خانه رونالدو در عربستان چه امکاناتی دارد؟ تخمین هزینه حدودی این عمارت

کریستیانو رونالدو بازیکن سرشناس فوتبال، در حال حاضر به تیم النصر عربستان ملحق شده است. زمانی که این اتفاق رقم خورد تمام معادلات ذهنی طرفداران رونالدو عوض شد. عربستان به گرمی از او استقبال کرد و یک خانه لوکس با تمامی امکانات در‌ اختیار رونالدو گذاشت. این موضوع جزو افتخارات رونالدو محسوب می شود. زندگی پر فراز و‌ نشیب رونالدو همیشه برای مخاطبین جذاب بوده است، در ادامه قرار است خانه لوکس رونالدو را برای شما معرفی کنیم.

شما کاربران محترم هموراه و با یک کلیک ساده بر روی “ورود به وب سایت” به معتبرترین سایت شرط بندی فوتبال ایرانی دارنده بونوس های ویژه هدایت خواهید شد.

رونمایی از خانه رونالدو در عربستان

رونمایی از خانه رونالدو در عربستان

خانه های لوکس رونالدو همیشه مورد توجه رسانه ها بوده است اما این خانه تفاوت بسیار زیادی با‌ دیگر خانه های رونالدو دارد. پادشاه عربستان برای ساخت خانه کریستین رونالدو سنگ تمام گذاشته است. این خانه یک سوپر مارکت ۱۰۰۰ متری اختصاصی برای خانواده رونالدو دارد. به غیر از سوپر مارکت دو رستوران اختصاصی علاوه بر سر آشپز های بین المللی در این خانه وجود دارد. مسلما تیم النصر عربستان پرداخت چنین هزینه ای را نداشته است و پادشاه عربستان به خاطر علاقه شخصی خود به این ستاره فوتبال او را جذب کرده است. از زمانی که رونالدو به این تیم عربی پیوسته تمامی نگاه ها به سمت عربستان چرخیده است. طبق اخبار احتمالا جام جهانی ۲۰۲۶ در این کشور برگزار می شود. به خاطر رونالدو توریست های زیادی در‌ حال حاضر قصد سفر به عربستان را دارند، و به اقتصاد این کشور کمک می کنند. پادشاه عربستان با جذب رونالدو چندین هدف را در کشور خود نشانه گرفت.

خانه رونالدو در عربستان در کدام شهر است؟

خانه بسیار زیبای رونالدو در شهر‌ ریاض عربستان قرار دارد. این شهر پایتخت کشور عربستان می باشد و‌ به معنی بوستان ها و باغ ها است. اولین و‌قدیمی ترین دانشگاه عربستان در‌ این شهر‌ قرار گرفته است. بهترین و‌ بزرگ ترین برج های عربستان به اسم برج الملکه و برج الفصیلیه در این شهر واقع شده اند. این شهر‌ روی تپه ای از خاک بنا شده است، اما امکانات و برج های ساخته شده در این شهر شما را متعجب می کنند، که چطور وسط یک‌ کویر چنین شهر زیبایی بنا شده است. عربستان آب و هوایی خشک دارد و هیچ جاذبه گردشگری طبیعی در آن وجود ندارد. اما مهندسی و فکر درست باعث شده است که بهترین و مجلل ترین موزه ها در این شهر ساخته بشوند. دریاچه های مصنوعی و باغ وحشی پانصد هزار متری با تمامی گونه های حیوانات، قصر‌ های گلی باستانی فقط یک تعداد کمی از جاذبه های گردشگری‌ این شهر زیبا می باشند. نکته جالب این است که این باغ وحش به خاطر این که به پادشاه عربستان حیوان زیاد کادو‌ می دادند ساخته شده است.

خانه رونالدو در عربستان چه امکاناتی دارد؟

خانه رونالدو در عربستان چه امکاناتی دارد؟

این خانه از تمامی خانه های لوکس رونالدو امکانات بیشتری دارد. زمین تمامی تیم های ورزشی در‌ این خانه قرار دارد. آشپزخانه خصوصی همراه با مکان های تفریحی و مراکز خرید از‌ دیگر جاذبه و امکانات این خانه زیبا می باشند. در‌ ادامه تمامی امکانات خاص این خانه را برای شما لیست کرده ایم و به ترتیب هر کدام را برای شما توضیح می دهیم.

زمین فوتبال

تمرین فوتبال برای رونالدو از حیاتی ترین کار های روزمره او می باشد. و این خانه جدید دو زمین فوتبال متفاوت دارد. یکی از زمین های فوتبال سر پوشیده و با چمن مصنوعی عالی همراه با وسایل بدنسازی می باشد. زمین فوتبال دیگر در یک محوطه باز قرار دارد.

استخر سرپوشیده

خانه رونالدو که از لوکس ترین خانه های شهر ریاض می باشد، دارای ۴ استخر سرپوشیده همراه با سونا و جکوزی می باشد. هر چهار استخر با استاندارد های جهانی ورزشی شنا ساخته شده اند.

زمین تنیس

این خانه چهار زمین تنیس مجزا از همدیگر دارد. دو زمین تنیس سرپوشیده و داخل ویلا قرار دارند، دو زمین تنیس دیگر در محوطه باز واقع شده و برای هر کدام از بچه های رونالدو برای زمین تنیس یک مربی تعیین شده است.

سالن بسکتبال

رونالدو عاشق ورزش کردن است، به همین دلیل این خانه یک سالن بسکتبال سرپوشیده همراه با بهترین تهویه ها دارد. تا رونالدو و تمامی فرزندان او به راحتی بتوانند ورزش کنند.

سالن بدنسازی

سالن بدنسازی یکی از مهم ترین بخش های این خانه می باشد،‌ که کریستیانو رونالدو بر روی آن حساسیت زیادی دارد. به همین علت یک سالن بزرگ با بهترین تجهیزات در اختیار رونالدو قرار گرفته است.

مرکز خرید خصوصی

برای افراد معروف قدم زدن در اماکن عمومی بسیار سخت می باشد، تیم النصر عربستان برای راحتی رونالدو یک مرکز خرید اختصاصی با چندین پرسنل فروش و همینطور یک سوپر مارکت بزرگ در یک خانه قرار داده است. دیگر برای خرید نیازی نیست به بیرون خانه مراجعه کنند.

سینما اختصاصی

یک سینما اختصاصی با ۲۰ صندلی در این خانه قرار گرفته است. البته در کنار این سینما یک کافه کوچک هم قرار دارد، تا در صورت استفاده از سینما بتوانند از افراد پذیرایی کنند.

استخر رو باز

علاوه بر استخر های سرپوشیده این خانه چهار استخر رو باز دارد. یکی از این استخر ها بر اساس استاندارد های المپیک ساخته شده است.

پیست دو و میدانی

دو و میدانی یک ورزش مهم هوازی برای بازی فوتبال می باشد. همانطور که می دانید فرزند ارشد رونالدو تمرینات سختی در این زمینه دارد، تا در آینده یک فوق ستاره فوتبال بشود. به همین علت یک پیست دو و میدانی در این خانه قرار گرفته است.

عکس خانه رونالدو در عربستان را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس خانه رونالدو در عربستان را در کجا مشاهده کنیم؟

ما سعی کرده ایم تصاویری از‌ خانه شگفت انگیز رونالدو در عربستان را برای شما در این سایت قرار‌ بدهیم. اما تنها این تعداد عکس ها نمی توانند به طور کامل زیبایی خانه رونالدو را به شما نشان بدهند. اگر‌ به دنبال تصاویر بیشتری از این خانه لوکس هستید لاز‌م است که در‌ صفحات مجازی مثل اینستاگرام یا یوتیوب درباره این خانه سرچ کنید. اصولا رونالدو و‌ جورجیانا فعالیت زیادی در صفحات مجازی‌ ندارد و همیشه یک حریم خصوصی را برای خود حفظ‌ می کنند. اگر صفحات این‌ دو شخص را فالوور داشته باشید متوجه خواهید شد که هیچ عکسی از‌ از خانه خود در عربستان را در اینستاگرام نگذاشته اند. افرادی که برای این اشخاص کار‌ می‌ کنند تصاویری از خانه منتشر کرده اند. البته یک فیلم کوتاه ۱۵ ثانیه ای هم از این خانه لوکس در آپارات منتشر شده است.

ارزش خانه رونالدو در عربستان چقدر است؟

رونالدو ابر ستاره فوتبال پرتغال که دارنده پنج توپ طلای جهان می باشد به تازگی معارفه او در تیم النصر عربستان انجام شد، برای زندگی به شهر ریاض مهاجرت کرده است. رونالدو که برای بازی در این تیم مبلغ ۲۰۰ میلیون‌ یورو در ماه دریافت می کند، او با این مبلغ گران ترین بازیکن سال ۲۰۲۲ شده است. زمان قرارداد با باشگاه النصر از طرف پادشاه عربستان یک خانه لوکسی به او اهدا شده است تا در طی این دو سال در این خانه مجلل زندگی کند. یک تیم کامل امنیتی ۲۴ ساعته وظیفه حفاظت از رونالدو و خانه لاکچری او را دارند. علاوه بر تیم امنیتی، پنج ماشین لوکس در پارکینگ این خانه برای جا به جایی رونالدو و خانواده او پارک شده است. ارزش تقریبی این خانه حدود ۱۲ میلیون پوند می باشد. البته لازم به ذکر است که این خانه برای اقامت او‌ در طی دو سال به او اهدا شده است و بعد از دو سال با اتمام قرارداد رونالدو باید این خانه را ترک کند.

آیا خانه رونالدو در عربستان به طور کامل به وی اهدا شده است؟

کثر افراد فکر می کنند این خانه یک هدیه از طرف پادشاه عربستان به ستاره فوتبال جهان می باشد. اما این تصور اشتباه است و این خانه تنها محل اقامت کریستیانو رونالدو می باشد. طبق قراردادی که رونالدو با تیم النصر عربستان بسته است او باید به مدت دو سال در این تیم بازی کند. در طی این دو سال رونالدو قرار است در این خانه لوکس در شهر ریاض اقامت داشته باشد. این خانه که اختصاصی برای این ستاره فوتبال ساخته شده است، ممکن است بعد از اتمام قرارداد دو ساله، محل اقامت بازیکنی دیگر باشد.

عکس خانه رونالدو در عربستان را در کجا مشاهده کنیم؟

کلیپ خانه رونالدو در عربستان را در کجا مشاهده کنیم؟

به تازگی کلیپی در اینستاگرام منتشر شده است که سر و صدای زیادی به پا کرده است. این کلیپ تمامی امکانات لوکس و لاکچری خانه رونالدو را به طور کامل نشان می دهد. این کلیپ با یک گوشی موبایل ضبط شده است و هنوز هویت شخص منتشر کننده معلوم نشده است. در این کلیپ ابتدا محوطه باز خانه رونالدو در عربستان نمایش داده می شود. این محوطه به قدری بزرگ است که ابتدا و انتهای آن اصلا مشخص نیست. بعد از آن به سراغ سالن بدنسازی رفته که این خانه در سه سالن بدنسازی با وسایل پیشرفته دارد. سالن و زمین تنیس، استخر های سرپوشیده و رو باز، دو زمین فوتبال تمامی این امکانات درون این کلیپ نمایش داده شده است. شما کلیپ خانه لاکچری رونالدو در عربستان را می توانید درون تمامی صفحات مجازی از جمله اینستاگرام مشاهده کنید. در آپارات هم این ویدیو به اشتراک گذاشته شده است.

خانه موقت رونالدو در عربستان کجا بود؟

کریستیانو رونالدو به مدت سه روز در یکی از اتاق های قصر پادشاهی عربستان ساکن بود. در طی این مدت او منتظر بود که محل اقامت جدید او آماده بشود. برج جده یکی از هتل های چهار فصل کشور عربستان می باشد. دو طبقه از این هتل همراه با ۷۴ اتاق در اختیار رونالدو و همسرش جورجیانا قرار گرفته بود. این زوج همراه تیم خود در هتل به مدت سه روز اقامت داشتند، که خرج و هزینه اقامت آن ها از سی هزار دلار فراتر رفت.

سوالات متداول

  1. رونالدو به مدت چند سال در عربستان اقامت دارد؟

    قرارداد رونالدو با تیم النصر عربستان به مدت دو سال می باشد.

  2. مبلغ قرارداد رونالدو با تیم النصر عربستان چقدر می باشد؟

    او برای هر سال مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو دریافت می کند.

  3. آیا کارکنان حق گرفتن سلفی از رونالدو را دارند؟

    به کارکنان تاکید شده است هیچ گونه عکس و فیلمی از رونالدو گرفته نشود.

  4. خانه رونالدو در عربستان دارای چه امکاناتی است؟

    خانه رونالدو در عربستان دارای امکانات فراوانی است که در متن به آن ها اشاره کرده ایم.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید