بیوگرافی امیرحسین فتحی و رازهای مخفی زندگش شخصی این بازیگر

امیرحسین فتحی از خوشتیپ ترین بازیگران مرد ایرانی است که در عرصه سینما و پخش نمایش خانگی فعالیت دارد. این بازیگر به واسطه سریال شهرزاد موفق شد شهرت بی نظیر و محبوبیت مثال زدنی میان مردم کسب کند. از این رو عده زیادی این بازیگر را دنبال می کنند و کنجکاوند که درباره او اطلاعات بیشتری به دست آورند.

اگر شما نیز از هواداران و دنبال کنندگان او هستید، توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بیوگرافی امیرحسین فتحی

بیوگرافی امیرحسین فتحی

پدر و مادر این بازیگر محبوب افراد برجسته و نامی هستند و او را به بهترین شکل تربیت کرده اند. پرورش این بازیگر طبق چارچوب های این خانواده به قدری خوب انجام شده که خیلی از افراد نامی او را تحسین کرده اند. پدر او حسن فتحی است که کارنامه درخشان کارگردانی او طی این سال ها زبانزد همگان می باشد.

مادر این بازیگر اعظم بروجردی نام دارد و درباره او بسیار به نیکی یاد شده است. او نویسنده و کارگردان مشهور ایرانی است و طبق بیوگرافی که از او وجود دارد، متولد تهران می باشد. اعظم بروجردی متولد سال ۱۳۴۶ است و در حال حاضر ۵۶ سال سن دارد. او نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر است و توانسته به خوبی امیرحسین را در این مسیر راهنمایی کند.

یکی از مواردی که بسیاری از هواداران و طرفداران او درباره آن کنجکاوند سن امیرحسین فتحی بوده است. درباره سن امیرحسین می دانیم که او تا به این لحظه ۲۹ سال دارد و در آستانه ۳۰ سالگی است. به طور دقیق او در تاریخ دهم شهریور ماه سال ۱۳۷۲ متولد شده است و متولد شهر تهران است.

امیرحسین از جذاب ترین بازیگران مرد ایرانی در رشته ادبیات و انگلیسی و سینما تحصیلات خود را تکمیل کرده و یکی از فارغ‌ التحصیلان ممتاز این رشته به شمار می رود. او پس از اینکه در فیلم سینمایی پریناز به ایفای نقش پرداخت، دوره های بازیگری را در خارج از کشور گذراند.

امیرحسین فتحی در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

در ادامه این قسمت درباره آثار فاخر به جای مانده از این بازیگر که در کارنامه کاری او می درخشد به شرح اطلاعات بیشتر خواهیم پرداخت. بیشتر این آثار به صورت نمایش خانگی بوده و از شهرت و طرفداران زیادی نیز برخوردار است. پس توصیه می کنیم در ادامه این قسمت نیز ما را همراهی کنید تا درباره آثار این بازیگر اطلاعات کامل تری در اختیارتان بگذاریم.

کشتارگاه

کشتارگاه نام فیلم سینمایی ساخته شده در سال ۱۳۹۸ است که به کارگردانی و نویسندگی عباس امینی می باشد. تهیه کننده این فیلم سینمایی جواد نوروز بیگی است و بازیگرانی مشهوری در این فیلم حضور داشته اند. بازیگرانی چون حسن پورشیرازی و باران کوثری و مانی حقیقی در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته اند.

جیران

جیران از جمله سریال های ساخته شده در نمایش خانگی است که با موضوع تاریخی و عاشقانه ساخته شده است. حسن فتحی کارگردان این سریال است و در انتخاب بازیگر از فرزند خود نیز کمک گرفته است. بازیگران بسیار با استعدادی چون پریناز ایزدیار و بهرام رادان و مریلا زارعی در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

کیفر

کیفر، از فیلم های سینمایی قدیمی ثبت شده در کارنامه حسن فتحی است که در سال ۱۳۸۸ ساخته شده است. حسن فتحی کارگردان، علیرضا نادری نویسنده و سعید سعیدی تهیه کننده این فیلم سینمایی معرفی شده اند. ازجمله بازیگران این اثر می توان به امیر جعفری و مریلا زارعی و مصطفی زمانی و هانیه توسلی اشاره نمود.

پریناز

پریناز فیلم سینمایی مشهور و بسیار خوش ساخت در سال ۱۳۸۹ به کارگردانی بهرام بهرامیان ساخته شده است. این فیلم سینمایی با ژانر خانوادگی و درام تولید شده و نویسندگی آنرا بابک کایدان بر عهده گرفته است. بازیگران نامی چون فاطمه معتمد آریا و طناز طباطبایی و فرهاد آئیش و مصطفی زمانی در پریناز حضور داشته اند.

شهرزاد

شهرزاد، سریال بسیار معروفی است که در سال ۱۳۹۴ ساخته و به پخش رسیده است. این سریال به کارگردانی حسن فتحی تولید شده و در آن بازیگران پر آوازه ای حضور داشته اند. برای مثال ترانه علیدوستی و شهاب حسینی و پریناز ایزدیار و مصطفی زمانی و علی نصیریان در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

عکس های امیرحسین فتحی را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های امیرحسین فتحی را در کجا مشاهده کنیم؟

برای مشاهده تمام تصاویر منتشر شده از امیرحسین فتحی از هیکل ترین بازیگران ایرانی می توانید به پیج اینستاگرامی این هنرمند محبوب مراجعه نمایید. او در اینستاگرام خود تصاویری از فعالیت های روزانه خود به ثبت رسانده و در قالب پست به نمایش گذاشته است.

همچنین با جستجو نام او در گوگل نیز تصاویر متعددی از ابتدای حضور او در سینما به نمایش در می آید که می توانید این تصاویر را به طور کامل مشاهده نمایید.

آدرس پیج اینستاگرام امیرحسین فتحی چیست؟

با جستجو آدرس اینستاگرامی amirhosseinfathhy می توانید این هنرمند را در این شبکه مجازی دنبال کنید. او در این شبکه مجازی تعداد دنبال کننده چشمگیری دارد و از محبوبیت بالایی نیز برخوردار است. این هنرمند درباره فعالیت هایش در زندگی کاری و شخصی خود اطلاعات متعددی را به اشتراک می گذارد.

طرفداران او می توانند در قالب پست و استوری درباره زندگی او به جزئیات مختلفی دست پیدا کنند. اینستاگرام امیرحسین فتحی نزدیک به سیصد هزار نفر دنبال کننده دارد و ۳۴۱ پست را به اشتراک گذاشته است. همچنین ۶۴۵ نفر را دنبال کرده و روزانه نزدیک به یک یا دو استوری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد.

اگر طرفدار و دنبال کننده او هستید احتمالا می دانید که بهترین راه دنبال کردن این بازیگر، همین شبکه مجازی می باشد.

امیرحسین فتحی ازدواج کرده است؟

اگر کنجکاوید که این بازیگر تا به این سن ازدواج کرده یا خیر می توانید اخبار مربوط به او را در اینستاگرام دنبال کنید. او درباره اخبار مربوط به زندگی کاری خود در اینستاگرام به طور مرتب اطلاعاتی را منتشر می کند. اخبار مربوط به زندگی شخصی این بازیگر مانند روابط عاطفی اش در اینستاگرام قابل پیگیری است.

برای مثال او و نهال دشتی در اینستاگرام همدیگر را دنبال می کنند و در پست ها نیز برای هم کامنت های محبت آمیز می گذارند. همین باعث شده تا عده زیادی گمان کنند که این دو به یک دیگر علاقه دارند. توصیه می کنیم اگر کنجکاوید که درباره این دو هنرمند اطلاعاتی به دست آورید، هر دو را در اینستاگرام دنبال کنید.

امیرحسین فتحی چه حاشیه ای داشته است؟

اگر بخواهیم به حواشی این بازیگر بپردازیم نیاز است که به نقش آفرینی او در جیران و شهرزاد اشاره کنیم. بسیاری از افراد گمان می کنند که او به واسطه حضور در آثار پدرش به شهرت رسیده است. با این حال عده دیگری فکر می کنند که او ذاتا استعداد و توانایی بازیگری را دارد و تنها پارتی نداشته است.

به هر حال لازمه محبوبیت استعداد و توانایی و تلاش است و شاید او در کنار این موارد پارتی هم داشته است. با وجود تمام این شایعات این بازیگر به تلاش و پشتکار خود پایان نداده و توانسته به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند. توصیه می کنیم برای اینکه متوجه شوید مدام یک از این شایعات کذب یا صحیح است، او را در فضای مجازی دنبال نمایید.

امیرحسین فتحی کجا زندگی می کند؟

امیرحسین فتحی کجا زندگی می کند؟

محل زندگی امیرحسین فتحی شهر تهران است تا بتواند در شهر زادگاه خود، در حوزه کاریش تلاش نماید. این بازیگر مدت زمان زیادی است که در این شهر در کنار خانواده اش زندگی می کند و به این شهر علاقه زیادی دارد.

این بازیگر در عرصه تئاتر هم فعالیت دارد؟

مادر امیرحسین، اعظم بروجردی نام دارد و مدت هاست که حوزه اصلی کاری او تئاتر می باشد. او به عنوان کارگردان تئاتر و نمایشنامه نویس تئاتر موفق شده آثار به یاد ماندنی را از خود به یادگار بگذارد. امیرحسین نیز همانند مادرش در این حوزه استعداد و توانایی بی شماری از خود به نمایش گذاشته است.

او همچنان در حال فعالیت در این حوزه می باشد و تا کنون هیچگاه دست از تلاش برنداشته است.

درآمد امیرحسین فتحی چقدر است؟

امیرحسین فتحی و همسرش سالیان طولانی است که کنار هم زندگی می کنند و تنها یک فرزند دارند. امیرحسین فتحی در مختارنامه و شهرزاد و جیران حضور داشته و درآمد او حتما رقم بالایی می باشد. با توجه به خانواده این بازیگر و کارنامه خود او، حدس رقم درآمد او کار چندان سختی نمی باشد.

زمانی که عکس امیرحسین فتحی در شهرزاد به عنوان یکی از بازیگران اصلی منتشر شد، عده زیادی درباره او کنجکاو شدند. بعد از انتشار این تصاویر عده زیادی درباره قد امیرحسین فتحی و دیگر جزئیات او کنجکاو شدند. همچنین جستجو هایی درباره مادر امیرحسین فتحی و همسر او انجام دادند و به کسب اطلاعات پرداختند.

امیرحسین فتحی در خاتون یا دیگر سریال های جدید حضور نداشته و آخرین سریال او جیران بوده است. راه درآمدی او به تازگی حضور در تئاتر ها اعلام شده و امیرحسین فتحی اینستا خود را محل اعلام اخبار تازه معرفی کرده است. به هرحال درباره درآمد این بازیگر جزئیات دقیقی وجود ندارد و اطلاعات دقیقی درباره آن در دست نیست.

سوالات متداول

  1. امیرحسین فتحی کیست؟

    امیرحسین فتحی از بازیگران مشهور ایرانی است و پدر او کارگردان معروف، حسن فتحی می باشد.

  2. امیرحسین فتحی چند سال سن دارد؟

    سن این بازیگر ۲۹ سال می باشد. او در تاریخ ۱۰ شهریور ماه سال ۱۳۷۲ متولد شده است.

  3. امیرحسین فتحی در چه آثاری حضور داشته است؟

    امیرحسین فتحی در سریال شهرزاد و جیران و فیلم های سینمای کیفر و پریناز نقش آفرینی نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید