بیوگرافی علی اردوان خواننده گروه اکتاو که حالا به تنهایی فعالیت می کند

در این مقاله قصد داریم تا در ارتباط با یکی از خواننده های رپ و هیپ هاپ فارسی یعنی علی اردوان برای شما صحبت کنیم. او سال هاست در موسیقی کشورمان فعالیت داشته و آهنگ های زیادی را منتشر کرده است که مورد توجه بسیاری از علاقه مندان به این سبک از موسیقی قرار گرفته. به همین علت در حال حاضر به یکی از شخصیت های چهره و سلبریتی های اینستاگرام و رپ فارسی تبدیل شده است.

بیوگرافی علی اردوان خواننده

بیوگرافی علی اردوان خواننده

این روز ها صحبت ها در ارتباط با آرتیست های موسیقی در ایران به خصوص افرادی که در عرصه رپ و هیپ هاپ فعالیت دارند بسیار زیاد شده. به نوعی این آرتیست ها فعالیت خود را در این زمینه افزایش داده و زود به زود آهنگ می‌دهند. به طوری که هر هفته و یا هر دو هفته شاهد یک موزیک جدید از معروف ترین آرتیست های رپ فارسی هستیم و این موضوع به قدری همه گیر شده که صحبت ها در ارتباط با این آرتیست های فعال در رپ فارسی زیاد شده است.

یکی از این آرتیست ها علی اردوان می باشد که مدت های طولانی است که در هیپ هاپ کشورمان فعالیت داشته . او کار های بسیار زیادی را ساخته و خوانده است که این حرکت او سبب شده تا طرفداران بسیار زیادی را در بین علاقه مندان به موسیقی رپ کشور برای خودش پیدا کند. او اکنون به عنوان یکی از پرودیوسر ها و رپر های موفق کشورمان شناخته می شود و اگر شما نیز از علاقه مندان به این سبک از موسیقی هستید قطعاً تا کنون نام او را شنیده اید.

معمولاً افرادی که به سبک های دیس لاو و همین‌ طور لاو در رپ و هیپ هاپ فارسی علاقه‌ مند هستند علی اردوان و گروه اکتاو را خوب می شناسند؛ چرا که آن ها بیشتر به علت خواندن آهنگ هایی در این سبک های رپ فارسی به شهرت رسیده و معروف شده اند که در ادامه به چند تا از این آهنگ های جذاب آن ها خواهیم پرداخت.

ولی در کل در ارتباط با علی اردوان خواننده موسیقی هیپ هاپ کشورمان باید بگویم که او اول از همه یک پرودیوسر و یک آهنگ ساز فوق العاده حرفه ای می باشد. به طور ناگهانی در رپ فارس ظهور کرد و موفق شد تا با خواندن چند آهنگ و ساختن بیت های حرفه ای خیلی سریع جای خود را در بین آرتیست های موفق رپ و هیپ هاپ فارسی پیدا کند. او خیلی سریع تر از بسیاری از آرتیست های سرشناس حال حاضر این مارکت به شهرت دست پیدا کند.

البته یکی دیگر از دلایل کمتر شناخته شدن علی اردوان در فضای مجازی و اینترنت می تواند انجام کار های آهنگ سازی و میکس و مستر او در پشت صحنه باشد. چرا که برای انجام چنین کار هایی افراد زیادی تلاش می کنند و زحمت می کشند اما هیچگاه به عنوان کسانی که مخاطبان، آن ها را می بینند نبوده و خیلی کمتر مورد توجه هواداران و مخاطبان قرار می گیرند.

شروع موسیقی اردوان از گروه اکتاو

علی اردوان متولد سال ۱۳۷۴ هجری شمسی در تهران می باشد. او از دوران دبیرستانش به موسیقی رپ و هیپ هاپ علاقمند شد. او شروع به یادگیری کار با آلات ساخت بیت و موسیقی کرد که خیلی سریع توانست تا از حالت ابتدایی درآمده بعد به عنوان یکی از پرودیوسر های خانگی فعالیت کند. تقریبا می توانیم بگوییم که از زمان ۱۹ سالگی توانست تا به صورت حرفه ای کارش را در گروه اکتاو که یکی از گروه‌های پر هوادار و پرمخاطب رپ فارسی می باشد، شروع کند.

فلو بی نظیر علی اکتاو در تمامی کارها

از مهم ترین نکاتی که در ارتباط با موسیقی هیپ هاپ برای علی اردوان بسیار ارزشمند و با اهمیت می باشد فلوی آهنگ و در واقع شعر بوده که مربوط به نحوه بیان و ضربه و چیدن کلمات در کنار یکدیگر می شود. این موضوع می تواند تا بشدت در جذابیت یک آهنگ رپ تاثیر بگذارد و در واقع تمام هنر یک رپر چه برای نوشتن شعر و چه برای خواندن آن در این موضوع یعنی فلو خلاصه می شود.

اگر شما نیز از طرفداران پر و پا قرص گروه اکتاو و یا علی اردوان هستید قطعا تا کنون به آهنگ های علی توجه کرده اید و از فلو جالبی که در بیشتر آهنگ هایش مشاهده می‌ شود لذت برده اید که همین دقت و توجه او سبب شده است تا بتواند با بزرگان رپ و هیپ هاپ فارسی در ایران و یا خارج از این کشور همکاری هایی را داشته باشد.

استعدادیابی این خواننده

اما به طور خلاصه می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که علی اردوان علاوه بر این که خودش استعداد نا محدودی در ارتباط با نوشتن اشعار و ورس های رپی و همین طور آهنگ سازی و ترانه سرایی در این سبک از موسیقی کشورمان دارد، می تواند تا استعداد یاب بسیار خوبی برای موسیقی زیر زمینی کشورمان باشد و رپر های تازه کار و با استعداد زیادی را به رپ فارسی معرفی نماید.

ali ardavan رپر

ali ardavan رپر

علی اردوان سال‌ هاست که در شهر تهران زندگی کرده و در همان جا نیز رشد کرده است. او از دوران کودکی اش به موزیک هیپ هاپ علاقه مند نشده بلکه در دوران دبیرستان با آشنایی بیش از قبل با رپ و هیپ هاپ و به خصوص رپر های ایرانی سرشناس مانند سروش هیچکس و همین طور اعضای گروه زد بازی مخصوصاً سهراب ام جی و مهراد هیدن و همین طور علی رضا جی جی تصمیم گرفت تا در عرصه موسیقی هیپ هاپ فقط به عنوان یک شنونده نباشد و دست به فعالیت هایی در این زمینه زد.

علی اردوان در ابتدا در میتینگ هایی که پارک‌ های شهر تهران و به خصوص شهرک غرب برگزار می شد حضور پیدا می‌ کرد که اغلب این میتینگ های رپی را به همراه دوستانش که علاقه زیادی به موسیقی داشتند. بعضاً در این میتینگ ها شرکت می کردند مشاهده می‌ کرد و به گفته خودش از هر رپر و از هر آرتیستی که به صورت خیابانی در این میتینگ ها حضور پیدا می‌ کرد یک چیز جدید یاد می‌ گرفت و سعی می کرد تا از آن در ارتباط با موسیقی های خودش استفاده نماید.

آیا علی اردوان بیت ساز است؟

ما تا کنون خواننده های زیادی را دیده ایم که علاوه بر فعالیت در زمینه اصلی خود یعنی خوانندگی در دیگر عرصه هایی چون آهنگ سازی و بیت سازی فعالیت داشته اند و چه بسا که استعداد زیادی هم دارند. علی اردوان نیز یکی از این هنرمندان می باشد که جدای از رپ کردن معمولا به بیت سازی می پردازد و بیشتر بیت های موزیک گروه اکتاو هم توسط او ساخته شده است.

این خواننده علاوه بر خواندن رپ استعداد ویژه ای در بیت و آهنگ سازی دارد و همین موضوع باعث پیشرفت و بیشتر دیده شدن او بوده است. این روز ها که علی اردوان به صورت تکی نیز به خوانندگی مشغول می باشد معمولا آهنگ سازی ترک هایش را نیز خود انجام می دهد و همیشه موزیک هایی که خود او می سازد موفق تر از دیگر آثارش است.

بیوگرافی علی اردوان و همسرش

بیوگرافی علی اردوان و همسرش

در ارتباط با بیوگرافی علی اردوان و همسرش باید بگویم که او اصلاً همسری ندارد و همچنان مجرد بوده و تا کنون ازدواج نکرده است. حتی در ارتباط با این موضوع هیچ گونه شایعه‌ ای برای این آرتیست درست نشده و هیچ کجا نیز از زمان ازدواجش صحبتی به میان نیاورده و یا شخصیتی را که بخواهد تا در آینده با او ازدواج کند را معرفی نکرده است. پس اگر صحبتی در ارتباط با ازدواج علی اردوان در سایت ها مشاهده نمودید بدانید که برای دامن زدن به شایعات این صحبت‌ها زده شده و واقعیت ندارد چرا که در صورتیکه از او و یا هر یک از آرتیست های رپ فارسی اطلاعاتی در ارتباط با ازدواجشان منتشر شود قطعاً ما در سایت خود قرار خواهیم داد.

یوتیوب علی اردوان

همه ما می دانیم که این روز ها علاوه بر اینستاگرام افراد توجه بسیار زیادی به یوتیوب دارند که این موضوع در بین سلبریتی ها بیشتر دیده می شود چرا که با فعالیت در این برنامه و حمایت شدن از طرف مخاطبان مبالغ خوبی دریافت می کنند. علی اردوان نیز به عنوان یک فرد معروف در یوتیوب چنل خود را دارد و به طور مستمر فعالیت می کند.

چنل یوتیوب این رپر معمولا محتوایی در رابطه با موزیک و رپ دارد که شامل موزیک ویدیو های او می باشد. گاهی نیز فعالیت هایی چون ساخت ولاگ از سفر ها، پروژه های کاری و سرگرمی هایی که با دوستانش دارد را منتشر می کند و یکی از یوتیوبر های فعال نیز هست.

آدرس اینستاگرام علی اردوان چیست؟

آدرس اینستاگرام علی اردوان چیست؟

علی اردوان یکی از رپر های معروف ایرانی می باشد که نخست با فعالیت در گروه اکتاو به شهرت رسید اما این روز ها نیز به تنهایی موزیک هایی را منتشر کرده است. این خواننده همانند بسیاری دیگر از هنرمندان در اینستاگرام صفحه شخصی خود را دارد و از این طریق با مخاطبان و طرفدارانش ارتباط برقرار می کند. وی حدود 595 هزار دنبال کننده در این فضا دارد.

اگر بخواهید به صفحه اصلی وی دسترسی پیدا کنید کافی است نام او را در اینستاگرام جست و جو کنید که البته با فن پیج هایش نیز رو به رو خواهید شد که در این موارد باید به تیک آبی کنار اسم او دقت کنید و در نهایت پیج اصلی علی اردوان صفحه ای است که این تیک را نیز دارا باشد. محتوای پیج این خواننده معمولا شامل موزیک و رپ می باشد.

علی اردوان چه موزیک ویدیو هایی داده است؟

جدای از این که یک موزیک باید بسیار حرفه ای باشد که مورد توجه قرار بگیرد یکی از موارد مهم نیز این می باشد که موزیک ویدیو حرفه ای نیز برای آن ساخته شود. علی اردوان نیز در ابتدا که فعالیت خود را شروع کرد ویدیو ای نداشت اما اخیرا برای دو موزیک خود یعنی danct و رز زرد موزیک ویدیو هایی ساخته است که بسیار هم خوب می باشند.

بسیاری از خوانندگان حرفه ای و قدیمی وجود دارند که هنوز موزیک ویدیویی نساخته اند و یا این که به تعداد محدودی منتشر کرده اند چرا که علاقه خاصی به این کار ندارند و یا این که فکر می کنند نیازی به این ویدیو ها نیست اما این روز ها با ساخت این کلیپ ها و انتشار در یوتیوب و برخی سایت های موزیک بازخورد بسیار خوبی برای خوانندگان دارد.

لیست رپر هایی که با علی اردوان همکاری داشته اند؟

لیست رپر هایی که با علی اردوان همکاری داشته اند؟

هنگامی که خواننده یا رپری در زمینه کاری خود استعداد ویژه ای دارد به سرعت می تواند با بسیاری از سلبریتی ها و ستارگان همکاری داشته باشد و همین موضوع باعث پیشرفت بیشتر آن ها می شود. علی اردوان نیز یکی از حرفه ای ترین افراد می باشد که به محض فعالیت در زمینه رپ شناخته شد و تاکنون با افراد زیادی از جمله رپر های زیر زمینی ایران کار کرده است و در ادامه به معرفی چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت.

سپهر خلسه

یکی از رپر هایی که تا کنون چندین بار با علی اردوان همکاری داشته است سپهر خلسه می باشد و این دو موزیک هایی چون dancet و قلب بنفش را منتشر کرده اند.

بهزاد لیتو

بهزاد لیتو یکی از رپر های حرفه ای و معروف ایرانی می باشد و طرفداران زیادی هم دارد. همکاری علی اردوان با این رپر به پیشرف و دیده شدنش کمک زیادی کرده است.

سهراب ام جی

سهراب ام جی یکی از رپر های گروه قدیمی زدبازی می باشد که تمام طرفداران رپ وی را می شناسند. علی اردوان با همکاری سهراب ام جی موزیک عشق است را منتشر کرده است.

آیدا

آیدا یکی از خوانندگان زن ایرانی است که در موزیک حس معمولی با علی اردوان و بهزاد لیتو همکاری داشته است. این موزیک از همان ابتدای انتشار بسیار خوش درخشید.

مهراد هیدن

یکی از آثار حرفه ای و معروف علی اردوان موزیک میام روی خطت می باشد که در آن با رپر های با استعدادی چون مهراد هیدن همکاری داشته است.

بيوگرافي علی اردوان

دوست دختر علی اردوان کیست؟

معمولا هنگامی که افراد در هر زمینه ای به شهرت می رسند تمام زندگی آن ها مورد توجه طرفدارانشان قرار می گیرد که یکی از مهم ترین موارد روابط عاشقانه آن ها است. علی اردوان معمولا از آن دسته سلبریتی هایی می باشد که در این رابطه صحبتی نداشته و کسی نمی داند که او با چه خانمی رابطه دارد فقط چند باری یک سری شایعه برای او به وجود آمده است.

از جمله این حواشی می توان به رابطه وی با ستین خواننده ایرانی اشاره کرد و مدتی برخی از پیج های اینستاگرام اخباری مبنی بر دوستی و عشق این دو منتشر کردند که البته از طرف هیچ کدام از این سلبریتی نه رد شد و نه تصدیق بنابراین هنوز کسی از صحت این موضوع اطلاعی ندارد.

در ارتباط با این موضوع باید بگوییم که بدون شک آنها باعث پیشرفت یکدیگر شده اند چرا که با همکاری های بسیار خوبی که تا کنون با یکدیگر داشته‌اند توانسته اند که به عنوان عامل پیشرفت یکدیگر به حساب بیایند اما در ارتباط با رابطه دوستی میان آنها باید بگویم که هیچ‌ گونه خبر موثقی در ارتباط با شروع رابطه میان آنها از طرف این دو آرتیست پرطرفدار منتشر نشده است و حتی به این شایعات نیز واکنشی نشان نداده‌اند.

دوست دختر علی اردوان

زندگی نامه علی اردوان

با توجه به صحبت هایی که در بالا بیان شده است باید بگوییم که بعد از خروج از اولین گروهی که با آن ها فعالیت کرده بود، بعد از مدت کوتاهی سکوت تصمیم گرفت تا این دفعه تنهایی و بدون تشکیل دادن یک گروه شروع به کار کند که البته با استفاده از شهرت قدیمی اش در گروه اکتاو توانست تا خیلی موفق تر نسبت به گذشته فعالیتش را آغاز کند و با چند فیت و همکاری با آرتیست های بزرگ و سرشناسی مانند عرفان پایدار، سپهر خلسه، گروه اپیکور، سهراب ام جی و علیرضا جی جی و سیجل و همین طور ستین موفق شد تا بیش از پیش در رپ فارسی جا بیفتد و تعداد هوادارانش را تا حد زیادی افزایش دهد.

ری اکت به آهنگ های علی اردوان

ری اکت به آهنگ های علی اردوان

معمولا همیشه یک سری پیج ها، چنل های یوتیوب و برنامه هایی هستند که در ویدیو های خود به انواع موزیک های خوانندگان ری اکت می دهند که برخی از آن ها نقد و نظر های منفی است و برخی دیگر به تعریف و تمجید می پردازند. علی اردوان نیز تا کنون ری اکت های زیادی دریافت کرده است که بیشتر آن ها بازخورد خوبی داشته است.

این رپر به دلیل همکاری های زیادی که با انواع رپر های معروف داشته است توانسته کارنامه هنری بسیار خوبی برای خود ثبت کند و به همین دلیل است که معمولا ری اکت به موزیک های او همیشه شامل نظر های خوب می باشد و آهنگ هایش به عنوان بهترین آهنگ رپ فارسی معرفی می شود.

این رپر در کنسرتی هم تا به حال حضور داشته است؟

یکی از بزرگ ترین آرزو ها و اهداف تمام خوانندگان برگزاری کنسرت می باشد که برخی از آن ها تا کنون موفق به برپایی آن نشده اند. علی اردوان نیز با توجه به استعداد و موزیک های خوبی که داشته هنوز نتوانسته کنسرتی برگزار کند تا طرفدارانش بتوانند در آن حضور پیدا کنند و وی نیز تا کنون در این خصوص صحبتی نکرده است.

با این حال اما تا کنون این هنرمند در کنسرت برخی از خوانندگان رپ به عنوان بیننده حضور داشته است و با این کار حمایت خود را نسبت به آن آرتیست نشان داده است. به هر حال تمامی طرفداران این رپر در انتظار کنسرت علی اردوان می باشند و از او می خواهند که به زودی با خبر های خوب آن ها را به کنسرت خود دعوت کند.

آهنگ های علی اردوان

آهنگ های علی اردوان

از آهنگ های معروف و سرشناس علی اردوان می توانیم به آهنگ دلم تنگ شده برات اشاره کنیم که جزو معروفترین آهنگ های گروه اکتاو بوده و تقریباً تمامی علاقمندان به موسیقی رپ و هیپ هاپ با این آهنگ خاطره دارند که از تعداد پخش بسیار بالایی در سایت های معروف موسیقی کشور از جمله رادیو جوان برخوردار شد و باعث شد که بتواند تا به میزان زیادی به شهرت برسد.

این آهنگ سبک دیس لاو داشت و بسیار مورد توجه علاقه مندان به این سبک در رپ فارسی قرار گرفت و باعث شد که علی اردوان به این نتیجه برسد که باز هم می تواند تا از این سبک موسیقی درست کرده و به هوادارانش هدیه کند که به همین علت آهنگ اکسمه را با همراهی سپهر خلسه خواند که یکی از آهنگ های فوق‌العاده او و خلسه به حساب می آید.

علی اردوان که از این سبک از موسیقی هیپ هاپ ایرانی دیس لاو به شدت جواب گرفته بود و به عنوان یکی از صاحب سبک های این مدل موسیقی تبدیل شده بود تصمیم گرفت و بار دیگر نیز از همین سبک موسیقی بسازد و اینبار آهنگ کراشم تویی را با همراهی سپهر خلسه و ستین خواند که این آهنگ نیز به شدت مورد تایید و تمجید از هواداران او و همینطور دو آرتیست دیگر قرار گرفت و از محبوبیت بالایی در بین آن ها برخوردار شد.

علی اردوان همچنین ساختن آهنگ شبای تهران را با حضور عرفان و سپهر خلسه بر عهده داشت که این آهنگ نیز به عنوان یکی از جذاب ترین کارهای این آرتیست خوب کشورمان ساخته می‌شود و مورد علاقه عده زیادی از طرفداران رپ فارسی قرار گرفته است.

یکی دیگر از فعالیتهای پر طرفدار علی اردوان که البته نسبت به سایر کارهای او کمتر شنیده شد همکاری اش با سیاوش سیجل یکی از اعضای گروه زدبازی بود که با نام امشب دور همیم منتشر شد و علی اشتاو برای این آهنگ زحمت های بسیاری کشید تا مورد توجه هوادارانش قرار بگیرد.

با توجه به علاقه مندی هواداران به سایتها و همکاری های جذاب با سایر آرتیست های رپ فارسی تصمیم گرفت تا یک همکاری بزرگ دیگر را شکل دهد که این دفعه علاوه بر سیاوش سیجل و علیرضا جی جی و سپهر خلسه نیز در یک آهنگ همکاری نمود و این آهنگ با نام همه چی دارم منتشر شد که یکی از فیت های جذاب این آرتیست ها بوده و از پخش بسیار بالایی در سایت رادیو جوان برخوردار شده است.

آهنگ جدید علی اردوان با نام حلال اولسون در همکاری گاهی سهراب ام جی و قبل از آن آهنگ ساچ واو با همکاری گروه بزرگ اپیکور جز جدیدترین کارهای علی اردوان شناخته می شود که توصیه می‌کنیم تا حتماً آهنگ ها را دانلود و گوش کنید.

علی اردوان چه آلبوم هایی بیرون داده است؟

علی اردوان چه آلبوم هایی بیرون داده است؟

علی اردوان به عنوان یکی از رپر های بسیار معروف و محبوب در ایران تا کنون آلبوم های بسیار زیادی منتشر کرده است که گاهی آن چنان خوب مورد استقبال قرار نگرفته است و گاهی نیز به شدت از طرف مخاطبان حمایت شده است. در ادامه به معرفی چند نمونه از آن ها خواهیم پرداخت.

قلب بنفش

یکی از معروف ترین این آثار قلب بنفش می باشد که شامل موزیک بسیار عاشقانه است و در زمان انتشار از همان ابتدا به سرعت مورد استقبال شنوندگان بود.

عشق است

عشق است یکی دیگر از آثار معروف و حرفه ای این رپر می باشد که با همکاری سهراب ام جی ساخته شده است و این همکاری باعث بیشتر دیده شدن علی اردوان شد.

حس معمولی

حس معمولی نیز مانند بسیاری از آثار این هنرمند بسیار در دل مردم جای گرفت و با استقبال خیلی خوبی مواجه شد. یکی از همکاری های خوب علی اردوان در این موزیک با بهزاد لیتو بود.

حاشیه های علی اردوان

حاشیه های علی اردوان

علی اردوان نیز از آن دسته از رپر ها و خواننده هایی می باشد که جدیداً به شدت وارد حواشی می‌شود و از حاشیه های او می توانیم به کل کل اش با امیر خلوت و همین طور علی ازا به علت کاور کردن از آهنگ های افراد دیگر اشاره کنیم که در واقع به علت مشکل داشتن با این افراد شروع به بحث و کل کل با آن ها کرد و در این باره برای علی ازا یک فری استایل ساخت و آن را استوری کرد که حمله شدید به علی ازا به حساب می آید.

سوالات متداول

  1. علی اردوان متولد چه سالی بوده و چند سال سن دارد؟!

    او متولد سال ۱۹۹۵ میلادی بوده و اکنون حدود ۲۵ سال سن دارد.

  2. علی اردوان اکنون در کدام شهر و کشور زندگی می‌کند؟!

    او در حال حاضر در ایران و در شهر تهران ساکن است.

  3. پرطرفدارترین آهنگ علی اردوان کدام موزیک می باشد؟!

    پرطرفدار ترین آهنگ او، ترک دلم تنگ شده برات از گروه اکتاو می باشد.

4.3/5 – (108 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید