اجی دیوگن کیست؟ بررسی ثروت و بهترین فیلم های او

اگر تمایل دارید تا در رابطه با اجی دیوگن یکی از بازیگران هندی اطلاعات مفیدی را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

اجی دیوگن کیست؟

اجی دیوگن کیست؟

اجی یکی از بازیگران هندی مرد معروف و سرشناس اهل هند است که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. حال خیلی از طرفداران او تمایل دارند تا در مورد زندگینامه اجی دیوگن بیشتر بدانند. به همین دلیل در این قسمت قرار است تا به بیوگرافی اجی دیوگن بپردازیم. در این باره باید بگوییم که او با نام اصلی ویشال دیوگن متولد دو آوریل 1969 در بمبئی است و یک هنرپیشه و فیلمساز هندی است. بهتر است که بدانید این بازیگر معروف همواره در رقابت با سه خان بزرگ بالیوود و دیگر ستاره های سینمای هند می باشد.

این بازیگر هندی تحصیلکرده مقطع کالج وابسته به دانشگاه بمبئی است و از 22 سالگی بازی در سینما را شروع کرده است و مدتی است که در کنار کارگردانی، به عنوان تهیه کننده نیز فعالیت می کند. اجی دیوگن قد او 178 سانتی متر و وزنش 80 کیلوگرم می باشد و بر روی بدنش انواع تتو دارد. او یک برادر به نام آنیل دارد که در عرصه فیلمسازی و فیلمنامه نویسی فعالیت می کند. می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ویکی پدیا ajay devgn را مشاهده نمایید.

اجی دیوگن در چه فیلم هایی ایفای نقش کرده است؟

اجی یکی از برجسته ترین و معروف ترین بازیگران هندی است که از سال 1991 فعالیت خود را در عرصه بازیگری آغاز کرده است و تا به اکنون در فیلم های پربیننده و مهمی نقش آفرینی کرده است که این موضوع باعث شهرت بیشتر او شده است. حال از معروف ترین و بهترین فیلم های اجی دیوگن می توان به میادین، سوریاوانشی، بوژ: غرور هند، تانهاجی، عشقت را به من بده، شادکامی مطلق، یورش، سیمبا و … اشاره کرد.

معرفی برترین فیلم های اجی دیوگن

معرفی برترین فیلم های اجی دیوگن

همان طور که اشاره شد؛ اجی دیوگن که یکی از بازیگران معروف و سرشناس هند می‌ باشد، از سال 1991 فعالیت خود را به عنوان بازیگر شروع کرده است. او از سال 1991 تا به اکنون در فیلم‌ های متعددی حضور داشته است. حال بهتر است بدانید که اکثر فیلم‌ هایی که دیوگن در آن ها به عنوان بازیگر حضور داشته است با استقبال بسیار خوب مردم رو به رو شده اند و از فروش بالایی نیز برخوردار شده اند.

حال در ادامه قرار است به معرفی برترین فیلم‌ های این بازیگر هندی بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

ثروتمند

ثروتمند به هندی (Dhanwan) فیلمی محصول سال 1993 و به کارگردانی کاسیناتونی ویسوانت است. در این فیلم اجی دیوگن در کنار بازیگرانی همچون: کاریسما کاپور، مانیشا کویرالا، آریونا ایرانی، دینش هینگو به ایفای نقش پرداخته است. دیوگن با حضورش در این فیلم توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند و بازی خوب او مورد تعریف و تمجید خیلی از مردم قرار گرفت.

حقیقت

حقیقت یک فیلم سینمایی بالیوود هندی محصول سال 1995 به کارگردانی کوکو کوهلی است. از بازیگران اصلی این فیلم می توان به اجی دیوگن و تابو اشاره کرد. بازیگران دیگر همچون: آمریش پوری، آریونا ایرانی، جانی لور به عنوان تونی، هیمانی شیوپوری، آنجانا ممتاز نیز در این فیلم به نقش آفرینی پرداختند. این فیلم موفقیت‌ آمیز بود و یازدهمین فیلم پرفروش گیشه آن زمان شد.

سینگهام

سینگهام فیلمی اکشن به کارگردانی روهیت شتی است که در سال 2011 منتشر شد. بهتر است بدانید این فیلم در جدول گیشه نمایش سینماهای هند، به فروش کلان صد کروری (بیست میلیون دلاری) دست پیدا کرد و تعجب تحلیل‌ گران اقتصادی سینما را برانگیخت. حال ناگفته نماند که اجی در نقش سینگهام در کنار بازیگران دیگر همچون کجال آگاروال، پراکاش راج، سونالی کورکارنی، مورالی شرما در این فیلم حضور داشته است.

یورش

یورش نام یک فیلم به کارگردانی راج کومار گوپتا محصول سال 2018 می‌ باشد. از بازیگران این فیلم می‌ توان به اجی دیوگن، ایلیانا دی کروز، شبا چادها و سراب شوکلا اشاره کرد. فیلم یورش براساس داستانی واقعی ساخته شده‌ است و پس از اکران با استقبال بسیار خوبی رو به رو شد.

باند 34

باند 34 فیلمی هندی محصول سال 2022 و به کارگردانی اجی دیوگن است. در این فیلم دیوگن در کنار بازیگرانی همچون آمیتاب باچان، راکول پریت سینگ، انگیرا دار، بومان ایرانی و آکانکشا سینگ به ایفای نقش پرداخته است.

عکس های این بازیگر را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های این بازیگر را در کجا مشاهده کنیم؟

اجی یکی از زیبا ترین بازیگران هندی، اهل هند است که این روز ها علاوه بر مردم هند در سرتاسر دنیا طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی را به دست آورده است. حال خیلی از مخاطبان او تمایل دارند تا به مشاهده عکس های جدید این بازیگر معروف بپردازند تا به این گونه بیشتر با او آشنا شوند.

در این باره باید بگوییم که برای مشاهده عکس های وی روش های متعددی وجود دارد، به عنوان مثال اگر شما به اینستاگرام اجی مراجعه کنید می‌ توانید عکس‌ های جالبی از او را در لوکیشن های مختلف مشاهده کنید. هم چنین با مراجعه به اینترنت و جستجوی نام او نیز با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد.

پیج اینستاگرام این بازیگر چیست؟

اینستاگرام یکی از شبکه‌ های محبوبی است که این روز ها اکثر بازیگران در این شبکه فعالیت می‌ کنند. حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید امروزه اجی دیوگن اینستا را مرکز فعالیت خود قرار داده است و با توجه به این شبکه توانسته با مخاطبانش در ارتباط باشد و هر از گاهی عکس‌ ها و فیلم‌ های زیبایی را از خود را برای فالوورانش به اشتراک می‌ گذارد. حال برای پیدا کردن آدرس پیج اجی دیوگن کافیست تا نام او را به انگلیسی در قسمت سرچ اینستاگرام سرچ کنید تا پیج او برای شما نمایش یابد. از آن جایی که او در اینستاگرام فالووران زیادی دارد، به همین دلیل پیج او به راحتی قابل تشخیص می باشد.

درآمد اجی دیوگن چقدر است؟

برای خیلی از طرفداران این بازیگر معروف سوالی که به وجود می آید، این است که درآمد و ثروت اجی دیوگن چقدر است؟ در این باره باید بگوییم از آن جایی که این بازیگر معروف تمایلی ندارد تا میزان درآمدش رسانه ای شود، به همین دلیل در این باره اطلاعاتی در اینترنت در دسترس نمی باشد. اما از آن جایی که او سالیان طولانی است در این حرفه فعالیت می‌ کند، به همین دلیل توانسته ثروت خوبی را برای خود و خانواده‌ اش جمع آوری کند.

اجی دیوگن چه حاشیه هایی داشته است؟

اجی یکی از بازیگران معروف و سرشناس است که تمام رفتار و حرکات او زیر ذره بین خیلی از مردم و رسانه‌ ها قرار گرفته است و به همین دلیل برای او نیز همانند سایر بازیگران حاشیه‌ هایی به وجود می آید که اکثر این حواشی در مورد فعالیت هایی که در حرفه خود انجام می‌ دهد و روابط شخصی اش می باشد.

اجی دیوگن تا کنون چه جوایزی دریافت کرده است؟

اجی دیوگن تا کنون چه جوایزی دریافت کرده است؟

وی تا به اکنون جوایز و افتخارات متعددی را کسب کرده است، اما از مهم ترین جوایز این بازیگر معروف می توان به برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم زخم اشاره کرد.

اولین فیلم اجی دیوگن کدام بود؟

اگر طرفدار این بازیگر معروف هستید، شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید اولین فیلم او پهول‌ آور کانتی نام دارد که در سال 1991 به روی پرده سینما ها رفت و موفقیت بسیار خوبی را نیز به دنبال داشت.

فیلم های اجی دیوگن را از چگونه دانلود کنیم؟

اگر تمایل به دانلود فیلم های این بازیگر معروف و هم چنین فیلم جدید اجی دیوگن را دارید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به کانال های فیلم و یا حتی اینترنت مراجعه نمایید.

همسر اجی دیوگن کیست؟

بهتر است که بدانید وی در سال 1995 با خانم کاجول موکرجی (بازیگر) 21 ساله وارد یک رابطه عاشقانه شد و در سال 1999 بعد از پنج سال با یکدیگر ازدواج کردند.

اجی دیوگن و کاجول چه رابطه ای دارند؟

کاجول یکی از بازیگران معروف و سرشناس اهل هند است که در حال حاضر در سراسر جهان طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد. حال اگر به فیلم‌ های هندی علاقمند هستید به احتمال زیاد فیلم‌ های مشترک زیادی از کاجول و اجی دیوگن هندی را مشاهده کرده‌ اید.

حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دیوگن در سال 1995 و زمانی که 26 ساله بود با کاجول موکرجی بازیگر معروف که در آن زمان 21 ساله بود وارد یک رابطه عاشقانه شد. این رابطه عاشقانه تا جایی ادامه پیدا کرد که در نهایت آن ها پنج سال بعد و در سال 1999 با هم ازدواج کردند.

این موضوع را هم باید افزود اولین فرزند این زوج مشهور در سال 2001 سقط شد. اما در نهایت در سال 2003 آن ها صاحب یک دختر به نام نایسا و در سال 2010 صاحب یک پسر به نام یوف شدند. حال طبق گفته نزدیکان این زوج، آن ها رابطه عاشقانه بسیار خوبی با یکدیگر دارند و دیوگن عاشق کاجول است و همیشه به حمایت و پشتیبانی همسرش می‌ پردازد.

اجی دیوگن قد و سنش چقدر است؟

اجی دیوگن قد و سنش چقدر است؟

اجی دیوگن متولد 2 آوریل 1969 در هندوستان است، او بازیگر و فیلمساز بالیوود می باشد. دیوگن در حال حاضر 54 سال دارد که این موضوع برای خیلی از طرفداران و مخاطبانش غیر قابل باور است! چرا که با توجه به ظاهر و استایل دیوگن به نظر می‌ رسد که او بین 30 الی 40 سال داشته باشد. اما با این حال در حال حاضر این بازیگر هندی معروف 54 سال سن دارد.

بهتر است بدانید دیوگن تحصیلکرده مقطع کالج وابسته به دانشگاه بمبئی می باشد و از 22 سالگی بازی در سینما را شروع کرده است و در حال حاضر به عنوان کارگردان و تهیه کننده نیز فعالیت می کند. قد این آقای هنرمند 178 سانتی متر و وزن او 80 کیلوگرم می باشد و بر روی بدنش انواع تتو دارد.

حال شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دیوگن مدتی قبل در یکی از مصاحبه‌ های خود راز جوان ماندنش را ورزش و رژیم غذایی سالم بیان کرد. او در این باره بیان کرده است که در طول روز مدتی را به ورزش کردن اختصاص می‌ دهد تا به این گونه بدنش همیشه آماده باشد. هم چنین از یک رژیم غذایی سالم برخوردار است و مواد غذایی مضر را کنار گذاشته است و در طول روز چند لیتر آب مصرف می کند.

این بازیگر هندی همیشه به مخاطبان و طرفدارانش توصیه می کند تا در طول روز مدتی را به ورزش کردن اختصاص دهند و از رژیم غذایی سالم برخوردار شوند تا به این گونه بدنی سالم داشته باشند و فرایند پیر شدن را کاهش دهند. طبق گفته هایش، او جوان ماندنش را مدیون ورزش و رژیم غذایی سالم است.

اجی دیوگن و شاهرخ خان با هم همکاری داشته اند؟

بهتر است بدانید با وجود این که شاهرخ خان و کاجول بار ها و بار ها در فیلم های مشترک به بازی با یکدیگر پرداختند، اما شاهرخ تا به اکنون با همسر کاجول یعنی دیوگن کار نکرده است.

البته ناگفته نماند که مدتی قبل قرار بود که دیوگن و کاجول و هم چنین شاهرخ خان و پریتی زینتا در یک فیلم مشترک به بازی با یکدیگر بپردازند. در این فیلم قرار بود که دیوگن و کاجول در مقابل هم و پریتی و شاهرخ خان نیز در مقابل یکدیگر بازی کنند. اما با توجه به این که کاجول همزمان در فیلم دیگری مشغول به بازی بود، به همین دلیل نتوانست در این فیلم حضور پیدا کند.

این موضوع باعث شد تا دیوگن برای بازی در این فیلم شرط بگذارد که باید فیلمنامه تغییر کند. در نهایت بازیگران این فیلم عوض شدند و شانس این که شاهرخ خان و دیوگن در کنار یکدیگر در یک فیلم به بازی بپردازند از بین رفت.

اجی دیوگن چه جوایز و دستاورد هایی تا به امروز به خود اختصاص داده است؟

اجی دیوگن چه جوایز و دستاوردهایی تا به امروز به خود اختصاص داده است؟

اجی دیوگن یکی از بازیگران موفق و پرافتخار اهل هند به شمار می‌ رود که علاوه بر کشور هند در خیلی از کشورهای دیگر طرفداران و مخاطبان بسیار زیادی دارد و از شهرت و محبوبیت بسیار زیادی هم برخوردار است.

حال این موضوع را هم باید افزود که او در سال‌ های فعالیتش به عنوان بازیگر در فیلم‌ ها و سریال‌ های متعددی به ایفای نقش پرداخته است و در کارنامه حرفه‌ ای اش افتخارات و دستاوردهای متعددی را ثبت کرده است. افتخارات او باعث شدند تا این روزها دیوگن به یکی از پرافتخار ترین و موفق‌ ترین بازیگران هندی تبدیل شود.

این موضوع را هم باید افزود که او تا به اکنون توانسته چهار جایزه ملی را دریافت کند. حال اگر تمایل دارید تا اطلاعات کاملی در رابطه با تمام افتخارات و دستاورد های این بازیگر هندی را به دست آورید پیشنهاد می‌ کنیم تا به ویکی پدیای دیوگن مراجعه نمایید.

جالب است بدانید با توجه به این که افتخارات دیوگن بسیار زیاد هستند، به همین دلیل یک صفحه اختصاصی برای افتخارات این بازیگر هندی ارائه شده است. حال با مراجعه به ویکی پدیای او می‌ توانید به این صفحه مراجعه نمایید و به مشاهده تمام افتخارات و دستاورد های این بازیگر هندی بپردازید.

آیا این بازیگر بچه دار شده است؟

این بازیگر معروف و موفق اهل هند در حال حاضر صاحب دو فرزند می‌ باشد. در این باره بهتر است بدانید که فرزند اول او که نایسا نام دارد در سال 2003 و فرزند دوم او که یوف نام دارد در سال 2010 به دنیا آمده است.

دیوگن علاقه بسیار زیادی به فرزندانش دارد و تا به اکنون در اکثر مصاحبه‌ های خود نام فرزندانش را آورده است و از آن ها به خوبی یاد کرده است. هم چنین او تا به اکنون در صفحات مجازی خود تصاویر متعددی از دختر و پسرش را منتشر کرده است.

اجی دیوگن در کدام شهر زندگی می کند؟

اجی دیوگن در کدام شهر زندگی می کند؟

اجی دیوگن روز 13 فروردین 1348 در شهر امریتسار ایالت پنجاب هند به دنیا آمده و بزرگ شده است. پدر او ویرو دیوگان (بدلکار و کارگردان) و مادرش وینا تهیه کننده است. حال این موضوع را هم باید افزود که در حال حاضر اجی دیوگن در کنار خانواده‌ اش در بمبئی زندگی می‌ کند و در این شهر به فعالیت‌ های خود می‌ پردازد.

البته ناگفته نماند که گاهی اوقات این بازیگر معروف بنا به دلایل کاری و برای ایفای نقش در فیلم های مختلف به شهر ها و یا حتی کشور های دیگر نیز سفر می‌ کند.

سوالات متداول

  1. اجی دیوگن کیست؟

    او متولد 2 آوریل 1969 در بمبئی است و یک هنرپیشه و فیلمساز هندی است که همواره در رقابت با سه خان بزرگ بالیوود و دیگر ستاره های سینمای هند می باشد.

  2. افراد چگونه می توانند به مشاهده عکس های دیوگن بپردازند؟

    اگر تمایل به مشاهده عکس های این بازیگر معروف و سرشناس اهل هند را دارید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به شبکه‌ های مجازی او و یا اینترنت مراجعه نمایید.

  3. همسر دیوگن کیست؟

    او در سال 1995 با کاجول موکرجی (بازیگر) وارد یک رابطه عاشقانه شد و در سال 1999 بعد از پنج سال با یکدیگر ازدواج کردند.

  4. او از چه سالی فعالیت خود را شروع کرده است؟

    از سال 1991، او فعالیت خود را شروع کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید