بیوگرافی بیتا دریاباری و رازهای زندگی شخصی او

بیتا دریاباری از جمله زنان خیر و سلبریتی های معروف ایران است که ملیت او به نوعی به کشور ایران و آمریکا برمی گردد. این خیر ایرانی – آمریکایی، بنیانگذار برابری پارس می باشد و برای رشد آن زحمات بسیاری کشیده است. او تا کنون جوایز فراوانی در این مسیر کسب کرده و یکی از زنان بسیار تاثیرگذار شناخته شده است.

با توجه به توضیحات داده شده، احتمالا شما نیز کنجکاوید که درباره بیتا دریاباری به جزئیات بیشتری دست پیدا کنید.

بیتا دریاباری کیست؟

بیتا دریاباری کیست؟

بیتا دریاباری از خیرترین سلبریتی ها است که با تاسیس مراکز تاثیرگذار توانسته بار مشکلات را از دوش افراد نیازمند بردارد. این زن تاثیرگذار ملیت ایرانی-آمریکایی دارد و تاکنون جوایز فراوانی نیز از سوی چندین دانشگاه نامی به او رسیده است. مراکز برنامه های ایران شناسی دو دانشگاه کمبریج و استنفورد، به او جوایز بیتا و حامی مالی اهدا کرده اند.

از این رو کاملا واضح و مبرهن است که این زن تاثیر بسیار زیادی بر جهان گذاشته است. بیتا دریا باری متولد تاریخ ششم ماه آوریل در سال ۱۹۶۹ است و هم اکنون ۵۴ سال سن دارد. او تاکنون تلاش خود را در مسیر درستی اعمال نموده و موفق شده بر روی زندگی عده زیادی تاثیرگذار باشد.

محل تحصیل او در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا و گلدن گیت بوده و همین باعث پیشرفت او از ابتدا شده است. او اعتقاد دارد اینکه انسال در چه محلی تحصیل کند می تواند خود تاثیر به سزایی بر رشد او بگذارد. او، خود از این مسئله غافل نشده و همیشه بر محل تحصیل خود توجه فراوانی نشان داده است.

او هم اکنون در شهر سن خوزه در ایالت کالیفرنیا زندگی می کند و در کنار خانوادهش زندگی شادی دارد. او مدت ها است که تصمیم گرفته تا آخر عمر در همین ایالت زندگی کند تا به پیشرفت بیشتر بیاندیشد. او زاده شهر تهران می باشد و والدین او نیز مرتضی دریاباری و آذر می دخت نام دارند. او

تا کنون سه بار ازدواج کرده است و همسر فعلی او شاهکار بینش پژوه نام دارد. او صاحب سه فرزند است و همسران سابق او امید کردستانی و رضا ملک بوده اند. او علت جدا شدن از همسران سابق خود را اعلام کرده است که در ادامه به طور خلاصه به آن خواهیم پرداخت.

علت جدایی او از همسر نخستش این بود که همسرش به زن دیگری علاقه مند شد و تصمیم گرفت که از بیتا جدا شود. او یک بیزینس من صنعت فناوری به شمار می رفت که پس از جدایی ثروت زیادی به بیتا بخشید. بیتا دریا باری از او دو فرزند پسر و دختر با نام های میلان و میشا داشت.

بعد از آن بیتا صاحب یک فرزند دیگر از رضا ملک شد و از همسر فعلی خود اما هیچ فرزندی ندارد. او با همسر نخست خود امید کردستانی تنها ده سال زندگی کرده و به محض جدا شدن از او با رضا ملک در سال ۲۰۰۹ ازدواج کرده است. او دو سال بعد از جدایی از رضا ملک در سال ۲۰۱۸، با شاهکار بینش پژوه ازدواج می کند.

شغل بیتا دریاباری چیست؟

بیتا دریاباری چندین بار شغل خود را به خاطر شرایط متفاوت تغییر داده و یک حرفه مشخص نداشته است. این زن از ابتدا مستقل بوده و روی پاهای خود ایستاده و همیشه به فکر ترقی بوده است. بیتا دریا باری به عنوان یک زن تاثیر گذار ایرانی تمام تلاش خود را کرده که ثروت خود را در راه هایی صرف کند که ثروت و شهرت بیشتری کسب کند.

او ابتدا در صنعت مخابرات فعالیت می کرد ولی بعدا بخاطر بچه اش این حرفه را ترک کرد.

بیتا دریاباری چگونه به شهرت رسید؟

بیتا دریاباری چگونه به شهرت رسید؟

طریقه به شهرت رسیدن او پروسه طولانی و پیچیده دارد که در مصاحبه های مختلف به آن اشاره کرده است. او زمانی که به کار آفرینی پرداخت موفق شد که جوایز ارزشمندی را از آن خود نماید. همین باعث شد که نام او بر سر زبان ها بیفتد و نه تنها در ایران بلکه در جهان نیز مشهور شود.

همسر این کارآفرین ایرانی کیست؟

همسر فعلی او فردی به نام شاهکار بینش پژوه است که از سال ۲۰۱۸ در کنار هم زندگی می کنند. آن ها تا کنون از هم صاحب فرزند نشده اند ولی زندگی شاد و خوبی را با هم می گذرانند. همسران سابق او نیز امید کردستانی و رضا ملک بوده اند که از آن ها به ترتیب دو و یک فرزند دارد.

تحصیلات این کارآفرین ایرانی چیست؟

تحصیلات این کارآفرین ایرانی چیست؟

بیتا دریا باری اهل تهران است و تا دهه ۱۹۸۰ تا سن ۱۶ سالگی در تهران زندگی می کرده است. او بعد از آن به خاطر عدم پیروی از قوانین حجاب اجباری مجبور به مهاجرت از ایران می شود. او در آن زمان به آمریکا مهاجرت می کند و همراه با خالهش در آمریکا زندگی دیگری آغاز می کند.

او تحصیلات خود را در این کشور ادامه می دهد و تا مقاطع بالا ادامه می دهد. او مدرک لیسانس خود را در رشته علوم کامپیوتر دریافت می کند و در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در ایست بی این مدرک را اخذ می کند. او همچنین در صنعت مخابرات نیز مدرک فوق لیسانس خود را از طریق حضور در دانشگاه گلدن گیت اخذ می کند.

بیتا دریاباری تا کنون چه مراکزی تاسیس کرده است؟

در ادامه این قسمت درباره مراکزی که این بانو موفق و تاثیر گذار آن را تاسیس کرده صحبت می کنیم. با توجه به آنکه هر کدام از این مراکز با یک هدف مشخص و دقیق تاسیس شده اند، کسب اطلاعات درباره هر کدام ضروری است. پس همراه ما باشید تا راجع به این مراکز به طور جداگانه جزئیاتی در اختیارتان بگذاریم.

مرکز برابری پارس

بیتا دریا باری در سال ۲۰۱۰ موفق شد که جهت حمایت کردن از ایرانی ها و پناهندگان این مرکز را تاسیس کند. این مرکز برای حمایت از ایرانی های بی پناه متولد آمریکا می باشد و کاربرد فراواني برای آنها دارد.

شاهنامه‌ پژوهی در دانشگاه کمبریج

این مرکز به خاطر علاقه فراوانی که دریاباری به ادبیات و شاهنامه داشته با بودجه خود او به وجود آمده است. علاقه او به حدی بوده که او ۲ میلیون دلار به این بخش اختصاص داده است.

ایران‌ شناسی در دانشگاه استنفورد

در سال ۲۰۰۸ بود که بیتا دریا باری توانست در دانشگاه استنفورد به صورت تمام وقت استخدام شود. او موفق شد استاد رشته ادبیات در این دانشگاه شود و به تدریس زبان فارسی بپردازد.

دفتر همیاری ایرانیان

همچنین در سال ۲۰۱۵ این بانو ایرانی موفق یک دفتر همیاری ایرانیان جهت ارایه خدمات مختلف تاسیس کرد. این دفتر جهت یافتن مشاغلی ایجاد شد که در آن تامین نیاز های خانواده های ایرانی در اولویت قرار داشت.

ثروت بیتا دریاباری چقدر است؟

با توجه به آنکه مدت زمان طولانی است که این زن مشهور در صنایع مختلف در حال فعالیت است، حدس میزان شهرت او کار سختی نیست. می دانیم که همسران او نیز بسیار ثروتمند بوده اند و ثروت آنها تا حدی به بیتا دریاباری رسیده است.

از این رو او یکی از زنان ثروتمند ایران به شمار می رود که در کشور آمریکا ساکن است. البته درباره رقم دقیق ثروت او اطلاعات کاملی در دست نیست و همه تنها حدس و گمانه ای بیش نیست.

عکس های بیتا دریاباری را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های بیتا دریاباری را در کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده عکس ها ‌و تصاویر این زن معروف ایرانی آمریکایی می توانید او را در فضای مجازی دنبال کنید. او در فضای مجازی تصاویری از خود منتشر می کند که از طریق آنها می توان به جزئیاتی دست یافت. همچنین عکس ها و تصاویری نیز از او در گوگل و سایت های معتبر نیز وجود دارد که با جستجو نام او می توان این تصاویر را مشاده نمود.

آدرس پیج اینستاگرام بیتا دریاباری چیست؟

برای دنبال کردن پیج اینستاگرامی بیتا دریاباری نیاز است که نام او را در گوگل جستجو نمایید. او در شبکه های مجازی فعالیت دارد و یکی از فعالان فضای مجازی به شمار می رود. اگر به دنبال آدرس پیج اینستاگرام او هستید پیشنهاد می کنیم نام او را در اینستاگرام جستجو کنید. این چنین می توانید درباره او به اطلاعات کامل و جزئیات دیگری دست پیدا کنید.

بیتا دریاباری تا کنون چه جوایزی کسب کرده است؟

زندگینامه بیتا دریاباری کارآفرین و خیر ایرانی تا کنون برای بسیاری از افراد مهم بوده و درباره آن جستجو کرده اند. تا کنون حواشی چون اخبار بیتا دریاباری و نایاک و ۳ همسر بیتا دریاباری، برای این زن تاثیرگذار تاثیرات منفی ایجاد کرده اما او هیچگاه عقب نشینی نکرده است. محل زندگی بیتا دریاباری در کسب موفقیت و جوایز متعدد بسیار تاثیرگذار بوده است.

بیتا دریاباری و شاهکار بینش پژوه مدت ها است که برای کسب شهرت و ثروت و تاثیرگذار بودن در این مسیر تلاش کرده اند. جوایزی که تا کنون در این مسیر به بیتا درباری رسیده است نمایانگر زندگی سرشار از تلاش این زن می باشد. جوایز کسب شده توسط او شامل Ellis Island Medal of Honor (2012) ‌و the United Nations Appreciation Award for Outstanding است.

سوالات متداول

  1. بیتا دریاباری کیست؟

    بیتا دریاباری یکی از زنان تاثیر گذار ایرانی و آمریکایی است که تا کنون موفق به کسب جوایز متعددی شده است.

  2. همسران بیتا دریاباری چه کسانی بوده اند؟

    همسران سابق او به ترتیب امید کردستانی و رضا ملک می باشند و هم اکنون در کنار شاهکار بینش پژوه، همسر فعلی اش زندگی می کند.

  3. چرا بیتا دریاباری ایران را ترک کرد؟

    بیتا تا سن ۱۶ سالگی در ایران زندگی می کرد ولی پس از انقلاب از قانون حجاب پیروی نکرد. همین باعث شد که پدر و مادر بیتا او را نزد خاله اش در آمریکا بفرستند.

دیدگاهتان را بنویسید