بیوگرافی بهداد اقبالی مالک ایرانی چلسی + ثروت خالص او

بهداد اقبالی در روز ششم از ماه می سال 1976 در کشور ما، ایران به دنیا آمده است. بهداد اقبالی یکی از سخت کوش ترین و موفق ترین اشخاص ایرانی به شمار می رود. طبیعتاً بسیاری از ما بهداد اقبالی را نمی شناسیم اما او با فعالیت به عنوان سرمایه گذار تاجر در این حرفه و شغل ها تا کنون بسیار معروف بوده است به طوری که اکثر سرمایه گذاران بزرگ و تاجر های موفق ایران او را می شناسند؛ علاوه بر آن بهداد اقبالی در خارج از کشور نیز شناخته شده است و بسیاری از افراد او را می شناسند.

بهداد اقبالی به تازگی مالک جدید باشگاه چلسی شده است و این موضوع باعث معروفیت بیشتر او در بین مردم و به خصوص علاقه مندان به فوتبال بوده است. پس از منصوب شدن او به این منصب بازار پیش بینی روی چلسی بسیار داغ تر از قبل شد. بسیاری از ما تا کنون بهداد اقبالی را نمی شناخته و در رابطه با این تاجر موفق و همین طور سرمایه گذار بزرگ ایرانی چیزی نمی دانیم و اطلاعاتی در رابطه با او نداریم. اگر شما نیز بهداد اقبالی را به خوبی نمی شناسید به شما پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها بخوانید؛ چرا که در این مقاله هر گونه اطلاعاتی درباره بیوگرافی بهداد اقبالی، بهداد اقبالی و همسرش، بهداد اقبالی چلسی، ثروت بهداد اقبالی، همچنین محل زندگی او و… در اختیار شما قرار گرفته است.

بهداد اقبالی کیست؟

بهداد اقبالی کیست؟

بهداد اقبالی که بسیاری از ما او را نمی شناسیم، یک ایرانی موفق و سخت کوش است. نام او در میان ثروتمند ترین افراد ایران و یا حتی جهان قرار دارد. او به تازگی اسپانسر چلسی شده است. علاوه بر تمامی این موارد بهداد اقبالی یکی از موفق ترین ایرانی ها به شمار می رود. اگر بهداد اقبالی ویکی پدیا را در مرورگرهای اینترنتی جست و جو کنید، با یک لیست از ثروتمند ترین افراد در جهان مواجه می شوید که بهداد اقبالی یکی از این افراد است. در ادامه این مقاله مطالبی در رابطه با ثروت او و هم چنین میزان درآمد بهداد اقبالی در اختیار شما قرار داده ایم.

به طور کلی باید گفت بهداد اقبالی یکی از موفق ترین کار آفرنان، با تجربه ترین تاجران و ثروتمند ترین سرمایه گذاران است. او هم چنین به تازگی مالک جدید چلسی شده است. بخش بزرگی از معروفیت او نیز از این موضوع سر چشمه می گیرد؛ امروزه بسیاری از افراد خصوصا علامه مندان و دنبال کنندگان فوتبال بهداد اقبالی را می شناسند. او که یکی از ثروتمند ترین افراد جهان و زاده ایران است، در سال 2022 به عنوان خریدار باشگاه چلسی معرفی شد. علاوه بر این ها، بهداد اقبالی صاحب چندین شرکت بزرگ است که می توانید در ادامه مقاله اطلاعات جزئی تری در رابطه با آن ها کسب کنید.

بهداد اقبالی هم چنین مدیر عامل موسسات بزرگ تجاری نیز می باشد. نکته قابل توجه در رابطه با این تاجر بزرگ و کارآفرین موفق، این استه که بهداد اقبالی در سال 2021 در لیست 400 نفره فوربس قرار گرفت؛ نام او هم اکنون در جایگاه 340 در این لیست است. هم چنین بهداد اقبالی جزو چهل و چهار نفری است که در سال 2021 برای اولین بار در فهرست فوربس 400 وارد شده است. فوربس یک مجله تجاری آمریکایی است که متعلق به سرمایه گذاری نهنگ رسانه ای و خانواده فوربس است. این مجله هشت بار در سال منتشر می شود و دارای مقالاتی در مورد موضوعات مالی، صنعت، سرمایه گذاری و بازاریابی است.

شعار مجله فوربس «جهان را تغییر دهید» است. رئیس و سردبیر آن استیو فوربس و مدیر عامل آن مایک فدرل است. در سال 2014، به یک گروه سرمایه گذاری مستقر در هنگ کنگ، یک رسانه معروف و شناخته شده سرمایه گذاری فروخته شد.

در رابطه با میزان تحصیلات بهداد اقبالی، جالب است بدانید که او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه برکلی کالیفرنیا می باشد. بهداد اقبالی به عنوان عضو هیئت مدیره کوشا فعالیت می کند. اقبالی یکی از بنیانگذاران و شریک مدیریت شرکت Clearlake Capital Group LP است که در حال حاضر تقریباً 10 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد و مدیران ارشد سرمایه گذاری آن بیش از 100 سرمایه گذاری را رهبری یا مشارکت کرده اند.

با استفاده از رویکرد متمرکز بر بخش، Clearlake به دنبال شراکت با تیم های مدیریتی در سطح جهانی با ارائه سرمایه صبور و بلند مدت به مشاغل پویا است که می توانند از رویکرد تحول عملیاتی Clearlake بهره مند شوند. بخش های اصلی این شرکت عبارتند از نرم افزار و خدمات مبتنی بر فناوری، صنایع و انرژی و مصرف کنندگان، بهداد اقبالی مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه کالیفرنیا، برکلی دریافت کرد. هم چنین این ایرانی موفق، به همراه خوزه ای فلیسیانو به عنوان چهره کلرلیک کاپیتال مالک چلسی شد و در کنار تاد بوهلی نقش اصلی را در این باشگاه بر عهده گرفت. اقبالی زمان زیادی را در بازار نقل و انتقالات تابستانی با بوهلی در سراسر اروپا کار کرد و در نقش خود با مدیران برخی از بزرگترین باشگاه های جهان جلساتی برگزار کرد.

بهداد اقبالی چگونه به شهرت رسید؟

این تاجر ایرانی و موفق از دانشگاه برکلی کالیفرنیا فارغ التحصیل شد. او قبل از اینکه شرکت اصلی اش، کلیر لیک کپیتال را تاسیس کند، به فعالیت هایی همچون ریاست ، حضور در هیات مدیره و سهام داری شرکت های مختلف مشغول بود‌. سپس اقبالی در سال 2006 شرکت کیر لیک کپتال را همراه با جو فلیسیانو تأسیس کرد. طبق نوشته فایننشال تایمز، گردش مالی این شرکت در سال 2021 میلادی 25 میلیارد دلار بوده است. پس از اینکه او شرکت اصلی خود را تاسیس کرد، ثروت او به مرور بیشتر از قبل شد تا اینکه به یکی از ثروتمند ترین افراد جهان تبدیل شد. این موضوع یکی از عواملی بود که باعث معروفيت بهداد اقبالی شد.

مورد دیگر که در شهرت او بیشترین نقش را داشته است این است که بهداد اقبالی 60 درصد از سهام باشگاه فوتبال چلسی را خریداری کرده است. او به قدری ثروتمند است که توانسته تبدیل به یکی از اسپانسرهای فوتبال شود. اگر چه فعالیت او در زمینه فوتبال و باشگاه های فوتبالی، در مقایسه با فعالیت ها و موفقیت های دیگر او بسیار ناچیز است.

بهداد اقبالی کجا زندگی می کند

بهداد اقبالی کجا زندگی می کند؟

بهداد اقبالی املاک 21 میلیون دلاری برنت وود را در 18 ژانویه 2020 توسط جیمز مک ‌کلین خرید. موقعیت این ملک برنت وود، لس آنجلس، کالیفرنیا است. هم چنین قیمت آن 20.8 میلیون دلار بوده است. در ادامه اطلاعات بیشتر و جزئی تری در رابطه با مکان زندگی او شرح داده ایم. اندازه 10000+ فوت مربع، 7 تخت، 11 حمام، تنها چند ماه پس ازلینکه اعلام شد او یکی از میلیاردرها است؛ سهام خصوصی بهداد اقبالی با خرید تقریباً 21 میلیون دلاری یک عمارت کاملاً جدید در یکی از منحصر به فردترین مناطق لس آنجلس، شرایط مسکونی خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشید.

ساکن ایرانی الاصل وست ‌د ساید – که Clearlake Capital را با یکی از بنیانگذاران و دوستداران املاک خوزه فلیسیانو مدیریت می کند – اکنون با افرادی مانند مارسی کارسی، کامیل گرامرو لبرون جیمز در خیابان مشترک است. خانه های L.A. املاک انتقالی اسپانیایی که پشت دروازه‌ها و درخت‌ها در پارک شیک برنت ‌وود قرار دارد، دارای یک گاراژ متصل به سه ماشین، یک زمین موتوری و محوطه‌ های باغی مقاوم در برابر خشکسالی در جلو و عقب است. فضاهای داخلی کاملاً مطبوع هستند، با نشیمن بدون درز و چوب‌ های سخت که با دکوراسیون خنثی تضاد دارند و حال و هوای لوکسی معمولی دارند.

در بالاترین سطح، پنج اتاق خواب خانوادگی، شامل یک سوئیت مستر با منظره اقیانوس با مناظر دیدنی به سمت غرب، یک شومینه مرمری، بالکن خصوصی، کمدهای نمایشگاه و یک حمام که به طور کامل در پوشش های مرمر احاطه شده است، قرار دارد. زمین مسطح 69 هکتاری طولانی و عمیق است و برای حفظ حریم خصوصی ایده آل است.

اقبالی 43 ساله و همسرش جولیا هریس، ساکنان قدیمی وست‌ ساید، در حال ارتقاء به پارک برنت‌ وود از سایر نقاط برنت‌ وود هستند. در سال 2014، آن ها حدود 4.2 میلیون دلار برای یک خانه کاملاً جدید اما بسیار کوچکتر پرداخت کردند که دقیقاً در آن طرف خیابان از باشگاه شیک برنت وود کانتری قرار دارد.

شغل بهداد اقبالی چیست؟

در رابطه با شغل فعلی بهداد اقبالی خوب است بدانید که او در حال حاضر بنیانگذار و شریک مدیریت Clearlake Capital Group، LP، است. هم چنین او به سایر فعالیت ها نیز مشغول است: عضو هیئت مدیره Zywave، عضو هیئت مدیره DigiCert, Inc، عضو هیئت مدیره Appriss، رئیس و عضو هیئت مدیره Dude Solutions و … بسیاری از موارد دیگر که او را یکی از ثروتمند ترین ایرانی های دنیا کرده است.

عکس های بهداد اقبالی را در کجا مشاهده کنیم

عکس های بهداد اقبالی را در کجا مشاهده کنیم؟

با توجه به اینکه در حال حاضر تقریبا همه افراد به فضای مجازی دسترسی دارند می توان با جست و جو کردن نام شخص مورد نظر در سایت های مختلف و در کوتاه ترین زمان، به عکس های او دسترسی پیدا کرد. در رابطه با آقای بهداد اقبالی نیز می توان گفت با جست و جو کردن نام او به راحتی می توان به تصاویر او دسترسی پیدا کرد. علاوه بر آن، کسانی که علاقه دارند جدید ترین عکس ها و فیلم های این تاجر موفق ایرانی را ببینند می توانند در بعضی پیام رسان های خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب، توییتر و اپلیکیشن هایی از این قبیل، صفحه های شخصی او را دنبال کنند.

اینستاگرام بهترین منبع برای مشاهده کردن جدید ترین عکس و فیلم ها است. تقریبا می توان گفت همه افراد معروف در اینستاگرام صفحه ای دارند که عکس ها و کلیپ های خود را در آن به اشتراک می گذارند. علاوه بر اینستاگرام یوتیوب هم منبع خوبی برای دیدن عکس و فیلم های بعضی از این اشخاص می باشد؛ اما از آنجایی که اینستاگرام در کشور ما اپلیکیشن همگانی تری است، در مقایسه با یوتیوب منبع خیلی کامل تری می باشد. نکته قابل توجه اینجاست که همان طور که انتظار می رود، بهداد اقبالی در فضای مجازی فعالیت ندارد؛ می توانید برای دیدن عکس های او به فن پیج های بهداد اقبالی مراجعه کنید.اگر شما هم علاقه مند هستید تصاویری از بهداد اقبالی و همسرش و ببینید، می توانید به مرورگرهای اینترنتی مراجعه کنید.

آدرس پیج اینستاگرام بهداد اقبالی چیست؟

خیلی از افراد درباره اشخاص معروف و محبوب خود کنجکاو هستند و علاقه دارند که در جریان بعضی اخبار آن ها قرار بگیرند. از آنجایی که اکثر چهره های مشهور در فضای مجازی و مخصوصا اینستاگرام فعالیت زیادی دارند، با دنبال کردن پیج آن ها می توان به جدید ترین عکس و فیلم ها و همچنین اطلاعاتی که آن ها منتشر می کنند، دسترسی پیدا کرد. با این حال به دلیل اینکه این اپلیکشن مورد استفاده همه مردم قرار گرفته است، بسیاری از این افراد دارای فن پیج هایی هستند که تشخیص آن ها از پیج اصلی سخت است؛ گرچه با توجه به تعداد دنبال کننده ها و بعضی موارد دیگر مانند توجه به تیک آبی پیج آن ها می توان صفحه اصلی فرد مورد نظر را پیدا و در صورتی که تمایل داشته باشیم، می توانیم آن را دنبال کنیم. در رابطه با بهداد اقبالی همان طور که پیش از این هم خواندید، باید گفت این تاجر موفق و بزرگ ایرانی در فضای مجازی هیچ فعالیتی ندارد؛ اما هم چنان علاقه مندان به او می توانند به فن پیج های او مراجعه کنند و در صدرت تمایل آن ها را دنبال کنند.

دارایی خالص این تاجر ایرانی چقدر است؟

درآمد بهداد اقبالی در سال گذشته سه میلیارد دلار بوده است. او که در حال حاضر 46 سال سن دارد، یکی از ثروتمند ترین افراد جهان به شمار می رود‌. منبع ثروت او سهام خصوصی می باشد. Clearlake Capital که اقبالی در کنار یکی از ثروتمندترین آنجلنو خوزه فلیسیانو تأسیس کرد، امسال شتاب صعود باورنکردنی خود را حفظ کرد. بر اساس بیانیه شرکت ماه مه، این شرکت سهام خصوصی بیش از 72 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد که تقریباً دو برابر آن چیزی است که در ماه اکتبر در اختیار داشت.

Clearlake نیز سرعت خرید خود را ادامه داد و در ماه ژوئیه شرکت توسعه نرم افزار Kofax مبتنی بر Irvine را با مبلغی نامشخص و گروه پلیمر Intertape مستقر در کانادا – تولید کننده نوار – را در ماه مارس به مبلغ 2.6 میلیارد دلار خریداری کرد. اقبالی ایرانی الاصل، کار خود را در بانکداری سرمایه گذاری در گروه ادغام و تملک در Jefferies Broadview و در گروه فناوری مورگان استنلی و شرکت آغاز کرد. اقبالی در هیئت‌ های غیرانتفاعی از جمله بنیاد خانواده‌اش، بنیاد نور و انجمن بین‌المللی کودکان مبتلا به سرطان فعالیت می‌کند. میلیاردر بهداد اقبالی املاک 21 میلیون دلاری برنت وود را در 18 ژانویه 2020 توسط جیمز مک ‌کلین خرید. موقعیت این ملک برنت وود، لس آنجلس، کالیفرنیا است. هم چنین قیمت آن 20.8 میلیون دلار بوده است.

آیا این تاجر ایرانی مالک تیم چلسی است؟

بهداد اقبالی که تا کنون به عنوان یک تاجر موفق و یک سرمایه گذار بزرگ ایرانی شناخته شده بود؛ اخیرا خبر هایی در رابطه با اینکه او مشاور مالک چلسی شده است به گوش می‌رسید. اقبالی که یکی از بنیانگذاران Clearlake است؛ 60 درصد از چلسی را در تابستان امسال از رومن آبراموویچ خرید. اوایل این ماه، Sportsmail فاش کرد که صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی میلیارد ها پوند دارایی دارد که توسط شرکت سهام خصوصی Clearlake مدیریت می شود.

آماندا استاویلی و مهرداد قدوسی، مالکان نیوکاسل روز یکشنبه در کنار بهداد اقبالی مالک جدید آبی‌ها در چلسی حضور داشتند. بعد از اینکه مالکیت باشگاه چلسی از رومن آبراموویچ که یک تاجر روسی است سلب شد؛ حق مالکیت این باشگاه به مزایده گذاشته شد دلیل سلب شدن مالکیت رومن آبراموویچ جنگ اوکراین و روسیه بود. پس از آن طبق گفته تلگراف، اتلتیک و گاردین، تاد بولی پیشنهادی برای خرید باشگاه چلسی داده بوده است و پس از آن برنده مزایده خرید این باشگاه شده است. او که یکی از ثروتمند ترین اشخاص آمریکایی است، به طور رسمی مالکیت باشگاه چلسی را بر عهده گرفت.

همسر این تاجر ایرانی کیست؟

نام همسر بهداد اقبالی، جولیا هریس است. این دو نفر در سال 2014 با هم ازدواج کردند. در رابطه با نحوه آشنایی آن دو خبری وجود ندارد اما گفته می شود بهداد اقبالی و همسرش، جولیا هریس در وال استریت با هم آشنا شده اند. سپس در جزیره الیس با هم ازدواج کردند. ازدواج آن دو به سبک ایرانی – آمریکایی بوده است. جولیا هریس، 32 ساله، که در بهار 2014 با بهداد اقبالی، 38 ساله ازدواج کرد، می گوید: میراث ما برای هر دوی ما بسیار مهم است. من از یک خانواده جنوبی پر از سنت هستم و بهداد یک آمریکایی نسل اول است که خانواده اش اهل ایران هستند.»

به همین دلیل است که این زوج زمانی که هر دو در وال استریت کار می کردند با هم آشنا شدند، تصمیم گرفتند در جزیره الیس ازدواج کنند و جشنی با شکوه با تعداد زیادی از مهمان را برگزار کنند. جولیا توضیح می دهد: “این مکان، یک مکان عالی برای جشن گرفتن و پیوستن دو پیشینه ما بود، و یک امتیاز اضافی این بود که مادر بزرگ من از آنجا آمده بود.” برادر دوقلوی او و خواهر بهداد مراسم بهاری را که ترکیبی از عناصر سنتی عروسی آمریکایی و ایرانی بود، بر عهده داشتند.

تحصیلات بهداد اقبالی چیست

تحصیلات بهداد اقبالی چیست؟

در رابطه با تحصیلات بهداد اقبالی باید بدانید که او فارغ التحصیل رشته لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه بزرگ و معروف برکلی، در کالیفرنیا می باشد. او که در حال حاضر به عنوان یکی از مالکین باشگاه چلسی فعالیت دارد، بنیان گذار و صاحب یک شرکت بزرگ به نام کلیر لیک کپتال می باشد.

بهداد اقبالی چه شرکتی را تاسیس کرد؟

بهداد اقبالی یکی از بنیان گذاران شرکت کلیرلیک کپیتال ایت که در حال حاضر حدود ده میلیارد دلار دارایی دارد. تا کنون بخش های اصلی این شرکت شامل نرم افزار، فناوری، صنایع و انرژی بوده است.

این تاجر ایرانی چه زمانی به آمریکا مهاجرت کرد؟

بهداد اقبالی، در سال 1976 در ایران و در خانواده ای ایرانی زاده شد. پس از ده سال یعنی در سال 1986 پدر و مادر او تصمیم گرفتند او را برای ادامه تحصیل به آمریکا بفرستند. سپس بهداد اقبالی در ده سالگی با ویزای توریستی به آمریکا مهاجرت کرد و پس از اینکه دوران تحصیل خود را در انجا گذراند و به فارغ التحصیلی رسید، در همان کشور ماند و در حال حاضر نیز یکی از موفق ترین و ثروتمند تاجران در سطح دنیا محسوب می شود.

این تاجر چه سالی به عنوان مالک و مشاور تیم چلسی انتخاب شد؟

همان طور که پیش از این هم خواندید بهداد اقبالی در سال 2022 و در اوایل تابستان 60 درصد از سهام باشگاه فوتبال چلسی را خریداری کرده است. به طوری که او در حال حاضر مالک و مشاور این تیم است و یک عنصر‌ مهم برای تصمیم گیری ها در این تیم به شمار می رود. هم چنین او در رابطه با مالکین قبلی این تیم، در مصاحبه های خود عنوان کرده است که این تیم تا پیش از آن به طور درستی مدیریت نشده است و جای رشد زیادی دارد.

سوالات متداول

  1. آیا بهداد اقبالی اینستاگرام دارد؟

    خیر، از آنجایی که بهداد اقبالی در فضای مجازی فعالیتی ندارد؛ باید گفت این تاجر موفق اینستاگرام هم ندارد.

  2. بهداد اقبالی اهل کجاست؟

    بهداد اقبالی در ایران به دنیا آمده است و در سن ده سالگی همراه با پدر و مادرش به آمریکا مهاجرت کرده است.

  3. آیا همسر جولیا هریس بهداد اقبالی است؟

    بله بهداد اقبالی در سال 2014 با جولیا هریس ازدواج کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید