زیباترین بازیگران هالیوود در سال 2023 از نظر کاربران

در این مقاله قصد داریم که شما را با زیباترین بازیگران هالیوود که همه جز معروف ترین بازیگران هستند آشنا کنیم پس با ما همراه باشید تا با زندگی، حاشیه ها و نوع فعالیت‌های این بازیگران بیشتر آشنا شوید تا پایان ما را همراهی کنید تا شما را با زیباترین و جذاب ترین بازیگران هالیوود و همچنین اطلاعات کاملی از این بازیگران به شما بدهیم.

زیباترین بازیگران هالیوود چه افرادی هستند؟

زیباترین بازیگران هالیوود چه افرادی هستند؟

در کل دنیا بازیگران هالیوود جزو زیباترین بازیگران دنیا محسوب می‌شوند و هالیوود به زیبایی بازیگران و جذابیت آنها مشهور است. آنها در کنار هوش و توانایی بازیگری خود از زیبایی خاصی نیز برخوردار هستند که هر کسی زبان به تحسین شان می گشاید.

دنیا سینما خصوصا هالیوود پر از ستاره های زیبا و جذاب اسـت و این افراد طرفداران بسیار زیادی دارند. از بین این چهره های معروف، همه ساله تعدادی به عنوان جذاب ترین ها از دید مردم جهان انتخاب می‌شوند. در ادامه قصد داریم به شما جذاب ترین و زیبا ترین بازیگران هالیوود را معرفی کنیم.

امبر هرد

امبر هرد متولد ۲۲ آوریل ۱۹۸۶ بازیگر آمریکایی است و یکی از زیباترین بازیگران هالیوود می باشد. او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ در درام ورزشی چراغ‌ های جمعه‌ شب انجام داد، وی مدل و بازیگر سینما است و نخستین فعالیت او در سال ۲۰۰۷ با بازی در برنامه تلویزیونی سی‌دابلیو آغاز شد.

امبر هرد از نظر زیبایی شناسی هندسی و ریاضی زیباترین چهره دنیا را دارد پدر هرد که یک شرکت کوچک ساختمانی داشت و مادرش پاتریشیا پیج، یک محقق اینترنتی بود او یک خواهر کوچکتر به نام ویتنی دارد پدر هرد در اوقات فراغت خود با اسب‌ ها سروکار داشت لذا امبر در کنار پدرش با سوارکاری، شکار و ماهیگیری بزرگ شد.
هرد در حالی که در سال ۲۰۱۱ فیلمبرداری خاطرات عجیب و غریب را انجام می‌داد، با جانی دپ آشنا شد و سال بعد آنها زندگی با یکدیگر را آغاز کردند. آنها در یک مراسم خصوصی مدتی در خانه خود در لس آنجلس در ۳ فوریه ۲۰۱۵ ازدواج کردند. طلاق هرد و دپ در ژانویه ۲۰۱۷ نهایی شد. هرد جزو زیباترین سلبریتی های دنیا می باشد.

جنیفر انیستون

جنیفر انیستون

جنیفر جوآنا انیستون بازیگر آمریکایی و برنده جایزه امی است. او یکی از زیباترین بازیگران هالیوود در دهه 90 به شمار می رود. هم چنین در نظرسنجی هفته‌ نامه پیپل، جنیفر آنیستون به عنوان زیباترین زن جهان در سال 2016 هم انتخاب شده است.

مارگو رابی

مارگو رابی

ازیباترین بازیگران هالیوود مارگو رابی بازیگر سینما و تهیه‌ کننده استرالیایی است. او دو نامزدی برای دریافت جایزه اسکار و پنج جایزه بفتا دریافت کرده‌ است. مجله تایم او را به عنوان یکی از ۱۰۰ فرد با نفوذ در جهان معرفی کرد و در سال ۲۰۱۹ او در میان پردرآمدترین بازیگران زن جهان قرار گرفت.

مارگو الیز رابی یک بازیگر و تهیه‌ کننده سینما استرالیایی اسـت کـه در ۲ جولای ۱۹۹۰ بدنیا آمد. رابی در رشته درام کالج سامرست تحصیل کرد و حرفه خودش را قبل از اینکه در مجموعه همسایه‌ها به ایفا نقش بپردازد، در فیلم‌های مستقل استرالیا در اواخر دهه ۲۰۰۰ آغاز کرد. مارگو رابی با فیلم گرگ وال استریت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در سال ٢۰۱٣ به شهرت رسید که در این فیلم با لئوناردو دی کاپریو همبازی بود. مارگو رابی در سال ۲۰۱۴ در لیست ۱۰۰ زن جذاب سال ۲۰۱۴ مجله ماکسیم قرار گرفت مارگو هم اکنون جزو بهترین و زیبا ترین بازیگر زن هالیوود شناخته می شود.

اما واتسون

زیباترین بازیگران هالیوود اما شارلوت دوئر واتسون متولد ۱۵ آوریل ۱۹۹۰ بازیگر و مانکن بریتانیایی متولد پاریس در فرانسه است. او با بازی در نقش هرماینی گرنجر در مجموعه فیلم‌های هری پاتر به شهرت رسید. او در حالی این نقش را بازی کرد که تنها ۱۱ سال داشت و قبل از آن فقط در نمایش‌نامه‌ های مدرسه‌ اش به اجرا پرداخته بود. وی از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ در تمام فیلم‌های هری پاتر در کنار دنیل ردکلیف و روپرت گرینت نقش‌ آفرینی کرد.

طرفداران هری پاتر نظرات متفاوتی درباره بازی اما واتسون به عنوان هرماینی گرنجر دارند. عده‌ای اعتقاد دارند که او برای این نقش بسیار مناسب است و عده‌ای دیگر معتقدند که واتسون توانایی نمایش سستی‌ها و عیب‌های گرنجر را ندارد شکایت عده دیگر از زیبایی او است زیرا شخصیت گرنجر با توجه به نوشته‌های جی کی رولینگ کاملاً ساده است. در سال ۲۰۰۵ میلادی، اما کار مدلینگ خود را با گرفتن یک عکس برای مجله تین ویگ شروع کرد. او جوان‌ترین و زیبا ترین ستاره‌ای بود که بر روی جلد این مجله قرار می‌گرفت.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی متولد ۴ ژوئن 1975 بازیگر، فیلم‌ ساز و بشردوست آمریکایی است. او دریافت‌کننده افتخارات بسیاری از جمله یک جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب بوده جولی چندین‌بار پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود نامیده شده‌است پدر و مادر آنجلینا جولی جان ویت و مارچلین برتراند هردو بازیگر هستند. او بارها توسط رسانه‌ها به عنوان زیباترین و جذاب‌ترین زن جهان انتخاب شده‌است. از جمله اسکوایر که در سال ۲۰۰۴ او را سکسی‌ترین زن و پیپل در سال ۲۰۰۶ او را زیباترین زن معرفی کرد.
در تاریخ ۲ دسامبر ۲۰۱۰، سایت سرگرمی و طنز پرداز spoof در خبری طنزآمیز اعلام کرد که مطابق اسناد افشا شده توسط ویکی لیکس آنجلینا جولی جاسوس سازمان سیا بوده‌است. با وجود تاکید سایت spoof در مورد طنز بودن خبر خود، رسانه‌های فارسی‌زبان این خبر را به عنوان یک خبر جدی منتشر کردند.

دنیس لی ریچاردز

دنیس لی ریچاردز

دنیس لی ریچاردز بازیگر، شخصیت تلویزیون و هم چنین مدل مد سابق آمریکایی است. او از چهره بسیار زیبایی برخوردار است و به همین دلیل در دهه 90 نام او در لیست بازیگران خوش چهره قرار داشته است.

کیانو ریوز

کیانو ریوز متولد ۲ سپتامبر ۱۹۶۴ یک هنرپیشه، تهیه‌کننده و موسیقی‌دان کانادایی است او بیشتر برای بازی در نقش نئو در سه‌گانه ماتریکس، فیلم سرعت، نقطه شکست، دراکولای برام استوکر، نقش تد لوگان در ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد، وکیل‌ مدافع شیطان، کنستانتین، جانی سیلور هند در بازی سایبرپانک 2077 و جان ویک شناخته است.

او در بیروت پایتخت لبنان به دنیا آمد و پسر پاتریشیا تایلور طراح لباس و ساموئل نولین ریوز یک زمین‌شناس بود. مادر ریوز انگلیسی و پدر او آمریکایی اهل هاوایی با ریشه ای از بومیان هاوایی، انگلیسی، ایرلندی، پرتغالی و چینی بود او یکی از جذاب ترین بازیگران مرد هالیوود می باشد.

تام هاردی

تام هاردی

ادوارد توماس تام هاردی، تنها فرزند انی و ادوارد هاردی، در همر اسمیت لندن و در ۱۵ سپتامبر ۱۹۷۷ به دنیا آمد. مادرش انی نقاش و پدرش ادوارد نویسنده رمان بود هاردی در سپتامبر ۱۹۹۸ وارد مرکز درام لندن شد. اولین موفقیت رسمی او به سال ۱۹۹۹ برمی‌گردد یعنی وقتی در یک مسابقه تلویزیونی به‌ عنوان سوپر مدل برتر انتخاب شد.

سال بعد توانست نقشی در سریال جوخه برادران به کارگردانی استیون اسپیلبرگ بدست آورد. اولین حضور هاردی در سینما با فیلم سقوط شاهین سیاه به کارگردانی ریدلی اسکات در سال ۲۰۰۱ رقم خورد. او بار ها در دید مخاطبین به عنوان جذاب ترین سلبریتی هالیوود دست یافته است. تام هاردی توسط مجله GQ به عنوان یکی از ۵۰ مرد خوش لباس بریتانیایی در سال ۲۰۱۵ انتخاب شد.

لئوناردو دی‌ کاپری

لئوناردو دی کاپریو

لئوناردو دی کاپریو، در ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ در شهر لس آنجلس درایالت کالیفرنیا متولد شد و در لیست زیباترین بازیگران هالیوود قرار دارد. پدرش جورج دی‌کاپریو نویسنده کتاب‌های کمیک و بازیگر، تهیه‌کننده فیلم‌های طنز و مادرش ایرملین ایندربرکن و مادربزرگش هلنا ایندربرکن است. اجداد لئوناردو اهل ایتالیا و آلمان بودند و سه چهارم دی کاپریو در واقع آلمانی است.

نام لئوناردو توسط مادر او و به خاطر نام لئوناردو داوینچی هنگامی که نقاشی این هنرمند را در ایتالیا مشاهده نمود بر او گذاشته شد. مادر و پدر لئو هنگامی که تنها یک سال داشت از یکدیگر طلاق گرفتند و لئوناردو همراه مادرش در محله فقیرنشینی با نام اکو پارک که موسوم به زاغه‌های هالیوود است زندگی کرد و بزرگ شد.

آغاز کار لئوناردو در ۱۹۸۹ با بازی در نقش‌گری بکمن در سریال تلویزیونی بود. در همین هنگام بود که با یکی دیگر از بازیگران سینما توبی مگوایر آشنا شد و دوستی‌ شان تاکنون در جایش باقی است. دی کاپریو در واقع در سال ۱۹۹۱ با فیلم ترسناک و علمی، تخیلی مخلوقات ۳ پا به عرصه سینما گذاشت. او بازیگری را در پنج سالگی با بازی در سریال تلویزیونی رامپر روم آغاز کرد. او بارها از روی مجلات مد و همچنین سایت هایی که مربوط به انتخاب بهترین ها و جذاب ترین بازیگران می باشد جزو بهترین ها قرار گرفته است.

برد پیت

برد پیت

ویلیام بردلی پیت متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳ بازیگر و تهیه‌کننده فیلم آمریکایی و یکی از زیباترین بازیگران هالیوود است. برد پیت برای نقش‌آفرینی‌هایش چندین جایزه از جمله دو جایزه گلدن گلوب و یک جایزه اسکار دریافت کرده‌است. از پیت به عنوان یکی از بانفوذترین و قدرتمندترین افراد در صنعت سرگرمی آمریکا نام برده شده‌است.

او سال‌ها از سوی رسانه‌های مختلف به عنوان جذاب‌ترین مرد جهان یاد شده و زندگی شخصی‌اش مورد تبلیغات گسترده قرار دارد. او از جنیفر آنیستون بازیگر زن طلاق گرفته و از آنجلینا جولی بازیگر زن از نظر قانونی جدا شده‌ است. پیت و جولی شش فرزند دارند که سه فرزندشان در سطح بین‌المللی به فرزندی پذیرفته شده‌اند. بسیاری از منابع، از جمله مجله امپایر از پیت به‌ عنوان یکی از ۲۵ ستاره جذاب و سکسی سینما در سال ۱۹۹۵ نام برد. در همان سال از او به عنوان نماد جذابیت یاد شد و به عنوان جذاب‌ترین مرد زنده دنیا شناخته شد.

مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی

در لیست زیبا ترین بازیگران هالیوود در دهه 90 نام مونیکا بلوچی هم مشاهده می شود. مونیکا آنا ماریا بِلوچّی هنرپیشه و مدل ایتالیایی است که ابتدا کار خود را به عنوان مدل شروع کرد و بعد از آن به سینمای هالیوود وارد شد.

جنیفر لارنس

از زیباترین بازیگران هالیوود جنیفر لارنس متولد ۱۵ اوت ۱۹۹۰ یک بازیگر آمریکایی است. فیلم‌هایی که او در آن نقش‌آفرینی کرده‌است بیش از ۶ میلیارد دلار در سراسر جهان درآمد کسب کرده‌اند و پردرآمدترین بازیگر زن جهان در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ است لارنس در میان ۱۰۰ فرد تاثیرگذار در جهان مجله تایم در ۲۰۱۳ و ۱۰۰ ستاره ثروتمند فوربز در ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ قرار گرفته است.

مجله آمریکایی رولینگ استون وی را با استعداد ترین بازیگر زن جوان آمریکا می‌خواند. در سال ۲۰۱۳ مجله تایم لارنس را در لیست ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار در جهان قرار داد. مجله ال در سال ۲۰۱۳ وی را قدرتمندترین زن در صنعت سرگرمی خواند. در ژوئن ۲۰۱۳ مجله فوربز جنیفر لارنس را در رتبه ۴۹ قدرتمندترین شخصیت‌های مشهور جهان قرار داد.

همچنین در میان بازیگران زن، جنیفر لارنس دارنده رتبه دوم اشخاصی است که در سال گذشته بیشترین درآمد بیشتر از ۲۶ میلیون دلار را داشته‌اند. در سال ۲۰۱۵ مجله فوربز او را با درآمد ۵۲ میلیون دلار پردرآمدترین بازیگر زن سال معرفی کرد.

جیمز فرانکو

جیمز فرانکو

یکی از جذاب و زیباترین بازیگران هالیوود جیمز فرانکو متولد ۱۹ آوریل ۱۹۷۸ بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، نویسنده و نقاش آمریکایی است. او در سال ۲۰۱۸ توانست برای فیلم هنرمند فاجعه جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی را از مراسم جوایز گلدن گلوب به دست آورد. بیشترین شهرت وی به خاطر سه گانه مرد عنکبوتی و فیلم اُز بزرگ و قدرتمند است. جیمز ادوارد فرانکو در مراسم اسکار ۲۰۱۱ همراه با آن هاتاوی مجری مراسم اسکار بود و در آن مراسم نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم ۱۲۷ ساعت بود که نصیب کالین فرث شد فرانکو به عنوان یک نماد جذابیت شناخته می‌شود و و توسط Salon.com، به عنوان جذاب‌ترین مرد زنده سال ۲۰۰۹ انتخاب شده‌است.

همیشه پوشش رسانه‌ای زیادی از فرانکو وجود داشته، مخصوصاً در مورد علاقه‌اش در مورد رفتن به دانشگاه او جزو جذاب ترین و زیباترین بازیگران مرد هالیوود می باشد و خیلی از مجلات مورد و همچنین سایت های معتبر او را جزو جذاب ترین سلبریتی های دنیا نام برده اند.

جانی دپ

جانی دپ

جانی دپ بازیگر، تهیه‌ کننده و هم چنین موسیقی‌ دان آمریکایی است. او هم یکی دیگر از بازیگران خوش چهره دهه 90 بوده است.

زیباترین بازیگران هالیوود در سال 2023 چه کسانی انتخاب شده اند؟

مدتی قبل زیباترین بازیگران هالیوود سال 2023 هم معرفی شدند که از این بازیگران می‌ توان به: تیموتی شالامی، آنجلینا جولی، کریس همسورث، مایکل بی. جردن، مگان فاکس، ادریس البا، زک افران، اسکارلت جوهانسون، هنری کویل، جان بویگا، آرمی همر اشاره کرد.

اینستاگرام زیباترین بازیگران هالیوود

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن های محبوب در سراسر دنیا می باشد که اکثر سلبریتی ها و بازیگران هالیوود هم در این پلتفرم به فعالیت می پردازند اینستاگرام زیباترین بازیگران هالیوود را می توانید با سرچ نام این افراد به راحتی بیابید و این بازیگران جذاب و زیبا را در اینستاگرام دنبال کنید.

اما هستند افرادی هستند که از بازیگران و سلبریتی های مشهور دنیا که که در هیچ کدام از اپلیکیشن های اجتماعی فعالیت ندارند. یکی از این افرادی که در هیچ کدام از اپلیکیشن های اجتماعی پیج ندارد برد پیت می باشد. او علاقه‌ای به این اپلیکیشن ندارد و از دنیای مجازی به دور است. هستند دیگر سلبریتی هایی که جزو جذاب ترین و بهترین بازیگران هالیوود به شمار می‌روند اما در هیچکدام از اپلیکیشن های اجتماعی فعالیتی ندارند.

عکس های زیباترین بازیگران هالیوود

عکس های زیباترین بازیگران هالیوود

برای دیدن عکس های زیباترین بازیگران هالیوود روش های مختلفی وجود دارد که در این قسمت از مقاله شما را با این روش ها آشنا می کنیم. یکی از راحت ترین روش ها که می توانید به راحتی عکس های زیباترین بازیگران را در با سرچ نام این بازیگران مشاهده کنید سایت های مختلف گوگل می باشد. شما با سرچ نام بازیگر مورد نظر خود در سرچ گوگل به راحتی می‌توانید عکس‌های این بازیگر را مشاهده کنید.

اما روش‌های دیگری که می توان در آن عکس بازیگران و ویدیو کلیپ های از این بازیگران جذاب را مشاهده کنید یوتیوب و اینستاگرام می باشد که شما با سرچ نامه بازیگر مورد علاقه خود می توانید عکس های این بازیگران را به راحتی در این اپلیکیشن‌ها مشاهده کنید.

زیباترین بازیگران هالیوود قدیم

زیباترین بازیگران هالیوود قدیم

بهتر است بدانید که سینمای آمریکا مشهور به هالیوود از اوایل قرن بیستم تأثیر زیادی در صنعت فیلم داشته‌ است. حال در سینمای هالیوود علاوه بر این که اکثر بازیگران با استعداد و با تجربه هستند از چهره بسیار زیبایی هم برخوردارند. به همین دلیل خیلی از افراد بر این باورند که بازیگران هالیوود از خوش چهره‌ ترین بازیگران سراسر دنیا به شمار می‌ روند.

البته ناگفته نماند که زیباترین بازیگران هالیوود تنها به زمان حال مربوط نمی‌ شود و خیلی از بازیگران هالیوود قدیم نیز از چهره بسیار زیبایی برخوردار بودند. حال زیباترین بازیگران هالیوود قدیم می توان به: کری گرانت، اوا گاردنر، پل نیومن، ویلیام هولدن، ویوین لی، کلارک گیبل، جین تیرنی، جوئل مک‌ کری، گری کوپر، گلوریا سوانسون، تایرون پاور و برخی دیگر اشاره کرد.

حاشیه های زیباترین بازیگران هالیوود

همانطور که می دانید حاشیه یکی از اتفاقاتی است که برای اکثر زیباترین بازیگران هالیوود رخ می دهد. در کل خیلی از بازیگران و چهره های معروف برای اینکه دیده شوند برای خود حوادث و حاشیه های ایجاد می کنند تا برای خیلی از افراد شناخته تر شوند.

اما خیلی از بازیگران هالیوود ناخواسته خود دچار حاشیه هایی می شوند یکی از خبر های مورد توجه مردم در مورد بازیگران حواشی آنها می باشد. بازیگران هالیوود به خاطر روابط زیادی که دارند دچار حواشی و اتفاقات زیادی در زندگی می‌شوند و چون همیشه جزو محبوب ترین افراد جامعه محسوب می شوند خبرها و اتفاقات آنها جزو خبرهای جذاب برای تمام مردم محسوب می شود.

یکی از این حواشی جذاب جنجال شدن جدایی امبر هرد و جانی دپ می باشد. دادگاه طلاق این دو تا همین اواخر حواشی زیادی را ایجاد کرده بود و آن ها را به عنوان پرحاشیه ترین بازیگران هالیوود در بین مردم تبدیل کرده بود.

طلاق زیباترین بازیگران هالیوود

طلاق زیباترین بازیگران هالیوود

طلاق یکی از جریاناتی است که به جرات می‌توان گفت برای تمام بازیگران هالیوود اتفاق افتاده است و همیشه طلاق‌ها جزوه جنجالی ترین اتفاقات و خبرهای هالیوود به شمار می آیند. اغلب طلاق های زیباترین بازیگران هالیوود یکی از جنجالی ترین خبرها می باشد که یکی از این جنجالی ترین طلاق ها که سر و صدای زیادی را در کل دنیا ایجاد کرد جدایی امبر هرد و جانی دپ بود.

یکی دیگر از جنجالی ترین طلاق های هالیوود جدایی آنجلینا جولی و برد پیت بود که آنها سر حضانت گرفتن بچه ها به مشکل خورده بودند و این مسئله باعث شده بود که چندین سال با یکدیگر در جدال باشند. کلا بازیگران هالیوود دارای روابط بسیار زیادی هستند به خاطر داشتن روابط زیاد خیلی زود ازدواج می کنند و خیلی راحت از یکدیگر طلاق می گیرند.

درآمد زیباترین بازیگران هالیوود چقدر است؟

بازیگران هالیوود مخصوصا افراد معروف و محبوب هالیوود جزو پر درآمد ترین افراد دنیا محسوب می‌شوند و حتی برخی از آنها جزو ثروتمندان دنیا هم محسوب می شوند. خیلی از بازیگران به خاطر چهره جذاب و زیبا و اندام ورزیده ایی که دارند توانسته‌اند به درآمد بالایی برسند. آنها برای فیلم‌ها و سریال‌هایی که بازی می‌کنند، دستمزدهای بسیار بالایی از این فیلم‌ها دریافت می‌کنند.

آنها علاوه بر بازیگری شغل هایی متناسب با علاقه و یا با فعالیت خود هم دارند مثل برد پیت که یک کمپانی فیلمسازی دارد. همچنین درآمد بازیگران هالیوود از طریق تبلیغات به دست می‌آید. همچنین خیلی از بازیگران زن هالیوود کمپانی لوازم آرایش و برند مخصوص خود را دارند و از این طریق توانسته اند به ثروت زیادی دست پیدا کنند که یکی از این بازیگرانی که برند آرایشی مخصوص با نام خود دارد سلنا گومز و جسیکا آلبا است. جنیفر لوپز که کمپانی عطر سازی دارد و خیلی از بازیگران به خاطر علاقه به آشپزی رستوران های بزرگ دارند.

زیباترین بازیگران خواننده هالیوود چه افرادی می باشند؟

زیباترین بازیگران خواننده هالیوود چه افرادی می باشند؟

خیلی از بازیگران زیبا هالیوود هم در خوانندگی و هم در بازیگری جزو بهترین ها محسوب می شوند که از زیباترین بازیگران خواننده هالیوود می توان به تیلور سوئیفت و همچنین سلنا گومز و جنیفر لوپز اشاره کرده که توانسته اند با توانایی و استعداد هم در رشته بازیگری و هم خوانندگی جزو بهترین ها شناخته شوند. می توان در سبک رپ به امینم اشاره کرده که توانسته استعداد خود را در بازیگری هم به نمایش بگذارد و در این حرفه هم جزو بهترین ها شناخته شود.

زیباترین بازیگران هالیوود بدون آرایش

بهتر است بدانید در حال حاضر در سطح دنیا استاندارد ها و معیار هایی تعیین شده است که با توجه به این استاندارد ها و معیار ها برخی از بازیگران هالیوود نیز در لیست زیباترین بازیگران قرار گرفته اند. هم چنین ناگفته نماند که این معیار ها به گونه‌ ای انتخاب شده اند که حتی بازیگرانی که در لیست زیباترین بازیگران هالیوود قرار گرفته اند هم بدون آرایش و میکاپ باز هم زیبا و خوش چهره هستند.

حال از زیباترین بازیگران هالیوود بدون آرایش می‌ توان: مگان فاکس، اسکارلت جوهانس، آنجلینا جولی، کاترین هایگل، گوئینت پالترو، آنا کندریک، سلما هایک، بلیک لایولی، کریستن بل و برخی دیگر اشاره کرد.

جوایز و افتخارات زیباترین بازیگران هالیوود

خیلی از بازیگران هالیوود جوایز و افتخارات بسیار زیادی را توانسته اند دریافت کنند. یکی از این افراد جذاب و بازیگر معروف که توانسته در خیلی از فیلم‌ها جزو بهترین ها شناخته شود و نامزد بسیاری از جوایز گردد لئوناردو دی کاپریو می باشد. او با دریافت جایزه اسکار توانسته جزو بهترین بازیگران گران و گران قیمت ترین بازیگر هالیوود شناخته شود. خیلی از بازیگران زیبا هالیوود توانسته اند جوایز مختلفی را دریافت کند.

زیباترین بازیگران هالیوود در گلدن گلوب

زیباترین بازیگران هالیوود در گلدن گلوب

از زیباترین بازیگران هالیوود در گلدن گلوب می‌توان به افراد زیر اشاره کرد

  • برد پیت
  • تام کروز
  • لئوناردو دی کاپریو
  • نیکول کیدمن
  • مریل استریپ
  • جیمز فرانکو

همسر زیباترین بازیگران هالیوود

همسر زیباترین بازیگران هالیوود می‌توان به بنجامین میلپید و ناتالی پورتمن، دنیل مودر و جولیا روبرتز، کش وارن و جسیکا آلبا اشاره کرد که توانسته اند زندگی موفقیت آمیزی داشته باشد و روابط پایدار و عاشقانه خود را با گذشت چندین سال حفظ کنند.

مصاحبه با زیباترین بازیگران هالیوود

همانطور که همه شما می‌دانید که قطعاً مصاحبه‌های زیادی با زیباترین بازیگران هالیوود انجام گرفته چون این افراد برای تمام مردم دنیا جذاب می باشند. خیلی از برنامه‌های تلویزیونی و رسانه‌های خبری سعی می‌کنند از این افراد معروف در طول روز خبرهایی را منتشر کنند تا بتوانند مخاطبین زیادی را به خود جذب نمایند.

لایف استایل زیباترین بازیگران هالیوود

لایف استایل زیباترین بازیگران هالیوود

یکی از لایف استایل زیباترین بازیگران هالیوود می توان به ورزش روزانه آنها اشاره کرد آنها برای حفظ اندام و زیبایی خود به ورزش روزانه خیلی اهمیت می‌دهند. آنها همچنین رژیم غذایی خود را حفظ می‌کنند.

زیباترین بازیگران هالیوود در کجا زندگی می کنند؟

زیباترین بازیگران هالیوود در بهترین منطقه های آب و هوایی و در خانه هایی که مانند قصر می باشند زندگی می کنند. این سلبریتی های معروف در خانه های که مانند امارات، قصر و یا جزیره می باشد زندگی می کنند.

نفرت انگیز ترین بازیگران زیبا در هالیوود

نفرت انگیز ترین بازیگران زیبا در هالیوود

نفرت انگیز ترین بازیگران زیبا در هالیوود افرادی هستند که با وجود زیبایی فراوان اما منتقدانی نیز دارند. نام این افراد را در یک فهرست به شما ارائه می کنیم. این تنفر اصولا بر اثر اخلاق بده این افراد می باشد.

جدید ترین فیلم های زیباترین بازیگران هالیوود

مایلی سایرس

در ادامه قرار است به معرفی جدید ترین فیلم‌های زیبا ترین بازیگران هالیوود بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

استخوان‌ها و همه

استخوان‌ ها و همه‌ یک فیلم جاده‌ ای آمریکایی-ایتالیایی در ژانر بلوغ عاشقانه-ترسناک و با بازی تیلور راسل و تیموتی شالامی می باشد.

استخراج 2

استخراج 2 یک فیلم اکشن آمریکایی محصول سال 2023 به کارگردانی سم هارگریو و با بازی کریس همسورث می باشد.

ستاره شمالی

ستاره شمالی یک فیلم درام بریتانیایی است که کارگردانی آن برعهده کریستین اسکات توماس بوده است و در این فیلم اسکارلت جوهانسون به نقش آفرینی پرداخته است.

لوتر: سقوط خورشید

لوتر: سقوط خورشید یک فیلم جنایی دلهره‌آور و مهیج به کارگردانی جیمی پین و نویسندگی نیل کراس و با بازی ادریس البا می باشد.

آتش‌ افروز

آتش‌ افروز یک فیلم ترسناک علمی تخیلی آمریکایی به کارگردانی کیت توماس و با بازی زک افران می باشد.

سوالات متداول

  1. جذاب ترین بازیگر مرد هالیوود کیست؟

    لئوناردو دی کاپریو

  2. جذاب ترین و زیبا ترین بازیگر زن هالیوود کیست؟

    آنجلینا جولی

  3. محبوب ترین بازیگر هالیوود کیست؟

    برد پیت

  4. زیباترین بازیگر هالیوود از نظر شکل هندسی و ریاضی چه کسی می باشد؟

    امبر هرد

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید