مشهورترین بازیگران هالیوود در سال 2023 + جدیدترین حواشی آن ها

در این مقاله قصد داریم به یکی از خبر سازترین های عرصه هنر جهان یعنی هالیوود بپردازیم. اگر بخواهیم بگوییم هالیوود کجاست باید بگوییم شما با دنیایی انباشته از هنرمندان خبرساز، خوانندگان و بازیگران پر حاشیه و همچنین پیشکسوتان تاریخ ساز رو به رو هستید. عرصه ای از سینما که تبدیل به قطب اصلی سینمای جهان تبدیل شد و شرکت در آن بزرگ ترین آرزوی هر هنرمندی است.

در مقاله امروز قصد داریم تا به بررسی مهم ترین رویدادها و مشهورترین بازیگران هالیوود و ازدواج پرحاشیه ترین بازیگران هالیوود بپردازیم.

خانه مشهورترین بازیگران هالیوود کجاست؟

خانه مشهورترین بازیگران هالیوود کجاست؟

جالب است که بدانید در میان عناوین متداول و پر مخاطب در رابطه با سلبریتی ها و بازیگران هالیوودی، خانه و لایف استایل بازیگران هالیوودی همواره یکی از محبوب ترین ها بوده است. کاملا بدیهی است که میزان دارایی ها، اموال، ماشین ها و املاک این سلبریتی ها در مرفه ترین حالت ممکن به چشم بخورد.

هر کدام از این سلبریتی ها خواه درجه اول یا دوم و سوم ، به لحاظ سودمندی این صنعت، از سطح رفاه بسیار بالایی برخوردار بوده و این ثروت به دست آمده که معمولا در قالب خانه ها پنت هاوس های لاکچری و کلکسیون خودروهای گران قیمت در معرض چشم عموم خودنمایی می کند.

تام هنکس یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود

تام هنکس یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود

توماس جفری هنکس معروف به تام هنکس بازیگر و فیلم‌ ساز آمریکایی است. حال بهتر است بدانید که تام هنکس و همسرش در طول سال‌ ها خانه‌ هایی در مالیبو و اقیانوس آرام و هم چنین در دره سان، آیداهو و یونان داشته‌ اند. هم چنین شناخته شده ترین خانه هنکس و همسرش، اقامتگاه 26 میلیون دلاری آن ها در Pacific Palisades می باشد که یک عمارت بزرگ به مساحت 14513 فوت مربع است.

جانی دپ

جانی دپ

جان کریستوفر دپ دوم معروف به جانی دپ بازیگر، تهیه‌ کننده و موسیقی‌ دان آمریکایی است. بهتر است بدانید جانی دپ پنج خانه در هالیوود هیلز به ارزش 19 میلیون دلار دارد. در حال حاضر نیز او در عمارت 16 میلیون دلاری خود در بریتانیا زندگی می کند.

زک افران

زک افران

زکری دیوید الکساندر افران معروف به زک افران بازیگر و خوانندهٔ آمریکایی است. در حال حاضر زک افرون که از مشهورترین بازیگران هالیوود است، 2 خانه اصلی دارد که یکی در محله لس فلیز لس آنجلس و آخرین مورد در خلیج بایرون، استرالیا می باشد. هر دو عمارت دارای مناظر بدیع و مشرف به طبیعت هستند و از نظر معماری و فضای داخلی بسیار مجلل هستند.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی بازیگر، فیلم‌ ساز و هم چنین بشر دوست آمریکایی است. حال بهتر است بدانید که عمارت 25 میلیون دلاری آنجلینا جولی واقع در لس فلیز، کالیفرنیا می باشد.

فیلم های مطرح مشهورترین بازیگران هالیوود

فیلم های مطرح مشهورترین بازیگران هالیوود

همانطور که می دانید تعداد اثار پرفروش هالیوودی در طی 40 سال اخیر بسیار زیاد می باشد و بسیاری از این اثار در ذهن علاقمندان و دنبال کنندگان این عرصه ثبت شده اند. تعدد این فیلم ها همواره ایجاد یک تاپ تن عادلانه را دشوار می سازد، لذا در این قسمت 10 فیلم مشهور پرفروش هالیوودی را که هواداران زیادی را در ایران داشته اند مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مجموعه فیلم های جان ویک 1-2-3

یکی از محدود مجموعه فیلم های هالیوودی که هر یک پس از دیگری به موفقیت و رکورد جدیدی در فروش دست یافت، سری فیلم های جان ویک بود که به بازیگری یکی از محبوب ترین بازیگران هالیوودی، یعنی کیانو ریوز منتشر شد. این بازیگر کانادایی- امریکایی با استعداد که هر فیلمی که بازی کرد تاریخ ساز شد، توانست همانند گذشته و برای یک بار دیگر در سری فیلم های جان ویک بسیار بدرخشد. داستان این فیلم که از کشته شدن سگ یک قاتل بازنشسته توسط چند جوان مافیایی روس تبار اغاز می گردد، سبب بیدار شدن یک غول و قاتل سرکش از زنجیر رها شده و در صدد انتقام برآید. داستان مبارزه جان ویک با مافیا گویا در 3 مجموعه پایانی نداشته و در جان ویک 4 که به زودی اکران می گردد به اوج خود برسد و یکبار دیگر انتشار این فیلم، یک موفقیت جدید در شناسنامه هنری این بازیگر رقم بزند.

فیلم تلقین Inception

فیلمی جذاب که در سال انتشار خود جلوه های ویژه را به سطحی تازه ارتقا داد و به یک فیلم خاص و بی نظیر برای علاقمندان علوم روان شناسی شد. این فیلم که به بازیگری گروهی از بهترین بازیگران هالیوودی از جمله لئوناردو دیکارپریو ساخته شد موفقیت های بسیاری را کسب نمود و وارد لیست 100 فیلم برتر جهان شد.

فیلم Obvilion

در سال های 2000 تا 2010 تام کروز در اوج شهرت و استعداد بازیگری خود به سر می برد. یکی از فیلم های پرطرفدار وی که داستانی خاص و جذاب داشت فیلم Obvilion بود که در سال 2013 و به کارگردانی جوزف کوشینسکی منتشر شد.

سری فیلم های Avengers

مجموعه فیلم های کمپانی مارول که در سال های اخیر همواره در لیست برترین فیلم های سال دیده می شد، با گرد هم اوردن برخی از محبوب ترین کارکترهای مارول و ابر قهرمان ها در سری فیلم های اونجرز، شهرت و موفقیت های این کمپانی را به لولی جدید وارد نمود.

فیلم تایتانیک

یکی از فیلم هایی که سال ها دارای عنوان و رکورد پرفروش ترین های جهان قرار داشت تایتانیک بود که عاشقانه ای کلاسیک بر اساس یکی از تراژدی های تاریخ، یعنی غرق شدن تایتانیک بود. این فیلم که جذابیت دیدن آن خسته کننده نمی شود یکی از افتخارات لئوناردو دیکاپریو در عرصه بازیگری بود.

فیلم باشگاه مشت زنی

فیلم Fight club یا همان باشگاه مشت زنی یکی از فیلم های خاص و تکرار نشدنی قرن بیست و یکم بوده که حضور برد پیت در این فیلم جذابیت ان را فزونی بخشیده است.

فیلم Lucy

یکی دیگر از فیلم هایی که در لیست 100 فیلم برتر تاریخ سینما است، فیلم لوسی است که به بازیگری یکی از جذاب ترین بازیگران زن هالیوود، یعنی اسکارلت جوهانسون منتشر شده است. این فیلم که در سال 2014 نامزد بسیاری از جوایز سینما بود، به راستی ذهن مخاطب را به بازی می گیرد و انسان را دقایقی به تامل در رابطه با یک نظریه علمی در رابطه با این که اگر انسان به درصد بیشتری از پتانسیل های ذهن خود دست می یافت چه اتفاقاتی رقم می خورد، دعوت می کند. این فیلم از شاهکارهای بازی شده توسط اسکارلت جوهانسون می باشد که به هواداران وی به شدت توصیه می شود.

فیلم In Time

یکی دیگر از فیلم های محبوب و خاص که بیشتر موفقیت خود را مدیون فیلم نامه و شرکت بازیگر و خواننده مطرح ان سال ها یعنی تیمبرلگ بود، علیرغم جلوه های ویژه مبتدیانه خود موفقیت های زیادی را کسب نمود و همواره به عنوان یکی از بهترین فیلم های انگیزشی شناخته می شود و قدرت تغییر نگرش را به بسیاری از انسان ها هدیه می دهد.

فیلم آقا و خانم اسمیت

یکی دیگر از فیلم های جذاب دنیای هالیوود که شاهد حضور یکی از معروف ترین زوج های هالیوود، یعنی انجلینا جولی و برد پیت بود، فیلم اقا و خانم اسمیت بود که در سال 2005 منتشر شد.

سری فیلم های Resident Evil

یکی دیگر از فیلم های خاص و ترسناک هالیوودی که یکی پس از دیگری شاهد پیشرفت و دستاوردهای جدید بود رزیدنت ایول بود که برگرفته از سری بازی هایی با همین نام بود.

فیلم های مطرح مشهورترین بازیگران هالیوود

مصاحبه های مشهورترین بازیگران هالیوود

همواره یکی از جذاب ترین و پر جستجوترین مسائل مرتبط با هالیوود، دنیای اخبار و مصاحبه های بهترین بازیگران هالیوود و عوامل فیلم های هالیوودی بوده است. در سال های 2000 تا 2015 که بیشتر این اخبار و مصاحبه ها توسط رسانه ها و شبکه های تلوزیونی مورد پوشش قرار می گرفت، در سال های اخیر به لطف گسترش فضای مجازی، به صورت کامل و لحظه ای توسط برخی از پیج های یوتیوبی و ایسنتاگرامی و به زبان های مختلف از جمله پارسی مورد انتشار قرار می گیرد. این مصاحبه ها برای اکثر کاربران مجازی از جمله افرادی که رویای شهرت در سر دارند جذابیت خاصی داشته و به همین دلیل از بازدیدهای بسیار بالایی برخوردار است.

سوتی های مشهورترین بازیگران هالیوود

علاوه بر مصاحبه ها و اخبار بازیگران هالیوودی، یکی دیگر از جذاب ترین عناوین سینمای هالیوود، سوتی های بازیگران در این سری فیلم ها می باشد که معمولا توسط برخی از ریزبین ترین دنبال کنندگان و منتقدان مورد پوشش و خبرسازی قرار می گیرد.

این سری سوتی ها که در ژانرهای مختلف و گونه های مختلف رخ می دهند، در بسیاری از رسانه ها و همچنین در فضای مجازی به صورت سری برنامه اختصاصی و کالکشن منتشر می گردند که معمولا حاوی صحنه های خنده دار می باشد. شما هواداران گرامی علاقمند به سوتی های فیلم های هالیوودی می توانید تنها با جستجوی این عبارت در گوگل و یا یوتیوب به برخی از جذاب ترین ویدئوها دسترسی پیدا کنید.

حاشیه های مشهورترین بازیگران هالیوود

حاشیه های مشهورترین بازیگران هالیوود

همانطور که می دانید، نه تنها در دنیای هالیوود و به طور کلی در عرصه شهرت های رسانه ای، به محض این که افرادی به شهرت می رسد، سیلی از حواشی و شایعه ها پیرامون آن ها در فضای مجازی منتشر می گردد که البته دنیای هالیوود در صدر جدول قرار می گیرد.

تنها به جست و جوی نام برخی از بازیگران هالیوودی با عناوین حاشیه های آن ها مواجه می شوید. عمده حواشی نسبت داده شده به بازیگران و عوامل هالیوود در رابطه با رابطه های پنهانی آن ها، ری اکشن کاربران مجازی در پیج های رسمی ان ها و اخبار ازدواج و طلاق آن ها می باشد.

با این حال در طی سال های اخیر متاسفانه شاهد ان بوده ایم که به تبعیت از میزان بازخورد این قبیل اخبار، بسیاری از سلبریتی ها، بلاگر ها و شاخ های مجازی، عامدانه و صرفا در جهت جلب توجه و کنجکاوی عموم مردم، نسبت به طراحی و ساخت برخی از ناهنجارترین و نامتعارف ترین حواشی پیرامون خود اقدام می کنند.

بیشترین درآمد مشهورترین بازیگران هالیوود

این روز ها بیشترین درآمد بازیگران هالیوود به یکی از موضوعات بحث برانگیز برای خیلی از مردم به ویژه علاقمندان به هالیوود تبدیل شده است. حال شاید برای شما هم جالب باشد تا بدانید که بیشترین درآمد مشهورترین بازیگران هالیوود متعلق به چه بازیگرانی است.

تام کروز یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود

تام کروز یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود

تامس کروز ماپوتر چهارم معروف به تام کروز بازیگر و تهیه‌ کننده آمریکایی است. جالب است که بدانید او یکی از بازیگرانی است که بیشترین دستمزد در جهان را دریافت می کند. حقوق ماهانه او پنج میلیون دلار و درآمد سالیانه این بازیگر بیش از 60 میلیون دلار تخمین زده شده است.

ویل اسمیت

ویل اسمیت

ویلارد کارول اسمیت دوم معروف به ویل اسمیت بازیگر، تهیه‌ کننده فیلم و رپر آمریکایی است. درآمد سالیانه این بازیگر بیش از 80 میلیون دلار تخمین زده شده است.

لئوناردو دی‌ کاپریو

لئوناردو دی‌ کاپریو

لئوناردو ویلهلم دی‌ کاپریو معروف به لئوناردو دی‌ کاپریو بازیگر و تهیه‌ کننده آمریکایی است و نام در لیست مشهورترین بازیگران هالیوود مشاهده می شود. بهتر است بدانید که درآمد ماهیانه این بازیگر بیش از 3 میلیون دلار و درآمد سالیانه او بیش از 30 میلیون دلار تخمین زده شده است.

برد پیت

برد پیت

ویلیام بردلی پیت معروف به برد پیت بازیگر و تهیه‌ کننده فیلم آمریکایی است. او یکی از مشهورترین بازیگران هالیوودی است. او در واقع جزو پردرآمد ترین بازیگران سرگرمی جهان است و میانگین دستمزد این ستاره برای فیلم های بزرگ حدود بیست میلیون دلار است. هم چنین درآمد سالیانه او بیش از 30 میلیون دلار تخمین زده شده است.

عکس های جدید مشهورترین بازیگران هالیوود

عکس های جدید مشهورترین بازیگران هالیوود

همواره در فضای مجازی و گوگل، یکی از پر بازدیدترین مسائل پیرامون بازیگران هالیوودی، عکس های ان ها بوده و برخی از هواداران ان ها به جدیدترین عکس های ان ها علاقمند می باشند. در رابطه با عکس های مشهورترین بازیگران هالیوودی، معمولا سبک زندگی ان ها، املاک، خودروها و کلکسیون ان ها مورد علاقه بسیاری از کاربران مجازی قرار داشته و معمولا به صورت کالکشن در رسانه های مختلف منتشر می گردد.

مشهورترین بازیگران مرد هالیوود

مشهورترین بازیگران مرد هالیوود

در این قسمت از مقاله به معرفی برخی از مشهورترین و محبوب ترین و زیبا ترین بازیگران هالیوودی به معرفی می پردازیم.

کیانو ریوز در لیست مشهورترین بازیگران هالیوود

یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین بازیگران مرد هالیوودی که در ایران نیز محبوبیت بسیار زیادی در طی 20 سال اخیر داشته است، کیانو ریوز می باشد. این بازیگر کانادایی- امریکایی که اکثر بازی های وی در فیلم های مشهور دنیای هالیوود رقم خورده، زندگینامه جالبی داشته و سال های پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. شما هواداران گرامی میتوانید زندگینامه وی را به صورت اختصاصی در سایر مقالات ما دنبال کنید.

برد پیت در لیست مشهورترین بازیگران هالیوود

یکی دیگر از بازیگران مشهور امریکایی که نام وی در بسیاری از فیلم های تاریخ ساز هالیوود به چشم می خورد برد پیت می باشد. وی که اوج فعالیت خود را در سال های 2000 تا 2015 به معرض تماشا قرار داد، در تمام ژانرهای سینما از جمله کمدی، اکشن، درام و تراژدی خودنمایی کرده و جوایز بسیاری را از جمله گلدن گلوب و امریکن اواردز و همچنین اسکار را در شناسنامه هنری خود به ثبت رسانیده است و یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است.

جورج کلونی در لیست مشهورترین بازیگران هالیوود

یکی دیگر از ستاره های خاص سینمای هالیوود که در میان جذاب ترین چهره های جهان به حساب می اید جورج کلونی می باشد. وی که فعالیت خود را در عرصه سینما با بازی در برخی سریال های تلوزیونی اغاز کرد، در ادامه فعالیت خود و با اثبات استعدادهای خود جوایز زیادی از جمله یک اسکارو گلدن گلوب را در شناسنامه هنری خود به ثبت رساند. وی هم اکنون به تهیه کنندگی مشغول می باشد.

تام کروز در لیست مشهورترین بازیگران هالیوود

یکی دیگر از مشهورترین بازیگران دنیای هالیوود که افتخارات بسیار زیادی را در شناسنامه هنری خود به همراه دارد، تام کروز می باشد. وی که عمده شهرت خود را در شرکت در فیلم های اکشن کسب نموده به یکی از محبوب ترین بازیگران جهان تبدیل شده و اخبار و حواشی وی مورد علاقه عده زیادی قرار گرفته است و یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است.

مشهورترین بازیگران زن هالیوود

مشهورترین بازیگران زن هالیوود

در ادامه به برخی از محبوب ترین بازیگران عرصه سینمای هالیوود را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

انجلینا جولی در لیست مشهورترین بازیگران هالیوود

یکی از ستاره های جذاب در میان ستاره های زن هالیوودی، انجلینا جولی می باشد. وی نه تنها در عرصه بازیگری، بلکه در رابطه با فعالیت های بشر دوستانه خود محبوبیت بسیاری در سر تا سر جهان کسب نموده و افراد زیادی اخبار وی را دنبال می کنند.

اسکارلت جوهانسون در لیست مشهورترین بازیگران هالیوود

اسکارلت جوهانسون، که در میان جذاب ترین بازیگران زن سینما نام وی در بسیاری از لیست ها به چشم می خورد، افتخارات بسیاری در شناسنامه هنری خود داشته و به عنوان یکی از معروف ترین بازیگران جهان به خصوص بازیگری وی در فیلم لوسی و همچنین سری فیلم های بیوه سیاه و اونجرز شهرت بسیار خوبی را برای وی به ارمغان اورده است و یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است.

نیکول کیدمن در لیست مشهورترین بازیگران هالیوود

این بازیگر سرشناس دنیای هالیوود که فعالیت خود را در این عرصه از سال های 1990 میلادی شروع کرده است، در دسته محبوب ترین و تاریخ سازترین بازیگران هالیوود به حساب آمده و اثار بسیاری در شناسنامه هنری خود دارا می باشد. او که بارها نامزد جوایز مختلفی از جمله اسکار، خرس نقره ای و گلدن گلوب بوده است، متولد ۲۰ ژوئن ۱۹۶۷ می باشد و هم اکنون به تهیه کنندگی مشغول می باشد و یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است.

مشهورترین بازیگران هالیوود که خواننده هم هستند

مشهورترین بازیگران هالیوود که خواننده هم هستند

علیرغم ان که در سال های اخیر عده کثیری از مشهورترین بازیگران هالیوود در جهت گسترش توانایی و شهرت خود به خوانندگی پرداخته اند، تنها تعداد محدودی از این اشخاص در هر دو زمینه به شهرت چشم گیری دست یافته اند. در ادامه برخی از شناخته شده ترین خوانندگان امریکایی که به بازیگری نیز پرداخته اند معرفی می کنیم.

جاستین تیمبرلیک

این ستاره هیپ هاپ و آر اند بی که در سال های 2004 تا 2015 در اوج شکوفایی و شهرت خود به سر می برد، به پشتوانه شهرتی که در رابطه با موسیقی خود کسب نموده بود در برخی از فیلم های شناخته شده عرصه هالیوود مانند فیلم In Time حضور داشته و توانست افتخارات تازه ای را به شناسنامه هنری خود بیافزاید.

بیانسه

این ستاره هیپ هاپ و رپ امریکا که برای رسیدن به شهرت در دنیای موسیقی راه بسیار دشواری را طی کرده است. بیاسنه پس از مدتی فعالیت در عرصه موسیقی استعداد وی در بازیگری نیز کشف شده و در برخی از مشهورترین فیلم های هالیوودی ایفای نقش نموده است.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز این ستاره لاتین تبار که سال های زیادی را در شهرت به سر برده و همه ساله مورد توجه بسیاری از علاقمندان موسیقی قرار گرفته است، به پشتوانه جذابیت های ظاهری خود، در بسیاری از فیلم های هالیوودی ایفای نقش نموده و تجربه بازیگری با افراد مشهوری همچون جیسون استادهام را در شناسنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

بروس ویلیس

این ستاره کلاسیک فیلم های اکشن که از دوران اوج شهرت وی در عرصه سینما سال ها می گذرد، حتی پیش از ان که یک بازیگر بوده باشد، یک خواننده سبک راک بوده و همچنان نیز فعالیت خود را در یک بند امریکایی ادامه می دهد.

کیانو ریوز

این ستاره جذاب و خوش پوش هالیوودی که در برخی از تاریخ ساز ترین اثار سینما شرکت داشته است، یک نوازنده گیتار بیس و بک وکال در یک بند با سبک راک بوده و علاقه زیادی به سبک موسیقی خود دارد و در اوقات فراغت خود به این فعالیت نیز می پردازد و یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است.

تصادف های مشهورترین بازیگران هالیوود

در کنار تمام اخبار و حواشی دنیای هالیوود یکی از خبرساز ترین عناوین این عرصه مسئله تصادف های مشهورترین سلبریتی های هالیوود می باشد که همه ساله در لیست خبرساز ترین اخبار سال قرار می گیرند. در میان اخبار به ثبت رسیده از تصادف های بازیگران هالیوودی، یکی از غم انگیزترین ان ها که با فوت بازیگر نیز همراه شد، تصادف پل واکر بود. این ستاره هالیوودی که شهرت خود را تا حدی مدیون بازی در سری فیلم های «سریع و خشن» بود، در حین رانندگی یک خودروی پورش، بر اثر سرعت زیاد به درخت جان خود را از دست می دهد. شما هواداران گرامی می توانید اخبار مربوط به تصادف های بازیگران هالیوودی را به صورت اختصاصی در سایر مقاله های ما جستجو کنید.

مشهورترین بازیگران هالیوود که از دنیا رفته اند

مشهورترین بازیگران هالیوود که از دنیا رفته اند

یکی از غم انگیزترین و دلخراش ترین اخبار دنیای مشهورترین بازیگران هالیوود، خبر فوت برخی از بازیگران و هنرمندان این عرصه بوده که همه ساله خبرساز می شوند. در بسیاری از این اخبار، شواهد استفاده از مواد مخدر و اوردوز و یا تصادف به چشم می خورد و به همین سبب این قبیل اخبار باعث ایجاد شوک در هواداران این قبیل از هنرمندان می شود.

هیث لجر

یکی از دلخراش ترین اخبار درگذشت های دنیای هالیوود متعلق به هیث لجر می باشد. این بازیگر که به دلیل صدمات ناشی از نقش گزینی در نقش جوکر دچار پوچی و افسردگی شده بود، نهایت بر اثر اوردوز جان خود را از دست داد و به این ترتیب در تاریخ تبدیل به تنها شخصی شد که پس از مرگ خود جایزه اسکار دریافت نمود.

پاول واکر

یکی دیگر از اخبار تکان دهنده دنیای هالیوود، خبر درگذشت پاول واکر بود که در حین رانندگی با اتوموبیل پورشه با درخت تصادف نموده و جان خود را از دست داد و این اتفاق درست در میان فرایند بازیگری وی در سری فیلم های سریع و خشن بود، که سبب شد عوامل این فیلم در ادامه این مجموعه از ابزارهای انیمیشن سازی و گریم بدلساز برای جایگزین کردن کارکتر وی بهره جویی کنند.

مرلین مونرو

یکی دیگر از درگذشت های خبرساز دنیای سینمای امریکا، مربوط به مرلین مونرو بود که پیدا کردن پیکر بی جان وی در حالی که در حین رساندن خود به تلفن جان باخته بود، سبب شد اخبار و شایعه های زیادی پیرامون قتل وی شکل بگیرد. پس از سال ها پی گیری و گمانه زنی پرونده قتل وی در حالی بسته شد که گفته شد هیچ مدرکی بر قتل وی موجود نداشته است.

مشهورترین بازیگران هالیوود دهه 90

اگر به هالیوود علاقمند هستید، شاید برای شما هم جالب باشد تا با مشهورترین بازیگران هالیوود دهه 90 آشنا شوید.

رابرت دنیرو

رابرت دنیرو

رابرت آنتونی دنیرو جونیور معروف به رابرت دنیرو بازیگر و فیلم‌ ساز آمریکایی که یکی از خوشتیپ ترین بازیگران مرد هالیوود نیز به حساب می آید. او از مشهورترین بازیگران هالیوود دهه 90 می باشد. او موفق به دریافت جوایزی همچون دو جایزه اسکار، یک جایزه گلدن گلوب، جایزه سیسیل بی دمیل و جایزه یک عمر دستاورد هنری شده است.

میکی رورک

فیلیپ آندره (میکی) رورک جونیور بازیگر آمریکایی و بوکسور سابق است که عمدتاً به عنوان نقش اول مرد در فیلم‌ های درام، اکشن و دلهره‌ آور ظاهر شده‌ است.

هنری فوندا

هنری فوندا

هنری جینز فوندا معروف به هنری فوندا بازیگر معروف و سرشناس سینما، تلویزیون و تئاتر آمریکایی بوده است. او بیشتر به‌ دلیل نقش‌ هایش به‌ عنوان افراد صریح و آرمان‌ گرا مشهور بود. بهتر است بدانید که موسسه فیلم آمریکا در سال 1999 نام هنری فوندا را در رده ششم برترین بازیگران مرد تمام دوران قرار داد.

ادی مورفی

ادی مورفی

ادوارد ریگان معروف به ادی مورفی بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، کمدین و هم چنین خواننده آمریکایی است. ادی مورفی با فیلم کمدی سه‌گانه پلیس‌ های بورلی هیلز به شهرت رسید و یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود دهه 90 می باشد.

سوالات متداول

  1. کدام بازیگر مرد هالیوود به عنوان جذاب ترین چهره مرد هالیوود شناخته شده است؟

    این عنوان به جورج کلونی نسبت داده شده است.

  2. کدام بازیگر هالیوودی پس از مرگ خود جایزه اسکار کسب نمود؟

    هیث لجر اولین و تنها بازیگری است که پس از مرگ خود چنین جوایزی دریافت نمود.

  3. پاول واکر به چه دلیل درگذشت؟

    وی بر اثر سرعت بالا و تصادف با درخت جان باخت.

  4. بالاترین دستمزد بازیگر نقش مرد را کدام بازیگر هالیوودی داشته است؟

    سال های متوالی تام کروز بیشترین میزان دستمزد را در میان بازیگران مرد هالیوودی داشته است.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید