بیوگرافی بهناز نازی به همراه حواشی داغ این بازیگر معروف

معرفی آن دسته از بازیگرانی که در طول فیلم استعداد و توانایی های خود را به رخ مردم کشیده اند همواره مورد توجه و علاقه بسیاری از افراد بوده است. بهناز نازی یکی از سلبریتی های معروف ایران است این بازیگر های زن ایرانی است که با ایفای نقش در تئاتر، سینما و تلوزیون توانسته است مورد توجه مخاطبان قرار گیرد و به عنوان یکی از بازیگران محبوب و پر طرفدار شناخته شود.

با مشاهده آثار این بازیگر می توان به استعداد و خلاقیت او در نقش های گوناگون و متنوع پی برد. یکی از این نقش های پر طرفدار هنرنمایی او در نقش ننه آشوب در فیلم سریالی جیران بود که توانست شهرت و محبوبیت او را در میان مردم دو چندان کند. در ادامه به معرفی بیشتر این هنرمند و فعالیت های هنری او خواهیم پرداخت.

بیوگرافی بهناز نازی

بیوگرافی بهناز نازی

بهناز نازی یکی از بی حیا ترین بازیگران زن ایرانی است که تا به امروز در فیلم و سریال های متعددی ایفای نقش کرده است. این خانم بازیگر در دوازدهم دی ماه هزار و سیصد و چهل و شش و در شهر تهران متولد شده است. او در خانواده ای پر جمعیت چشم به جهان گشوده است و هشتمین فرزند و آخرین فرزند خانواده نیز می باشد.

او از همان کودکی علاقه بسیار زیادی به حرفه بازیگری داشت به همین منظور از سال 1374 و در سن بیست و هشت سالگی فعالیت خود را در این عرصه با نقش آفرینی در تئاتر آغاز کرد. نمایش گمسار به کارگردانی شهرام کرمی نخستین حضور او در صحنه تئاتر است.

پس از آن مادرم گیسو ساخته سیامک شایقی اولین تجربه حضور او در سینما بوده است و سریال سفر به چزابه به کارگردانی رسول ملاقلی پور نیز نخستین ورود او به قاب تلوزیون بود. البته برخی از افراد بر این باورند که او فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم خیابان چهل و یکم آغاز کرده است و اولین تجربه او در تلوزیون سریال در مسیر زاینده رود بوده است.

بهناز نازی علاوه بر این که به عنوان هنرپیشه فعالیت دارد طراح صحنه و لباس هم می باشد. خانم نازی مدرک کارشناسی طراحی صحنه و لباس را از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت کرده است.

او علاوه بر آن که استعداد و هنر خود را در هنرپیشگی به خوبی نمایش داده است در حرفه طراحی هم به خوبی عمل کرده است. چرا که توانست سیمرغ بلورین بهترین طراح صحنه و لباس را در جشنواره فیلم فجر سال 1377 برای حضور در فیلم هیوا از آن خود کند.

این خانم بازیگر در دو دهه اخیر بیشتر فعالیت خود را در صحنه تئاتر گذرانده است اما چندی پیش در سال 1401 با حضور در نمایش خانگی جیران، در نقش ننه آشوب توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند، و در حال حاضر به عنوان یکی از بانوان پر طرفدار ایرانی به شمار می رود.

بهناز نازی در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

همان طور که اشاره شد این بازیگر توانا تا به امروز در فیلم و سریال های متعددی حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. در ادامه شما را با برخی از معروف ترین این فیلم و سریال ها آشنا خواهیم کرد.

مادرم گیسو

مادرم گیسو یکی از فیلم های پر مخاطب بوده است که در سال هزار و سیصد و هفتاد و چهار ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی سیامک شایقی ساخته و در مهر ماه 1375 پخش شد. موضوع این فیلم در رابطه با مردی است که سال ها قبل همسر خود را از دست داده و با ورود زن دیگری به نام گیسو فصل تازه ای از زندگی اش رقم می خورد. بهناز نازی در گیسو در کنار بازیگران سرشناسی همچون رضا کیانیان، مهتاج نجومی و … خوش درخشید.

جیران

نمایش خانگی جیران مجموعه ای ایرانی است که در ژانر عاشقانه تاریخی ساخته شده است. کارگردان این فیلم حسن فتحی بوده و در آن بازیگران معروف و سرشناس بسیاری همچون مهدی پاکدل، پریناز ایزدیار، بهرام رادان و … حضور داشته اند. اگر چه گریم بهناز نازی در جیران بسیار سنگین بود و شاید کمتر کسی او را در فیلم شناخته باشد اما هر آن کس که این فیلم و نقش ننه آشوب در آن را مشاهده کرده باشد قطعا بازی زیبای او را در کنار سایر بازیگران جیران تحسین خواهد کرد.

شراره

از دیگر فیلم های معروف و پر مخاطب سیامک شایقانی که بهناز نازی در آن حضور داشته است می توان به فیلم شراره اشاره کرد. این فیلم سینمایی در سال 1378 ساخته شد و در آن بازیگران سرشناسی چون سروش صحت، کوروش تهامی، لاله اسکندری و … حضور داشته اند.

دلم می خواد

فیلم سینمایی محبوب و پر مخاطب دلم می خواد در سال 1392 به کارگردانی بهمن فرمان آرا و تهیه کنندگی علی تقی پور ساخته شد. در این فیلم هم هنرمندانی چون محمدرضا گلزار، مهناز افشار، رضا کیانیان و … به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم در خرداد ماه سال هزار و سیصد و نود و هفت در سینماهای سراسر کشور اکران شد. بهناز نازی در این فیلم در نقش مادام همسایه بهرام حاضر شده است و به خوبی نیز نقش خود را ایفا کرده است.

عکس های بهناز نازی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های بهناز نازی را در کجا مشاهده کنیم؟

با پیشرفت و گسترش تکنولوژی امروزه به راحتی می توان به هر عکس و کلیپی دسترسی یافت بخصوص اگر آن شخص یکی از افراد معروف جامعه باشد. علاقمندان به این بازیگر می توانند برای مشاهده عکس بهناز نازی به گوگل مراجعه کنند و با جست و جوی نام ایشان در قسمت تصاویر از عکس های مختلف این بازیگر دیئن نمایند.

علاوه بر این با مراجعه به شبکه های اجتماعی همچون یوتیوب، اینستاگرام، روبیکا و … می توان به عکس و کلیپ های مختلفی از این خانم بازیگر در لوکیشن های مختلف و یا در زمان حضور در فیلم و سریال های متعدد دسترسی یافت.

آدرس پیج اینستاگرام بهناز نازی چیست؟

اپلیکیشن اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که کاربران بسیاری در سراسر جهان از آن استفاده می کنند. افراد بسیاری همچون بلاگر ها، اینفلوئنسر ها و … با انتشار پست و کلیپ در آن کسب درآمد می کنند و هنرمندان بسیاری نیز از آن به عنوان پل ارتباطی میان خود و هوادارانشان بهره می برند.

بهناز نازی اینستا فعالیت دارد و به طور متعدد عکس و کلیپ های مختلفی را از خود منتشر می کند و هوادارانش را از برنامه های کاری آینده خود نیز با خبر می سازد. علاقمندان می توانند با مراجعه به این اپلیکیشن و جست و جوی آیدی ایشان (nazibehnaz) اینستاگرام بهناز نازی را دنبال کرده و به اطلاعات بروزتری از او دسترسی پیدا کنند.

بهناز نازی ازدواج کرده است؟

آن طور که مشخص است این خانم بازیگر مدت ها پیش ازدواج کرده اند و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر می باشد، اما در برخی از سایت های مربوطه اعلام شده است که ایشان ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد هستند. به هر حال برای این بازیگر خوش چهره و توانای کشورمان آرزوی خوشبختی و سعادت داریم.

بهناز نازی چه حاشیه ای داشته است

بهناز نازی چه حاشیه ای داشته است؟

به طور معمول هرگاه شخصی در جامعه ای به شهرت و معروفیت می رسد حاشیه های مختلفی از او به گوش خواهد رسید. این حواشی گاهی از سوی رقیبان و دشمنان آن ها ایجاد و منشر می شود و برخی دیگر نیز از سوی خود شخص معروف در جهت شهرت بیشتر پخش و منتشر می شود.

خانم بهناز نازی یکی از بازیگران بی حاشیه کشورمان است و تا کنون حواشی خاصی در رابطه با ایشان منتشر نشده است. آن طور که مشخص است این بازیگر بیشتر هدف و تلاش خود را در جهت حرفه خود به کار گرفته تا در روز های آینده شاهد موفقیت های بیشتری از سوی این بازیگر باشیم.

بهناز نازی کجا زندگی می کند؟

در رابطه با محل زندگی این بازیگر اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما چون ایشان در شهر تهران متولد شده اند و همچنین فارغ التحصیل کارشناسی طراحی صحنه و لباس از دانشگاه آزاد اسلامی شهر بزرگ تهران هستند، آنگونه پیش بینی می شود که خانم نازی ساکن شهر تهران باشند.

این بازیگر در عرصه تئاتر هم فعالیت دارد؟

این بازیگر در عرصه تئاتر هم فعالیت دارد؟

بهنار نازی اولین فعالیت رسمی خود را در سال 1374 با اجرای نمایش در تئاتر آغاز کرد و همچنان در این حوزه مشغول به فعالیت است. او پس از آن که استعداد و توانایی های خود را در صحنه تئاتر به نمایش گذاشت مورد توجه کارگردان های بزرگی در سینما قرار گرفت و به صحنه سینما و قاب تلوزیون راه یافت.

او تا به امروز به جوایز و افتخارات متعددی در این راه دست یافته است که از جمله آن ها می توان به قرار گرفتن در رتبه سوم بازیگری از جشنواره سراسری دانشجویی برای ایفای نقش در نمایش روزگاری برای بودن در سال هزار و سیصد و هفتاد و هشت، کسب جایزه دوم بازیگری از جشنواره دانشگاه آزاد بوشهر برای حضور در نمایش گمسار و … در سال هزار و سیصد و هفتاد و چهار اشاره کرد.

درآمد بهناز نازی چقدر است؟

درآمد هر بازیگری بسته به عوامل مختلفی چون میزان شهرت، سابقه کار، محل فعالیت، نوع قرارداد و … متفاوت است. بازیگرانی که از شهرت بیشتری برخوردارند به طور قطع درآمد بیشتری هم دارند و بازیگران جدید تر از درآمد کمتری بهره می برند.

درآمد خانم بهنازی هم با توجه به نوع قراردادی که با شرکت ها، شبکه های سینمایی و تلوزیونی می بندد ممکن است متفاوت باشد. البته چون ایشان هم به عنوان هنرپیشه فعالیت دارند و هم به عنوان یک طراح صحنه حرفه ای در پشت صحنه فعالیت می کنند به احتمال زیاد از درآمد نسبتا خوبی برخوردار باشند.

سوالات متداول

  1. بهناز نازی کیست؟

    بهناز نازی بازیگر معروف و سرشناس کشورمان است که تا کنون آثار درخشانی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانیده است.

  2. آیا بهناز نازی در شبی که ماه کامل شد بازی کرده است؟

    خانم نازی در این فیلم حضور نداشته است.

  3. نقش بهناز نازی در نمایش خانگی جیران چه بود؟

    بهناز نازی در سریال جریان در نقش ننه آشوب بر روی صحنه رفت.

  4. بهناز نازی با بازی در کدام فیلم اولین بار به قاب تلوزیون راه یافت؟

    بهناز نازی در سفر به چزابه اولین حضور خود در قاب تلوزیون را تجربه کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید