ هاپ فارسی گره خورده است آن ها تصمیم گرفتند تا بتوانند که خودشان از پس کارشان بر بیایند و به تنهایی و بدون کمک هیچ غریبه ای در این زمینه به فعالیت بپردازند؛ آهنگ های خود را ساخته خوانده و منتشر کنند.در این کار بسیار هم موفق بودند؛ چرا که در موزیک هایی که می خوانند و منتشر می کنند، رضا پیشرو و علی اوج علاوه بر خوانندگی، اشعار را نیز نوشته و به عنوان ایده پرداز موزیک های خانوادگی شان به حساب می آیند که در کنار برادر کوچکشان یعنی امید قدر که از آهنگ سازهای حرفه ای رپ و هیپ هاپ فارسی است توانسته اند تا موزیک های نابی زیادی را تولید کرده و منتشر کنند.

امید قدر در مسیر دو برادر بزرگ تر

امید قدر در مسیر دو برادر بزرگ تر

در ارتباط با زندگی نامه امید قدر باید این را بدانیم که او بعد از گذراندن این سنین نوجوانی اش علاوه بر اینکه کار می‌ کرد. وی در عرصه موسیقی نیز به شدت فعال بود و با توجه به فعالیت هایی که دو برادر بزرگترش یعنی علی اوج و رضا پیشرو انجام می‌دادند او تصمیم گرفت تا مانند آن ها پا در این عرصه گذاشته و به یک آرتیست تمام عیار رپ فارسی تبدیل شود. اما فرقی که امید قدر با برادرانش داشت در این بود که او قصد داشت تا با ورود به این عرصه در قسمت آهنگسازی و بیت سازی فعالیت داشته باشد و این موضوع در حالی است که برادران او هر دو رپر و خواننده می باشند.

در ارتباط با یکی دیگر از فعالیت های جذاب و خفن امید قدر که در آهنگ سازی او به کار می رود و از او به عنوان یک اسطوره در این کار یاد می‌ شود زدن بیت باکس می باشد که در واقع ساخت موزیک با استفاده از دهن از قدرت تنفس بوده که برای ساختن موزیک به این سبک و در واقع بیت سازی از این طریق شخص باید از تبحر و تمرکز بالایی برخوردار باشد و قدرت زیادی را در ارتباط با هماهنگ ساختن صداهایی که با دهن خود در می آورد داشته باشد. امید قدر به خوبی از پس این موضوع بر آمده و تا کنون کلیپ های بسیار زیادی را از بیت باکس هایی که تا کنون زده است گرفته و منتشر کرده که به شدت مورد توجه هوادارانش قرار گرفته است.

آهنگ های امید قدر

آهنگ های امید قدر

در این قسمت می خواهیم تا به چند موزیک خفنی که امید قدر کار آهنگسازی آن ها را برعهده داشته است اشاره کنیم که امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. یکی از کارهای بسیار جالبی که اخیراً امید قدر ساخته است و فقط به عنوان یک موزیک بی کلام آن را در صفحه اینستاگرام خود به انتشار رسانیده آهنگ بلبشو می باشد که آن را برای استفاده آرتیست های رپ فارسی قرار داده است.

آهنگ جدید امید قدر

به عنوان جدیدترین کار او باید به موزیک جام از علی اوج اشاره کنیم که کار آهنگسازی آن بر عهده امید قدر بوده و ترک جالبی از آب در آمده است که به شدت هم مورد توجه هواداران قرار گرفته و از تعداد پلی بالایی در سایت های مختلف موسیقی برخوردار شده است. توصیه می کنم اگر این آهنگ را نشنیده اید آن را دانلود کرده و گوش کنید و لذت ببرید.

5 آهنگ برتر امید قدر چه هستند؟

امید قدر به صورت حرفه‌ ای تا به این لحظه آهنگ‌ های متعددی منتشر کرده است. این خواننده در انتشار هر اثر از خود دقت و توجه بسیاری را به کار گرفته است. به هر حال هر خواننده برای کسب شهرت نیاز به انتشار چند اثر بسیار خوب و گیرا از خود دارد.

قدر نیز از این قضیه مستثنا نبوده و در آثاری که از او منتشر شده است چند ترک بسیار جذاب مشاهده می‌ کنیم. در ادامه ما را دنبال کنید تا ۵ نمونه از این آثار را خدمتتان معرفی نماییم.

طرد

ترک طرد یکی از ترک‌ های بسیار مشهور قدر می‌ باشد که از زمان انتشارش به کسب شهرت او کمک کرد. هم اکنون می‌ توانید این اثر را با بهترین کیفیت در سایت‌ های اینترنتی جستجو کنید. از این طریق قادر خواهید بود آثار بسیار خوب این خواننده را با بهترین کیفیت دانلود نمایید.

بنام آمدم

زمانی که خوانندگان رپ بخواهند اثری را منتشر کنند نیاز به صرف زمان و دقت و تمرکز بالایی دارند. اثر نام برده نیز به عنوان یکی از بهترین آثار قدر شناخته شد. طبق نظرسنجی‌ ها این اثر در میان ترک‌ های منتشر شده از او رتبه دوم را اخذ کرده است. این به این معنی است که او توانسته با انتشار این اثر طرفداران بسیار زیادی را با خود همراه کند.

معرفی

قبل از آنکه رضا پیشرو و امید قدر در کنار هم به شهرت برسند، امید قدر شهرت چندان زیادی نداشت. رضا پیشرو، خواننده معروف، برای به شهرت رسیدن برادرش تمام تلاش خود را انجام داد. در آخر او موفق شد به کمک برادر بزرگترش شناخته شود و به موفقیت زیادی دست پیدا کند.

این اثر یکی از چندین ترک‌ منتشر شده از این خواننده بوده که آمار دانلود بالایی داشت. این اثر با تلاش خود و برادرش با بهترین کیفیت هم اکنون در سایت های اینترنتی در دسترس است. هم اکنون می‌ توانید با جستجوی نام این اثر آن را با بهترین کیفیت دانلود کنید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کاش

در سال ۲۰۱۶ بود که امید قدر در کنار برادر بزرگترش تصمیم به انتشار اثری به نام کاش گرفت. بعد از آن این اثر به یکی از بهترین آهنگ‌ های این دو خواننده تبدیل شد. هم اکنون با بهترین کیفیت در سایت‌ های اینترنتی قادر به دانلود آن می‌ باشید.

جرواجر

مدتی پیش از آنکه امید قدر به همراه برادرش آهنگ جدیدی را منتشر کنند، آهنگ جرواجر بسیار مشهور گشت و باعث شد بار دیگر نام او بر سر زبان ها بیفتد. این اثر با استقبال بسیار خوبی مواجه شد و بعد از آن توجه زیادی به سوی قدر و برادرش جلب شد.

آیا امید قدر بهترین بیت باکسر ایران است؟

آیا امید قدر بهترین بیت باکسر ایران است؟

اگر بخواهیم با قدرت بگوییم که چه کسی بهترین بیت باکسر ایران است شاید نتوانیم به نتیجه برسیم. به هر حال هر کسی در سبک خودش می‌ تواند بهترین باشد و این یک قانون کلی نیست. به هر حال امید قدر در میان خوانندگانی قرار دارد که بیت باکسرهای حرفه‌ ای شناخته می‌ شوند. بیت باکس نوعی از موسیقی است که با بدن ابراز می‌ شود و اعضای بدن در آن اصل اساسی اند.

هنرمند می‌ تواند با بدن خود اصوات نوآورانه خلق کند و نوع جدیدی از موسیقی را به وجود آورد. برخلاف باور افراد این نوع موسیقی با رشد زیادی همراه بوده و آثار خوبی در این زمینه خلق شده است. هم اکنون می‌ توانید تمام بیت باکس‌ های این خواننده را در چنل یوتیوبی او مشاهده کنید و از آن لذت ببرید.

نه تنها در عرصه بیت باکس که در عرصه موسیقی رپ، این خواننده توانایی زیادی از خود نشان داده است. با مطالعه بیوگرافی او متوجه خواهید شد که در حال حاضر یکی از بهترین بیت باکسرهای حرفه‌ ای می باشد. آینده درخشانی برای این خواننده در بیت باکس پیشبینی شده و بسیاری از افراد به او خوشبین اند.

این حمایت ها به او انگیزه داده که تمام موانع را از سر راه خود بردارد و به تلاشش ادامه دهد. با توجه به بیوگرافی و اطلاعات محدودی که از او منتشر شده او متولد دهه ۷۰ است. امید قدر با وجود سن کمی که دارد موفق شده به شهرت زیادی در بیت باکس دست پیدا کند. یکی از دلایل به شهرت رسیدن او برادر بزرگتر و ناتنی‌ اش رضا پیشرو است که خود از رپران مشهور می‌ باشد.

حاشیه های امید قدر

با توجه به شناختی که ما از خانواده ناصری در رپ فارسی داریم آنها همیشه با یک گروه خاص به نام زدبازی و اعضای آن لج بودند و کل کل های بسیاری داشتند که بیشتر در این کل کل ها رضا پیشرو حضور داشته و کمتر اسمی از امید قدر به میان آمده است.

این رپر تا به امروز آلبومی منتشر نموده است؟

این رپر تا به امروز آلبومی منتشر نموده است؟

فعالیت امید قدر تا به این لحظه چندان جدی دنبال نشده است و شاید مدت زمان کوتاهی است که او به شهرت رسیده و معروف شده است. به همین خاطر زمان و وقت او بیشتر صرف تولید ترک‌ های جدید شده و کمتر به فکر انتشار آلبوم رسمی بوده است. به همین خاطر پیشرو و امید قدر در حال تلاش اند تا به شهرت نسبی برسند تا بتوانند آلبوم جدید و رسمی را منتشر کنند.

با توجه به آنکه موفق به برگزاری کنسرت نشده و حمایت چندانی دریافت نکرده، به سختی می تواند به شهرت دست پیدا کند. از این رو توصیه می‌ کنیم اخبار مربوط به او را به طور جد دنبال کنید تا در صورت انتشار آلبوم جدید به سرعت باخبر شوید. با گوش دادن و شنیدن تمام آثار او می‌ توانید قدم بزرگی در کسب شهرت بیشتر برای این خواننده بردارید.

موزیک ویدیو امید قدر

اگر به چنل یوتیوب این خواننده مراجعه کنید متوجه خواهید شد که فعالیت اصلی او در یوتیوب می‌ باشد. چنل یوتیوبی این خواننده تعداد سابسکرایبر قابل توجهی دارد؛ زیرا فعالیت‌ های او در آنجا بسیار محبوب است.

فعالیت‌ های او در اصل حول محور موضوعات موسیقی می‌ باشد و تمرکز او به طور کامل بر روی موسیقی گذاشته شده است. زمانی که این خواننده را در یوتیوب دنبال کنید می‌ توانید موزیک ویدیو او را در چنل یوتیوبش مشاهده کنید. موزیک ویدیو های او چندان ظاهر نمایشی ندارد و بیشتر موزیک ویدیوهای این خواننده توسط خودش ساخته شده است.

بیشتر بار تولید ویدیوهای این خواننده بر دوش خودش بوده است و هزینه زیادی برای ویدیوهایش در نظر نمی گیرد. به هر حال امید قدر شهرت چندان زیادی ندارد و از نظر موسیقیایی هم شناخته شده نیست. البته به خاطر نسبت فامیلی‌ اش با رضا پیشرو نسبت به گذشته و تا به این لحظه بسیار شناخته شده است.

توصیه می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه فعالیت‌ و خوانندگی او چنل یوتیوبی قدر را دنبال کنید.

این رپر آموزش بیت باکس هم می دهد؟

اگر در چنل یوتیوبی و آپارت این خواننده را دنبال کنید به اطلاعات جالبی دست پیدا می‌ کنید. این خواننده در آپارات و یوتیوب کلیپ‌ هایی از خود منتشر کرده که در آن آموزش بیت باکس می‌ دهد. در چندین کلیپ و ویدیو آموزش بیت باکس توسط این خواننده منتشر شده است. شما با مشاهده این کلیپ‌ ها می‌ توانید این سبک از موسیقی را آموزش ببینید.

او توانایی بسیار زیادی در آموزش و یاد دادن این سبک از موسیقی به طرفدارانش دارد. به قدری که دنبال کنندگان او توانستند با مشاهده کلیپ‌ هایش آموزش‌ های زیادی ببینند و نکات خوبی بیاموزند.

مصاحبه با امید قدر

تا کنون مصاحبه رسمی با این خواننده به دست نرسیده است و منبعی برای کسب اطلاعات از او وجود ندارد. به هرحال بسیاری از مصاحبه‌ هایی که تا کنون از او شده در حد پرسش و پاسخ مختصر بوده است. در رسانه‌ های موسیقی درباره این خواننده حواشی وجود دارد که شاید بسیاری از آن ها نادرست باشد.

دلیل این حواشی این است که او در مصاحبه‌ ای شرکت نکرده که صحت یا کذب بودن این اخبار را تایید کند. او را در فضای مجازی دنبال کنید تا در میان کلیپ‌ های موجود از او به اطلاعات بیشتری دست یابید.

دوست دختر امید قدر کیست؟

بسیاری از طرفداران این خواننده تمایل دارند تا درباره روابط شخصی او بیشتر بدانند. آن ها دوست دارند بدانند که خواننده مورد علاقه‌ شان هم اکنون متاهل یا مجرد است. از این رو در صفحات مجازی او را دنبال کنید تا هر اطلاعاتی که از او منتشر شد به سرعت باخبر شوید.

طبق آخرین اخبار او با دختری به نام رها در رابطه است و ارتباط آنها به خوبی پیش می‌ رود. به طور دقیق درباره روابط عاطفیش جزئیاتی منتشر نشده است و حریم شخص او به طور کامل حفظ شده است‌.

این رپر هم اکنون کجا زندگی می کند؟

این رپر هم اکنون کجا زندگی می کند؟

محل زندگی این خواننده هم اکنون در شهر تهران است و تمام فعالیت‌ های موسیقی او در همین شهر انجام می‌ شود. البته هر از گاهی او همراه با برادرش به کشور ترکیه و به خصوص استانبول سفر می کند. محل زندگی او مدت‌ هاست تغییری نکرده و گمان می‌ کنیم که او تصمیم به مهاجرت ندارد.

بسیاری از خوانندگان رپ ایرانی به خاطر شرایط زندگی در ایران ترجیح می‌ دهند که به کشورهای دیگر مهاجرت کنند. این خواننده نیز از این قضیه مستثنا نیست و اگر بخواهد به طور جدی فعالیت خود را ادامه دهد ممکن است تصمیم دیگری بگیرد. از این رو گمان می‌ کنیم که در اخبار جدید که از او منتشر شود درباره مهاجرت او بشنویم.

توصیه می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر از او حتماً اخبار جدید این خواننده را نیز دنبال کنید.

سوالات متداول

  1. آیا واقعا امید قدر برادر رضا پیشرو می‌ باشد؟

    او به عنوان برادر دوم رضا‌ پیشرو و کوچکترین فرزند خانواده شناخته می شود.

  2. محل سکونت امید قدر در کجاست؟!

    او ساکن و متولد شهر تهران می باشد.

  3. خفن ترین همکاری با برادرانش در کدام موزیک می باشد؟

    موزیک جرقه یکی از سر شناس ترین کار هایی است که این رپر داشته است.

  4. آیا او یک بیت باکسر می باشد؟

    امید قدر بدون شک یکی از بهترین بیت باکسرهای ایرانی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید