فیلترشکن برای ویندوز 10 و 11 با بالاترین سرعت و بدون قطعی

استفاده از فیلترشکن برای ویندوز می‌ تواند دلایل مختلفی داشته باشد و فارغ از دسترسی بدون محدودیت به برنامه های مختلف، می‌ توان از این نرم افزار برای جلوگیری از تهدیدات سایبری نیز بهره برد. از این نرم افزارهای به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی نیز استفاده می شود که سرعت و امنیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بهترین فیلترشکن های برای ویندوز کدامند؟

بهترین فیلترشکن های برای ویندوز کدامند؟

در حال حاضر سرعت اینترنت ایران به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و اکثر برنامه ها و سایت ها مسدود شده اند. به همین دلیل داشتن یک وی پی ان (فیلترشکن) پرسرعت و یا پروکسی، به یک امر ضروری تبدیل شده است. حال اگر از ویندوز استفاده می کنید و می خواهید برای دسترسی به سایت ها و برنامه های فیلتر شده به دانلود فیلترشکن بپردازید، در ادامه قرار است به معرفی بهترین فیلترشکن ها برای ویندوز بپردازیم، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

فیلترشکن شیر بت

فیلترشکن شیر بت

یکی از برترین فیلترشکن هایی که تا به امروز برای ویندوز در دسترس کاربران قرار گرفته است؛ فیلترشکن شیر بت می باشد. شیر بت از امن ترین فیلترشکن هایی است که می توانید روی سیستم ویندوز خود نصب کنید. این فیلترشکن از سایر فیلترشکن های موجود سریع تر نیز می باشد. این فیلترشکن رایگان است و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. با این حال فیلترشکن وی آی پی شیر بت نیز برای کاربران در دسترس می باشد.

فیلترشکن hotspot shield

با فیلترشکن هات اسپات شیلد (Hotspot shield) یک شبکه خصوصی مجازی است که با استفاده از آن کاربران ویندوز می توانند به تمام سایت ها و برنامه های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و به طور همزمان به جستجوی ناشناس، تبادل اطلاعات ایمن، استریمینگ و هم چنین دانلود بپردازند. در حال حاضر فیلترشکن Hotspot shield پرسرعت ترین فیلترشکن برای ویندوز 10 محسوب می شود.

فیلترشکن نورد وی پی ان

یکی از فیلترشکن های معروف برای ویندوز فیلترشکن نورد وی پی ان نام دارد که این وی پی ان در نسخه پولی ارائه شده است و کاربر با پرداخت هزینه می تواند به سرورهای گسترده آن دسترسی داشته باشد و به راحتی از سایت ها و برنامه های فیلتر شده عبور کند. هم چنین این وی پی ان از امنیت بسیار بالایی هم برخوردار است. در حال حاضر Nord فیلترشکن برای ویندوز 10 محسوب می شود که از امکانات متعددی هم برخوردار است.

فیلترشکن Windscribe

فیلترشکن Windscribe یکی از بهترین و معروف ترین فیلترشکن ها برای ویندوز به شمار می رود. این فیلترشکن در دو نسخه پولی و رایگان ارائه شده است و کار با آن بسیار آسان و راحت می باشد. فیلترشکن Windscribe بیش از 300 سرور در کشورهای مختلف دارد و معمولا دو گیگابایت به کاربران دسترسی عبور از فیلترینگ را می دهد. هم چنین از سرعت و امنیت بسیار بالایی هم برخوردار است.

فیلترشکن Betternet

اگر تا به اکنون با هیچ گونه فیلترشکنی، نتوانستید فیلترینگ را دور بزنید، ناامید نشوید و از فیلترشکن Betternet استفاده کنید، زیرا یکی از بهترین فیلترشکن ها برای ویندوز به شمار می‌ رود که از امنیت و سرعت بسیار خوبی برخوردار است. فیلترشکن Betternet در دو نسخه پولی و رایگان ارائه شده است و کاربران با استفاده از آن می توانند به راحتی به سایت ها و برنامه های مسدود شده دسترسی داشته باشند.

فیلترشکن 1.1.1.1

فیلترشکن 1.1.1.1 یکی دیگر از فیلترشکن هایی است که برای ویندوز بسیار مناسب می باشد. این فیلترشکن از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و کاربران با استفاده از آن می توانند به تمام سایت ها و برنامه های مسدود شده با سرعت بالا دسترسی داشته باشند.

چگونه می توانیم فیلترشکن برای ویندوز را دانلود کنیم؟

چگونه می توانیم فیلترشکن برای ویندوز را دانلود کنیم؟

در حال حاضر در کشورمان طرحی وجود دارد که با توجه به این طرح محدودیت های بسیار زیادی بر روی اکثر برنامه های اجتماعی و سایت‌ های پربازدید مشاهده می شود. به همین دلیل در حال حاضر اکثر کاربران اینترنتی و افرادی که از ویندوز استفاده می کنند، به برنامه هایی مانند وی پی ان روی آورده اند تا به این گونه بتوانند به دور زدن فیلترینگ بپردازند. حال بهتر است بدانید روش‌ های مختلفی برای جستجو و دانلود فیلترشکن برای ویندوز وجود دارد. اما با این حال بهترین روش مراجعه به اینترنت است.

اگر به اینترنت مراجعه نمایید و نام وی پی ان مورد نظر خود و یا حتی عباراتی همچون دانلود فیلترشکن رایگان برای ویندوز 10، لینک مستقیم, نصب فیلترشکن برای ویندوز، دانلود فیلترشکن رایگان برای ویندوز 7، دانلود فیلترشکن برای ویندوز سایفون، دانلود فیلترشکن برای ویندوز 7 و … را جستجو کنید با نتایج خوبی رو به رو خواهید شد و سایت‌ های مربوطه برای شما نمایش می یابد. حال با مراجعه به هر کدام از این سایت ها می توانید به دانلود وی پی ان مورد نظر خود برای ویندوز بپردازید و با استفاده از آن به تمام سایت ها و برنامه های فیلتر شده دسترسی داشته باشید.

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای ویندوز

نصب و راه اندازی فیلترشکن برای ویندوز

یکی از متداول ترین سوالاتی که برای کاربران به وجود می آید، این است که چگونه می توانند به نصب و راه اندازی فیلترشکن برای ویندوز بپردازند؟ بهتر است بدانید که به طور معمول خیلی از فیلترشکن هایی که برای ویندوز ارائه شده اند از نصب و راه اندازی ساده ای برخوردارند. اما در مقابل برخی فیلترشکن ها از نصب پیچیده تری برخوردارند. با این حال به طور معمول سایت هایی که لینک دانلود وی پی ان ها را در صفحات خود قرار می دهند، در کنار لینک دانلود توضیحاتی در رابطه با چگونگی نصب و راه اندازی این نرم افزارها را نیز قرار می دهند تا به این گونه کاربران بتوانند با مشاهده این توضیحات به راحتی به نصب و راه اندازی فیلترشکن برای ویندوز بپردازند.

برترین فیلترشکن برای ویندوز دارای چه ویژگی هایی باید باشد؟

مدتی است در کشور ایران اکثر برنامه ها و سایت‌ های محبوب و پربازدید فیلتر شده اند و هم چنین اینترنت ایران از سرعت پایینی برخوردار است. این موضوع باعث شده است تا کاربران اینترنتی به برنامه‌ هایی مانند وی پی ان روی بیاورند. در حال حاضر فیلترشکن برای ویندوز هم ارائه شده است تا افرادی که از کامپیوتر و لپ تاپ استفاده می‌ کنند هم بتوانند به وی پی ان دسترسی داشته باشند. حال برترین وی پی ان برای ویندوز باید ویژگی‌ هایی داشته باشد که در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

سرعت

یکی از ویژگی‌ هایی که باعث می‌ شود تا یک وی پی ان برای ویندوز از محبوبیت زیادی برخوردار شود سرعت آن می‌ باشد. در حال حاضر اکثر کاربران اینترنتی به دنبال فیلترشکن‌ هایی هستند که از سرعت بالایی برخوردار باشند.

امنیت

یک فیلترشکن مناسب و کاربردی برای ویندوز باید از امنیت بالایی برخوردار باشد تا به این گونه کاربران بتوانند با خیال آسوده و با استفاده از آن به تمام سایت‌ ها و برنامه‌ های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

فیلترشکن رایگان برای ویندوز

خیلی از مردم برای این که هزینه های استفاده از اینترنت را به حداقل برسانند تمایل دارند تا به دانلود فیلترشکن برای ویندوز رایگان بپردازند. حال بهتر است بدانید که تا به اکنون وی پی ان های متعددی به صورت رایگان برای ویندوز ارائه شده اند که کاربران بدون پرداخت هزینه ای می توانند از این وی پی ان ها استفاده کنند. حال این موضوع را هم باید افزود که در میان این فیلترشکن ها سایفون، لنترن، هات اسپات شیلد به عنوان بهترین فیلترشکن های رایگان برای ویندوز معرفی شده اند که از سرعت و امنیت بالایی نیز برخوردار هستند.

آموزش استفاده از فیلترشکن ویندوز

آموزش استفاده از فیلترشکن ویندوز

لازم به ذکر است که معمولا استفاده از اکثر فیلترشکن ها برای ویندوز بسیار راحت و آسان می باشند و خیلی از این برنامه ها تنها با کلیک بر روی دکمه ای که در صفحه وی پی ان تعبیه شده است به اینترنت متصل می‌ شوند. با این حال بهتر است بدانید که وی پی ان ها به دو صورت رایگان و پولی ارائه می‌ شوند. حال اگر فیلترشکن رایگان نصب کرده باشید، معمولا سایت‌ های مربوطه که لینک دانلود فیلترشکن های رایگان را ارائه می‌ دهند در کنار لینک دانلود، توضیحاتی را نیز قرار می دهند که با مشاهده این توضیحات می توانید به استفاده از فیلترشکن مورد نظر خود بپردازید. هم چنین اگر فیلترشکن پولی خریداری کرده باشید، پشتیبانی آن توضیحاتی برای شما ارسال خواهد کرد که با مشاهده توضیحات می توانید به استفاده از این برنامه بپردازید.

فیلترشکن های ویندوز قانونی و معتبر هستند؟

در حال حاضر اکثر وی پی ان هایی که برای ویندوز ارائه شده اند معتبر هستند. البته استفاده از این برنامه ها برای دور زدن فیلترینگ در ایران غیرقانونی است. با این حال اکثر کاربران برای این که بتوانند به سایت ها و برنامه های مورد نظر خود دسترسی داشته باشند از این برنامه استفاده می کنند.

کدام فیلترشکن های ویندوز نا امن و خطرناک هستند؟

بهتر است بدانید در حال حاضر وی پی ان های بیشماری با امکانات مختلف برای ویندوز ارائه شده اند که در میان آن ها برخی از این وی پی ان ها ناامن هستند و یا فایل آن ها توسط هکر ها دستکاری شده اند که به طور معمول این وی پی ان ها در سایت های نامعتبر وجود دارند.

معروف ترین فیلترشکن های اشتراکی برای ویندوز کدامند؟

در حال حاضر در میان فیلترشکن های مختلفی که برای ویندوز ارائه شده اند، برخی از این فیلترشکن ها اشتراکی هستند. حال اگر می خواهید تا در رابطه با معروف ترین فیلترشکن های اشتراکی برای ویندوز اطلاعات کاملی را به دست آورید و یا به دانلود این فیلترشکن ها بپردازید، توصیه می کنیم تا به سایت‌ های مربوطه که در اینترنت موجود هستند مراجعه نمایید. به راحتی می توانید اقدامه به خرید فیلترشکن های معتبر برای خود کنید.

کدام فیلترشکن های ویندوز نیاز به سرور اختصاصی دارند؟

بهتر است بدانید در حال حاضر فیلترشکن هایی بیشماری با کارایی های مختلف برای ویندوز ارائه شده اند که در میان این فیلترشکن ها برخی از آن ها نیاز به سرور اختصاصی دارند که بعضی از این فیلترشکن ها را در قسمت قبل به طور کامل معرفی کرده‌ ایم.

آموزش ساخت فیلترشکن برای ویندوز

ساخت وی پی ان یکی از روش‌ های کاربردی برای دسترسی به اینترنت در محیط‌ های فیلتر شده است. برای ساخت یک وی پی ان برای ویندوز می توانید از انواع مختلفی از vpn ها استفاده نمایید. این روش به گونه ای است که می توانید با استفاده از یک vpn پولی و یا حتی رایگان ارتباط خود را به یک کشور دیگر متصل کنید. سپس دسترسی به محتوای فیلتر شده را برای خود امکان پذیر خواهید کرد. حال برای ساخت یک وی پی ان می توانید از نرم‌ افزار های مختلفی همچون: WireGuard Shadowsocks، OpenVPN و… استفاده کنید.

حال اگر تمایل دارید تا طریقه ساخت یک وی پی ان برای ویندوز را یاد بگیرید، پیشنهاد می‌ کنیم تا به ویدیو های آموزشی که در این زمینه ساخته و منتشر شده است را در اینترنت جستجو و مشاهده نمایید. هم چنین با مراجعه به برخی از سایت‌ های مربوطه که در اینترنت موجود هستند هم می‌ توانید در این باره اطلاعات کاملی را به دست آورید.

پینگ های مختلف برای سیستم عامل ویندوز چند می باشد؟

توجه داشته باشید که هر چه پینگ کوتاه تر باشد بهتر است و به معنی زمان تاخیر کمتر است، در نتیجه اتصالی پرسرعت تر بین رایانه شما و سرور برقرار می شود. به همین دلیل می توان این گونه بیان کرد هر چه پینگ کوتاه تر باشد برای استفاده از ویندوز بهتر است.

برترین فیلترشکن برای ویندوز چیست؟

برترین فیلترشکن برای ویندوز چیست؟

در حال حاضر وی پی ان‌ های متعددی با آپشن‌ ها و کارایی‌ های مختلف برای ویندوز ساخته و ارائه شده اند که کاربران می‌ توانند با استفاده از هر کدام از این وی پی ان‌ ها برای ویندوز فیلترینگ را دور بزنند. حال ناگفته نماند که در میان انبوهی از وی‌ پی‌ ان‌ ها، برترین وی پی ان برای ویندوز v2ray معرفی شده است، چرا که این وی پی ان از ویژگی ها و آپشن‌ های بسیار زیادی برخوردار است و هم چنین عملکرد بسیار عالی بر روی ویندوز دارد.

حال اگر تمایل دارید تا به دانلود برترین فیلترشکن برای ویندوز 10 و یا فیلترشکن برای ویندوز 11 بپردازید، قطعاً فیلترشکن v2ray برای شما یک گزینه عالی خواهد بود.

دانلود فیلترشکن برای ویندوز چگونه ممکن می شود؟

در حال حاضر روش‌ های مختلفی برای جستجو و دانلود بهترین وی پی ان برای ویندوز و یا دانلود بهترین vpn برای ویندوز رایگان وجود دارد. حال این موضوع را هم باید افزود که بهترین و آسان ترین روش برای دانلود وی پی ان برای ویندوز مراجعه به سایت‌ های مربوطه که در اینترنت موجود هستند می‌ باشد. شما با مراجعه به این سایت‌ ها می‌ توانید به دانلود بهترین وی پی ان برای ویندوز و یا حتی دانلود فیلترشکن برای ویندوز رایگان بپردازید.

آیا تحریم شکن هم برای ویندوز داریم؟

آیا تحریم شکن هم برای ویندوز داریم؟

شاید تا به اکنون نام تحریم شکن را شنیده باشید. بهتر است بدانید که منظور از تحریم شکن همان فیلترشکن است که برای ویندوز هم ارائه شده است، چرا که این روز ها اکثر سایت های پربازدید و برنامه های محبوب فیلتر شده اند. به همین دلیل کاربران برای دسترسی به برنامه ها و سایت های فیلتر شده از وی پی ان برای ویندوز و یا سایر سیستم عامل ها استفاده می کنند.

فیلترشکن برای ویندوز 7 چی خوبه؟

با توجه به این که ویندوز 7 آپشن‌ های بسیار زیادی دارد و از عملکرد بالایی هم برخوردار است، به همین دلیل هنوز هم برخی از کاربران از ویندوز 7 استفاده می‌ کنند. حال این موضوع باعث شده است تا خیلی از آن ها به دانلود فیلترشکن برای ویندوز ۷ بپردازند.

حال در میان وی پی ان‌ هایی که تا به اکنون برای ویندوز 7 ارائه شده اند، برخی از وی پی ان‌ ها همچون: فیلترشکن برای ویندوز سایفون، اکسپرس، v2ray و … به عنوان وی پی ان های خوب و کاربردی برای ویندوز 7 معرفی شده اند.

حال می‌ توانید برای دانلود هر کدام از وی پی ان‌ ها و یا حتی فیلترشکن برای ویندوز رایگان به سایت‌ های مربوطه که در اینترنت موجود هستند، مراجعه نمایید.

بهترین روش خرید فیلترشکن برای ویندوز چیست؟

بهتر است بدانید در حال حاضر روش‌ های متعددی برای خرید وی پی ان برای ویندوز وجود دارد. اما با این حال توصیه می‌ کنیم تا از سایت رسمی وی پی ان مورد نظر خود برای خرید آن اقدام نمایید و به هیچ عنوان از سایت‌ های واسطه برای خرید وی پی ان اقدام نکنید.

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که در حال حاضر برخی از پیج‌ های رسمی که در اینستاگرام فعالیت می‌ کنند هم به فروش وی پی ان برای ویندوز می‌ پردازند که می توانید از این پیج ها هم به خرید وی پی ان اقدام نمایید.

سوالات متداول

  1. علت استفاده از فیلترشکن برای ویندوز چیست؟

    در حال حاضر کاربران برای این که بتوانند به سایت ها و برنامه های مسدود شده دسترسی داشته باشند و فیلترینگ را دور بزنند از فیلترشکن برای ویندوز استفاده می کنند.

  2. چگونه می توان به دانلود فیلترشکن برای ویندوز پرداخت؟

    روش‌ های مختلفی برای دانلود فیلترشکن برای ویندوز وجود دارد، اما با این حال بهترین روش مراجعه به اینترنت و جستجوی عبارت مورد نظر خود می باشد.

  3. بهترین فیلترشکن برای ویندوز کدام اند؟

    از بهترین فیلترشکن ها برای ویندوز می توان به: فیلترشکن hotspot shield ، فیلترشکن Nord ، فیلترشکن Windscribe ، فیلترشکن Betternet، فیلترشکن 1.1.1.1 اشاره کرد.

  4. بهترین فیلترشکن های رایگان برای ویندوز کدام اند؟

    از بهترین فیلترشکن های رایگان برای ویندوز می توان به لنترن، سایفون، هات اسپات شیلد و … اشاره کرد.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید