بیوگرافی بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال تهران

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به بازی فوتبال و خصوصا تیم استقلال علاقه دارید، حتما نام بهزاد غلامپور را بسیار شنیده اید و از دستاوردهای وی تا حدی اطلاع دارید؛ از این رو اگر قصد کسب کردن خبرها و موارد بیشتر درباره زندگی و فعالیت های این دروازه بان خوش ذوق دارید می توانید با ما تا انتهای این مقاله همراه بوده و به سوالاتی که درباره وی در ذهن خود دارید پاسخی درست بدهید.

در زمان حضور بهزاد غلامپور بازار شرط بندی بازی استقلال بسیار داغ بود چرا که او یکی از بهترین دروازه بان های این تیم می باشد.

بیوگرافی بهزاد غلامپور

بیوگرافی بهزاد غلامپور

بهزاد غلامپور از بزرگترین اسطوره های استقلال در تیم ایران به عنوان یک دروازه بان فعالیت بسیاری داشته و در سال 1345 و دوم دی ماه به دنیا آمده و زاده استان خوزستان و شهر مسجد سلیمان می باشد و اصالتی بختیاری دارد.

او اکنون در تیم استقلال به عنوان مربی دروازه بانان مشغول به کار است و در دوره ای از فعالیت حرفه ای خود در جام باشگاه های آسیا حضوری پررنگ نیز داشته است. دوران ورزشی این بازیکن بسیار درخشان و جذاب بوده است و او به عنوان یک دروازه بان فوتبال در زمینه ای که علاقه و استعداد داشت بسیار درخشیده است.

نام کامل او بهزاد غلامپور شهنی است و اندازه قد وی یک متر و هشتاد و نه سانتی متر می باشد و به روند کار و ورزش او در پست دروازه بانی کمک بسیاری کرد.

بهزاد غلامپور در زمان فعالیت، در چه تیم هایی بازی کرده است؟

بهزاد غلامپور در دوره فعالیت حرفه ای خود در تیم های مطرح و سرشناس متعددی فعالیت چشم گیری داشته است که در ادامه این بخش از مقاله به توضیح آنها می پردازیم.

بازی در تیم ملی فوتبال ایران

پست بازی بهزاد غلامپور در تیم ملی ایران باعث شد تا به مقام های ارزشمندی از جمله قهرمان بازی های آسیایی در سال 1998 و مقام جام جهانی تیم فوتسال در سال 1992 دست پیدا کند.

بازی در تیم پاس تهران

او در این تیم توانست که به مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا در سال 1992 و 1993 دست پیدا کند و سپس قهرمان جام میلز هندوستان در سال ۱۳۷۰ شود و برای تیم پاس تهران نقش ارزشمندی داشته باشد.

بازی در استقلال تهران

او در تیم استقلال به عنوان بازیکن و مربی فعالیت می کرد و توانست قهرمان جام حذفی فوتبال ایران در سال ۱۳۷۴ و 1375 شود و قهرمانی سوپر جام فوتبال ایران در سال ۱۴۰۱ را به همراه بازیکنان بدست آورد.

بهزاد غلامپور اکنون مربی چه تیمی است؟

این دروازه بان سابق ایرانی اکنون در تیم استقلال حضور داشته و مربی گلرهای استقلال و همینطور دروازه بانان است و طبق جایگاهی که در این تیم دارد صحبت های زیادی نیز پیرامون او بوجود آمده و این امر هم باعث ایجاد حاشیه های گوناگونی برای وی شده است.

برای مثال بهزاد غلامپور شخصیتی است که نسبت به داوران در طی بازی بسیار ایراد و بهانه می گیرد و به همین علت کمیته انضباطی مربوط به استقلال به او تذکر داده است که نسبت به داوران کمتر اعتراض کند زیرا که این اعتراضات پی در پی باعث دردسرها و ضررهای گوناگونی برای خود استقلال می شود.

علت اعتراض های مختلف بهزاد غلامپور بهترین سرمربی های ایرانی به داوران میزان بالای تعصب و غیرت او بر این تیم بوده و باعث می شود که نسبت به عملکرد تیم حساس شود.

عکس های بهزاد غلامپور را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های بهزاد غلامپور را در کجا مشاهده کنیم؟

اگر قصد مشاهده عکس های این دروازه بان اسبق و ایرانی را دارید و پس از مطالعه مطالب مربوط به زندگی او کنجکاو شده اید که تصاویر گوناگونی نسبت به وی پیدا کنید؛ کافی است که تنها وارد مرورگر قدرتمند گوگل شده و نام او را جست و جو کنید.

سپس وارد بخش گوگل ایمیج شده و موارد مربوط به او را مشاهده کنید؛ البته راه دیگری که برای مشاهده تصاویر بهزاد غلامپور وجود دارد، دنبال کردن پیج اینستاگرامی این دروازه بان بوده و می توانید تصاویر قدیمی و جدید وی را مشاهده کنید.

همچنین اگر سایت یا پیج مربوط به استقلال را دنبال یا جست و جو کنید و خبرهای مربوط به حواشی و مربیان استقلال را منتشر کند می توانید تصاویر بهزاد غلامپور در ضمن این اخبار را دیده و به اشتراک بگذارید.

آدرس پیج اینستاگرام بهزاد غلامپور چیست؟

اگر به دنبال پیج اصلی و واقعی این بازیکن موثر تیم استقلال بوده و می خواهید که وی را دنبال کنید، پیشنهاد می شود که در ابتدا به پیجی اعتماد کنید که بیشترین میزان فالور و بازدید کننده را داشته باشد. از این رو با دنبال کردن آیدی اینستاگرام بهزاد غلامپور behzad.gholampour1 می توانید تا پیج معتبر و واقعی وی را داشته باشید و تصاویر قدیمی و جدید این دروازه بان را مشاهده کنید.

البته پیج دیگری با نام gholampourfootballacademy نیز در برنامه اینستاگرام وجود دارد و این پیج مربوط به بخش آموزشی و کادر آموزش فوتبال این مربی می باشد که با وجود میزان فالور کمتر نسبت به پیج اصلی که دارد فعالیت چشم گیری داشته و در جهت استعداد یابی نوجوانان پر شور و ذوق برپا شده است تا بتواند قهرمانان فوتبال آینده را پرورش دهد.

این مربی کجا زندگی می کند؟

این مربی کجا زندگی می کند؟

همان طور که اشاره کردیم این دروازه بان در تیم استقلال فعالیت می کند و اصالتا نیز بختیاری و خوزستانی است و از این رو زندگی کردن در ایران را می پذیرد.

زیرا در هیچ یک از مصاحبه های خود از محل دقیق زندگی خود صحبتی نکرده و بر طبق فعالیتی که دارد از محل کار خود نیز دور نمی شود و احتمالا در ایران و شهر تهران سکونت دارد و یا ممکن است در محل تولد خود زندگی کند.

اما از آنجایی که بیشتر بازیکنان فوتبال قدیمی و جدید به مهاجرت کردن و اقامت گرفتن در کشوری دیگر فکر کرده اند و این کار را انجام می دهند، امر طبیعی است تا بهزاد غلامپور نیز خانه ای دیگر در خارج از ایران داشته باشد و برای اوقات فراغت یا تایم های استراحت به آنجا برود.

این مربی چه حاشیه هایی داشته است؟

همانطور که در قسمت های قبلی اشاره کردیم، بهزاد غلامپور به علت میزان علاقه بسیاری که به تیم خود دارد دچار درگیری های زیادی با داوران می شود، اما دیگر حواشی که برای این مربی وجود دارد شامل احتمال محرومیت وی از فعالیت فوتبالی بود.

زیرا در یک دوره از بازی ها استقلال از تیم سپاهان با باخت بدی روبرو شد و بهزاد غلامپور شروع به بحث و واکنش بسیار تند با داوری آن بازی کرد. در نتیجه این رفتار، وی کارت قرمز توسط داور دریافت کرد و سپس در بازی های بعدی آن فصل جایگاه خود را متزلزل کرد.

او همچنین در سال 1400 با یکی از بازیکنان پرسپولیس دچار درگیری زد و خورد شد و تصور کرده بود که وی به فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال حمله کرده است و باعث واکنش تند آن دو شد.

درآمد بهزاد غلامپور چقدر است؟

درآمد بهزاد غلامپور چقدر است؟

همانطور که همه افراد می دانند، صنعت فوتبال و درآمد از آن بسیار زیاد و دارای مبالغ ارزشمند و هنگفتی است و کسانی که در این رشته به عنوان بازیکن یا مربی فعالیت می کنند دارای ارقام بسیار بالایی در برگه قرارداد هستند.

بهزاد غلامپور نیز از این قاعده جدا نبوده و با مبالغ بالا و تیم استقلال فعالیت می کند و با توجه به این که او به عنوان یک پیشکسوت و جوان قدیمی گذشته با کوله باری از تجربه شناخته می شود دارای میزان درآمد بالایی بوده و زندگی نسبتا خوبی دارد و همانند دیگر بازیکنان فوتبال استقلال دستمزد زیادی دریافت می کند.

او از سال 1399 تا کنون با عقد قرار داد جدید و به عنوان مربی دروازه بانان فعالیت کرده و از جایگاه خود در این تیم بسیار راضی می باشد.

همسر این مربی کیست؟

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره بهزاد غلامپور و همسرش هستید؛ در این قسمت از مقاله به آن می پردازیم و باید بگوییم که او در سال های جوانی خود با همسر خود ازدواج کرد و حاصل ازدواج این زوج نیز یک پسر به نام سیاوش است که در سال های جوانی خود یعنی نوزده سالگی دچار بیماری سرطان خون شد و در جهت درمان تلاش بسیار زیادی کرد.

سیاوش در سال 1376 متولد شده و همانند پدرش یک دروازه بان فوتبال است و با اراده و کوشش بسیار سرانجام در سال 1398 توانست بیماری خود را شکست داده و بهبودی خوبی دست پیدا کند.

سوالات متداول

  1. آیا بهزاد غلامپور و علی دایی با یکدیگر برخوردی داشته اند؟

    این دروازه بان پیشکسوت در صحبت های خود می گوید که علی دایی یکی از بهترین و صمیمی ترین دوستان وی است و از همان زمانی که در پست لژیونری قرار گرفت ارتباط خوب و قوی آنها برقرار است.

  2. بهزاد غلامپور چگونه شادی های خود در زمین فوتبال را نمایان می کند؟

    او پس از هر بار شادی گل، ناگهان بر روی شانه های سرمربی پریده و تمام وزن سنگین خود را بر روی آن قرار می دهد.

  3. از چه زمانی این بازیکن در کنار علی دایی به مربیگری پرداخت؟

    بهزاد غلامپور از سال 1386 به عنوان مربی دروازه بانان انتخاب گردید و از سال 1387 در کنار علی دایی در تیم های مختلف قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید