فیلترشکن با آی پی ثابت رایگان با سرورهای قوی و مطمئن

فیلترشکن ها بهترین ابزاری هستند که به وسیله آن ها می توانید از فیلترهایی که بر روی شبکه های اجتماعی و سایت ها اعمال شده است استفاده کنید و به راحتی آن ها را دور بزنید. می توانید به راحتی از آن ها به عنوان فیلترشکن برای شرط بندی هم استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم در مورد فیلترشکن با آی پی ثابت اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. لطفا در ادامه مطلب با ما همراه باشید‌ تا بهترین آی پی ثابت را به شما معرفی نماییم.

  • به راحتی تنها با یک کلکی بر روی گزینه “ورود به وب سایت” به معتبرترین سایت بازی انفجار هدایت خواهید شد.
فیلترشکن با آی پی ثابت یعنی چه؟

فیلترشکن با آی پی ثابت یعنی چه؟

فیلترشکن با آی پی ثابت می تواند بهترین فیلترشکن برای انجام کارهای تجاری و بیزینس باشد. آی پی ثابت به آدرسی گفته می شود که تنها به یک دستگاه اختصاص داده می شود و بعد از مدتی ثابت می ماند و این آی پی ثابت فقط مخصوص شما است و هیچ کس به جز شما نمی تواند از آن استفاده کند.

آدرس ip استاتیک و ip داینامیک از انواع آی پی هستند. البته برای انجام کارهای بزرگ مانند ترید در بایننس باید از آی پی ثابت استفاده کرد. این آی پی ها در کنار مزایایی که دارند، معایبی نیز دارند. اگر مایل هستید در مورد انواع آی پی ها بیشتر بدانید به سایت سرورگت مراجعه کنید. امکان خرید vpn با ip ثابت برای اندروید در گوگل وجود دارد.

بهترین فیلترشکن ها با آی پی ثابت کدامند؟

بهترین فیلترشکن ها با آی پی ثابت کدامند؟

فیلترشکن های بسیاری در بازار موجود هستند که آی پی ثابت دارند. وی پی ان هایی که آی پی دارند قابلیت بیشتری نیز دارند. از بهترین فیلترشکن با ip ثابت می توان به نرم افزار شیر بت، v2ray، لایت وی پی ان، اکسپرس وی پی ان، فست وی پی ان، نورد وی پی ان، فیلترشکن vpn usa و… اشاره کرد که در مورد چند وی پی ان نام برده شده توضیح مختصری می دهیم.

شیر بت

اولین و برترین فیلترشکنی که می توانیم به شما معرفی کنیم و شما عزیزان با اطمینان از این که این فیلترشکن با آی پی ثابت ارائه داده شده است می توانید از آن استفاده کنید؛ فیلترشکن شیر بت می باشد که به صورت کاملا رایگان با بهترین دسترسی ها در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

لایت وی پی ان

این فیلترشکن پرقدرت از اتصال و امنیت بالایی برخوردار است. با خرید لایت وی پی ان با آی پی ثابت بدون داشتن محدودیت در هر کجا از فضای مجازی می توانید فعالیت کنید. خرید لایت وی پی ان با آی پی ثابت از ۳ ماه تا ۳ سال امکان پذیر است. قیمت خرید از ۱۵۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان است.

فیلترشکن vpn usa

این فیلترشکن توسط یک کشور آمریکایی ارائه شده است و جزو بهترین ها به حساب می آید. برای خرید فیلترشکن vpn usa با آی پی ثابت می توانید از طریق مکان هایی که مخصوص انجام این کار هستند اقدام کنید. این وی پی ان را نیز از ۳ ماه تا یک سال می توانید خریداری کنید.

نرم افزار v2ray

فیلترشکن v2ray یک اپلیکیشن است که بعد از کپی لینک آن از تلگرام یا هر شبکه دیگه ای لینک را باز کرده و از امکاناتی که دارد استفاده می کنید. بهترین vpn با ip ثابت رایگان را از پلی استور دریافت فرمایید.

آیا برای ترید هم باید از فیلترشکن با آی پی ثابت استفاده کرد؟

اگر می‌ خواهید در دنیای ترید وارد شوید و یا این که در حال حاضر ترید انجام می‌ دهید، یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید، این است که با استفاده از آی پی ایران شما همیشه با ریسک مسدود شدن حساب‌ هایتان مواجه هستید. به همین دلیل برای جلوگیری از این کار، نیاز به آی پی ثابت دارید.

حال این موضوع را هم باید افزود که با استفاده از نرم افزار هایی همچون وی پی ان می توانید آی پی ثابت در اختیار داشته باشید. به همین دلیل این روز ها به افرادی که ترید انجام می‌ دهند وی پی ان‌ هایی با آی پی ثابت پیشنهاد می‌ شود تا به این گونه در آینده با مشکلی رو به رو نشوند و یا این که حساب آن ها مسدود نشود.

آموزش نصب فیلترشکن با آی پی ثابت

آموزش نصب فیلترشکن با آی پی ثابت

بهتر است بدانید روش نصب فیلترشکن‌ ها با آی پی ثابت متفاوت است و به ساختار و نوع استفاده از آن فیلترشکن بستگی دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم تا برای مشاهده آموزش نصب فیلترشکن مورد نظر خود با آی پی ثابت به سایت‌ های مربوطه که لینک دانلود این فیلترشکن‌ ها را در صفحات خود قرار داده‌ اند مراجعه نمایید.

هم چنین ناگفته نماند که این روز ها در برخی از پلتفرم‌ های ویدیویی نیز ویدیو هایی در رابطه با آموزش نصب فیلترشکن با آی پی ثابت منتشر شده است. حال با جستجوی این ویدیو ها نیز می‌ توانید به راحتی و در کوتاه‌ ترین زمان به مشاهده آموزش نصب وی پی ان با آی پی ثابت بپردازید.

قیمت فیلترشکن با آی پی ثابت چقدر است؟

یکی از متداول‌ ترین سوالاتی که برای خیلی از افراد به وجود می‌ آید، این است که قیمت وی‌ پی‌ ان با آی پی ثابت چقدر است؟ در این باره بهتر است بدانید که قیمت این دسته از وی‌ پی‌ ان‌ ها بسیار متفاوت است و به عواملی بستگی دارد. حال شما با مراجعه به سایت وی پی ان مورد نظر خود می‌ توانید از قیمت آن مطلع شوید.

فیلترشکن با آی پی ثابت چه کاربردی دارد؟

فیلترشکن با آی پی ثابت برای ترید استفاده می شود، زیرا اگر با آی پی غیر از این وارد وب سایت های مخصوص بایننس شوید سایت شما را شناسایی کرده و بعد از مدتی دسترسی شما برای ترید با مشکل رو به رو خواهد شد.

به خاطر همین کسانی که در صرافی های خارجی فعالیت دارند از فیلترشکن با ip ثابت بهره می برند تا به راحتی بتوانند تبادلات ارز و دلار خودشون را بدون کوچک ترین نگرانی انجام بدهند. پس حتما برای استفاده در ترید یا بایننس باید از فیلترشکن با ip ثابت استفاده کنید. برای خرید vpn آی پی ثابت به کافی نت ها سری بزنید.

دانلود فیلترشکن با آی پی ثابت برای سیستم عامل های مختلف

دانلود فیلترشکن با آی پی ثابت برای سیستم عامل های مختلف

دانلود فیلترشکن با آی پی ثابت برای سیستم عامل های مختلف امکان پذیر است، چون شرکت های ارائه دهنده معمولا برای تمامی سیستم عامل ها وی پی ان با آی پی ثابت نیز ارائه کرده اند تا هر کسی با هر وسیله هوشمندی از آن ها بهره ببرند.

برای اندروید

دانلود فیلترشکن برای اندروید کار سختی نیست. شما می توانید با رفتن به گوگل پلی یا بازار دانلود را انجام دهید. برای نصب و استفاده از فیلترشکن با ip ثابت به صورت دستی به آپارات مراجعه کنید و خرید فیلترشکن آی پی ثابت برای اندروید را جست و جو کنید.

برای آیفون

امکان دانلود فیلترشکن با ip ثابت برای آیفون 6s و ۶s پلاس و اپل و ios نیز وجود دارد. اگر می خواهید این کار را به صورت دقیق تر انجام دهید به مراکز خرید آی پی ثابت بروید و با پرداخت هزینه ای از امکانات ۳ ماهه تا چندساله فیلترشکن برای آیفون بهره مند شوید.

برای ویندوز

دانلود فیلترشکن با ip ثابت برای ویندوز کار بسیار راحت تری است چرا که شما برای خرید فیلترشکن با آی پی ثابت نیاز به بیرون رفتن از منزل ندارید و خودتان به راحتی می توانید با دیدن یک ویدئو از اینترنت این کار را به سرانجام برسانید.

فیلترشکن با آی پی ثابت رایگان

فیلترشکن با آی پی ثابت رایگان

اگر به گوگل سر زده باشید حتما مشاهده کرده اید که فیلترشکن با آی پی ثابت رایگان زیاد است و دانلود و نصب آن کار سختی نیست. تنها با کلیک کردن بر روی چند گزینه به راحتی این برنامه را روی وسیله هوشمند خود خواهید داشت.

البته باید این نکته را خدمت شما عزیزان متذکر شویم که هر فیلترشکن رایگانی نمی تواند مطمئن باشد. حتما برای داشتن یک فیلترشکن با آی پی ثابت به مراکزی که برای این کار تشکیل شده اند بروید و خاطر خود را از بابت امنیت اطلاعات و حفظ حریم خصوصی راحت کنید. برای خرید آی پی ثابت آلمان به مراکز معتبر سری بزنید.

ویژگی های استفاده از فیلترشکن با آی پی ثابت

در ادامه قرار است به بررسی ویژگی های استفاده از فیلترشکن با آی پی ثابت بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

مخفی نگه داشتن موقعیت جغرافیایی

اگر در بازار ارز دیجیتال و خرید و فروش رمز ارز ها مشغول به فعالیت هستید و ترید انجام می‌ دهید تا به این گونه بتوانید یک سرمایه‌گذاری خوب داشته باشید. بهتر است بدانید یکی از ویژگی‌ های مهم فیلترشکن با آی پی ثابت مخفی نگه داشتن موقعیت جغرافیایی شما است.

با توجه به این که کشور ایران از سمت صرافی بایننس تحریم شده است، به همین دلیل با داشتن یک فیلترشکن برای ویدوز با آی پی ثابت موقعیت جغرافیایی شما مخفی می‌ ماند. به این گونه حساب شما بسته نخواهد شد.

امنیت

امنیت یکی دیگر از ویژگی های مهم استفاده از فیلترشکن با آی پی ثابت می باشد. فیلترشکن با آی پی ثابت با امنیت بالا از اطلاعات دیتای شما محافظت خواهد کرد. فیلترشکن با آی پی ثابت کاملاً رمزگذاری شده است و امکان هک دستگاه شما از طریق این اپلیکیشن وجود نخواهد داشت.

سرعت

یکی دیگر از ویژگی‌ های مهم استفاده از فیلترشکن با آی‌ پی ثابت سرعت بالای آن می‌ باشد که کاربر می‌ تواند بدون اختلال و مشکل و با سرعت بالا به استفاده از این برنامه بپردازد.

چرا فیلترشکن با آی پی ثابت برای صرافی بایننس نیاز است؟

چرا فیلترشکن با آی پی ثابت برای صرافی بایننس نیاز است؟

اگر همانند خیلی از ایرانی‌ های دیگر درصدد سرمایه‌ گذاری در بازار ارز دیجیتال و خرید و فروش رمز ارز ها هستید. بهتر است بدانید برای این که بتوانید در سایت صرافی‌ های جهان به خصوص صرافی بایننس به عنوان معتبر ترین صرافی بین‌ المللی ترید انجام دهید، باید حتماً یک آی پی ثابت داشته باشید. حال برای برخی از افراد سوال به وجود می آید که چرا فیلترشکن با آی پی ثابت برای صرافی بایننس نیاز است؟

بهتر است بدانید به دلیل این که کشور ایران در لیست کشور های تحریم شده از سمت صرافی بایننس قرار گرفته است. به همین دلیل داشتن یک آی پی ثابت برای بایننس لازمه کار یک تریدر ایرانی می باشد تا به این گونه او بتواند موقعیت جغرافیایی خود را مخفی کند. لازم به ذکر است که اگر فیلترشکن با آی پی ثابت نباشد قطعاً حساب کاربر بسته خواهد شد.

چگونه می توانیم فیلترشکن با آی پی ثابت خریداری کنیم؟

شما می توانید فیلترشکن با ip ثابت رایگان برای ترید را به راحتی از گوگل یا پلی استور دانلود کنید و با زدن چند گزینه آن را نصب و استفاده کنید. در صورتی که قصد خرید آی پی ثابت را دارید به فروشگاه های مطمئنی که در سطح شهر هستند رفته و با پرداخت هزینه ای از ویژگی های آن بهره ببرید.

خرید آی پی ثابت برای ترید

خرید آی پی ثابت برای ترید

از ویژگی های آی پی ثابت استفاده آن برای ترید است که مورد استفاده کاربران زیادی قرار گرفته است. آی پی ثابت می تواند موقعیت جغرافیایی شما را در یک مکان یا کشور مشخص نشان دهد و به هیچ عنوان موقعیت مکانی شما را نمایش نمی دهد. شما با خرید آی پی ثابت برای ترید خیلی راحت و بدون داشتن هیچ اضطرابی می توانید به معاملات و رد و بدل ارزهای دیجیتالی خود در فضای مجازی پرداخته و بدون اتلاف وقت، با سرعتی بالا این کارها را انجام دهید.

فیلترشکن با آی پی ثابت چه تفاوتی با سایر فیلترشکن ها دارد؟

همان طور که در ابتدا خدمت شما عزیزان عرض کردیم، فیلترشکن با ip ثابت مختص یک نفر یا یک دستگاه است و هیچ کس جز خود شما نمی تواند از آدرس آی پی شما استفاده کند و این برای حفظ حریم شخصی شما واقعا عالی است. در ضمن سرعت فیلترشکن با ip ثابت نیز چندین برابر بیشتر از فیلترشکن های دیگر است. چون فقط شما در حال بهره گیری از آن هستید.

اما فیلترشکن های عادی این مزیت ها را ندارند. ممکن است یک فیلترشکن را چندین هزار نفر دانلود و نصب کرده باشند و به طور مشترک در حال استفاده از آن باشند و این کار باعث قطعی و یا ترافیک اینترنتی می شود.

مزایای فیلترشکن با آی پی ثابت چیست؟

فیلترشکن با ip ثابت این امکان را به کاربر می دهد تا از دسترس هکرها و بد افزارها در امان بماند. تمام اطلاعات شخصی او رمز گذاری شود و بتواند بدون این که از به خطر افتادن اطلاعات شخصی خود نگران باشد و بدون هدر رفتن وقت به کارهای خود در فضای مجازی در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی کند. ما در این مقاله سعی کردیم نگاهی کوتاه به این موضوع داشته باشیم. با امید این که از مطالب گفته شده راضی بوده باشید.

معرفی فیلترشکن با آی پی ثابت جدید

معرفی فیلترشکن با آی پی ثابت جدید

با توجه به این که تقاضای استفاده از فیلترشکن با آی‌ پی ثابت افزایش یافته است. به همین دلیل در ادامه قرار است به معرفی فیلترشکن با آی پی ثابت جدید بپردازیم. از این رو پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

Nord vpn

نورد وی پی ان یک ارائه دهنده خدمات شبکه خصوصی مجازی است. هم چنین نورد وی پی ان برای روتر های بی‌ سیم، دستگاه‌ های NAS و حتی سایر سیستم عامل‌ ها نیز در دسترس است. حال این موضوع را هم باید افزود که Nord vpn ارائه دهنده آی پی اختصاصی و ثابت از پنج کشور آلمان، هلند، انگلیس، فرانسه و آمریکا می باشد.

هات اسپات شیلد

وی پی ان هات اسپات شیلد پرسرعت ترین وی پی ان حال حاضر به شمار می رود که امکان استفاده از اتصال اینترنتی امن و برقراری امنیت در اینترنت را دارد. استفاده از این وی پی ان هم بی‌ نهایت آسان است. حال این موضوع را هم باید افزود که هات اسپات شیلد ارائه دهنده آی پی اختصاصی و ثابت از چندین کشور است.

کاستوم وی پی ان

کاستوم وی پی ان یکی از وی پی ان‌ های محبوب و پرطرفدار به شمار می‌ رود، چرا که از آپشن‌ ها و امکانات بسیار زیادی برخوردار است و امنیت بالای آن نیز مورد توجه خیلی از کاربران قرار گرفته است. هم چنین ناگفته نماند که این وی پی ان ارائه دهنده آی پی اختصاصی و ثابت از چندین کشور معتبر دنیا است.

سوالات متداول

  1. تفاوت فیلترشکن با آی پی ثابت با دیگر فیلترشکن ها در چیست؟

    فیلترشکن با ip ثابت مختص یک نفر یا یک دستگاه است و هیچ کس جز خود شما نمی تواند از آدرس آی پی شما استفاده کند و این برای حفظ حریم شخصی شما واقعا عالی است.

  2. فیلترشکن با آی پی ثابت را چگونه تهیه کنیم؟

    دانلود و نصب فیلترشکن با آی پی ثابت سختی نیست. تنها با کلیک کردن بر روی چند گزینه به راحتی این برنامه را روی وسیله هوشمند خود خواهید داشت.

  3. از مزایای فیلترشکن با ip ثابت چیست؟

    فیلترشکن با ip ثابت این امکان را به کاربر می دهد تا از دسترس هکرها و بد افزارها در امان بماند. تمام اطلاعات شخصی او رمز گذاری شود و بتواند بدون این که از به خطر افتادن اطلاعات شخصی خود نگران باشد.

دیدگاهتان را بنویسید