معرفی فیلترشکن برای تلگرام به همراه راهنمای نصب و استفاده

در این مقاله ابتدا به معرفی نرم افزار اجتماعی تلگرام و سپس به فیلترشکن برای تلگرام می پردازیم. اپلیکیشن تلگرام مناسب تمامی اندرویدها، و همچنین ویندوز می باشد. تلگرام که نوعی متفاوت از شبکه ‌های اجتماعی در بین سایر نرم افزارهای اجتماعی است؛ به تازگی توانسته محبوبیت خاصی در سرتاسر ایران پیدا کرده است. تلگرام بخاطر محدودیت ها و فیلترهای ایجاد شده در ایران زیاد قابل دسترس نیست و با فیلترینگ زیاد این برنامه در ایران مواجه می شویم.

برای استفاده از این برنامه نیاز به فیلترشکن های قدرتمند و یا پروکسی داریم. در تلگرام می توانید در گروه ها و کانال های متفاوت و جالب عضو شوید و یا با دوستان خود چت کنید.

بهترین فیلترشکن ها برای تلگرام کدامند؟

بهترین فیلترشکن ها برای تلگرام کدامند؟

در ادامه مطلب به معرفی و بررسی بهترین فیلترشکن ها برای تلگرام می پردازیم که اغلب رایگان و برخی دارای نسخه پولی می باشند.

فیلترشکن شیر بت

فیلترشکن شیر بت

بسیاری از کاربران به دنبال فیلترشکنی هستند که امنیت و سرعت را در کنار هم در اختیار آن ها قرار دهد. این در حالی است که سرعت و امنیت عکس یک دیگر هستند و با بالا رفتن امنیت سرعت به طبع کم تر می شود. در میان فیلترشکن هایی که برای وورد به به تلگرام از آن ها استفاده می شود؛ تنها یک فیلترشکن این دو فاکتور را در کنار هم ارائه کرده است. آن هم فیترشکن شیر بت می باشد. فیلترشکن شیر بت به صورت رایگان در اختیار کاربران است و با توجه به امکاناتی که دارد توانسته کاربران زیادی را مجذوب خود کند.

فیلترشکن v2ray

یکی دیگر از بهترین فیلترشکن ها برای تلگرام v2ray می باشد که بیشتر کاربران با این وی پی ان قوی و جالب آشنا هستند و این فیلترشکن را با نام های open conned و یا V2ray می شناسند. جالب ترین ویژگی این فیلترشکن قدرتمند، نحوه نصب آن بر روی همه نوع دستگاه می باشد که با توجه به سرعت زیاد و نصب آسان v2ray ، توانسته مورد پسند میلیون ها کاربر در سر تا سر جهان قرار بگیرد. دسترسی به اینترنت نامحدود و آزاد، دور زدن سایت های مسدود شده، قدرت زیاد با سرورهای خصوصی فعال، از جمله قابلیت های این وی پی ان است. این نرم افزار ساخت کشور چین و یکی از قدرتمند ترین وی پی ان های دنیا است. شما با این وی پی ان به راحتی می توانید، برخی از آدرس های خروجی را مسدود کنید و همچنین تمامی اتصالات ورودی خود را به یک آدرس مشخص و دقیق منتقل کنید.

اکسپرس وی پی ان

اگر به نرم افزار تلگرام علاقه خاصی دارید و برای استفاده از آن با مشکل فیلترینگ مواجه می شوید، به شما پیشنهاد می کنیم از این vpn مشهور استفاده کنید. فیلترشکن اکسپرس وی پی ان از بهترین فیلترشکن ها دارای شبکه سرور فعالی است که در بیشتر کشورهای جهان، دارای سرور است. این فیلترشکن به شما این امکان را می دهد که در هر نقطه از جهان بتوانید هر سایت، بازی های آنلاین مسدود شده و برنامه های فیلتر شده را باز و از آن ها لذت ببرید. زیرا فیلترشکن اکسپرس دارای پهنای باند نامحدود می باشد، که به هیچ عنوان و در هر شرایطی سرعت خود را کاهش نمی دهد. همچنین از این فیلترشکن محبوب می توانید برای نسخه های مختلف از جمله ویندوز، آی او اس، لینوکس استفاده کنید.

هات اسپات شیلد

هات اسپات شیلد یکی از بهترین نوع در فیلترشکن ها برای تلگرام است ، که دسترسی نامحدود به اینترنت دارد و دارای اتصال فوق امنیتی می باشد. هات اسپات شیلد فقط دارای نسخه پریمیوم یا پولی می باشد، که با پرداخت کمی هزینه می توانید از این وی پی ان پر قدرت استفاده کنید. هات اسپات شیلد دارای امنیت برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات هویتی شما می باشد. این محصول پرطرفدار، علاوه بر ویژگی های منحصر به فرد خود، ضمانت برگشت محصول در صورت عدم رضایت مشتری را نیز دارد که بر محبوبیت آن می افزاید. فیلترشکن هات اسپات سرورهای زیادی در بسیاری از کشورهای جهان دارد. در گوگل پلی، کاربران زیادی رضایت خود را از نحوه اتصال این محصول، اعلام کرده اند که اشتیاق برای نصب این فیلترشکن را افزایش می دهد.

فیلترشکن سایفون

فیلترشکن سایفون یکی از بهترین و پر سرعت ترین vpn ها برای تلگرام در جهان می باشد که کاربران زیادی در جهان از این نرم افزار فوق سریع استفاده می کنند. اما متاسفانه به تازگی در ایران به ندرت می توان از این فیلترشکن چند پلتفرمی و سریع استفاده کرد. در گوگل پلی نارضایتی از عدم استفاده این فیلترشکن در ایران، بسیار زیاد است و بیشتر کاربران از سازندگان سایفون درخواست کرده اند که این محصول را برای استفاده در ایران بروز رسانی کنند. میلیون ها کاربر در سراسر جهان از این فیلترشکن جذاب استفاده می کنند. پهنای باند زیاد، رایگان بودن آن، نصب بسیار آسان و تنها با یک کلیک و سرعت زیاد در دانلود، از دیگر ویژگی های این فیلترشکن می باشد که این محصول را خاص کرده است.

فیلترشکن لنترن

یکی از فیلترشکن هایی که می تواند سرعت اینترنت تلگرام شما را بالا ببرد، فیلترشکن لنترن می باشد که شما باید یک سرور به آن اضافه کنید تا این سرورها شما را به این برنامه محبوب متصل کند. فیلترشکن لنترن دارای سرورهای مختلف می باشد که با اتصال به هر کشور می توانید به اینترنت رایگان متصل شده و سرعت بالای آن استفاده کنید. استفاده آسان از این فیلترشکن باعث محبوبیت آن شده است.

آرگو وی پی ان

با استفاده از نرم افزار فیلترشکن آرگو وی پی ان، به آسانی می توانید از تلگرام استفاده کنید و از شرکت در گروه ها و بازی های آنلاین خود لذت ببرید. با آرگو وی پی ان به راحتی می توانید با یک کلیک به اینترنت متصل شوید. این وی پی ان بسیار ایمن و سرور های قابل دسترسی دارد که به راحتی می توانید از سرعت بالای آن بهره ببرید. فیلترشکن آرگو به هیچ عنوان آدرس آی پی شما را به سایر کشور ها و سرور های دیگر نمی فروشد و در قسمت گزینه ها می توانید آدرس آی پی خود را ببینید.

این وی پی ان با تمامی نت های ایرانسل و همراه اول و رایتل کار می کند و شما بدون قطع اینترنت از دانلود برنامه ها و ویدیو های خود استفاده می کنید. شما با سرورهای پروکسی آرگو وی پی ان ، به بیشتر کشور های جهان، دسترسی پیدا می کنید. آرگو وی پی ان کاملا رایگان است. شما می توانید در تلگرام، فیلم، برنامه های ورزشی، تصویری، بازی ها و تمام برنامه های خود را که مسدود شده اند، باز کنید. آرگو وی پی ان، مورد اعتماد بیشتر کاربران در سراسر جهان است و برای انواع اندروید، مناسب ترین گزینه می باشد.

فیلترشکن برای تلگرام را چگونه دانلود کنیم؟

فیلترشکن برای تلگرام را چگونه دانلود کنیم؟

فیلترشکن های مختلف برای تلگرام رامی توان از طریق: گوگل پلی دانلود کرد و برای این کار، حتما باید فیلترشکن دیگری روشن باشد تا بتوانید به راحتی از گوگل پلی برنامه را دانلود کنید. هم چنین این فیلترشکن ها را می توانید از نرم افزار بازار و یا مایکت دانلود کنید.

استفاده از فیلترشکن برای تلگرام قانونی است؟

استفاده از فیلترشکن برای تلگرام قانونی است؟

استفاده از وی پی ان برای تلگرام غیر قانونی است، اما با این حال این روزها اکثر کاربران به دانلود فیلترشکن برای تلگرام می‌ پردازند تا به این گونه بتوانند به این برنامه دسترسی داشته باشند.

خرید قانونی فیلترشکن برای تلگرام

برای استفاده از یک فیلترشکن معتبر که داده ها و اطلاعات شخصی و هویتی شما را به کشورهای دیگر نفروشد شما می توانید به صورت قانونی از گوگل پلی و یا گوگل، فیلترشکن برای تلگرام به صورت قانونی خریداری نمایید. آیا امکان وارد شدن به تلگرام بدون فیلترشکن وجود دارد؟ دانلود فیلترشکن برای تلگرام از طریق گوگل پلی امکان دارد و همان طور که می دانید، برای استفاده از گوگل پلی در ابتدا حتماً باید فیلترشکن دیگری را روشن نمایید تا بتوانید از امکانات گوگل پلی بهره ببرید. بعد از روشن کردن فیلترشکن در گوگل پلی عبارت تلگرام را سرچ می کنید و بعد از نصب، شما وارد تلگرام می شوید.

در قسمت تنظیمات، گزینه پروکسی را فعال کرده و دیگر نیازی به فعال کردن آی پی و یا گزینه دیگری ندارید. سپس دوباره به فیلترشکن بر می گردید و بر روی دکمه روشن کلیک می کنید. دوباره به نرم‌ افزار تلگرام برگشته و حال می توانید از تلگرام بدون استفاده از فیلترشکن استفاده کنید. با توجه به فیلترهای بسیار زیاد و سانسورهای عظیم سوشیال مدیا ها استفاده از سایر نرم افزارهای اجتماعی بسیار سخت و دانلود آن ها طاقت فرسا شده است. اما با این نرم افزار اجتماعی به راحتی می توان از ویدیوهای جذاب و عکس ها و پیام های جالب آن استفاده کرد.

برترین فیلترشکن برای تلگرام دارای چه ویژگی هایی باید باشد؟

برترین فیلترشکن برای تلگرام دارای چه ویژگی هایی باید باشد؟

با توجه به این که در حال حاضر تلگرام در ایران مسدود و فیلتر شده است. به همین دلیل خیلی از کاربران برای این که بتوانند از تلگرام استفاده کنند به برنامه‌ های همچون وی پی ان روی آورده اند. حال برترین فیلترشکن برای تلگرام باید دارای ویژگی‌ هایی باشد که در ادامه قرار است به این موضوع بپردازیم. به همین دلیل پیشنهاد می‌ کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

امنیت

امنیت یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های یک وی پی ان خوب می باشد. زمانی که می خواهید از یک فیلترشکن برای تلگرام اصلی و یا فیلترشکن برای تلگرام دسکتاپ استفاده کنید باید امنیت آن را در نظر بگیرید. یک وی پی ان خوب باید از تکنولوژی رمزنگاری استفاده کند تا به این گونه از امنیت بالایی برخوردار شود و امنیت اطلاعات افراد را تضمین کند.

سرعت

سرعت یکی دیگر از ویژگی‌ های یک وی پی ان خوب می باشد. یک وی پی ان پرسرعت به کاربران خود اجازه می‌ دهد تا با سرعت و کیفیت بالا به اینترنت و تمام برنامه ها و سایت های فیلتر شده دسترسی داشته باشند. یک وی پی ان خوب از انواع سرورهای مختلف پشتیبانی می‌ کند، به همین دلیل کاربران می توانند با استفاده از سرورهایی که بیشترین سرعت را دارند، بهترین تجربه را از اینترنت داشته باشند.

حداقل جمع آوری اطلاعات

یک وی پی ان کاربردی و خوب برای تلگرام باید به گونه‌ ای باشد که حداقل جمع آوری اطلاعات از کاربر نهایتا ایمیل نام کاربری و پسورد را بخواهد.

فیلترشکن های تلگرام نیاز به خرید سرور اختصاصی دارند؟

فیلترشکن های تلگرام نیاز به سرور اختصاصی ندارند و برای استفاده از فیلترشکن ها نیاز به وارد کردن سرور نیست و این نوع وی پی ان ها، به صورت خودکار سرورهای خود را تغییر می دهد. همچنین این فیلترشکن ها دارای اشتراک پریمیوم می باشند و صدها سرور از کشورهای مختلف دارند که با خرید فیلترشکن با سرور اختصاصی می توانید سرعت اینترنت خود را بالاتر ببرید. این فیلترشکن ها به صورت خودکار به روز رسانی می شود. هم چنین می توانید آخرین نسخه آن ها را از گوگل دانلود کنید.

آیا وی پی ان رایگان برای telegram وجود دارد؟

آیا وی پی ان رایگان برای telegram وجود دارد؟

با استفاده از مرورگر خصوصی آرگو وی پی ان، وب را ایمن مرور کنید. به راحتی می توانید: دستگاه تلفن همراه خود را به یک هات اسپات vpn ایمن تبدیل کنید که می تواند در دستگاه ها یی مانند، ویندوز، MAC android، series x، PS4، PS5، Chrome، ios، Android TV، Google chromecast استفاده شود. بدون محدودیت سرعت با پهنای باند زیاد از سایت ها بازدید کنید وفیلم مورد علاقه خود را بدون قطعی ببینید. این وی پی ان با همه 2G، 3G، 4G، 5G، LTE، WiFi، کار می کند.

شما با سرورهای پروکسی آرگو وی پی ان ، به بیش از ۶۰ کشور دسترسی پیدا می کنید. آسان برای استفاده با یک لمس اتصال vpn، دارای رمز گذاری قدرتمند ssl برای حفظ امنیت شما در تمام مدت. صد در صد برنامه آرگو وی پی ان رایگان است. سرویس vpn رایگان و نا محدود می باشد و هر زمان که بخواهید از سرورهای پروکسی رایگان می توانید لذت ببرید.

هزینه خرید وی پی ان برای telegram چقدر است؟

اغلب فیلترشکن ها برای تلگرام، دارای اشتراک پریمیوم می باشند و صدها سرور از کشورهای مختلف دارند که با پرداخت هزینه اندکی، می توانید آن ها را خریداری کنید و سرعت اینترنت خود را بالاتر ببرید.

آیا یک فیلترشکن مخصوص برای تلگرام وجود دارد؟

آیا یک فیلترشکن مخصوص برای تلگرام وجود دارد؟

فیلترشکن های مخصوصی برای تلگرام وجود دارد که می توانید به راحتی از گوگل پلی و نرم افزار بازار یا مایکت به راحتی دانلود و نصب کنید.

آموزش ساخت فیلترشکن برای تلگرام

ساخت وی پی ان یکی از روش‌ های محبوب برای دسترسی به اینترنت در محیط‌ های فیلتر شده همچون تلگرام است. برای ساخت یک فیلترشکن برای تلگرام می توانید از انواع مختلفی از vpn ها استفاده کنید. این روش به این گونه است که می توانید با استفاده از یک vpn رایگان و یا حتی پولی ارتباط خود را به یک کشور دیگر متصل کنید، به این گونه دسترسی به محتوای مسدود شده را برای خود امکان پذیر خواهید کرد. می توانید برای ساخت یک فیلترشکن از نرم‌ افزارهای مختلفی همانند: OpenVPN، WireGuard Shadowsocks و… استفاده کنید.

حال بهتر است برای ساخت فیلترشکن و اطلاع از کارکرد این ابزار و نحوه اتصال به آن به جستجو و مشاهده کلیپ های آموزشی که در این زمینه ساخته شده اند و در اینترنت منتشر شده اند و یا سایت های مربوطه موجود در اینترنت مراجعه نمایید.

بهترین پینگ vpn شبرای استفاده از تلگرام چند است؟

لازم به ذکر است که هر چه پینگ کوتاه تر باشد برای استفاده از تلگرام بهتر است. به همین دلیل می توان این گونه بیان کرد که بهترین پینگ vpn برای استفاده از تلگرام پینگ های کوتاه می باشد.

برترین فیلترشکن برای تلگرام چیست؟

در حال حاضر وی پی ان‌ های متعددی با کارایی‌ ها و ویژگی‌ های مختلف برای دسترسی به تلگرام ساخته و ارائه شده اند که هر کدام از آن ها مورد استفاده کاربران قرار گرفته اند. اما در این میان وی پی ان v2ray در صدر لیست برترین وی پی ان برای تلگرام قرار گرفته است.

وی پی ان v2ray به عنوان بهترین انتخاب کاربران ایرانی برای دسترسی به تلگرام در نظر گرفته شده است، چرا که از ویژگی‌ های بسیار زیادی همچون سرعت و امنیت بالا برخوردار است. این وی پی ان بدون اختلال کار می کند.

آیا تحریم شکن هم برای تلگرام داریم؟

لازم به ذکر است که منظور از تحریم شکن همان فیلترشکن است که برای این برنامه هم ارائه شده است، چرا که این روز ها برنامه تلگرام فیلتر شده و به همین دلیل مردم برای دسترسی به تلگرام از فیلترشکن ها استفاده می کنند.

فیلترشکن برای تلگرام اندروید با آیفون تفاوت دارد؟

فیلترشکن برای تلگرام اندروید با آیفون تفاوت دارد؟

بهتر است بدانید در حال حاضر اکثر نرم‌ افزار های فیلترشکن‌ هم برای اندروید و هم برای ios (آیفون) ساخته و ارائه شده‌ اند. به همین دلیل کاربران اینترنتی با توجه به این که از چه سیستم عاملی استفاده می‌ کنند می‌ توانند به دانلود فیلترشکن برای تلگرام و واتساپ بپردازند. برای فیلترشکن برای تلگرام دانلود آن نیز کافی است به سایت ها مربوطه که در اینترنت موجود هستند مراجعه نمایید.

پروکسی چه تفاوتی با فیلترشکن برای استفاده از این اپ دارد؟

در رابطه با این تفاوت به طور کلی می توان بیان کرد وی پی ان یک ابزار شبکه بوده و برای ارتباط‌ های امن استفاده می‌ شود. اما پروکسی صرفاً جهت دور زدن فیلتر کاربرد دارد که از امنیت بالایی هم برخوردار نمی باشد.

قوی ترین فیلترشکن برای تلگرام ویندوز چیست؟

در حال حاضر خیلی از افراد تمایل دارند تا به دانلود قوی ترین فیلترشکن برای تلگرام کامپیوتر بپردازند. حال بهتر است بدانید از قوی ترین فیلترشکن‌ هایی که برای تلگرام ویندوز ارائه شده‌ اند، می توان به: سایفون، اکسپرس، boostvpn و … اشاره کرد. البته نباید فیلترشکن عالی شیر بت را فراموش کرد.

حال برای دانلود فیلترشکن برای تلگرام ویندوز 10 و 11 و یا دانلود فیلترشکن برای تلگرام نسخه اصلی ویندوز کافی است به سایت های مربوطه که در اینترنت موجود هستند مراجعه نمایید. به این گونه می‌ توانید فیلترشکن مورد نظر خود را در کوتاه‌ ترین زمان دانلود و بر روی ویندوز نصب کنید. پس از نصب وی پی ان می‌ توانید به این برنامه دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول

  1. فیلترشکن برای تلگرام را از چه راه هایی می توان به دست آورد؟

    فیلترشکن برای تلگرام را می توان از گوگل پلی دانلود کرد.

  2. فیلترشکن برای تلگرام چه قیمتی دارد؟

    فیلترشکن برای تلگرام دارای قیمت های متفاوتی هستند و به نوع خدمات آن بستگی دارد.

  3. فیلترشکن برای تلگرام رایگان است؟

    بسیاری از این وی پی ان ها رایگان می باشند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید