ملیکا تهامی کیست؟ بررسی رابطه او با علی یاسینی و امیر حسین نام دار

بلاگرهای زیادی فعالیت دارند که امروز درباره ملیکا تهامی صحبت می کنیم. او یکی از سلبریتی های اینستاگرام و فعالان در حوزه مد و فشن است و طرفداران خاص خود را پیدا کرد و روز به روز بیش از پیش به طرفداران او افزوده می شود. او از روابط خود زیاد در پیج اینستاگرامی اش صحبت می کند و حواشی زیادی برای خود می سازد.

میلکا تهامی کیست؟

میلکا تهامی کیست؟

ملیکا تهامی یکی دیگر از بلاگرهای ایرانی و مدلینگهای اینستاگرامی و فضای مجازی است. او متولد 6 دی سال 1375هجری خورشیدی است و در تهران متولد شده است. ملیکه تهامی در رشته طراحی لباس تحصیل کرده و مدرک لیسانس خود را اخذ نموده است. او از فضای مجازی بعنوان مدل آرایشی شروع به فعالیت کرد حالا ملیکا عکاس، نویسنده و کافی شاپ دار می باشد. ملیکا تهامی قبل از عمل طرفداران زیادی نداشت. مدتی بعد از عمل بینی اش مورد توجه الناز گلرخ قرار گرفت و مدل ارایشی الناز شد. سپس کم کم در فضای مجازی دیده شد و با انتشار عکس های خود به عنوان مدلینگ ارایشی به شهرت رسید.

نام ملیکا تهامی بیشتر با جریان های ساختگی عشق و عاشقی سر زبان ها افتاد، ارتباط عاشقانه او و پیگیری داستان وار زندگی اش توسط مردم شهرت او را به صورت غیر نرمالی افزایش داد. ملیکا تهامی در دبیرستان رشته گرافیک را خوانده و در کنار تحصیلش بسیار به عکاسی علاقه مند شد و عکاسی را در این دوره شروع کرد. به همین دلیل به سمت مدل شدن و آموزش میکاپ روانه شد و حالا کلاس های آرایشی خود را به صورت مجازی در فضای مجازی منتشر می کند.

ملیکا تهامی فعال علاوه بر دیگر فعالبت هایش ،نویسندگی را هم دنبال می کند. الارغم اینکه علاقه ای به خواندن کتاب ندارد؛ اما می گوید نوشتن را دوست دارد و سال 1396 هجری شمسی وقتی 21 ساله بوده یک رمان بنام الف تا الف نوشته و به چاپ رسانده است.

دوست پسر های ملیکا تهامی

دوست پسرهای ملیکا تهامی

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید یکی از مهم‌ ترین دلایلی که ملیکا توانست در مدت زمان کوتاهی در اینستاگرام شناخته شده و معروف شود و فالووران زیادی را به دست آورد علنی کردن روابط شخصی‌ اش بوده است.

ملیکا در اوایلی که در اینستاگرام فعالیت خود را شروع کرده بود، هر چند وقت یکبار با شخصی وارد رابطه می‌ شد و رابطه‌ اش را به صورت کامل در فضای مجازی علنی می‌ کرد. این موضوع باعث کنجکاوی کاربران اینستاگرام شده بود و به همین دلیل او را در صفحه شخصی‌ اش دنبال می کردند.

البته ناگفته نماند که دوست پسرهای متعدد ملیکا و روابط باز او با پسران باعث شده بود تا او مورد انتقاد خیلی از کاربران فضای مجازی قرار گیرد. خیلی از کاربران در این باره بیان کرده بودند که او عامل بدآموزی برای هم سن و سال‌ هایش و هم چنین نوجوانان است.

حال این موضوع را هم باید افزود که ملیکا تا به اکنون با خیلی از افراد معروف همچون خوانندگان، بلاگر ها، مدل‌ ها و یا حتی افراد ثروتمند در رابطه بوده است که تمام روابط شخصی‌ اش را نیز در فضای مجازی علنی کرده است.

خیلی از کاربران در رابطه با دوست پسرهای ملیکا این گونه بیان کرده اند که او با توجه به این که اخلاق ندارد، به همین دلیل دوست پسرهایش پس از مدتی از او جدا می‌ شوند و کات می‌ کنند. اما در این میان برخی از کاربران دیگر بر این باورند که ملیکا برای جلب توجه و افزایش فالوور هر چند وقت یک بار دوست پسرانش را عوض می‌ کند.

این بلاگر هم اکنون کجا زندگی می کند؟

مدتی است که شایعاتی در رابطه با این که ملیکا تهامی به خارج از کشور مهاجرت کرده است در فضای مجازی همچنون اینستاگرام منتشر شده است. اما با این حال بهتر است بدانید ملیکا تا به اکنون بارها بیان کرده است که مهاجرت نمی‌ کند و فعلاً تمایلی برای مهاجرت ندارد.

هم چنین او بیان کرده است که نفس نمی‌ تواند از کشور خارج شود و پدرش او را ممنوع الخروج کرده است. به همین دلیل نمی‌ تواند فعلاً مهاجرت کند. هم چنین تمایل دارد تا در کنار خانواده و عزیزانش به فعالیت‌ های خود بپردازد. در حال حاضر ملیکا ساکن تهران می‌ باشد و در تهران به فعالیت‌ های خود می پردازد.

ملیکه تهامی و خالکوبی هایش

ملیکا تهامی روی یکی از دست های خود شعری را تتو کرده که نویسنده آن آقای کاظم بهمنی است.

منم آن شيخ سيه روز كه در آخر عمر لای موهای تو گم كرد خداوندش را، تو همانی که دلم لک زده لبخندش را، آنکه هرگز نتوان یافت همانندش را، مادرم بعد تو هی حال مرا می پرسد، مادرم تاب ندارد غم فرزندش را که این جمله بسیار تاثیر گذار می باشد.

داستان حاملگی ملیکا تهامی چه بود؟

داستان حاملگی ملیکا تهامی چه بود؟

ملیکا مدت‌ ها قبل طبق گفته‌ هایش عاشق شخصی بوده است و عشق نافرجام داشته است. حال خیلی از کاربران در این باره بیان کرده اند که او عاشق علی یاسینی بوده است.

به هر حال برخی از منابع خبری در این باره بیان کرده اند که این دو شخصیت معروف مدتی را با هم در رابطه بودند که در این رابطه ملیکا باردار می‌ شود. حال از آن جایی که علی یاسینی به ملیکا توصیه کرده است که فرزندش را به دنیا نیاورد و آمادگی پدر شدن را ندارد. اما ملیکا فرزندش را بدنیا می آورد و به این گونه آن ها از یکدیگر جدا می شوند و در حال حاضر ملیکا فرزندش را به تنهایی بزرگ می کند.

بررسی علایق ملیکا تهامی

ملیکا می گوید که زیاد فوتبالی نیست ولی طرفدار تیم پرسپولیس است. رنگ های آبی و طوسی را دوست دارد و زیاد این دو رنگ را برای تم هایش انتخاب می کند. او عاشق غذا درست کردن است ولی فقط دوست دارد برای افرادی که دوسشان دارد غذا بپزد؛ زیرا معتقد است که غذا پختن نوعی عشق است و آدم با پختن غذا علاقه اش را نشان می دهد.

یک تیر و دو نشان ملیکا با افزایش فالوورها

با به راه انداختن اینستاگرام ملیکا تهامی و افزایش فالورهایش هم به شهرت بیشتری رسید و هم کافی شاپ جدیدی افتتاح کرد. خانم تهامی الان نزدیک به 1میلیون فالور دارد و مشتری های زیادی را جذب می کند. یکی از عللی که باعث شد ملیکا تهامی بیشتر از دیگر بلاگرها دیده شود، عمل بینی او بوده است که موافقان و منتقدان خود را نیز داشته است. الناز گلرخ یکی از موافقان عمل های زیبایی ملیکا است. ملیکا تهامی و دوس پسرهایش یکی دیگر از علل مشهور شدن او بود.

ملیکا تهامی و علی یاسینی

رابطه ملیکا تهامی و علی یاسینی

ملیکا با انتشار دابسمش هایش در فضای مجازی با آهنگ های علی یاسینی، علاقه خود را به این خواننده معروف نشان داده است. یکی دیگر از این شایعات که همه را مبهوت کرد خبر رابطه داشتن علی یاسینی با ملیکا تهامی بود. ملیکا تهامی در کنسرت علی یاسینی بیشتر سر زبان ها افتاد.

امین فردین در برنامه پشت پرده، صحبت و یا شایعه جدیدی در مورد رابطه نامشروع علی یاسینی خواننده پاپ با خانم ملیکا تهامی یکی از چهره های شاخ اینستاگرام صحبتی کرد. او گفت که این دو فرد تقریبا از سال 1395 با یکدیگر ارتباط دارند و حاصل این رابطه یک بچه 4 ماهه است که علی یاسینی آن را به گردن نمی گیرد. گفتنی است بچه این دو، در ماه آبان سال 98 به دنیا آمده و اسم بچه نیز با حرف ن آغاز میشه و بخاطر روحیه این بچه اسم آن را کامل منتشر نکرده اند! ملیکا تهامی و فرزندش باهم زندگی می کنند.

نکته قابل توجه این است که به گفته های آقای امین فردین، قبل از پخش این برنامه از طرف علی یاسینی با امین تماس گرفته شده که این ویدیوها را پخش نکنند و افشاگری نکنند. این مشخص نیست که این مورد درست می باشد یا فقط شایعه امین فردین برای جذب مخاطب برنامه اش است. در ادامه صحبت هایش می گوید که خانواده علی یاسینی به خانواده ملیکا تهامی زنگ می زنند و می گویند که بچه را بدید به یکی دیگه برود.

ازدواج ملیکا تهامی و امیر حسین نامدار واقعیت دارد؟

ازدواج ملیکا تهامی و امیر حسین نامدار واقعیت دارد؟

چندین سال پیش ،ملیکا با آقای امیر حسین نامدار که ایشان نیز یکی از مدلینگ های ایرانی است ازدواج کرده است و پس از مدتی از یکدیگر جدا شده اند .اما با توجه به اینکه زندگی بیشتر بلاگرهای ایرانی زیر بار شایعات زیادی قرار دارد. شایعات دیگری نیز برای علت طلاق این دو منتشر شده است. یکی از این شایعات ارتباط داشتن همزمان خانم تهامی با اقای امیرحسین نامدار و علی یاسینی است. ملیکا تمام شایعات درباره رابطه با علی یاسینی را تکذیب کرده است.

خانم تهامی و تبلیغات برندهای مختلف

ملیکا برای برندهای به خصوص و مهمی تبلیغات می کند و به عنوان مدل آرایشی و مدل مانتو و لباس و .. فعالیت دارد. علاوه بر این ها ملیکا تبلیغات فراوانی برای کافی شاپ خود می کند و مردم برای دیدن ملیکا زیاد به این کافی شاپ می روند. البته ملیکا پس از انتشار خبر بچه او و علی یاسینی برای مدتی پیجش را دی اکتیو کرد. سپس به فالوورهایش گفت تا فیلمی که درباره رابطه این دو پخش شده را ریپورت کنند.

ملیکا تهامی و عرفان براتی

ملیکا تهامی و عرفان براتی

عرفان براتی دوست پسر جدید ملیکا تهامی است و این دو زمانی که با یکدیگر وارد رابطه شدند و رابطه‌ شان را علنی کردند، این موضوع با حاشیه‌ های بسیار زیادی رو به رو شد و مورد تعجب خیلی از کاربران اینستاگرام گردید. عرفان و ملیکا هر دو از شخصیت‌ های معروف اینستاگرام هستند که دنبال کنندگان بسیار زیادی هم در این شبکه اجتماعی دارند.

در پیرامون رابطه ملیکا و عرفان فراز و نشیب‌ های بسیار زیادی مشاهده می‌ شود، چرا که آن ها هر چند وقت یک بار قهر و آشتی می‌ کنند. البته ناگفته نماند که مدتی قبل دعوای شدیدی بین ملیکا و عرفان به وجود آمد تا جایی که آن ها به صورت جدی از یکدیگر جدا شدند. حال خیلی از کاربران در این باره بیان کردند که به نظر نمی‌ رسد که دیگر ملیکا و عرفان بهم برگردند.

ملیکا تهامی و دخترش

ملیکا تهامی تا به اکنون ازدواج نکرده است، اما یک فرزند دختر به نام نفس دارد. به همین دلیل می‌ توان این گونه بیان کرد که او یک مادر مجرد است. بهتر است بدانید ملیکا از زمانی که فرزندش به دنیا آمده است، تصویر و یا کلیپی از او را در فضای مجازی منتشر نکرده است.

او در این باره بیان کرده است که نمی‌ خواهم همانند خیلی از بلاگرهای دیگر از فرزندم سوء استفاده کنم و تصاویر فرزندم را برای جذب فالوور و لایک و کامنت بیشتر در فضای مجازی منتشر کنم. او شاید تمایل نداشته باشد تا در بزرگسالی در فضای مجازی به صورت عمومی فعالیت کند، به همین دلیل من به فرزندم احترام می‌ گذارم.

البته خیلی از کاربران در این باره بیان کرده اند زمانی که ملیکا موضوع دیگری برای حاشیه‌ سازی نداشته باشد، قطعاً تصاویر فرزندش را منتشر می‌ کند تا به این گونه بتواند برای بار دیگر در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد و به میزان فالوورانش بی افزاید.

یوتیوب ملیکا تهامی

یوتیوب ملیکا تهامی

جالب است بدانید این روزها اکثر سلبریتی‌ های اینستاگرام و بلاگرها در شبکه یوتیوب هم فعالیت گسترده‌ ای انجام می‌ دهند که این موضوع شامل ملیکا تهامی نیز می‌ باشد.

یوتیوب یک شبکه اجتماعی محبوب و کاربردی است که با توجه به این که آپشن‌ های متعددی را در اختیار کاربرانش قرار داده است و هم چنین به ازای بازدید ویدیوهای کاربرانش به آن ها مبلغی را پرداخت می‌ کند. به همین دلیل این روزها مورد استقبال خیلی از مردم به ویژه بلاگرها قرار گرفته است.

ملیکا مدتی قبل یک چنل در یوتیوب برای خود راه‌ اندازی کرد و پس از آن او ویدیوهای خود که شامل ولاگ، ویدیوهای سوال و پاسخ، چالش و برخی دیگر از ویدیوهای سرگرمی‌ اش را با کیفیت بالا در چنل یوتیوب خود آپلود می‌ کند. ویدیوهایی که ملیکا تا به اکنون در چنل یوتیوب خود منتشر کرده است، مورد استقبال خیلی از کاربران یوتیوب قرار گرفته و از بازدید خوبی هم برخوردار شده است. به همین دلیل ملیکا توانسته از طریق یوتیوب یک منبع درآمد خوب برای خود به وجود آورد و به دلار درآمدزایی می‌ کند.

حال برای پیدا کردن آدرس چنل یوتیوب ملیکا کافی است تا نام او را به طور کامل در قسمت سرچ یوتیوب جستجو نمایید تا چنل او برای شما نمایش یابد. شما با سابسکرایب کردن چنل یوتیوب ملیکا و هم چنین فعال کردن زنگوله می‌ توانید هر زمانی که او ویدیویی را در چنل یوتیوب خود آپلود کرد آن را با کیفیت بسیار بالا مشاهده نمایید.

صمیمی ترین دوست های ملیکا تهامی چه کسانی هستند؟

ملیکا تهامی فردی بسیار اجتماعی است که تمایل دارد تا در طول روز با دوستانش در رفت و آمد باشد و از تنهایی خوشش نمی‌ آید. این موضوع باعث شده است تا به اکنون دوست‌ های بسیار زیادی داشته باشد.

البته ناگفته نماند با توجه به این که او اخلاق خاص و منحصر به فردی دارد. به همین دلیل تا به اکنون با خیلی از دوستانش قطع رابطه کرده است و در حال حاضر دوستان بسیار محدودی دارد.

البته طبق گفته‌ هایش او برای همه از خودش گذشته است، اما دستش نمک ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفته تا در انتخاب دوستانش محتاط‌ تر باشد. اما با این حال خیلی از کاربران فضای مجازی برای این باورند که ملیکا به دلیل نداشتن اخلاق درست و حسابی دوستانش را از دست داده است.

با این حال می‌ توان این گونه بیان کرد که در حال حاضر دوست صمیمی ملیکا یکی از بلاگرهای معروف ایران به نام مهگل می‌ باشد. البته خیلی از کاربران بر این باورند که او با مهگل هم بر سر موضوعات مسخره کات می‌ کند.

البته مدتی قبل ملیکا و مهگل جشن یک سالگی دوستی‌ شان را گرفتند و حتی برای این جشن مهمان دعوت کردند و کیک گرفتند.

دعوای ملیکا تهامی و آنیتا خواننده پاپ

دوستی آنیتا و ملیکا تهامی به زمانی برمی‌ گردد که آنیتا هنوز به شهرت نرسیده بود و طبق گفته‌ های ملیکا آن ها در یک پارک با هم آشنا شده اند. حال ناگفته نماند که مدتی قبل ملیکا برای تولد آنیتا به ترکیه سفر کرده بود، اما در این سفر درگیری‌ هایی بین آن ها به وجود می‌ آید و به همین دلیل آنیتا و ملیکا با هم قهر می‌ کنند. بیان شده است که دلیل قهر آنیتا و ملیکا حمایت نکردن و تنها گذاشتن ملیکا توسط آنیتا در شرایط سخت او در ترکیه بوده است.

درگیری این فرد با امین فردین

درگیری ملیکا تهامی با امین فردین

امین فردین یکی از پاپاراتزی‌ های اینترنتی است که هر چند وقت یکبار به افشاگری بلاگرهای معروف می‌ پردازد. حال او مدتی قبل به افشاگری در رابطه با ملیکا تهامی پرداخت که این موضوع باعث عصبانیت ملیکا شد و ملیکا به این افشاگری واکنش نشان داد.

ملیکا از طریق صفحه شخصی خود در اینستاگرام در رابطه با امین فردین غیرمستقیم بیان کرد که این شخص تنها برای جلب توجه و بالا بردن فالوورانش از طریق نام او به دروغ هر صحبتی را در صفحه شخصی اش بیان کرده است.

سوالات متداول

  1. در حال حاضر تهامی مجرد یا متاهل است؟

    ملیکا تهامی مجرم می باشد؛ با این حال یک دختر به نام نفس دارد.

  2. ملیکا متولد چه سالی است؟

    او متولد سال 1375 هجری خورشیدی می باشد.

  3. درباره ماجرای ازدواج ملیکا تهامی چه می دانید؟

    ملیکا چهره محبوب اینستاگرام تا الان ازدواج نکرده است و همسری نداشته و مجرد می باشد. او رابطه مخفی نامشروع عاشقانه ای در سال ۱۳۹۵ با علی یاسینی برقرار کرده بود.

  4. ماجرای عمل بینی عجیب ملیکا چه بود؟

    ملیکا بعد اینکه بینی خود را عمل کرد قیافه عجیبی پیدا کرد و مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار گرفت و توانست به عنوان مدل آریش الناز گلرخ پذیرفته و با او همکاری کند.

  5. علت جدایی امیر حسین نام دار و ملیکا تهامی چه بود؟

    اطلاعات دقیقی در دست نمی باشد.

  6. پدر دختر ملیکا تهامی کلیست؟

    به نظر می رسد پدرس نفس علی یاسینی خواننده پاپ کشور می باشد. البته این خبر توسط امین فردین افشا شده است. به گفته او علی یاسینی بچه را گردن نمی گیرد.

4.2/5 – (10 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید