شرکت Unique Sports Management و درآمد خالص آن

شرکت Unique Sports Management یکی از برترین و قدرتمند ترین شرکت های نقل و انتقال در انگلستان است که با اختلاف بسیاری از رقیبان خود، به صورت فوق العاده عمل می کند.

معرفی شرکت Unique Sports Management

معرفی شرکت Unique Sports Management

Unique Sports Management نسل جدیدی از متخصصان شرکت های ورزشی است که از نظر اجتماعی و فناوری، باهوش و خلاق هستند و درک محکمی از سختی های رسانه ها و بازاریابی مدرن دارند. توسعه نام تجاری نقش مهمی در آماده سازی آینده ورزشکار حرفه ای ایفا می کند. این شرکت در چند سال اخیر به عنوان مدیر برنامه فوتبال بسیار موفق عمل کرده و بازیکنان زیادی را جا به جا کرده است.

شرکت Unique Sports Management خدماتی را ارائه می دهد که برای حرفه ورزشکار مهم هستند مانند آموزش، توسعه شخصی، دسترسی/شبکه ​​سازی به رسانه های اجتماعی، مدیریت تصویر، بازاریابی، راهنمایی مالی، مشاوره مالی مادام العمر، مدیریت برند، بشردوستی، و غیره، فعالیت و کار شرکت Unique Sports Management این است که به مشتریان خود کمک کند تا با پرداختن به تمام جنبه های توسعه ورزشکار حرفه ای، تأثیر مثبت و معنا داری در داخل و خارج از زمین های بازی داشته باشند.

شرکت Unique Sports Management برای کدام بازیکنان است؟

تورل هریس در سال ۱۹۸۸ شرکت Unique Sports Management (USMI) را برای ورزشکاران بسکتبال NBA و بین المللی تأسیس کرد. آقای هریس به دلیل سبک منحصر به فرد خود در مدیریت روش زندگی ورزشکاران، مذاکرات قرارداد، برنامه ریزی مالی، خدمات اجتماعی، مشاوره شغلی، تایید برند، کارهای خیریه و استراتژی های بازاریابی برای مشتریانش که شامل ورزشکاران تالار مشاهیر مانند جورج “آیس من” گروین – سان هستند، شناخته شده است.

هری کین

هری ادوارد کین متولد ۲۸ ژوئیه سال ۱۹۹۳ می باشد، او یک فوتبالیست حرفه ‌ای انگلیسی است که به عنوان مهاجم برای باشگاه لیگ برتر تاتنهام هاتسپر بازی می ‌کند و کاپیتان تیم ملی نیز انگلیس است. او یک گل زن پرکار با بازی سازی قوی می باشد، هری کین به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان در نظر گرفته می شود. او بهترین گلزن تاریخ انگلیس است و سومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر است. این بازیکن با شرکت Unique Sports Management همکاری داشته و این شرکت چند سال مدیر برنامه او بوده است.

کالوم ویلسون

کالوم ادی گراهام ویلسون متولد ۲۷ فوریه سال ۱۹۹۲می باشد، او یک فوتبالیست حرفه‌ ای انگلیسی است که به عنوان مهاجم برای باشگاه لیگ برتر نیوکاسل یونایتد و تیم ملی انگلیس بازی می ‌کند. این بازیکن با Unique Sports Management همکاری داشته و این کمپانی چند سال مدیر برنامه او بوده است.

ویلفرد زاها

دازت ویلفرد آرمل زاها متولد ۱۰ نوامبر سال 1992 می باشد، او یک فوتبالیست حرفه ‌ای است که به عنوان مهاجم برای باشگاه لیگ برتر کریستال پالاس و تیم ملی ساحل عاج بازی می ‌کند. این بازیکن با هولدینگ Unique Sports Management همکاری داشته و این هولدینگ چند سال مدیر برنامه او بوده است.

پدرو اوبامیانگ

این بازیکن با شرکت Unique Sports Management همکاری داشته و این شرکت چند سال مدیر برنامه او بوده است. او یکی از بهترین خارجی های لیگ برتر نیز می باشد.

رایان سسنیون

کواسی رایان سسنیون متولد ۱۸ مه سال ۲۰۰۰ می باشد، او یک فوتبالیست حرفه ‌ای انگلیسی است که به عنوان مدافع چپ یا وینگر چپ برای باشگاه لیگ برتر تاتنهام هاتسپور بازی می ‌کند. این بازیکن با شرکت Unique Sports Management همکاری داشته و این شرکت چند سال مدیر برنامه او بوده است.

عکس های شرکت Unique Sports Management را در کجا مشاهده کنیم؟

عکس های شرکت Unique Sports Management را در کجا مشاهده کنیم؟

امروزه فضای مجازی جایگاه متفاوتی را در زندگی آدم ها در تمام جهان و دنیا پیدا کرده است. هم چنین می توان گفت که در فضای مجازی، فضایی بسیار جذاب و تازه ای را برای تمام افراد در تمام دنیا به وجود آورده است. این موضوع تقریبا شامل همه افراد می شود، افراد مختلف اعم از افراد معمولی و یا افراد معروف مثل سلبریتی ها در هر جایی از دنیا که باشند، این امکان را دارند که از فضای مجازی و شبکه های مجازی استفاده کنند.

پس می توان بیان کرد که با توجه به این گفته ها، شما نیز می توانید دریابید که این شبکه ها و اپلیکیشن ها در تمام دنیا بسیار رایج و پر طرفدار می باشند. شما نیز می توانید به آن ها مراجعه کنید و با ساختن صفحه و اکانت برای خود به این فضا ها وارد شوید. پس از آن به راحتی صفحه اشخاص و یا موسسه ها یا شرکت های مورد نظر خود را در صفحات اینستاگرامی پیدا کرده و مشاهده کنید.

از دیگر راه های مشاهده کردن عکس های این هولدینگ این است که در سایت های مختلف خارجی و یا در سایت های داخلی جست و جو کنید. هم چنین می توانید با سرچ عبارت هایی که مربوط به Unique Sports Management می باشد، عکس هایی از ان ها را مشاهده کنید و یا حتی با جست و جو کردن اسم آن ها به زبان انگلیسی یا فارسی در جست و جو گر گوگل، عکس های بسیار متنوعی را در قسمت تصاویر گوگل از Unique Sports Management مشاهده کنید.

پیج اینستاگرام Unique Sports Management

آدرس پیج اینستاگرام Unique Sports Management چیست؟

اینستاگرام یکی از فضا ها و شبکه های اجتماعی است که هر یک از افراد و شرکت ها در آن ها فعالیت می کنند و در مورد فعالیت های کاری خود در آن جا با دنبال کنندگان خود ارتباط برقرار می کنند و پست هایی را در این صفحه ها با دیگران به اشتراک می گذارند، پس شما می توانید با دنبال کردن پیج شرکت Unique Sports Management، از فعالیت های او با خبر شوید. آدرس پیج اینستاگرام Unique Sports Management در اینستاگرام uniquesportsmanagement می باشد.

به شما پیشنهاد می شود که با مراجعه کردن به پیج این شرکت اطلاعات بسیار مفیدی می توانید از آن به دست آورید و هم چنین در این اپلیکیشن شما می توانید به راحتی شرکت های مشابه را پیدا کنید. این گونه شما می توانید به راحتی و در عرض چند دقیقه اطلاعات و عکس های بسیار را از شرکت مورد نظر خود جمع آوری کنید.

درآمد این شرکت چقدر است؟

از میزان درآمد دقیق این شرکت اطلاعات چندانی در اختیار نداریم، اما با توجه به این که این شرکت یکی از معروف ترین و موفق ترین شرکت های ایجنت در دنیا می باشد. می توان گفت که ارقام بالایی را در زمان منعقد کردن قرار داد هایشان رد و بدل می کنند.

دفتر مرکزی شرکت Unique Sports Management کجا قرار دارد؟

این شرکت از بزرگ ترین شرکت نقل و انتقالات انگلیس می باشد که دفتر مرکزی آن نیز در همین کشور، یعنی انگلیس واقع شده است.

این شرکت تا کنون چه حاشیه هایی داشته است؟

به راحتی می توان گفت که شرکت Sports Entertainment Group تا به حال حاشیه چندانی نداشته است و برخلاف این که این شرکت، شرکتی بسیار معروف و بزرگ می باشد. تا به حال هیچ حاشیه ای با فردی یا با شرکت های دیگر نداشته است و همواره بر بروی بازیکنان جوان و آینده ساز تمرکز داشته است.

مدیرعامل شرکت Unique Sports Management کیست؟

Torrel Harris رهبری Unique Sports Management را بر عهده دارد. او یک مذاکره کننده حرفه ای بسیار محترم با بیش از 31 سال تجربه به عنوان یک نماینده ورزشی است که نماینده برخی از برترین ورزشکاران حرفه ای است.

مهم ترین نقل و انتقالاتی که Unique Sports Management

مهم ترین نقل و انتقالاتی که Unique Sports Management انجام داده کدامند؟

از مهم ترین همکاری هایی که این شرکت در حال حاضر دارد، همکاری با بازیکن توانمندی مانند هری کین است که او هر زمان بخواهد که باشگاه تاتنهام را ترک کند، توانایی این را دارد که نقل و انتقالات تاریخ تاریخ فوتبال جهان را بشکند. یکی دیگر از مشتری های این شرکت بزرگ و قدرتمند، کالوم ویلسون است که او بازیکنی بسیار جوان و با استعداد است.

همین طور نیز رایان سسنیون که نوجوان ارزشمندی برای تیم تاتنهام می باشد که رایان سسنیون به تازگی توانسته از تیم فولام به تیم تاتنهام بپيوندد. هم چنین ویلفرد زاها که مدافع استثنایی تیم کریستال پالاس ایست نیز نیز به تازگی به مشتری های معروف این شرکت اضافه شده است. هم چنین پدرو اوبیانگ، جمال لاسلس، آرون کریسول و تام کیرن از مشتری های بسیار معروف این شرکت انگلیسی هستند.

سوالات متداول

  1. آیا شرکت Unique Sports Management از مهم ترین ایجنت های فوتبالی می باشد؟

    شرکت Unique Sports Management یکی از برترین شرکت های ایجنت در دنیا می باشد، که تقریبا تمام بازیکنان این شرکت را می شناسند.

  2. آیا شرکت Unique Sports Management مدیر برنامه هری کین نیز بوده است؟

    شرکت Unique Sports Management مدیر برنامه هری کین بوده است که او یک فوتبالیست حرفه ‌ای انگلیسی است که به عنوان مهاجم برای باشگاه لیگ برتر تاتنهام هاتسپر بازی می ‌کند و کاپیتان تیم ملی نیز انگلیس است.

  3. سال تاسیس شرکت Unique Sports Management چه سالی بوده است؟

    تورل هریس در سال ۱۹۸۸ شرکت Unique Sports Management (USMI) را برای ورزشکاران NBA و بین المللی تأسیس کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید