فیلترشکن شیر بت با لینک مستقیم و سرورهای رایگان بدون محدودیت

همان طور که می دانید، محدودیت های اینترنتی موجود در کشور ایران سختگیرانه تر شده است. این محدودیت ها منجر به عدم اتصال مستقیم مردم به شبکه های مجازی می شود. از سوی دیگر، امروزه بسیاری از کسب و کارها به صورت اینترنتی انجام می شوند. از این رو پیدا کردن بهترین فیلترشکن که قوی و پر سرعت مانند فیلترشکن شیر بت باشد، به یک دغدغه برای مردم تبدیل شده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

بدون شک پیدا کردن یک فیلترشکن امن و قابل اطمینان بسیار سخت است. بنابراین یکی از فیلترشکن هایی که می توانید به آن اطمینان کنید، فیلترشکن شیر بت می باشد. در ادامه به معرفی این وی پی ان می پردازیم.

معرفی فیلترشکن شیر بت

معرفی فیلترشکن شیر بت

فیلترشکن شیر بت از بهترین فیلترشکن های موجود می باشد. این وی پی ان کاملا مناسب کاربران ایرانی و با تحریم های داخل ایران سازگار است. در حال حاضر بسیاری از وی پی ان ها دارای محدودیت های زمانی و حجمی هستند. اما فیلترشکن شیر بت دارای زمان و حجم نامحدود است. بنابراین کاربران می توانند با آسودگی خاطر از این فیلترشکن برای اندروید و دیگر سیستم عامل ها استفاده کنند.

اگر قصد دارید تا یک وی پی ان انتخاب کنید، توصیه می شود ابتدا درباره امنیت آن اطلاعات کسب کنید. زیرا یکی از مهم ترین ویژگی هایی که وی پی ان ها باید آن را دارا باشند، امنیت است. فیلترشکن شیر بت با ایجاد سرور ها و فضای محافظت شده، امنیت مورد نظر را فراهم کرده است.

این وی پی ان با ایجاد شرایطی مناسب، برای همه کاربران مناسب می باشد. زیرا سازندگان این فیلترشکن با گرد هم آوردن کاربردی ترین ویژگی ها، آن را در رده بهترین ها قرار داده اند. از ویژگی های مهم آن می توان به اتصال سریع، قوی و امنیت اشاره کرد.

چگونه فیلترشکن شیر بت را دانلود کنیم؟

امروزه وی پی ان های بسیاری در سایت ها و پلتفرم های مختلف وجود دارد. اما دانلود و نصب برخی از آن ها، تحت شرایط خاصی انجام می شود. به عنوان مثال برای نصب بعضی از آن ها باید اشتراک تهیه کنید. به عبارت دیگر، با پرداخت هزینه به خدمات حرفه ای تر دست پیدا خواهید کرد. اما شیر بت اینگونه نیست.

سازندگان شیر بت vpn با توجه به دسترسی محدود بسیاری از کاربران، امکان نصب آن را برای همه ایجاد کرده اند. برای دانلود این فیلترشکن فقط کافی است تا نام آن را در اینترنت جست و جو نمایید. در این صورت می توانید آن را دانلود و سپس نصب کنید. همچنین امکان نصب آن از روش های دیگر هم وجود دارد.

آیا این وی پی ان معتبر است؟

یکی از چالش های کاربران برای نصب و استفاده از وی پی ان ها، امنیت و حفاظت از اطلاعات می باشد. از این رو انتخاب یک فیلترشکن برای شرط بندی که امنیت بالایی داشته باشد، برای کاربران بسیار سخت خواهد شد. برخی از این اپلیکیشن ها مسئولیتی در برابر محافظت از اطلاعات شما بر عهده نمی گیرند. از این رو اطلاعات گوشی شما به راحتی قابل دسترس قرار می گیرد.

بنابراین انتخاب یک وی پی ان که از اطلاعات شما محافظت می کند، در اولویت قرار خواهد داشت. فیلترشکن شیر بت بر اساس محافظت از اطلاعات کاربران ساخته شده است. این پلتفرم به گونه ای ساخته شده است که از اطلاعات محافظت کرده و آن ها را منتشر نمی کند. به طوری که یکی از دلایل شهرت و محبوبیت شیر بت، امنیت بالای آن است.

فیلترشکن شیر بت قابلیت اتصال به چند سرور را دارد؟

فیلترشکن شیر بت قابلیت اتصال به چند سرور را دارد؟

فیلترشکن شیر بت به یکی از بهترین ها تبدیل شده است. این امر به دلایل مختلفی اتفاق افتاده است. اما در حالت کلی، خدماتی که به کاربران خود ارائه می دهد، دلیل شهرت آن هستند. یکی از خدماتی که برای کاربران خود ایجاد کرده است، امکان استفاده از سرور های مختلف می باشد.

vmess

اولین و کاربردی ترین سروری که در این فیلترشکن مورد استفاده قرار می گیرد، vmess می باشد. این سرور یکی از رایج ترین سرورهای موجود محسوب می شود.

vless

سرور vless یکی دیگر از سرور هایی است که در فیلترشکن های مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد. این سرور به سرعت در میان کاربران شناخته و رایج شد.

ssh

یکی از معروف ترین سرور های موجود، سرور ssh می باشد. این سرور نسبت به دیگر سرور ها جوان تر است اما به اندازه آن ها کاربرد دارد. این امر از خصوصیات منحصر به فرد سرور ssh محسوب می شود.

فیلترشکن شیر بت برای چه سیستم عامل هایی وجود دارد؟

امروزه وی پی ان های بسیاری در دسترس عموم مردم قرار دارند. اما بسیاری از آن ها متناسب با یک نوع سیستم عامل تولید شده اند. یعنی امکان نصب آن ها، فقط بر روی یک سیستم عامل مشخص وجود دارد. تعداد کمی از فیلترشکن ها وجود دارند که می توانید آن ها را بر روی سیستم عامل های مختلف، نصب کنید. فیلترشکن v2ray شیر بت هم یکی از آن ها است.

شیر بت vpn به عنوان یکی از وی پی ان های کاربردی و خوب توانسته برای تمام سیستم های عامل، قابلیت نصب داشته باشد. از این رو همه کاربران می توانند از آن استفاده کنند.

ویندوز

همان طور که می دانید ویندوز از رایج ترین سیستم های عامل می باشد. سازندگان فیلترشکن شیر بت با توجه به این موضوع، قابلیت نصب آن را بر روی ویندوز ایجاد کرده اند. برای نصب آن فقط کافی است تا نسخه مرتبط با ویندوز سیستم خود را دانلود کنید‌.

اندروید

اندروید هم از دیگر سیستم عامل های پر طرفدار در دنیا است. به طوری که بسیاری از کاربران با تلفن های همراه اندرویدی در فضای مجازی فعالیت می کنند. از این رو امکان نصب شیر بت بر روی سیستم عامل اندروید هم وجود دارد.

مک و ios

مک و ios، سیستم عامل منحصر به فردی هستند. بخش بزرگی از کاربران هم از این سیستم ها استفاده می کنند. بنابراین قابلیت نصب فیلترشکن شیر بت برای آن ها هم ایجاد شده است.

این وی پی ان برای کدام اپراتور ها می باشد؟

این وی پی ان برای کدام اپراتور ها می باشد؟

امروزه اپراتور های مختلفی در اختیار کاربران قرار گرفته است. بنابراین کاربران با اپراتورهای متفاوتی فعالیت می کنند. سازندگان وی پی ان شیر بت، متوجه اهمیت این مورد شدند. از این رو همه کاربران ایرانسل، همراه اول و رایتل می توانند از آن استفاده کنند.

شاید برای شما سوال شود که خدماتی که کاربران هر اپراتور دریافت می کنند متفاوت است؟ باید بگوییم که همه کاربران خدمات یکسانی دریافت می کنند. از این رو می توانید با آسودگی خاطر از این فیلترشکن منحصر به فرد بهره ببرید.

آیا این وی پی ان رایگان است؟

دغدغه بسیاری از کاربران، رایگان بودن وی پی ان ها است. زیرا بسیاری از آن ها در قبال خرید اشتراک، خدمات ارائه می دهند. بسیاری از کاربران امکان پرداخت هزینه های اشتراک را نداردند. اما همه فعالیت هایشان به یک فیلترشکن خوب و مناسب بستگی دارد. از این رو نیازمند یک وی پی ان رایگان هستند.

فیلترشکن شیر بت اما به صورت کاملا رایگان، خدمات خود را ارائه می دهد. همچنین شما لیستی از پروکسی ها و سرورهای رایگان و بدون محدودیت خواهید داشت. بنابراین در هر زمان می توانید از آن ها استفاده کنید. نبود محدودیت باعث شده است تا کاربران با آسودگی خاطر به آی پی های مختلف، متصل شوند.

برای استفاده از فیلترشکن شیر بت نیاز به ساخت اکانت می باشد؟

از آن جایی که برخی از فیلترشکن ها شرایط سختی را برای ورود ایجاد می کنند، بسیاری از کاربران ناراضی خواهند شد. چرا که برای استفاده از آن ها باید مراحل احراز هویت، ثبت نام و تایید شماره را پشت سر بگذارید. از ابن رو بسیاری از کاربران قبل از تمام کردن این مراحل، اپلیکیشن را حذف می کنند. حتی بدون اینکه کاربردی بودن آن را امتحان کنند.

اما شیر بت به این نکته توجه داشته است و شرایط استفاده از آن بسیار آسان است. برای استفاده از فیلترشکن شیر بت نیازی به ساخت اکانت نخواهد بود. فقط کافی است تا پس از نصب چند مورد ساده را انجام دهید.

سرعت فیلترشکن شیر بت چقدر است؟

از مهم ترین معیار های کاربران برای انتخاب یک وی پی ان مناسب، سرعت آن ها است. زیرا سرعت کند سرورها باعث می شود تا کاربران برای لود شدن یک صفحه ساعت ها منتظر بمانند. این امر خیلی به مذاق کاربران خوش نخواهد آمد. زیرا در برخی از مواقع کاربران برای انحام کاری عجله دارند و سرعت پایین وی پی ان می تواند موجب ضرر آن ها شود.

یکی از سریع ترین فیلترشکن های ساخته شده، فیلترشکن شیر بت می باشد. این وی پی ان با استفاده از بهترین سرورهای موجود، سرعت اتصال را بسیار بالا برده است. به طوری که پس انتخاب سرور و استفاده از آن، به سرعت متصل خواهید شد.

سوالات متداول

  1. ویژگی های فیلترشکن شیر بت چست؟

    فیلترشکن شیر بت با ویژگی های اتصال سریع، امنیت، رایگان و نامحدود بودن، شرایط مناسبی را برای کاربران ایجاد کرده است.

  2. فیلترشکن شیر بت برای چه سیستم عامل هایی وجود دارد؟

    امکان نصب این وی پی ان بر روی سیستم های عامل ویندوز، اندروید، مک و ios وجود دارد.

  3. استفاده از فیلترشکن شیر بت رایگان است؟

    نصب و استفاده از فیلترشکن شیر بت کاملا رایگان می باشد و نیاز به پرداخت هزینه نیست.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید