بیوگرافی اشکان فدایی به همراه بررسی زندگی هنری او

اشکان فدایی یکی از گنگ ترین رپر های جهان می باشد. ما قصد داریم تا در این جا در ارتباط با زندگی نامه او و کار هایی که تا کنون ساخته و هم چنین همکاری هایش با سایر آرتیست های رپر، مطالبی را شرح دهیم.

بیوگرافی اشکان فدایی خواننده

بیوگرافی اشکان فدایی خواننده

بیوگرافی اشکان فدایی خواننده : اشکان فدایی متولد آذر ماه سال هزار و سیصد و شصت و نه از رپر های خوب کشورمان است که در سال 88 و پس از شلوغی  ها و آشوب های ناشی از انتخابات آن سال اولین موزیک خود را به طور رسمی منتشر کرد. آهنگ سازی برای این موزیک را مهدیار آقاجانی که به عنوان بهترین آهنگ ساز پس از همکاری اش با بهرام در آلبوم سکوت انتخاب شد، انجام داده است. اشکان فدایی توسط مهدیار آقاجانی کشف شد و استعداد او همان طور که مهدیار نیز بسیار از او تعریف کرده بود  در این زمینه به خوبی قابل مشاهده است.

او در تهران متولد شد و از ساکنین محله های خیابان پیروزی در تهران بود که بعد ها به فرانسه مهاجرت کرد و در شهر پاریس ساکن شد. او چندین موزیک فوق العاده را با بزرگان رپ پارسی کار کرد و خودش هم به یکی از گنده های رپ ایران تبدیل شد. او در سال هشتاد و هشت ترک ایران ایران را به کمک مهدیار آقاجانی منتشر کرد که سبک این موزیک اعتراضی و سیاسی است و به گونه ای پرخاش جویانه حق طلبی مردم را به تصویر می کشد و خواهان سرکوب هر گونه فعالیت غیر انسانی و آدمکشی و یا دستگیری مردم معترض توسط ماموران دولت می باشد.

دلیل درگیری هیچکس و اشکان فدایی چه بود؟

اینطور به نظر می‌ رسد که اشکان فدایی دیس‌ های فراوانی را برای سروش هیچکس و حصین و… خوانده است که علت خواندن چنین آهنگ‌ هایی درگیری‌ هایی میان آن ها بوده است. در مدت زمانی پیش درگیری بسیار جنجالی میان هیچکس و این رپر به وجود آمد که باعث شد برخی از رپر های دیگر هم درگیر دعوای میان این دو خواننده شوند.

علت درگیری این دو خواننده این بود که در یکی از شبکه‌ های مجازی برای یکدیگر کامنت‌ هایی را منتشر کرده‌ اند که این کامنت‌ ها باعث واکنش منفی برخی از افراد نسبت به آن ها شده بود. یکی از دیس فدایی به هیچکس را در این مقاله برای شما مورد بررسی قرار داده ایم. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

معرفی 10 آهنگ برتر اشکان فدایی

معرفی 10 آهنگ برتر اشکان فدایی

موسیقی رپ به عنوان یکی از سبک‌ های پرطرفدار موسیقی در سراسر جهان شناخته می‌ شود که خوانندگان معروفی هم در این حوزه فعالیت می‌ کنند. در کشور ایران برای افرادی که در این سبک از موسیقی فعالیت می‌ کنند سختی‌ ها و مشکلات فراوانی وجود دارد که برخی از این خوانندگان با وجود چنین مشکلاتی مهاجرت می‌ کنند.

موسیقی رپ چندین سال پیش در کشور ایران مورد استقبال قرار گرفت و از آن سال‌ ها تاکنون خوانندگان فعالی در این حوزه فعالیت کرده‌ اند. اشکان فدایی یکی از این خوانندگان فعال و با استعداد است که فعالیت خود را در سبک موسیقی هیپ هاپ و رپ آغاز کرده و شهرت خوبی را هم برای خود به دست آورده است.

این شخص در بسیاری از مصاحبه‌ های خود به این موضوع اشاره کرده که به سبک موسیقی رپ علاقه بسیاری را دارد و به یکی از کشور های خارجی مهاجرت کرده تا بتواند فعالیت‌ هایش را به راحتی در این حوزه انجام دهد. او از همان ابتدا تاکنون در این حوزه فعالیت‌ های گسترده‌ ای را داشته به گونه‌ ای که تاکنون آهنگ‌ ها و یا آلبوم‌ های فراوانی را هم منتشر کرده است.

از آهنگ‌ های محبوب این رپر جوان می‌ توانیم به آهنگ‌ هایی با نام ایران ایران و جنایی و کولی و نمی‌ دونم و بلیط و آبی قرمز و تسخیر و… اشاره کنیم. آهنگ‌ هایی که این خواننده از ابتدای فعالیت خود تاکنون منتشر کرده بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند زیرا هر کدام از آهنگ‌ های او از متن قوی برخوردار شده است.

بررسی‌ هایی که در ارتباط با فعالیت این شخص انجام شده نشان می‌ دهد او در برخی از آهنگ‌ های خود با دیگر رپر های معروفی همکاری داشته که در نتیجه همکاری خود آهنگ‌ های زیبایی را هم منتشر کرده است.

ایران ایران

اشکان فدایی در سال‌ های اولیه فعالیت خود آهنگ ایران ایران را با همکاری با مهدیار آقاجانی منتشر کرد که این آهنگ بیشتر جنبه سیاسی داشت. با توجه به اینکه این آهنگ در ارتباط با حق مردم بود بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

جنایی

بیشتر آهنگ‌ های این خواننده جنبه سیاسی را دارد و آهنگ جنایی او بیشتر در ارتباط با مشکلات کشور ایران بود که در هنگامی که منتشر شد بازخورد خوبی را هم از سمت مردم دریافت کرد.

بلیط

در سال ۲۰۲۱ این رپر معروف آهنگ‌ های فراوانی را منتشر کرد که یکی از آن ها با نام بلیط شناخته می‌ شود و این آهنگ در هنگامی که منتشر شد استقبال گرمی را هم از سمت طرفداران این خواننده دریافت کرد.

آبی قرمز

یکی از آهنگ‌ های جنجالی این خواننده که در هنگامی که منتشر شد باعث ایجاد برخی از حاشیه‌ ها در ارتباط با او شد با نام آبی قرمز شناخته می‌ شود که این آهنگ او میزان دانلود بالایی را هم در گوگل برای خود دارد.

تسخیر

آهنگ تسخیر در سال ۲۰۲۲ از این خواننده منتشر شده که این آهنگ با متن بسیار قوی توجه دیگر رپر ها را هم به سمت خود جلب کرده و در هنگامی که این آهنگ در اختیار مردم قرار گرفت رکورد دار دانلود شد.

نمی‌ دونم

اینطور به نظر می‌ رسد که آهنگ نمی‌ دونم به عنوان یکی از آهنگ‌ های قدیمی اشکان فدایی است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده و از همان سال تاکنون به عنوان یکی از آهنگ‌ های معروف او شناخته می‌ شود.

یادگاری

آهنگ یادگاری یکی از آهنگ‌ هایی است که به تازگی از این خواننده جوان منتشر شده و از هنگامی که منتشر شد توانست توجه بسیاری از طرفداران این خواننده را به سمت خود جلب کند و این آهنگ به عنوان یکی از آهنگ‌ های محبوب او هم شناخته می‌ شود.

افراطی

این آهنگ در سال ۲۰۱۸ از این رپر هنرمند منتشر شده که برخی از طرفداران این خواننده در نظرسنجی‌ های مختلف اعلام کرده‌ اند که این آهنگ او از دیگر آهنگ‌ هایش زیبا تر است.

هم صدا

در هنگامی که آهنگ هم صدا از این خواننده جوان و فعال منتشر شد بسیاری از طرفداران او این موضوع را بیان کردند که صدای او در این آهنگ شباهت بسیاری را به صدای هیچکس دارد و به همین دلیل این آهنگش از استقبال برخوردار شد.

مشکی

در سال ۲۰۲۳ آهنگ مشکی از این خواننده به عنوان یکی از آهنگ‌ های معروف او منتشر شد که این خواننده هم این آهنگش را به عنوان یکی از آهنگ‌ های محبوب خود معرفی کرده است.

اشکان فدایی و همسرش

بیوگرافی اشکان فدایی و همسرش در برخی از سایت ها منتشر شده که دروغی بیش نیست. او همچنان مجرد است و خبری مبنی بر ازدواجش را از هیچ یک از صفحه های رسمی اش منتشر نکرده است. فدایی با دوست دخترش در یکی از محله های پاریس فرانسه زندگی می کند ولی با هم ازدواج نکرده اند. همچنین او در این موارد هیچ حاشیه ای ندارد و فقط به دنبال ساخت موزیک های خفن بوده و برای آن تلاش می کند.

بيوگرافي اشکان فدایی با ادامه فعالیتش در رپ و هیپ هاپ پارسی ادامه پیدا کرد او توسط مهدیار آقاجانی با سروش هیچکس آشنا و پس از آن نیز قاف و هم تیمی های هیچکس را ملاقات کرد و با نشست هایی که بر گزار کردند به این نتیجه رسیدند که باید یک گروه و تشکل جدید را بسازند که کار ها و موزیک های خفن خود ر ا تحت عنوان این لیبل منتشر کنند.

اشکان فدایی و همسرش

پیوستن به گروه رپ ملتفت

پس گروه و تشکلی را در نظر گرفته و تشکیل دادند و نام آن را گروه ملتفت گذاشتند که از اعضای اصلی آن می توان به سروش هیچکس، مهدیار آقاجانی، اشکان فدایی و علی قاسمی ملقب به علی قاف اشاره کرد که موزیک های جذابی را تیز تحت عنوان این لیبل منتشر کردند.

یکی از موزیک های بسیار جذاب وشنیدنی که با همکاری مثال زدنی سروش هیچکس و اشکان فدایی ساخته و پرداخته شد، موزیک چی شنیدی بود که از بهترین ترک های هیپ هاپ پارسی است. استایل این موزیک و سبک آن گنگ بود که مقداری هم ته مزه سیاسی را هیچکس به آن اضافه کرد و بسیار مورد توجه مخاطبان و علاقه مندان به رپ پارسی قرار گرفت.

درآمد اشکان فدایی چقدر است؟

فعالیت در حوزه موسیقی به گونه‌ ای است که اگر خوانندگان موفق شوند و شهرت و محبوبیت خوبی را به دست آورند می‌ توانند درآمد خوبی را هم برای خود داشته باشند.

این رپر جوان با وجود اینکه علاقه فراوانی را به فعالیت در این سبک از موسیقی داشته توانسته به سرعت استعدادش را نشان دهد و با وجود نشان دادن استعداد خود شهرت خوبی را به دست آورده و هم اکنون درآمد فراوانی را هم از این طریق به دست می‌ آورد.

افرادی که در حوزه‌ های مختلفی فعالیت می‌ کنند اگر شهرت و محبوبیتی را در میان مردم برای خود داشته باشند می‌ توانند در شبکه‌ های مجازی هم فعالیت کنند و با فعالیت در شبکه‌ های مجازی درآمدی را برای خود داشته باشند.

این خواننده در یوتیوب هم فعالیت‌ های گسترده‌ ای را دارد و با به اشتراک گذاری ویدیو های مختلف و داشتن بازدید بالایی درآمد خوبی را هم از سمت این شبکه مجازی دریافت می‌ کند. او که با وجود فعالیت‌ های خود درآمد خوبی را دارد به عنوان یکی از رپر های مرفه و پردرآمد در کشور های خارجی شناخته می‌ شود که توانسته از طریق فعالیت‌ های آزادانه خود چنین درآمدی را داشته باشد.

همکاری با مهدیار آقا جانی

زندگینامه اشکان فدایی بعد از همکاری اش در اولین موزیکش با مهدیار، توسط موزیک واستا لاشی ادامه پیدا کرد. او این موزیک را نیز به تنهایی و با بیت سازی حرفه ای مهدیار ساخته و منتشر کرد که به جرعت می توان گفت که چنین کار قوی ای برای یک رپر تازه وارد و به عنوان دومین ترک رسمی منتشر شده از او، بسیار خفن و حرفه ای بود و مانند موزیک چی شنیدی بسیاری از مردم شنونده را به وجد آورد و اسم فدایی را بر سر زبان ها انداخت.

او در ادامه با همکاری مشترکش با علی قاف در موزیک شک که یکی از ترک های آلبوم کوتاه انجام وظیفه است توانست بسیار موفق واقع شده و در میان مخاطبان رپ پارس شناخته تر شود.

در زندگی نامه اشکان فدایی موزیکی دیگر به نام ساز ما مشاهده می شود که در سال نود منتشر شد. او پس از این موزیم تصمیم به همکاری مجدد با علی قاف گرفت و در آلبمو زیر و بم زیر زمین به همراه قاف به فعالیت پرداخت. بیت سازی این آلبوم را نیز مهدیار آقاجانی انجام داده است و ترم از میان غم هایم بهترین ترک این آلبوم بوده که یکی از بهترین فیت های رپ پارسی و از جذاب ترین همکاری های فدایی در زمینه رپ و هیپ هاپ پارسی می باشد.

آهنگ های اشکان فدایی

آهنگ های اشکان فدایی

آهنگ جدید اشکان فدایی موزیک 1000 تا مظنون است که بعد از مدت ها سکوت او پخش شد و مثل بمب ترکید و طرفداران او را بسیار شاد کرد. مضمون این موزیک نیز مانند تمام موزیک های اشکان سیاسی و اقتصادی است و با فلوی بی نظیرش و چنین حرفه ای نوین قافیه ها در ورس هایش توانست یک کار خرفه ای و قوی بسته و منتشر کند.

شاید فدایی به پر کاری سایر رپر های شاخص و سر شناس رپ پارسی نبوده باشد و شاید فیت های بسیاری نداده باشد و با سایر فعالان این حیطه نیز همکاری نکرده باشد، اما همیشه شعار کم ولی با کیفیت را سر لوحه کارش قرار داده است از موزیک های او می توان به موارد زیر اشاره کرد.
موزیک چی شنیدی
موزیک شک با علی قاف
موزیک 1000 تا مظنون
موزیک ساز ما
موزیک واستا لاشی
موزیک ایران ایران
موزیک از میان غم هایم

حاشیه های اشکان فدایی

فدایی در تول زندگی هنری اش حواشی را نیز داشته است. از مهم ترین حواشی او کل کل و گنگ او با حصین ابلیس و پیشرو بود که برای آن ها دیس ترک هایی را منتشر کرده است که نه به طور مستقیم بلکه تیکه هایی رو به این رپر ها انداخته بود و حواشی را در بخث و جدل با آن ها ایجاد کرده بود که مورد توجه بسیاری از علاقه مندان رپ پارسی قرار گرفت. برای مطلع شدن از این حواشی توصیه می کنیم که حتما اینستاگرام فدایی را دنبال کنید.

معرفی 10 آهنگ برتر اشکان فدایی

معرفی 10 آهنگ برتر اشکان فدایی

موسیقی رپ به عنوان یکی از سبک‌ های پرطرفدار موسیقی در سراسر جهان شناخته می‌ شود که خوانندگان معروفی هم در این حوزه فعالیت می‌ کنند. در کشور ایران برای افرادی که در این سبک از موسیقی فعالیت می‌ کنند سختی‌ ها و مشکلات فراوانی وجود دارد که برخی از این خوانندگان با وجود چنین مشکلاتی مهاجرت می‌ کنند.

موسیقی رپ چندین سال پیش در کشور ایران مورد استقبال قرار گرفت و از آن سال‌ ها تاکنون خوانندگان فعالی در این حوزه فعالیت کرده‌ اند. اشکان فدایی یکی از این خوانندگان فعال و با استعداد است که فعالیت خود را در سبک موسیقی هیپ هاپ و رپ آغاز کرده و شهرت خوبی را هم برای خود به دست آورده است.

این شخص در بسیاری از مصاحبه‌ های خود به این موضوع اشاره کرده که به سبک موسیقی رپ علاقه بسیاری را دارد و به یکی از کشور های خارجی مهاجرت کرده تا بتواند فعالیت‌ هایش را به راحتی در این حوزه انجام دهد. او از همان ابتدا تاکنون در این حوزه فعالیت‌ های گسترده‌ ای را داشته به گونه‌ ای که تاکنون آهنگ‌ ها و یا آلبوم‌ های فراوانی را هم منتشر کرده است.

از آهنگ‌ های محبوب این رپر جوان می‌ توانیم به آهنگ‌ هایی با نام ایران ایران و جنایی و کولی و نمی‌ دونم و بلیط و آبی قرمز و تسخیر و… اشاره کنیم. آهنگ‌ هایی که این خواننده از ابتدای فعالیت خود تاکنون منتشر کرده بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند زیرا هر کدام از آهنگ‌ های او از متن قوی برخوردار شده است.

بررسی‌ هایی که در ارتباط با فعالیت این شخص انجام شده نشان می‌ دهد او در برخی از آهنگ‌ های خود با دیگر رپر های معروفی همکاری داشته که در نتیجه همکاری خود آهنگ‌ های زیبایی را هم منتشر کرده است.

ایران ایران

اشکان فدایی در سال‌ های اولیه فعالیت خود آهنگ ایران ایران را با همکاری با مهدیار آقاجانی منتشر کرد که این آهنگ بیشتر جنبه سیاسی داشت. با توجه به اینکه این آهنگ در ارتباط با حق مردم بود بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

جنایی

بیشتر آهنگ‌ های این خواننده جنبه سیاسی را دارد و آهنگ جنایی او بیشتر در ارتباط با مشکلات کشور ایران بود که در هنگامی که منتشر شد بازخورد خوبی را هم از سمت مردم دریافت کرد.

بلیط

در سال ۲۰۲۱ این رپر معروف آهنگ‌ های فراوانی را منتشر کرد که یکی از آن ها با نام بلیط شناخته می‌ شود و این آهنگ در هنگامی که منتشر شد استقبال گرمی را هم از سمت طرفداران این خواننده دریافت کرد.

آبی قرمز

یکی از آهنگ‌ های جنجالی این خواننده که در هنگامی که منتشر شد باعث ایجاد برخی از حاشیه‌ ها در ارتباط با او شد با نام آبی قرمز شناخته می‌ شود که این آهنگ او میزان دانلود بالایی را هم در گوگل برای خود دارد.

تسخیر

آهنگ تسخیر در سال ۲۰۲۲ از این خواننده منتشر شده که این آهنگ با متن بسیار قوی توجه دیگر رپر ها را هم به سمت خود جلب کرده و در هنگامی که این آهنگ در اختیار مردم قرار گرفت رکورد دار دانلود شد.

نمی‌ دونم

اینطور به نظر می‌ رسد که آهنگ نمی‌ دونم به عنوان یکی از آهنگ‌ های قدیمی اشکان فدایی است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده و از همان سال تاکنون به عنوان یکی از آهنگ‌ های معروف او شناخته می‌ شود.

یادگاری

آهنگ یادگاری یکی از آهنگ‌ هایی است که به تازگی از این خواننده جوان منتشر شده و از هنگامی که منتشر شد توانست توجه بسیاری از طرفداران این خواننده را به سمت خود جلب کند و این آهنگ به عنوان یکی از آهنگ‌ های محبوب او هم شناخته می‌ شود.

افراطی

این آهنگ در سال ۲۰۱۸ از این رپر هنرمند منتشر شده که برخی از طرفداران این خواننده در نظرسنجی‌ های مختلف اعلام کرده‌ اند که این آهنگ او از دیگر آهنگ‌ هایش زیبا تر است.

هم صدا

در هنگامی که آهنگ هم صدا از این خواننده جوان و فعال منتشر شد بسیاری از طرفداران او این موضوع را بیان کردند که صدای او در این آهنگ شباهت بسیاری را به صدای هیچکس دارد و به همین دلیل این آهنگش از استقبال برخوردار شد.

مشکی

در سال ۲۰۲۳ آهنگ مشکی از این خواننده به عنوان یکی از آهنگ‌ های معروف او منتشر شد که این خواننده هم این آهنگش را به عنوان یکی از آهنگ‌ های محبوب خود معرفی کرده است.

دیس ترک اشکان فدایی به زد بازی

اشکان فدایی از رپر های موفق و خوش فکر کشورمان است که سال هاست در عرصه رپ فعالیت می کند و یکی از اعضای گروه ملتفت می باشد که در اینجا به بررسی زندگی نامه او پرداختیم.

دیس ترک اشکان فدایی به زد بازی

دیس ترک فدایی دیگه تابلو شده که دیس به آهنگ یخ از زد بازی بود یکی از بهترین دیس بک های تاریخ رپ فارس به شمار می رود که می توانید با گوش دادن به آن منظور ما را درک کنید. در واقع او به گروهی دیس بک داد که همه مدیران بهترین سایت های شرط بنید ایران هستند. در واقع اعضای زد بازی به شرح زیر دارای سایت شرط بندی اند. سیجل و جی جی به صورت مشترک مدیر سایت تهران کازینو و سهراب ام جی مدیر سایت گنگ بت می باشد.

توصیه می کنیم از طریق لینک هایی که در دسترس قرار گرفت سعی بر این داشته باشید که بهترین ها را برای خود رقم بزنید. ما هر کدام از این سایت ها را برای شما مورد بررسی قرار داده ایم و همچنین لینک ورود به هر یک پیش روی شما می باشد.

به جز خوانندگی کار اصلی این رپر چیست؟

در ارتباط با این موضوع که او در کنار فعالیت در حوزه خوانندگی چه فعالیت‌ هایی را انجام می‌ دهد بررسی‌ های مختلفی انجام شده که این بررسی‌ ها نشان می‌ دهد او در شبکه‌ های مجازی مختلفی هم فعالیت می‌ کند.

برخی از خوانندگان با وجود اینکه محبوبیت و شهرت فراوانی را برای خود دارند در شبکه‌ های مجازی هم فعالیت می‌ کنند و این فعالیت آن ها باعث می‌ شود که درآمدی را هم از این راه برای خود به دست آورند.

این خواننده طرفداران فراوانی را برای خود دارد به گونه‌ ای که با به اشتراک گذاری ویدیو های مختلف و دریافت بازدید های فراوان درآمد خوبی را هم از سمت یوتیوب برای خود به دست آورده است. برخی از رپر های دیگر که در کشور های خارجی فعالیت می‌ کنند در کنار فعالیت در حوزه خوانندگی، سایت‌ های شرط‌ بندی را هم برای خود راه‌ اندازی کرده‌ اند و با فعالیت در چنین سایت‌ هایی درآمد خوبی را هم دارند.

تاکنون اطلاعاتی از فعالیت این رپر در سایت های شرط بندی منتشر نشده و به نظر می‌ رسد که او بیشتر درآمد خود را از راه خوانندگی و فعالیت در شبکه‌ های مجازی به دست می‌ آورد.

اشکان فدایی به چه رپر هایی دیس داده است؟

اشکان فدایی به چه رپر هایی دیس داده است؟

خوانندگانی که در سبک موسیقی رپ فعالیت می‌ کنند امکان دارد که دیس‌ هایی را برای دیگر رپر ها بخوانند که در این دیس ها آن ها طعنه‌ ها و یا کنایه‌ هایی را به دیگر خوانندگان می‌ زنند. اشکان فدایی که یکی از رپر های معروف ایرانی است و طرفداران فراوانی را هم برای خود دارد تاکنون به رپر های دیگری دیس داده که این موضوع باعث شده توجه طرفدارانش را به سمت خود جلب کند.

رپر هایی که به دیگر خوانندگان دیس‌ هایی را می‌ دهند امکان دارد که دیس بک‌ هایی را هم دریافت کنند که این خواننده در کنار دیس‌ ها، دیس بک‌ هایی را هم برای دیگر خوانندگان خوانده است. این خواننده محبوب برای دیگر رپر های معروف و با استعداد ایرانی با نام حصین ابلیس و هیچکس و… دیس هایی را خوانده که در مقابل دیس بک‌ هایی را هم دریافت کرده است.

از جمله دیس هایی که اشکان فدایی خوانده می‌ توانیم به آهنگ هایی با نام فاتحه و هم صدا و هشتاد و دیگه تابلو شده و بلیط اشاره کنیم‌ که این آهنگ‌ ها به عنوان آهنگ‌ های محبوب و معروف او هم شناخته می‌ شوند.

بلیط

این طور به نظر می‌ رسد که این دیس در ارتباط با رپر دیگری با نام حصین خوانده شده که از متن بسیار قوی برخوردار شده است و در هنگامی که منتشر شد بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

دیگه تابلو شده

زد بازی یکی از گروه‌ های رپی است که آهنگ‌ های فراوانی را منتشر کرده و محبوبیت بسیاری را هم دارد که آهنگ دیگه تابلو شده از طرف اشکان فدایی برای این گروه خوانده شده است.

فاتحه

بیشتر دیس‌ هایی را که این خواننده خوانده برای رپری با نام حصین بوده که یکی دیگر از دیس‌ های او با نام فاتحه شناخته می‌ شود که در هنگامی که منتشر شد طرفداران این خواننده از این دیس او طرفداری کردند.

هم صدا

یکی از آهنگ‌ های موفقی که این خواننده خواند با نام هم صدا شناخته می‌ شود که این آهنگ او دیسی به گروه زد بازی و جیدال بود که از همان ابتدا هم طرفداران این خواننده از اینکه او دیس هایی را می خواند حمایت کردند.

هشتاد

با وجود اینکه فدایی آهنگ‌ های فراوانی را به تنهایی منتشر کرده اما در برخی از آهنگ‌ های خود با دیگر خوانندگان هم همکاری داشته که با همکاری با یکی دیگر از رپر ها در آهنگ ۸۰ خود دیسی را برای حصین منتشر کرد.

اشکان فدایی چه آهنگ هایی برای هیچکس خوانده است؟

اشکان فدایی چه آهنگ هایی برای هیچکس خوانده است؟

هر کدام از افرادی که به عنوان خوانندگان رپ شناخته می‌ شوند امکان دارد که برای دیگر خوانندگان دیس‌ هایی را منتشر کنند و در قبال منتشر کردن چنین دیس‌ هایی، دیس بک‌ هایی را هم دریافت کنند.

در هنگامی که خوانندگان برای یکدیگر دیس‌ هایی را منتشر می‌ کنند طرفداران آن ها هم این خوانندگان را برای خواندن چنین آهنگ‌ هایی تشویق می‌ کنند و در میان طرفداران آن ها هم امکان دارد که درگیری‌ هایی به وجود آید.

اشکان فدایی برای بسیاری از رپر ها دیس‌ هایی را خوانده است که بیشتر دیس‌ های او برای هیچکس بوده زیرا به نظر می‌ رسد که این دو با یکدیگر درگیری‌ هایی را داشته‌ اند و با خواندن چنین آهنگ‌ هایی سعی دارند که یکدیگر را تحقیر کنند.

برای مشاهده اینکه تاکنون این رپر چه آهنگ‌ هایی را برای هیچکس خوانده می‌ توانیم به گوگل مراجعه کنیم و در گوگل با جستجو کردن چنین عبارتی به لیست کاملی از آهنگ‌ های او دسترسی پیدا کنیم. در هنگامی که خوانندگان آهنگ‌ هایی را برای دیگر خوانندگان منتشر می‌ کنند باید این موضوع را هم در نظر داشته باشند که امکان دارد که این درگیری‌ های میان آن ها افزایش پیدا کند.

صحبت های اشکان فدایی در خصوص آزاده زن هیچکس

هیچکس به عنوان یکی از رپر های فعال و جوانی شناخته می‌ شود که در این حوزه فعالیت‌ های گسترده‌ ای را دارد و آهنگ‌ های سیاسی بسیاری را هم خوانده است. اشکان فدایی در ارتباط با همسر هیچکس در یکی از شبکه‌ های مجازی مطلبی را منتشر کرد که در این مطلب او به این موضوع اشاره کرده بود که او عضو سازمان مجاهدین است.

در همان زمانی که این خواننده چنین مطلبی را در یکی از شبکه‌ های مجازی منتشر کرد بلافاصله از سمت هیچکس واکنش بدی را دریافت کرد و این موضوع باعث شد که در میان این دو خواننده درگیری به وجود بیاید.

مطلبی که این رپر در ارتباط با آزاده اکبری همسر هیچکس منتشر کرده را می‌ توانیم با مراجعه به گوگل به صورت کامل مشاهده کنیم که به نظر می‌ رسد منتشر کردن چنین مطلبی باعث شده که درگیری‌ هایی هم میان طرفداران آن ها به وجود بیاید.

درگیری که در ارتباط با صحبت‌ های این خواننده در ارتباط با آزاده زن هیچکس به وجود آمده باعث شده که دیگر رپر ها هم درگیر دعوای میان این دو رپر شوند و برخی از آن ها با یکدیگر رابطه بسیار بدی را دارند.

مصاحبه جدید اشکان فدایی

مصاحبه جدید اشکان فدایی

با افراد معروف و مشهور مصاحبه‌ های فراوانی انجام می‌ شود که هر کدام از این مصاحبه‌ ها به صورت کامل در گوگل قرار گرفته است.

اشکان فدایی هم به عنوان یکی از رپر های معروفی شناخته می‌ شود که با توجه به داشتن چنین شهرتی مصاحبه‌ های فراوانی را انجام داده است که در هر کدام از این مصاحبه‌ ها از او سوالات مختلفی در ارتباط با فعالیت‌ هایش و زندگی‌ اش پرسیده شده است.

هر کدام از مصاحبه‌ های این فرد چه قدیمی و چه جدید در گوگل وجود دارد که با مراجعه به گوگل و جستجو کردن عبارت‌ های مختلفی می‌ توانیم به تمامی ویدیو های مصاحبه‌ های او دسترسی پیدا کنیم.

او در برخی از مصاحبه‌ های خود به این موضوع اشاره کرده که به این سبک از موسیقی علاقه فراوانی را دارد و برای اینکه بتواند فعالیت‌ های خود را به صورت کامل و آزادانه انجام دهد به یکی از کشور های خارجی مهاجرت کرده است.

در مصاحبه جدید این خواننده از او در ارتباط با درگیری‌ هایش با هیچکس پرسیده شده که او به این موضوع اشاره کرده است که درگیری میان آن ها مدت زمان طولانی است که ادامه دارد.

پاسخ امید دانا به اشکان فدایی چه بود؟

افراد بسیاری هستند که از کشور ایران مهاجرت کرده‌ اند و هم اکنون در کشور های خارجی زندگی می‌ کنند که امید دانا یکی از این افراد است که با مهاجرت خود به کشور های خارجی فعالیت‌ های ضد انقلابی را انجام می‌ دهد.

اینطور به نظر می‌ رسد که او در یکی از شبکه‌ های خارجی مشغول فعالیت می‌ باشد و با افرادی که در کشور های خارجی زندگی می‌ کنند گفتگو هایی را انجام می‌ دهد و این گفتگو های او بیشتر جنبه سیاسی دارد.

اینطور به نظر می‌ رسد که امید دانا در ارتباط با درگیری‌ هایی که برای اشکان فدایی وجود دارد ویدیو هایی را منتشر کرده است. پاسخ امید دانا به این خواننده در قالب یک ویدیو وجود دارد که می‌ توانیم این ویدیو را با کیفیت بالایی در گوگل و یا آپارات به صورت کامل مشاهده کنیم.

در کنار اینکه می‌ توانیم ویدیوی پاسخ این شخص را به این رپر در قالب یک ویدیو مشاهده کنیم می‌ توانیم ویدیو های دیگر امید دانا را هم که به عنوان یکی از افراد فعال سیاسی است، را مشاهده کنیم. امید دانا به عنوان یکی از افرادی شناخته می‌ شود که طرفدار حکومت پهلوی بوده و هم اکنون هم فعالیت‌ های ضد انقلاب فراوانی را دارد و از این طریق توانسته دیده شود.

فری استایل اشکان فدایی

فری استایل به حالتی گفته می‌ شود که افراد آهنگ‌ های خود را به گونه‌ ای می‌ خوانند که سبک خاصی است و در این سبک آن ها، اشعارشان از یک ساختار منظم و هدفمند برخوردار نیست.

اشکان فدایی هم به عنوان یکی از رپر های محبوب فری استایل خاص خود را دارد و توانسته آهنگ‌ هایش را به گونه‌ ای بخواند که تنها مختص به او است و کسی نمی‌ تواند از او کپی برداری کند. با گوش دادن آهنگ‌ های این رپر محبوب و جوان می‌ توانیم فری استایل خاص او را مشاهده کنیم.

سوالات متداول

  1. اشکان فدایی کیست؟

    اشکان فدایی رپر ایرانی عضو گروه ملتفت می باشد.

  2. ماجرای درگیری اشکان فدایی و هیچکس چه بود؟

    این دو خواننده دوستی طولانی مدت داشته اند ولی فدایی هیچگس را یه منافق قلم داد کرد.

  3. برنده بیف اشکان فدایی و حصین که بود؟

    خیلی ها اشکان را برنده این درگیری می دانند.

  4. درآمد اشکان فدایی از رپ چقدر است؟

    او هنوز درآمد قابل توجه ای از رپ کسب نکرده است.

4.8/5 – (13 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید